Al zou ik willen...quote:Op maandag 21 januari 2013 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, maar....
Dat moet toch in die cultuur?
Probeer ditquote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe kan ik makkelijk een groot bestand naar iemand sturen?
Cryptshare demo accountje aanmaken.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:
Moet de andere kant ook een demo aanmaken? Dan is het al te moeilijk namelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cryptshare demo accountje aanmaken.
[..]
Nope.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet de andere kant ook een demo aanmaken? Dan is het al te moeilijk namelijk.
wetransfer ?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wetransfer.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
mooi programma blijft t ook hequote:
Iets met ongedierte ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef Happel het volgende:
Wtf, waarom heb ik nou weer 2 notes gekregen? Heb me voorbeeldig gedragen gisteren.
Zonder te kijken, gok ik vanwege gekanker.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef Happel het volgende:
Wtf, waarom heb ik nou weer 2 notes gekregen? Heb me voorbeeldig gedragen gisteren.
Waarom maak je je er druk om?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef Happel het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef onlogisch het volgende:
Waar kan je zien hoeveel notes je hebt?
quote:Ajax won voor de vijftigste keer van Feyenoord in de eredivisie. Geen enkele andere club won zo vaak van de Rotterdammers; PSV volgt met veertig keer winst.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef Jimbo het volgende:
lol ik ziet hier langer dan jullie allemaal en heb dr maar 93.
Heb ik me toch goed gedragen
Ik moet 20 minuten wachten op een bus, toen de trein pakken en toen 40 minuten wachten op een bus.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Vertel mij wat, moet een half uur wachten
Krijg aids smerige jood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarom ben je modquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg aids smerige jood.Nee joh, ik weet toch dat je dit niet meent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg aids smerige jood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet toch dat je dit niet meent.
Stiekem meent ie het wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Note is ook niet in eerste instantie voor de users, maar voor de mods en admins.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef Saind het volgende:
Vind dat note systeem wel dom, krijg je een note, kun je je gedrag niet verbeteren als je dat zou willen want dan moet je eerst betalen
Ja dat vind ik dus domquote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Note is ook niet in eerste instantie voor de users, maar voor de mods en admins.
Ik wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |