quote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vloeibare aids inderdaad. Pas wilde iemand zo een pakje aan mijn dochter gegeven. Kon het nog net uit haar hand slaan en de aangeefster in haar gezicht spugen.
Taksi was wel baas hoor vriend.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon eigen merk fruitdrank/multivitamines.
Die tijd van Taksi, Wicky en Sisi is wel geweest voor de meesten hier.
Bloedsinaasappelsap van de lidl.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Mierzoet, zijn zat mensen die daar van houden
Veel zoeter dan bitter lemon trek ik het persoonlijk niet, afgezien van af en toe sap
Bloedsinaasappelsap
Maken ze met melk tegenwoordig helaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Taksi was wel baas hoor vriend.
Kankerlekker, beetje duur maarjaquote:Op maandag 21 januari 2013 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bloedsinaasappelsap van de lidl.
Ik ben altijd de enige die dat lust.
Rivella ook toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maken ze met melk tegenwoordig helaas.
Wou ik net zeggen, tegenwoordig donderden ze daar zuivel in? Wat is dat voor onzin? 't smaakt totaal niet meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maken ze met melk tegenwoordig helaas.
Fristi vond ik vroeger ook altijd lekker. Pas nog een blikje op, gadverdamme wat een zoete bucht zeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Taksi was wel baas hoor vriend.
Bij Ah heb je ook nog tussen de smoothies in van die veel te dure glazen potten.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Kankerlekker, beetje duur maarja
Vroeger had coolbest hem ook, die was ook lekker. Nu heb je bij de appie alleen nog tropicana á 3 euro ofzo per pak
Gelukkig woon ik tegenover de Lidl
Zijn in de bonus deze week dacht ikquote:Op maandag 21 januari 2013 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Ah heb je ook nog tussen de smoothies in van die veel te dure glazen potten.
Ik vooral water en koffie. En bier.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar water en melk. 's ochtends een glaasje sap. Bij 't studeren vaak wel Cola Light oid voor de caffeine.
Wel lekker.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Ah heb je ook nog tussen de smoothies in van die veel te dure glazen potten.
Oh ja...ik drink ook 'wel eens' bier of wijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vooral water en koffie. En bier.
's Ochtends koffie en water en soms sap, 's middags ook. 's Avonds eerst bier, nu maar overstappen op tonic ofzo. Ook wel te snoeienquote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar water en melk. 's ochtends een glaasje sap. Bij 't studeren vaak wel Cola Light oid voor de caffeine.
He maar pik, jij was echt een zuipertje he. Moet je mee oppassen hoor nu je 't nog zelf kunt corrigeren.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef Saind het volgende:
[..]
's Ochtends koffie en water en soms sap, 's middags ook. 's Avonds eerst bier, nu maar overstappen op tonic ofzo. Ook wel te snoeien
ONZ / Ik heb ooit gepost dat ik Beatrix wel eens anaal wil nemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He maar pik, jij was echt een zuipertje he. Moet je mee oppassen hoor nu je 't nog zelf kunt corrigeren.
Sinds gister stoppogingquote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He maar pik, jij was echt een zuipertje he. Moet je mee oppassen hoor nu je 't nog zelf kunt corrigeren.
Hmm...je moet ook eens nee kunnen zeggen he. Ook tegen feestjes. Als 't ten koste van je algemeen well-being gaat moet je de rem erop zetten man. Gewoon bewust geen drank kopen, dan baal je 's avonds maar ff voordat je gaat slapen maar dan voel je je na een week niet zuipen wel weer beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds gister stoppoging
Sowieso de komende twee weken, tentamenperiode, daarna nog ff door maar wordt lastig met de feestjes enzo dan. Ook krijg ik morgen een nieuwe fles whisky waar ik dus vanaf moet blijven
Ga hem proberen dicht te laten en dan te zien als een beloning voor over een maand
Ik kan echt absoluut niet tegen caffeïne. Ik drink soms wel eens koffie hoor, maar daar heb ik eigenlijk altijd wel last van.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben een hele poos gestopt met koffie drinken. Kwam me enorm ten goede. Nu is helaas de koffieautomaat op ons werk kapot en krijgen we lekkere koffie. Dus gaat er weer een kopje of 4 in voor 12 uur. Ik heb thuis sinds een aantal maandjes ook een apparaat waar bonen in kunnen dus ook 's avonds gaan er nu nog een kop of 2 in. Veulsteveul eigenlijk.
Gister ook echt fucking slecht geslapen, lag gewoon klaarwakker in bed. Wel weer een teken dat het echt te heavy was. Ook serieus geen idee wat de laatste keer was dat ik 100% nuchter naar bed gingquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm...je moet ook eens nee kunnen zeggen he. Ook tegen feestjes. Als 't ten koste van je algemeen well-being gaat moet je de rem erop zetten man. Gewoon bewust geen drank kopen, dan baal je 's avonds maar ff voordat je gaat slapen maar dan voel je je na een week niet zuipen wel weer beter.
Waarom zou je willen stoppen met koffie? Zitten geen nadelen aan die godendrank.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben een hele poos gestopt met koffie drinken. Kwam me enorm ten goede. Nu is helaas de koffieautomaat op ons werk kapot en krijgen we lekkere koffie. Dus gaat er weer een kopje of 4 in voor 12 uur. Ik heb thuis sinds een aantal maandjes ook een apparaat waar bonen in kunnen dus ook 's avonds gaan er nu nog een kop of 2 in. Veulsteveul eigenlijk.
Vind ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je willen stoppen met koffie? Zitten geen nadelen aan die godendrank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |