Genottelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:30 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het nu wel echt over is met de winter. Helaas Cynix, tot volgend jaar maar weer
Ja, ik ben er bang voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef GSMboy het volgende:
Slotje dan maar tot de volgende winter?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:30 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het nu wel echt over is met de winter. Helaas Cynix, tot volgend jaar maar weer
Kuch...quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
Deze sectie kan ook wel dicht.
Gaat toch niet meer weken vriezen.
Oeh, die controlquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Kuch...
[ afbeelding ]
Tis nog ver weg... maar Maart roert misschien nog een koude staart...
Een koude staart kan maar zal nooit meer genoeg zijn voor de 11 steden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Kuch...
[ afbeelding ]
Tis nog ver weg... maar Maart roert misschien nog een koude staart...
quote:Op zondag 3 maart 2013 05:18 schreef Shreyas het volgende:
Volgende week veertien graden, dit topic mag dus dicht
Sorry, overmorgen alquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Dinsdag kunnen we de zonnenbrandcreme alvast gaan pakken![]()
Dinsdag lijkt het de eerste echte lentedag van het jaar te worden, met plaatselijk 15 graden en veel zon. Daarna blijft de temperatuur lente-achtig, maar is er wel veel bewolking. Dat verwacht WeerOnline.nl.
Maandag begint met in het noorden wolkenvelden, maar die lossen snel op. Overdag is het in een groot deel van het land vrij zonnig, met tot 10 graden in het zuiden.
Dinsdag stijgt de temperatuur naar 10 graden in het noorden, tot plaatselijk 15 graden in het zuiden. Ook is de zon er. De dag begint wel koud. Normaal liggen de temperaturen begin maart rond de 5 graden. Op de warmste 5 maart ooit (1992) was het in De Bilt 15 graden.
Volgens Weerplaza is het donderdag afgelopen met het zonnige weer. Vanaf dan kan er weer regen gaan vallen. Maar ook Weerplaza bericht dat de temperaturen zacht blijven.
Bron
Los van de berichtgeving: Wie is dit mopje in het plaatje?quote:
Geen idee.. gewoon google gebruiktquote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van de berichtgeving: Wie is dit mopje in het plaatje?
die meen ik te herkennen, rachel weiss ofzo? (zal wel niet overigens..)quote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van de berichtgeving: Wie is dit mopje in het plaatje?
Het kan nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:45 schreef banapples het volgende:
IT GIET OAN!!!
Meteorologen vrezen terugkeer winter
Haha dan hebben we wel een paar cm!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:40 schreef Perico het volgende:
Het vriest gewoon volgende week al twee dagen overdag... het kan nog !
En ook nog wat sneeuw:twitter:Jantje_ twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 10:12:35Het noordoostelijk deel van het land mogelijk 5 ijsdagen! reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |