Al zou ik willen...quote:Op maandag 21 januari 2013 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, maar....
Dat moet toch in die cultuur?
Probeer ditquote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe kan ik makkelijk een groot bestand naar iemand sturen?
Cryptshare demo accountje aanmaken.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:
Moet de andere kant ook een demo aanmaken? Dan is het al te moeilijk namelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cryptshare demo accountje aanmaken.
[..]
Nope.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet de andere kant ook een demo aanmaken? Dan is het al te moeilijk namelijk.
wetransfer ?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wetransfer.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
mooi programma blijft t ook hequote:
Iets met ongedierte ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef Happel het volgende:
Wtf, waarom heb ik nou weer 2 notes gekregen? Heb me voorbeeldig gedragen gisteren.
Zonder te kijken, gok ik vanwege gekanker.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef Happel het volgende:
Wtf, waarom heb ik nou weer 2 notes gekregen? Heb me voorbeeldig gedragen gisteren.
Waarom maak je je er druk om?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef Happel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |