SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geniet er meer van als ik niet ziek ben.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan ook als je niet ziek bent.... mits je een vrije dag hebt.Mjah want ik moet wel zelf lopen voor een bakkie theequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waterkoker in de woonkamer zetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geniet er meer van als ik niet ziek ben.
[..]
Mjah want ik moet wel zelf lopen voor een bakkie thee![]()
Waar haal je het water dan vandaan?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waterkoker in de woonkamer zetten.Oke, mooiquote:. Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?
![]()
Ghehe dat kan nietquote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waterkoker in de woonkamer zetten.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
plassen... de koker dood de bacterien welquote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal je het water dan vandaan?quote:[..]
Oke, mooi. Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?
en met jou?
NIEUW: Foto's!![]()
In een lege fles?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal je het water dan vandaan?
[..]
Oke, mooi. Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?
Niet zo moeilijk doen jongen![]()
Bwehehequote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
plassen... de koker dood de bacterien wel
[..]en met jou?
Ook wel, zo weer op vacature-tocht
Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?O jaquote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een lege fles?
Niet zo moeilijk doen jongen.
![]()
Het kan niet!!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een lege fles?
Niet zo moeilijk doen jongen
Snoer te kort, geen tafeltje oid om de koker op te zetten in de buurt van een stopcontact en geen verlengsnoer over.
Lopen dus gewoon
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Out of options![]()
Dan weet ik het ook ff niet...
Ik ben er weer weg van
Ik ga plat
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Out of options![]()
Dan weet ik het ook ff niet...
Ik ben er weer weg vanHoudoequote:![]()
![]()
Die andere baan is binnen. Vrijdag contract getekend. Vandaag officieel m'n ontslag ingediend.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe
Ook wel, zo weer op vacature-tocht
Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?
[..]
O ja.
1 maart nieuwe werkgevert.
Oooooh, nicequote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die andere baan is binnen. Vrijdag contract getekend. Vandaag officieel m'n ontslag ingediend.
1 maart nieuwe werkgevert.. Gefeliciteerd
![]()
![]()
Werd er nou nog moeilijk gedaan over die radius waar binnen geen ander bedrijf mocht zitten waar je wilde werken?quote:![]()
Morgen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die andere baan is binnen. Vrijdag contract getekend. Vandaag officieel m'n ontslag ingediend.
1 maart nieuwe werkgevert.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee,quote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werd er nou nog moeilijk gedaan over die radius waar binnen geen ander bedrijf mocht zitten waar je wilde werken?
Ik moest toestemming vragen aan m'n baas (op advies van de advocaat van dat andere bedrijf, want negeren moet je met zoiets kennelijk echt niet doen).
Dus dat heb ik 1,5 week geleden gedaan. En m'n baas gaat er niet moeilijk over doen, en heeft me op papier gegeven dat het geen probleem is.
Hij snaptte zelf ook wel dat als ik weg wil, ik weg ben. En hij dacht dat de kans redelijk was dat ik een eventuele rechtzaak toch wel zou winnen. Dat betwijfel ik, maar goed...
Hij ging er dus mee akkoord.Dank uquote:
Mogguhquote:
Ik ben een kwartier beneden ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
vandaag al 3 uur gestudeerd
wie wil mij aanraken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
vandaag al 3 uur gestudeerd
wie wil mij aanraken?![]()
Al met al is het dus nog wel gemakkelijk verlopen gelukkigquote:Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee,
Ik moest toestemming vragen aan m'n baas (op advies van de advocaat van dat andere bedrijf, want negeren moet je met zoiets kennelijk echt niet doen).
Dus dat heb ik 1,5 week geleden gedaan. En m'n baas gaat er niet moeilijk over doen, en heeft me op papier gegeven dat het geen probleem is.
Hij snaptte zelf ook wel dat als ik weg wil, ik weg ben. En hij dacht dat de kans redelijk was dat ik een eventuele rechtzaak toch wel zou winnen. Dat betwijfel ik, maar goed...
Hij ging er dus mee akkoord.. Nog even een maandje en een week volhouden
![]()
![]()
Eigenlijk was het heel makkelijk ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al met al is het dus nog wel gemakkelijk verlopen gelukkig. Nog even een maandje en een week volhouden
Maar ik ben niet zo goed in dat soort gesprekken...![]()
Ik ben een paar keer richting de deur gelopen en weer terug![]()
En uiteindelijk met m'n hart in m'n keel naar boven gelopen
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een kwartier beneden ofzo.
quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hehe, ja, daar zou ik ook tegenop zienquote:Op maandag 21 januari 2013 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Eigenlijk was het heel makkelijk ja.
Maar ik ben niet zo goed in dat soort gesprekken...![]()
Ik ben een paar keer richting de deur gelopen en weer terug![]()
En uiteindelijk met m'n hart in m'n keel naar boven gelopen. Vooral omdat je weet dat de kans er in zit dat het negatief uitpakt
![]()
![]()
ik = stervende (voor het gevoel)quote:Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoi fotomeisje.
Nog foto's gemaakt?![]()
Jep... en als ie er wel een probleem van zou maken, kan ik niet meteen weg (want dan moet ik opnieuw op zoek), dus zit ik hier nog een tijdje, met een baas die weet dat je weg wilt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja, daar zou ik ook tegenop zien. Vooral omdat je weet dat de kans er in zit dat het negatief uitpakt
Nou moet ik wel zeggen dat ie nog wat pogingen gedaan heeft om me toch binnen te houden.NIEUW: Foto's!![]()
hm, das niet tofquote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik = stervende (voor het gevoel)NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik = stervende (voor het gevoel)
Ja precies. Dat is nou ook niet echt een fijn gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep... en als ie er wel een probleem van zou maken, kan ik niet meteen weg (want dan moet ik opnieuw op zoek), dus zit ik hier nog een tijdje, met een baas die weet dat je weg wilt.
Nou moet ik wel zeggen dat ie nog wat pogingen gedaan heeft om me toch binnen te houden.
Hehe, ja, ik denk dat alle bazen dat wel zullen doen.
![]()
M'n evaluatie-gesprek werd naar voren geschoven... ze hadden de intentie om m'n salaris wat op te hogen... ons gezeur over die servicedesk zou eindelijk serieus genomen worden... beetje te laat allemaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is nou ook niet echt een fijn gevoel.
Hehe, ja, ik denk dat alle bazen dat wel zullen doen.
Tja, vind je het dan gek dat je je dood voeltquote:
ga je daar weg?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n evaluatie-gesprek werd naar voren geschoven... ze hadden de intentie om m'n salaris wat op te hogen... ons gezeur over die servicedesk zou eindelijk serieus genomen worden... beetje te laat allemaal.
En dat kan ik dus nietquote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je ziek bent moet je slapen![]()
![]()
Hmm, dat is inderdaad wel jammer dat dat zo laat pas komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n evaluatie-gesprek werd naar voren geschoven... ze hadden de intentie om m'n salaris wat op te hogen... ons gezeur over die servicedesk zou eindelijk serieus genomen worden... beetje te laat allemaal.
[..]
Tja, vind je het dan gek dat je je dood voelt![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Het besef wil maar niet komen
dat was jullie mac?zijn er nog mensen omgekomen ofnie?
Wow, dat is heftig zegquote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Het besef wil maar niet komen![]()
![]()
Dat was mijn Mc. Jaquote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat was jullie mac?zijn er nog mensen omgekomen ofnie?
![]()
En nee. Geen gewonden of doden. Alleen ik en een aantal collega's die toch naar het ziekenhuis zijn geweest vanwege ingeademde rook, en brandweermannen die onderkoeld waren. That's it.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wowquote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Het besef wil maar niet komen
Liever niet. Hopen dat de pillen dadelijk werken zodat de pijn weg is. Dan kan ik zelf ook gaan slapenquote:![]()
![]()
gelukkig niemand gewond of dood dusquote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was mijn Mc. Ja![]()
En nee. Geen gewonden of doden. Alleen ik en een aantal collega's die toch naar het ziekenhuis zijn geweest vanwege ingeademde rook, en brandweermannen die onderkoeld waren. That's it.En met die ingeademde rook alles ok?
wat doet de mac trouwens nu voor het personeel?
Wow, heftig. Gelukkig geen gewonden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Het besef wil maar niet komenJa, ik pm wel ffquote:
Ja, pufje gehad bij het ziekenhuis en kon weer gaan. Was niets aan de hand. Mijn gehoest komt gewoon door een verkoudheidje.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig niemand gewond of dood dusEn met die ingeademde rook alles ok?
wat doet de mac trouwens nu voor het personeel?
De Mc zorgt verschrikkelijk goed voor zijn personeel. Zoals ik ook verwacht had![]()
Niemand verliest zijn/haar baan. Iedereen wordt verdeeld onder de 3 andere vestigingen hier in de buurt. 1 in Enschede en 2 in Hengelo. Je hebt alleen minder werk, omdat je het aantal uren dat je op je contract hebt staan, aan werk aangeboden krijgt nu. Maar dat vind ik niet zo gek.
Komende week, wanneer is nu nog onbekend, komt er een spoedmeeting. Daarin wordt daadwerkelijk alles duidelijk.What you forget, you are gonna repeat.
Hopen dat t wel weer opbouwen en opnieuw beginnen is dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, pufje gehad bij het ziekenhuis en kon weer gaan. Was niets aan de hand. Mijn gehoest komt gewoon door een verkoudheidje.
De Mc zorgt verschrikkelijk goed voor zijn personeel. Zoals ik ook verwacht had![]()
Niemand verliest zijn/haar baan. Iedereen wordt verdeeld onder de 3 andere vestigingen hier in de buurt. 1 in Enschede en 2 in Hengelo. Je hebt alleen minder werk, omdat je het aantal uren dat je op je contract hebt staan, aan werk aangeboden krijgt nu. Maar dat vind ik niet zo gek.
Komende week, wanneer is nu nog onbekend, komt er een spoedmeeting. Daarin wordt daadwerkelijk alles duidelijk.
En niet permanent weg met de vestiging.NIEUW: Foto's!![]()
Fijn dat ze zo goed voor jullie zorgen wel. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met alle verhalen die je over grote bedrijven hoort.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, pufje gehad bij het ziekenhuis en kon weer gaan. Was niets aan de hand. Mijn gehoest komt gewoon door een verkoudheidje.
Komende week, wanneer is nu nog onbekend, komt er een spoedmeeting. Daarin wordt daadwerkelijk alles duidelijk.
Sterkte nog
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat horen we dus in die meeting.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hopen dat t wel weer opbouwen en opnieuw beginnen is dan.
En niet permanent weg met de vestiging.
Ik weet dat ze op een andere locatie hier in Enschede al een tijdje 'wachten' op een FastFoord restaurant met Drive. Daar had de Mc zijn handen al min of meer op gelegd als 3e locatie binnen Enschede. Ik heb zo'n vermoeden, dat dat nu wat sneller gaat allemaal, en we daar komen.What you forget, you are gonna repeat.
McDonald's is ook vrijwel elk jaar werkgever van het jaar. Komt over het algemeen het beste uit dergelijke testen binnen de horeca, etc. Van de Mc wist ik dan ook dat het wel goed zou komenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat ze zo goed voor jullie zorgen wel. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met alle verhalen die je over grote bedrijven hoort.
Sterkte nogDe Mc is dan ook retegoed verzekerd. Dus ze hebben die bewegingsruimte ook.
Dankje lief
What you forget, you are gonna repeat.
Dat maakt voor het aantal postzegels niet uit hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, wil ik sollicitatiebrief versturen, is dat bedrijf helemaal in Schagen gevestigd
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Een uur en 3 kwartier reizen zonder files. Gaat 'm niet wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt voor het aantal postzegels niet uit hoor..
![]()
Mijn sarcasme ontging je?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Een uur en 3 kwartier reizen zonder files. Gaat 'm niet worden.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
De mc is frenchise ondernemening toch?
De meeste franchise ondernemers hebben meerdere mc's.
Dik geld verdienen, heb wel eens een foto van franchise mc ondernemers meeting gezien. Alleen maar zeer dikke luxe sportwagens
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Tja, dat valt vanaf hier dan wel weer meequote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, wil ik sollicitatiebrief versturen, is dat bedrijf helemaal in Schagen gevestigd
Inderdaad.quote:Ja, vanaf jou valt dat wel mee inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 12:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dat valt vanaf hier dan wel weer mee. Maar daar woon ik eenmaal niet
.
![]()
Nou, wat let je... huizen genoeg hierquote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ja, vanaf jou valt dat wel mee inderdaad. Maar daar woon ik eenmaal niet
.
En t valt mij gewoon op... 9 van de 10x zitten we hier in een uithoek waarbij alles gewoon ver rijden is
Mc is geen franchise onderneming, maar er zijn wel franchisers. McDonald's is in principe een groot bedrijf met inderdaad meerdere Mc's. McOpCo is de bedrijfsnaam.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:20 schreef ook_gek het volgende:
De mc is frenchise ondernemening toch?
De meeste franchise ondernemers hebben meerdere mc's.
Dik geld verdienen, heb wel eens een foto van franchise mc ondernemers meeting gezien. Alleen maar zeer dikke luxe sportwagensWhat you forget, you are gonna repeat.
Even helemaal verhuizen naar de andere kant van het landquote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, wat let je... huizen genoeg hier
En t valt mij gewoon op... 9 van de 10x zitten we hier in een uithoek waarbij alles gewoon ver rijden is
Ja, dat is wel waar.
![]()
Dat gevoel heb ik nu ook altijdquote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, wat let je... huizen genoeg hier
En t valt mij gewoon op... 9 van de 10x zitten we hier in een uithoek waarbij alles gewoon ver rijden is![]()
![]()
Ach ja... het is mogelijk toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even helemaal verhuizen naar de andere kant van het land
Ja, dat is wel waar.
Je zal niet de eerste zijn hoor.
Al ben ik nooit verder gekomen dan van de ene uithoek naar de andere uithoek van de provincieWaar zit jij dan? Limburg toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu ook altijdNIEUW: Foto's!![]()
Je hoort het inderdaad steeds vakerquote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja... het is mogelijk toch?
Je zal niet de eerste zijn hoor.
Al ben ik nooit verder gekomen dan van de ene uithoek naar de andere uithoek van de provincie.
Sollicitatie toch maar de deur uit gedaan.
![]()
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoort het inderdaad steeds vaker.
Sollicitatie toch maar de deur uit gedaan.
In het ergste geval lachen ze de ballen uit hun broek vanwegen de afstand... heb je toch een paar mensen aan het lachen gemaakt en je goede daad voor vandaag weer verrichtDas ook een uithoek jaquote:NIEUW: Foto's!![]()
Ja, inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
In het ergste geval lachen ze de ballen uit hun broek vanwegen de afstand... heb je toch een paar mensen aan het lachen gemaakt en je goede daad voor vandaag weer verricht
[..]
Das ook een uithoek ja.
![]()
Bijna alle leuke dingen zijn zo ver weg in Nederland jaquote:
Gelukkig liggen er genoeg grote steden op een uur rijden![]()
![]()
gewoon opnieuw nuttigen als hij eruit komtquote:Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Poging 6 om de cracker binnen te houden
Ik had zo'n scheef beeld waar Leiden lag. Ligt gewoon ter hoogte van Utrecht
Aanvullend, dacht dat Den Haag ook iets zuidelijker lag![]()
![]()
En is het ondanks deze aardrijkskunde toch gelukt een huisarts te bezoeken vanmorgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik had zo'n scheef beeld waar Leiden lag. Ligt gewoon ter hoogte van Utrecht
Aanvullend, dacht dat Den Haag ook iets zuidelijker lagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jawelquote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
En is het ondanks deze aardrijkskunde toch gelukt een huisarts te bezoeken vanmorgen?
Ik was altijd goed in topografie.. alleen was ik vergeten Nederland mee te pikken in het bekijken van de kaarten![]()
![]()
Maar de dok had goed nieuws? Alle onderdelen blijven als een geheel functioneren? Of moeten er stukken gedemonteerd?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel
Ik was altijd goed in topografie.. alleen was ik vergeten Nederland mee te pikken in het bekijken van de kaartenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik blijf heelquote:Op maandag 21 januari 2013 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar de dok had goed nieuws? Alle onderdelen blijven als een geheel functioneren? Of moeten er stukken gedemonteerd?![]()
![]()
Vandaar de krekkerts? Toch maar wat voedingsstoffen erin?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja heb o.a. wat maagtabletten gekregen. Dus hopen dat ik de boel kan binnenhouden.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vandaar de krekkerts? Toch maar wat voedingsstoffen erin?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |