SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
Blindquote:Op maandag 21 januari 2013 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg steeds meer respect voor hem.quote:
Van Rhijn was dramatisch vandaag en de "klap" aan Blind was een botsing.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef Catch22- het volgende:
blind is een baas.
hoop dat van rhijn geen schorsing krijgt omdat het een schwalbe was en dat die feyenoorder een schorsing krijgt voor die klap aan blind
Ja, komisch manquote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind het komisch dat de leuke dingen voor Feyenoord(ers) tijdens de wedstrijd bestonden uit:
- Sneeuw op Ajacieden
- Rood voor van Rhijn
- Strafschop
- Spandoek dat er hing.
Van Rhijn zijn schorsing is ook wel op te vangen met Ligeon op RB of Alderweireld RB en Veltman CB. Geen bony. Dus minder zorgen voor onze defensie.
Ik vond van Rhijn niet dramatsch. Hij heeft een geweldige pass. Was alleen iets te fel vandaag. Speelde gewoon redelijk naar mijn mening.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Rhijn was dramatisch vandaag en de "klap" aan Blind was een botsing.
Ik heb geen vertrouwen in Boilessen dat hij terug komt van zijn blessure..quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer respect voor hem.![]()
Had Schaken volledig onder controle, en deed voor de rest alles goed. Good enough voor een linksback in ieder geval.
Dan hebben jij en ik een andere wedstrijd gezien. Boëtius was van Rhijn volledig de baas, en van Rhijn was al een keer gewaarschuwd door de scheids. Hij had al eerder zijn 2e gele kaart kunnen krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vond van Rhijn niet dramatsch. Hij heeft een geweldige pass. Was alleen iets te fel vandaag. Speelde gewoon redelijk naar mijn mening.
Volledig de baas is overdreven en die kwal van een Boetius had ook minimaal geel verdiend maar van Rhijn was vandaag zeker niet een van de betere op het veldquote:Op maandag 21 januari 2013 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere wedstrijd gezien. Boëtius was van Rhijn volledig de baas, en van Rhijn was al een keer gewaarschuwd door de scheids. Hij had al eerder zijn 2e gele kaart kunnen krijgen.
Hij zat niet in de wedstrijd, en solliciteerde nadrukkelijk naar zijn 2e gele kaart. Dat had de Boer ook moeten zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volledig de baas is overdreven en die kwal van een Boetius had ook minimaal geel verdiend maar van Rhijn was vandaag zeker niet een van de betere op het veld
Flauw, want wij hebben gewoon dezelfde wedstrijd gezien. Je weet zelf ook dat dramatisch veel te overdreven was. En het klopt dat van Rhijn al eerder een gele kaart had kunnen krijgen, maar zo kun je blijven doorgaan. Ik herinner me 2 overtredingen van Boetius snel achter elkaar, die samen minimaal geel hadden moeten zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere wedstrijd gezien. Boëtius was van Rhijn volledig de baas, en van Rhijn was al een keer gewaarschuwd door scheids. Hij had al eerder zijn 2e gele kaart kunnen krijgen.
Boerrigter heeft in dit Ajax niks te zoeken. Zijn acties zijn voorspelbaar en sluiten niet aan op het positiespel wat de rest laat zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Flauw, want wij hebben gewoon dezelfde wedstrijd gezien. Je weet zelf ook dat dramatisch veel te overdreven was. En het klopt dat van Rhijn al eerder een gele kaart had kunnen krijgen, maar zo kun je blijven doorgaan. Ik herinner me 2 overtredingen van Boetius snel achter elkaar, die samen minimaal geel hadden moeten zijn.
Ik blijf bij mijn mening dat ik van Rhijn redelijk vond spelen. Verdedigend heeft hij ook veel goed gedaan, maar voornamelijk door zijn passing vond ik hem redelijk en ik geef het hem ook te doen, combineren met een Boerrigter voor je.
Als je Boerrigter dramatisch had genoemd was ik met je eens geweest.
Absoluut.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:23 schreef Catch22- het volgende:
dat boeitius geen geel krijg was belachelijk. die twee tackles achterelkaar was zeker gwel
Kijk, hier zijn wij het volkomen eens. Komt er soms per ongeluk langs.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boerrigter heeft in dit Ajax niks te zoeken. Zijn acties zijn voorspelbaar en sluiten niet aan op het positiespel wat de rest laat zien.
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kijk, hier zijn wij het volkomen eens. Komt er soms per ongeluk langs.
Herinneren jullie je een actie van Boerrigter uit de wedstrijd? Hint:
[ afbeelding ]
Ik vond Boerrigter niet slecht daar heeft BMI alleen maar achteraan lopen rennen vandaag. Hij speelt stukken beter dan eerder dit jaarquote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boerrigter heeft in dit Ajax niks te zoeken. Zijn acties zijn voorspelbaar en sluiten niet aan op het positiespel wat de rest laat zien.
daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op maandag 21 januari 2013 01:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kijk, hier zijn wij het volkomen eens. Komt er soms per ongeluk langs.
Herinneren jullie je een actie van Boerrigter uit de wedstrijd? Hint:
[ afbeelding ]
BMI zat sowieso niet in de wedstrijd. 2 onbegrijpelijke ballen van een (neo) international. Zelfs Overmars was hem vandaag de baas geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond Boerrigter niet slecht daar heeft BMI alleen maar achteraan lopen rennen vandaag. Hij speelt stukken beter dan eerder dit jaar
Denk dat BMI niet in de wedstrijd kon raken mede door Derk. Natuurlijk speel ik liever met een type Fischer op rechts maar dat hebben we niet dus dit is voor nu de beste oplossingquote:Op maandag 21 januari 2013 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
BMI zat sowieso niet in de wedstrijd. 2 onbegrijpelijke ballen van een (neo) international. Zelfs Overmars was hem vandaag de baas geweest
geef andersen dan de kans. op de paardactie na heb ik derkie niet gezien. misschien even een paar wedstrijdjes jong ajax om zelfvertrouwen te krijgen tegen slechte verdedigers ofzo, dat is petquote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat BMI niet in de wedstrijd kon raken mede door Derk. Natuurlijk speel ik liever met een type Fischer op rechts maar dat hebben we niet dus dit is voor nu de beste oplossing
Andersen speelt niet rechtsvoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
geef andersen dan de kans. op de paardactie na heb ik derkie niet gezien. misschien even een paar wedstrijdjes jong ajax om zelfvertrouwen te krijgen tegen slechte verdedigers ofzo, dat is pet
Sana is ook al niet veel beter dan Boerrigterquote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat BMI niet in de wedstrijd kon raken mede door Derk. Natuurlijk speel ik liever met een type Fischer op rechts maar dat hebben we niet dus dit is voor nu de beste oplossing
Sana is ook een linksvoor daar willen ze rustig een rechtsvoor van maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sana is ook al niet veel beter dan Boerrigter![]()
Tijd voor Jody Lukoki, la la la la, Jody Lukoki, la la la la
Leuk liedje, maar daar word ik ook niet heel vrolijk van. Maar we zullen het waarschijnlijk met Derk, Sana en Lukoki moeten doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar Lukoki zorgt voor meer dreiging dan Boerrigter in een hele wedstrijd. En Boerrigter staat verkeerd. Zijn beste wedstrijden speelde hij als linksbuiten. Maar dat kan hij wel vergeten zolang Fischer zich zo ontwikkeld aan de linkerkant.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana is ook een linksvoor daar willen ze rustig een rechtsvoor van maken.
Lukoki is nog een ergere draver dan Boerrigter leuk om de laatste 15 minuten in te laten vallen maar in de basis is het helemaal niets
Lukoki kan voor dreiging zorgen doordat ze hem laat brengen stel je hem vanaf het begin op dan faalt hij hard.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar Lukoki zorgt voor meer dreiging dan Boerrigter in een hele wedstrijd. En Boerrigter staat verkeerd. Zijn beste wedstrijden speelde hij als linksbuiten. Maar dat kan hij wel vergeten zolang Fischer zich zo ontwikkeld aan de linkerkant.
Dat is ook weer truequote:Op maandag 21 januari 2013 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lukoki kan voor dreiging zorgen doordat ze hem laat brengen stel je hem vanaf het begin op dan faalt hij hard.
Irriteer me daar mateloos aan op de tribune hoe vaak mensen lalala overal doen terwijl het nanana is en veel beter klinkt. World problems!quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen is vaker betrokkn bij een aanval. maar hij moet en kan inderdaad beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:24 schreef tammepiet het volgende:
Trouwens gisteren voor de match:
Eriksen versus Immers: schoten 36-48, op doel 19-32, doelpunten 4-10, assists 5-2, overtredingen 8-31
Eriksen MOET beter.
Sulejmani is inmiddels taxi chauffeur geworden bij Ajax.twitter:KajSierhuis_ twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:17:53En ook een heel leuk moment : Vanaf de toekomst werden we met z'n 8'en door Sana en Sulejmani naar de ArenA gebracht ! Te Hard ! reageer retweet
Vond hem één van de mindere gisterenquote:Op maandag 21 januari 2013 03:24 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen versus Immers: schoten 36-48, op doel 19-32, doelpunten 4-10, assists 5-2, overtredingen 8-31
Eriksen MOET beter.
van de 10 doelpunten 5 pingels, Eriksen is in elk opzicht beter natuurlijk. Ook speelt Feyenoord met de punt naar voren.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:24 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen MOET beter.
Daarom, statistieken zijn leuk maar zeggen niet alles, die kans had hij wel moeten maken gisteren, verder blonk hij niet uit maar speelde verdienstelijk en maakte nog een doelpunt ookquote:Op maandag 21 januari 2013 08:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
van de 10 doelpunten 5 pingels, Eriksen is in elk opzicht beter natuurlijk. Ook speelt Feyenoord met de punt naar voren.
Fischer is wel doelgerichter, zijn verder sowieso totaal verschillende spelersquote:Op maandag 21 januari 2013 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen was niet dramatisch ofzo, maar man man man die kans 1 op1 met de keeper, zo knullig weer. Fischer is gewoon velen malen feller.
Fischer is nu al wat Eriksen allang had moeten zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer is wel doelgerichter, zijn verder sowieso totaal verschillende spelers
Ben ik niet met je eens, Eriksen is veel verder, dat Fischer je meer aanspreekt okquote:Op maandag 21 januari 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fischer is nu al wat Eriksen allang had moeten zijn.
Een beetje opportunistisch dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Eriksen is veel verder, dat Fischer je meer aanspreekt ok
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die goal die Fischer maakte kon Eriksen niet maken. Het waren 2 vrijwel identieke situaties.
Fischer heeft daarentegen nog niet laten zien net zo'n goede steekpass als Eriksen in huis te hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die goal die Fischer maakte kon Eriksen niet maken. Het waren 2 vrijwel identieke situaties.
het is geen vergelijken van een paar momenten, Eriksen loopt erbij zo van "mwah, we kijken wel" en Fischer heeft drive. Eriksen kan echt wel goed voetballen hoor, maar Fischer wil ten koste van alles in de picture staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Daarom is Fischer veel beter? Eriksen had hem moeten maken maar die situaties waren niet identiek
Heeft toch ook met de opdrachten in het veld te maken, is gewoon veel te makkelijk wat jij ervan maakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is geen vergelijken van een paar momenten, Eriksen loopt erbij zo van "mwah, we kijken wel" en Fischer heeft drive. Eriksen kan echt wel goed voetballen hoor, maar Fischer wil ten koste van alles in de picture staan.
Dat komt door hun uitstraling denk ik. Eriksen heeft bijna elke wedstrijd de meeste meters gemaakt dus je kunt niet zeggen dat hij geen 'drive' heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is geen vergelijken van een paar momenten, Eriksen loopt erbij zo van "mwah, we kijken wel" en Fischer heeft drive. Eriksen kan echt wel goed voetballen hoor, maar Fischer wil ten koste van alles in de picture staan.
Die van Fischer was wel makkelijker vond ik hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die leek makkelijker. Eriksen had volgens mij wel wat meer tijd als Fischer, alleen Fischer koos precies de juiste weg, waar Eriksen dat ook probeerde, maar had beter op tijd kunnen schieten (waarschijnlijk tegen Mulder aan dan)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die van Fischer was wel makkelijker vond ik hoor.
Vond het idd erg mooi om te zien dat ie gewoon pissig wasquote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef Gwunnik het volgende:
Eriksen is 'gewoon' een aanvallende middenvelder, waar Fischer een echte aanvaller is. Daardoor zie je bij de laatste ook meer dat 'killer' instinct denk ik. Ben het in dat opzicht ook wel eens met Tarado...
Neemt niet weg dat Eriksen gister niet zn beste wedstrijd speelde... maar Frank had natuurlijk ook gewoon groot gelijk dat het gister sowieso niet best was in balbezit. Gelukkig werd er behoorlijk verdedigd en was iedereen wel fel... Dat heeft er (samen met de efficientie in het afmaken) voor gezorgd dat we de wedstrijd naar ons toe hebben getrokken.
Volgende week gewoon van de mat spelen met ouderwets lekker positiespel
Inderdaad beetje gechargeerd gezegd. Maar zit wel een waarheid in. Aan Fischer gaan we veel meer plezier beleven. Veel doelgerichter en meer een killer.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fischer is dan ook een aanvaller en Eriksen een middenvelder.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje gechargeerd gezegd. Maar zit wel een waarheid in. Aan Fischer gaan we veel meer plezier beleven. Veel doelgerichter en meer een killer.
Eriksen doet af en toe wel iets leuks. Maar het is allemaal zo nonchalant. Ook die kans die hij verprutste.
De nonchalance waarmee hij speelt irriteert me wel. Dat hoeft niet per positie te verschillen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer is dan ook een aanvaller en Eriksen een middenvelder.
Tja, ik snap wel wat je bedoelt maar ik denk niet dat hij het expres doet. Je ziet hem wel balen als het een keer mis gaat. Maar Fischer kan makkelijker scoren en Eriksen is meer van de pass. Al heeft Eriksen gister ook gewoon gescoord (derde klassieker op rij).quote:Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
De nonchalance waarmee hij speelt irriteert me wel. Dat hoeft niet per positie te verschillen.
En die lul van een scheids die het weer eens niet kon verkroppen dat Ajax won, man man man wat floot die partijdig.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet goed, maar toch een klasse beter dan Feyenoord. Eigenlijk niets van ze te vrezen gehad, buitenom die mega-kans van Immers vlak na de 1-0.
Ik vond het tot de penalty eigenlijk wel meevallen. Sterker, ik denk dat hij Van Rhijn er vlak na rust (volgens mij) ook al af had kunnen sturen. Die penalty was om te lachen natuurlijk, maar alles daarvoor deed hij wel goed vond ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die lul van een scheids die het weer eens niet kon verkroppen dat Ajax won, man man man wat floot die partijdig.
Gewoon een tweede gele kaart bedoel je...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
Scheids floot echt niet verkeerd. Penalty Boëtius was een lachertje natuurlijk, maar Rhijn had daarvoor allang en breed pimpelpaarsrood moeten hebben.
Vond het serieus rood. Maar ik ben Kakkie, dus ik zie alles per definitie subjectief, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon een tweede gele kaart bedoel je...
Daar valt niet aan te twijfelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik ben Kakkie, dus ik zie alles per definitie subjectief, toch?.
Dat is waarquote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Een goeie scheids had Boeitius geel gegeven voor een schwalbe bij die penalty.
Daarom vond ik het ook wel grappig dat Koeman voor de wedstrijd zei dat hij wilde dat z'n spelers in de duels kwamen omdat daar hun kracht ligt, dat hebben we dus gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Al met al was het ook weer niet zo heel erg allemaal, maar hij floot wel heel makkelijk tegen Ajax, en sommige schoppen van fnoord 2 sec eerder liet ie elke keer doorgaan.
Ik hoop dat ze genoten hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
Leuk al dat nieuws dat er een paar feyenoorders in de arena zaten..is andersom natuurlijk helemaal niet zo
Scheids was best ok inderdaad. Werd gaandeweg de wedstrijd wel minder, met als dieptepunt idd de schwalbe die tot penalty werd gepromoveerd. Had het idee dat het hem allemaal een beetje teveel werd richting het eind.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Al met al was het ook weer niet zo heel erg allemaal, maar hij floot wel heel makkelijk tegen Ajax, en sommige schoppen van fnoord 2 sec eerder liet ie elke keer doorgaan.
Wij hangen tenminste geen laffe spandoekjes op om daarna - na weggespeeld te zijn - erop te gaan geilen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
Leuk al dat nieuws dat er een paar feyenoorders in de arena zaten..is andersom natuurlijk helemaal niet zo
Ik heb er geen moeite mee als ze gewoon kijken want zo hoort het maar ga niet nadat je pakkie hebt gehad stoer lopen doen en zeggen dat je er met 120 man zatquote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
quote:‘Een elftal dat zo slordig is, wint geen topwedstrijd’
In aanloop naar de Klassieker meenden de experts dat Ajax en Feyenoord elkaar nauwelijks zouden ontlopen. De werkelijkheid lag er echter ver vandaan, want Feyenoord kreeg geen voet aan de grond tegen de rivaal en liep tegen een stevige 3-0 nederlaag aan. Een dag na de wedstrijd beschouwen de Nederlandse media na met aandacht voor Viktor Fischer, Joris Mathijsen en Graziano Pellè.
Fischer, met twee goals de vormgever van Ajax, wordt door nrc.next een ‘showmannetje’ genoemd. “Hij, Fischer, wil meer zijn dan een momentenman. Na de Klassieker in de ArenA was hij zelf nog het hardst over zijn eigen optreden. ‘Eigenlijk ging niets goed. Oké ik beslis ‘m wel, maar het was geen goeie wedstrijd. Ik had heel veel balverlies. Ik heb bijna geen goeie dingen gedaan, behalve dan twee doelpunten.’” … ,,Hij begroette de wachtende journalisten na de wedstrijd met low-fives . Showmannetje van achttien jaar met de wereld aan zijn voeten”, schrijft de krant.
De Volkskrant noemt de Klassieker maandagmorgen ‘bij vlagen aantrekkelijk’. “Met een paar opvallende aspecten. Zo had Feyenoord iets meer balbezit, hetgeen bijna nooit voorkomt bij een ploeg die tegen Ajax voetbalt. Feyenoord kwam zijn voornemen om met lef te spelen enigszins na, maar een elftal dat doelpunten zo simpel weggeeft en dermate slordig is met de weinig kansen, wint geen topduel. Ajax is bovendien vaster, voetbalt gemakkelijker, is technisch beter en won dus verdiend, hoewel de uitslag met 3-0 aan de hoge kant was.”
Ochtendkrant Sp!ts vindt het illustratief dat Graziano Pellè aan banden werd gelegd in Amsterdam. Het schrijft dat Niklas Moisander steeds meer op Jan Vertonghen begint te lijken en dat de Fin zijn ex-teamgenoot van AZ onzichtbaar maakte. “Moisander slaagde glansrijk in zijn opdracht, want veel mensen in de ArenA hadden lang helemaal niet in de gaten dat de topscorer van Feyenoord überhaupt meedeed, zo weinig kwam Pellè in het spel voor.”
Joris Mathijsen krijgt in dezelfde krant een uithaal. “Gisteren kreeg de bondscoach weer eens bevestigd dat hij betere centrale verdediger voor handen heeft dan Mathijsen. Bij een 1-0 achterstand leek Feyenoord de schade vlak voor rust redelijk beperkt te kunnen houden. Maar in de 40e minuut ging de 84-voudig international gruwelijk in de fout”, luidt het stevige oordeel op de dag na de wedstrijd. Trouw vindt dat Ajax rake klappen uitdeelde aan Feyenoord en looft de defensie van de kampioen en de zichtbare regie op het middenveld.
Het Algemeen Dagblad tenslotte geeft de strijd tussen de twee aartsrivalen veel aandacht en vindt dat Feyenoord hardleers overkomt in de topwedstrijden. “Met veel tromgeroffel trok Feyenoord gisteren naar de ArenA, na een ferme tik om de oren vertrok de ploeg doodstil weer uit de hoofdstad. Drie uitwedstrijden tegen titel concurrenten en driemaal een pijnlijke 3-0 nederlaag”, vindt de krant.
De hele wereld fapt op Fischer.quote:‘Bergkamp, Van Basten en Zlatan begonnen niet zó goed als Fischer’
Niet alleen bij Ajax is men verguld met de aanwezigheid van Viktor Fischer. De Deense aanvaller lanceert zichzelf dit seizoen in de Eredivisie en maakte in tien wedstrijden al vijf goals. Het achttienjarige talent doet echter ook harten in zijn vaderland sneller kloppen. In Denemarken weet men na de Klassieker van zondag zeker dat er weer een grote speler doorbreekt over de grenzen.
Fischer was met twee goals tegen Feyenoord bepalend voor Ajax in de krachtmeting van zondag. In Ekstra Bladet trekt men nu maar vast de vergelijking met enkele grootheden uit het verleden bij de Amsterdammers. “Fischer schreef zondag geschiedenis in de Klassieker. We kunnen nu de prestaties van een Deen gaan opblazen, maar Ajax heeft echt iets bijzonders weggehaald bij Aarhus.”
“Fischer heeft immers vijf keer gescoord in tien wedstrijden. Hij is waanzinnig effectief, zelfs enkele legendes van Ajax kunnen niet aan hem tippen. Dennis Bergkamp niet, Marco van Basten niet, Zlatan Ibrahimovic niet: niemand begon zó goed en effectief bij Ajax. Dit zegt iets over de potentie die hij heeft. En hij was na afloop nog zelfkritisch, ook.”
quote:Ajax en Oger verlengen sponsorcontract
Ajax en Oger hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het bestaande sponsorcontract. De vernieuwde verbintenis gaat in per 1 juli 2013. Modespecialist Oger is reeds jaren ‘official sponsor’ van Ajax en beide partijen zijn inmiddels meer dan twintig jaar met elkaar verbonden.
Door de verlenging van de overeenkomst blijft Oger de spelers, speelsters en medewerkers van de club ook de komende seizoenen voorzien van prachtige pakken en combinaties. Er is een speciale ‘informelere’ outfit voor de spelers en ook trainer Frank de Boer draagt dit seizoen verschillende outfits van Oger. De selectie van de Ajax Vrouwen is tevens volledig gestoken in kleding van dit mooie merk.
Oger Lusink, algemeen directeur Oger Holding BV: ,,If you are a winner, you have to look like a winner! We zijn trots onze verbintenis met Ajax te mogen bestendigen met deze nieuwe overeenkomst en zullen onze best doen om Ajax de komende seizoenen wederom ‘Dressed for Success’ eruit te laten zien!”
Lusink is al meer dan twintig jaar sponsor van Ajax. ,,We zijn ondertussen een soort eenheid. We zijn een Amsterdams bedrijf, dit is onze club. Met deze verlenging wordt een herbevestiging gegeven van het feit dat als je Ajax kleedt, dat het wel goed zit."
Edwin van der Sar, directeur marketing Ajax: ,,We zijn blij dat we de sponsorovereenkomst met Oger hebben verlengd. Zij zijn reeds jaren naar grote tevredenheid als ‘official sponsor’ aan de club verbonden. Het is mooi dat we deze succesvolle samenwerking continueren, mede dankzij Oger heeft Ajax de professionele uitstraling waar we trots op zijn.”
Voor Van der Sar was het zijn eerste sponsorverlenging sinds zijn aanstelling als commercieel directeur. ,,We hebben direct een goede uitgekozen", zegt de oud-doelman van Ajax die als speler al door Oger Lusink werd gekleed. ,,Ik ken hem al sinds 1989-1990 en al mijn pakken nog", laat Van der Sar hem weten. ,,Wij zijn blij dat hij doorgaat want Oger is een echt Amsterdams bedrijf."
Mooi, wel dik verlengen nu. Ik wil die man nog minstens 3 seizoenen in Ajax zien. 6 titels op rij, lekker toch?quote:
Inderdaad, en dat doek was een lachertje natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee als ze gewoon kijken want zo hoort het maar ga niet nadat je pakkie hebt gehad stoer lopen doen en zeggen dat je er met 120 man zat
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooi, wel dik verlengen nu. Ik wil die man nog minstens 3 seizoenen in Ajax zien. 6 titels op rij, lekker toch?
[..]
Inderdaad, en dat doek was een lachertje natuurlijk.Maar laat ze lekker roepen, ik ben ook van mening dat als er weer uitsupporters komen het echt 4x zo hard gaat van onze kant. Huilend naar huis die jongens.
120 verspreid onder 53000 is toch niet zo veel, bij elkaar zaten ze echt nietquote:Op maandag 21 januari 2013 13:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]helemaal mee eens
wat een klein doekje man. En als er echt 120 man zaten zijn ze hele tijd stilgeweest?? En dan achteraf grote mond hebben
Heel dat trouwe legioen is maar een fabeltje genaakt door de media. Hoop dat er snel weer uit supporters mee mogen kan niet wachten op Feyenoord Ajax danquote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooi, wel dik verlengen nu. Ik wil die man nog minstens 3 seizoenen in Ajax zien. 6 titels op rij, lekker toch?
[..]
Inderdaad, en dat doek was een lachertje natuurlijk.Maar laat ze lekker roepen, ik ben ook van mening dat als er weer uitsupporters komen het echt 4x zo hard gaat van onze kant. Huilend naar huis die jongens.
416, rij 2 thv 25 zaten er 2 in glimmende jacks en hele tijd met anderen te bellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
120 verspreid onder 53000 is toch niet zo veel, bij elkaar zaten ze echt niet
dit, en ik weet het stilteconcert in de kuip nog na de 0-1.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach dat achterlijke legioen is het enige dat ze hebben dus gooien ze het daar maar elke keer op.
En dan had hij ook al eerder geel gehad door die dubbele overtreding op van Rhijn en Derkiequote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Een goeie scheids had Boeitius geel gegeven voor een schwalbe bij die penalty.
Van Rhijn had er al eerder dan af gemoeten met een tweede gele kaart.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan had hij ook al eerder geel gehad door die dubbele overtreding op van Rhijn en Derkie
Hoe dan ook vreemde beslissing van de scheids want hij stond er toch echt dicht opquote:Op maandag 21 januari 2013 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn had er al eerder dan af gemoeten met een tweede gele kaart.
Het was een schwalbe ja maar als je gaat zeggen dat Boetius geel had moeten krijgen voor die overtreding omdat struikelende veulentje dan had van Rhijn er in de eerste helft al af gemoeten voor eenzelfde soort overtreding.
Scheids heeft er alles aangedaan om Feyenoord te laten winnen. Hij gaf voor elk klein dingetje een vrijetrap voor Feyenoord.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook vreemde beslissing van de scheids want hij stond er toch echt dicht op
Zo erg was het niet, maar goed who cares 3-0quote:Op maandag 21 januari 2013 13:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Scheids heeft er alles aangedaan om Feyenoord te laten winnen. Hij gaf voor elk klein dingetje een vrijetrap voor Feyenoord.
Vond ik ook, ik riep al gelijk: dat is een onverdiend cadeautje.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook vreemde beslissing van de scheids want hij stond er toch echt dicht op
Dat vind ik niet, ik vond alleen de penalty dubieus, voor de rest floot hij niet slecht en niet in het nadeel van een ploeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Scheids heeft er alles aangedaan om Feyenoord te laten winnen. Hij gaf voor elk klein dingetje een vrijetrap voor Feyenoord.
De laatste ik dat ik dat had was met Suarezquote:Op maandag 21 januari 2013 14:02 schreef Burrito het volgende:
Fischer doet het natuurlijk fantastisch, hij zit hem ook allemaal wel mee met die fouten (dit dwings hij dan ook wel af) maar het leukste vind ik nog dat we eindelijk weer een speler hebben waar je voor naar het stadion gaat. Lekker onvoorspelbaar, gevaarlijk, uitstraling en karakter. heerlijk
Boilesen en Fischer zijn de baasjes ja, Andersen en Eriksen de rustige gasten.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef tammepiet het volgende:
Boilesen en Fischer kenser bazen. Eriksen heb ik niet zoveel mee.
Voortaan wel doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
416, rij 2 thv 25 zaten er 2 in glimmende jacks en hele tijd met anderen te bellen.
Ik zat voor hun, had het vanaf de 1-0 al door. Heb ze niet gesnitcht.
Klopt, ook toen t zo slecht ging in 2009/2008 die tijd zeg maar zat de kuip vaak genoeg lang niet vol maar daar hoor je niemand over dan want ow zo geweldig legioeen ~!@JFKLquote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit, en ik weet het stilteconcert in de kuip nog na de 0-1.
Maarja feijenoord legioen altjjd zweertje altijd trouw enzolaat me niet lachen, gewoon de meeste zwakzinnigen
Ik heb zelf ook 2 x in de Kuip gezeten undercover. Gunde ze dit verzetje wel. Heren waren na de rust ineens foetsie. Ze durfde in de rust ook niet te gaan lopen ofzoquote:
kippenvel filmpje!! dat moment waar frankie ook juichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THUIS: Roda, ADO, PEC, NEC, Heracles, Heerenveen, Willem II.
UIT: Vitesse, VVV, RKC, Twente, AZ, PSV, NAC, Groningen.
Ja ik ook al sinds ie dat ie naar Ajax ging. In de next gen droop de klasse er al af bij hem. Grote verschil met Eriksen is zijn winnaarsmentaliteit en geilheid voor de goal en dat zal denk ik het verschil worden tussen de échte europese top en de subtop waar eriksen heen gaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef Stiggie het volgende:
Hij laat ook niet over zich heen lopen in de wedstrijd. Geen timide figuur. Volg hem al best lang.
Verwacht zoveel plezier van deze jongen de komende jaren bij Ajax. Vrees dat hij ook weer niet heel lang te behouden is en vermoed dat hij over een paar bij de absolute top speelt.
Gewoon lekker verhaal halen als 18jarige bij Van Bommel.
Het voetbal in Italië is dood, hij mocht er sowieso niet spelen en niemand anders wilde hem. Prima keuze voor hem. Nu komt hij niet alleen aan voetbal toe maar ook aan CL voetbal toe.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Kut sneijder. Niveau of 2 lager spelen
Eriksen is een middenvelder, Fischer een aanvaller.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja ik ook al sinds ie dat ie naar Ajax ging. In de next gen droop de klasse er al af bij hem. Grote verschil met Eriksen is zijn winnaarsmentaliteit en geilheid voor de goal en dat zal denk ik het verschil worden tussen de échte europese top en de subtop waar eriksen heen gaat.
Denk ook echt trouwens dat ie met 3 jaar bij Man utd ofzo speelt hoor.. Qua type wordt t de nieuwe ronaldo denk ik. Ajax mag blij zijn als ze em vanaf nu nog 1,5 2 jaar kunnen houden. Hoop zelf dat ie echt nog lang blijft zodat ie zoals ie laatst ook aangaf in interview samen met Andersen nog veel titels kan pakken voor Ajax
Ja, Maar ze zijn door de de makkelijke loting. Normaal liggen ze er gwn in de groepsfase uit of halen ze max EL. En het niveau is echt niet beter dan hier in NEderland.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het voetbal in Italië is dood, hij mocht er sowieso niet spelen en niemand anders wilde hem. Prima keuze voor hem. Nu komt hij niet alleen aan voetbal toe maar ook aan CL voetbal toe.
Jullie krijgen al jaren onterechte pingels en wij rode kaarten terwijl er niets gebeurt dus jullie hebben de laatste jaren geen klagenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, ik vond alleen de penalty dubieus, voor de rest floot hij niet slecht en niet in het nadeel van een ploeg.
Het niveau is redelijk gelijk maar daar betalen ze nu eenmaal beter. Meer supporters, meer inkomsten, hogere salarissen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, Maar ze zijn door de de makkelijke loting. Normaal liggen ze er gwn in de groepsfase uit of halen ze max EL. En het niveau is echt niet beter dan hier in NEderland.
ow echt? goh dankje dat wist ik nog niet ik kijk nooit voetbalquote:Op maandag 21 januari 2013 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen is een middenvelder, Fischer een aanvaller.
Meer inkomsten ja, maar ook blijkbaar schulden. Dus te hoge begroting vergeleken met inkomsten en omkoperij ofcquote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het niveau is redelijk gelijk maar daar betalen ze nu eenmaal beter. Meer supporters, meer inkomsten, hogere salarissen.
Eriksen scoort net zo vaak als Xavi en Iniesta.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ow echt? goh dankje dat wist ik nog niet ik kijk nooit voetbal
daarom kan er alsnog wel verschil zitten in de winnaarsmentaliteiten ook als middenvelder kan je geil zijn voor de goal en dat mist Eriksen gewoon. en dat is ook precies t punt waarop hij niet gaat slagen bij de echte europese top
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer inkomsten ja, maar ook blijkbaar schulden. Dus te hoge begroting vergeleken met inkomsten en omkoperij ofc. En het niveau daar is gelijk/minder. Zeker niet hoger.
Financieel een goeie beslissing, sportief een dommequote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer inkomsten ja, maar ook blijkbaar schulden. Dus te hoge begroting vergeleken met inkomsten en omkoperij ofc. En het niveau daar is gelijk/minder. Zeker niet hoger.
jezus jij bent echt een halve lamme mongool hequote:Op maandag 21 januari 2013 14:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen scoort net zo vaak als Xavi en Iniesta.
Wel tegen mindere tegenstandersquote:Op maandag 21 januari 2013 14:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen scoort net zo vaak als Xavi en Iniesta.
Nee dat ben jij.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jezus jij bent echt een halve lamme mongool he
Ik denk dat hij in de Spaanse competitie net zo vaak scoort.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel tegen mindere tegenstanders
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jezus jij bent echt een halve lamme mongool he
Ja en buiten dat t niveau van xavi en iniesta gaat ie toch nooit bereiken.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja, in Turkije heb je ook de grote 3 + trabzonspor. Daarna heb je het ook gehad. En onderlinge zal de top 5 van nederland wel winnen van de top 4 van Turkije.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je Ajax, PSV, Twente en in mindere mate Vitesse en Feyenoord hebt gehad heb je de NL competitie ook gehad
In een team als Barcelona zeker, en dat staat dan nog los van Eriksen zelf.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de Spaanse competitie net zo vaak scoort.
Daar twijfel ik over hij zou het best bij München passen denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de Spaanse competitie net zo vaak scoort.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, in Turkije heb je ook de grote 3 + trabzonspor. Daarna heb je het ook gehad. En onderlinge zal de top 5 van nederland wel winnen van de top 4 van Turkije.
ik vond het gisteren wel goed gaan met een 5 mans middenveld af en toequote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil Babel in de spits junge, of siggy.
Ben benieuwd wat voor keuzes hij daarin gaat maken. Frank ziet ook dat het middenveld geweldig draait met de 3 Denen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil Babel in de spits junge, of siggy.
hoezo jij bent hier degene die altijd met dooddoeners komt en niet inhoudelijk erop ingaat en drogargumenten komt aanvoerenquote:
Poste ik laatst ook hier. Zou ideaal zijn voor hem.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over hij zou het best in München passen denk ik.
Zou mijn keuze ook zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor keuzes hij daarin gaat maken. Frank ziet ook dat het middenveld geweldig draait met de 3 Denen.
Doe Babel maar in plaats van Boerrigter.
ja want babel is rechtsbuitenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor keuzes hij daarin gaat maken. Frank ziet ook dat het middenveld geweldig draait met de 3 Denen.
Kom maar even met wat voorbeelden dan, ik heb nog nooit een discussie met jou gevoerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoezo jij bent hier degene die altijd met dooddoeners komt en niet inhoudelijk erop ingaat en drogargumenten komt aanvoerenVerder probeer je alles wat ik zeg op een goedkope manier af te kraken zonder dus inhoudelijk 1 cm dieper te kijken
Boerrigter is wel een rechtsbuiten zeker?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja want babel is rechtsbuiten??
Dan nog had Sneijder nog wel een paar niveaus hoger aangekundquote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
We hebben dit weekend kunnen zien wat voor kwaliteit er rond loopt in de Eredivisie. Doe nou niet alsof de top in Turkije bagger is want ze doen zeker niet onder voor de NL top
Tuurlijk kon dat maar niemand wilde hem.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan nog had Sneijder nog wel een paar niveaus hoger aangekund
em nou net alleen al?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom maar even met wat voorbeelden dan, ik heb nog nooit een discussie met jou gevoerd.
was nog reactie op jouquote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja en buiten dat t niveau van xavi en iniesta gaat ie toch nooit bereiken.
Vind dat altijd zulke dooddoeners.. net als clasie ja lengte is niet belangrijk kijk maar naar xavi en iniesta![]()
Schöne en Boerrigter eruit, Babel en Siggy erin ja?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
100x meer een rechtsbuiten dan babel jaquote:Op maandag 21 januari 2013 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boerrigter is wel een rechtsbuiten zeker?
Zonder Bony, flink eroverheen dusquote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
We treffen Vitesse wel 2x op een lekker moment trouwens.
schone moet erin blijven man, die man wordt ondergewaardeerdquote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schöne en Boerrigter eruit, Babel en Siggy erin ja?![]()
![]()
![]()
Jij insinueert dat ik dat al veel vaker heb gedaan, dus ik zeg kom maar met voorbeelden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
em nou net alleen al?
[..]
was nog reactie op jou
Helemaal onder doen, natuurlijk niet. Maar ik denk dat PSV en Ajax in vorm winnen van Gala en Fener in vorm in een KO fase.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
We hebben dit weekend kunnen zien wat voor kwaliteit er rond loopt in de Eredivisie. Doe nou niet alsof de top in Turkije bagger is want ze doen zeker niet onder voor de NL top
Laat gaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij insinueert dat ik dat al veel vaker heb gedaan, dus ik zeg kom maar met voorbeelden.
Die heb je blijkbaar niet dus laat gaan, je hoeft het niet met mij eens te zijn hoor. Ik heb geen idee waarom je op basis van een meningsverschil mensen voor mongolen moet uitmaken.
Hoe weet je dat eigenlijk? Babel heeft daar nog nooit gespeeld. Boerrigter hiervoor ook niet en inmiddels is het bij vrijwel iedereen al duidelijk dat het niet uitmaakt waar je Boerrigter neerzet, voetballen zal hij nooit leren.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
100x meer een rechtsbuiten dan babel ja
Ajax misschien wel van Gala en Fenerquote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal onder doen, natuurlijk niet. Maar ik denk dat PSV en Ajax in vorm winnen van Gala en Fener in vorm in een KO fase.
Ja, lekker man.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zonder Bony, flink eroverheen dus
Ach met of zonder bony als je niet over vitesse heen kan klappen verdien je t ook niet om kampioen te worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zonder Bony, flink eroverheen dus
Em jawel want jij valt me op dat je standaard heel selectief leest en kleine dingetjes eruit pakt die nog t liefst even verdraait zodat t net lijkt alsof je wat heel doms zegtquote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij insinueert dat ik dat al veel vaker heb gedaan, dus ik zeg kom maar met voorbeelden.
Die heb je blijkbaar niet dus laat gaan, je hoeft het niet met mij eens te zijn hoor. Ik heb geen idee waarom je op basis van een meningsverschil mensen voor mongolen moet uitmaken.
Jij gaat Fischer (een aanvaller) vergelijken met Eriksen (een middenvelder). Eriksen is meer de man die het spel bepaalt en een uitstekende pass heeft en Fischer is een aanvaller die makkelijk kan scoren en een goeie actie in huis heeft. Beide zijn andere spelers. Messi ga je ook niet vergelijken met Iniesta. En ja ik haal hun er ook weer bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoezo jij bent hier degene die altijd met dooddoeners komt en niet inhoudelijk erop ingaat en drogargumenten komt aanvoerenVerder probeer je alles wat ik zeg op een goedkope manier af te kraken zonder dus inhoudelijk 1 cm dieper te kijken
Ik zeg ook in vorm heh, PSV , alhoewel ik ze niet moet, in vorm kunnen ze echt wel goed spelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax misschien wel van Gala en Fener
PSV niet.
Andersom zie ik Fener momenteel niet winnen van Ajax. Gala misschien wel.
Tot ziens maar weer he.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach met of zonder bony als je niet over vitesse heen kan klappen verdien je t ook niet om kampioen te worden.
[..]
Em jawel want jij valt me op dat je standaard heel selectief leest en kleine dingetjes eruit pakt die nog t liefst even verdraait zodat t net lijkt alsof je wat heel doms zegtverder ga ik geen moeite doen om daar voorbeelden voor te zoeken heb wel wat betere dingen te doen dan topics gaan doorzoeken
.
Heerlijk interviewtje toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/video/46425(...)-beste-trainers.html
Is dit trouwens een troll interview? Gvd, heb hem nog nooit zo arrogant gehoord.
Siggy zal er niet meteen inkomen, moet zich denk ik eerst een paar keer bewijzen als invaller.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zal de opstelling worden als Sigthorsson weer fit is?
Fischer----Siggy----Babel
De Jong--Poulsen--Eriksen
Standaard verdedigers
Vermeer
Zoiets?
Je hoort mij toch ook nergens zeggen dat ik vind dat boerrigter moet spelen?? Al vind ik overigens wel dat je die jongen niet zomaar moet afschrijven was vorig jaar écht écht goed voor zn blessure.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk? Babel heeft daar nog nooit gespeeld. Boerrigter hiervoor ook niet en inmiddels is het bij vrijwel iedereen al duidelijk dat het niet uitmaakt waar je Boerrigter neerzet, voetballen zal hij nooit leren.
Weer dronkenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Is dit trouwens een troll interview? Gvd, heb hem nog nooit zo arrogant gehoord.
Bekervoetbal boeit me iets minder dan Eredivisie voetbalquote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, lekker man.
Alleen dat we in Emmen moeten spelen is wel minder.
Boerrigter moet net zoals Blind vorig jaar even leren wat voor consequenties het heeft als je slecht speelt, oftewel even banken.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je hoort mij toch ook nergens zeggen dat ik vind dat boerrigter moet spelen?? Al vind ik overigens wel dat je die jongen niet zomaar moet afschrijven was vorig jaar écht écht goed voor zn blessure.
Zelf vind ik dat lukoki rechtsbuiten moet staan, beste rechtsbuiten die we hebben
Snap ik maar op lange termijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Siggy zal er niet meteen inkomen, moet zich denk ik eerst een paar keer bewijzen als invaller.
Hij gunde VI extra gespreksstofquote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Daarom kan ik toch wel aangeven dat ik Fischer een betere voetballer vind en dat ik denk dat ie verder gaat komen dan Eriksen. En elke voetballer moet een winnaarsmentaliteit tonen of je nou keeper bent of spitsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij gaat Fischer (een aanvaller) vergelijken met Eriksen (een middenvelder). Eriksen is meer de man die het spel bepaalt en een uitstekende pass heeft en Fischer is een aanvaller die makkelijk kan scoren en een goeie actie in huis heeft. Beide zijn andere spelers. Messi ga je ook niet vergelijken met Iniesta. En ja ik haal hun er ook weer bij.
Luxeproblemen verdomme.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, lastig te zeggen natuurlijk. Eerst moet hij fit blijven.
Als ze bij VI vanavond gaan zeggen dat Feyenoord slecht was en dat ze daarom verloren hebben lach ik me echt kapot.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gunde VI extra gespreksstof
Eriksen heeft zeker een winnaarsmentaliteit, hij baalt er enorm van als een actie mislukt. En vergeet nou niet dat Eriksen degene is die de laatste toppers het beste speelde en ook in de CL tegen City etc.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daarom kan ik toch wel aangeven dat ik Fischer een betere voetballer vind en dat ik denk dat ie verder gaat komen dan Eriksen. En elke voetballer moet een winnaarsmentaliteit tonen of je nou keeper bent of spits
Ik weet niet of boeroe mentaal net zo in orde is als Blind eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boerrigter moet net zoals Blind vorig jaar even leren wat voor consequenties het heeft als je slecht speelt, oftewel even banken.
Eriksen straalt minder winnaarsmentaliteit uit, maar ik ben ervan overtuigd dat Eriksen net zo graag wil winnen als Fischer. Vergeet niet dat Eriksen bijna elke wedstrijd het meeste meters maakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daarom kan ik toch wel aangeven dat ik Fischer een betere voetballer vind en dat ik denk dat ie verder gaat komen dan Eriksen. En elke voetballer moet een winnaarsmentaliteit tonen of je nou keeper bent of spits
Volgens mij Vermeer.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef tammepiet het volgende:
Fischer man of the week neem ik aan bij VI?
Dan zit hij niet goed bij Ajax helaas..quote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of boeroe mentaal net zo in orde is als Blind eigenlijk.
Overigens heb ik ze ook nooit op die manier vergeleken als jij nu doetquote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft zeker een winnaarsmentaliteit, hij baalt er alleen enorm van als een actie mislukt. En vergeet nou niet dat Eriksen degene is die de laatste toppers het beste speelde en ook in de CL tegen City etc.
Ik vind trouwens ook dat je als aanvaller makkelijker kan uitblinken dan als middenvelder.
Vermeer, enige met een 8 deze week.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef tammepiet het volgende:
mwah weet ik neit Fischer heeft t wel echt extreem hoor. Nogmaals ik zeg nergens dat eriksen t geen flikker boeit als ie verliest maar ik zeg alleen dat Fischer dat gewoon nog meer heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eriksen straalt minder winnaarsmentaliteit uit, maar ik ben ervan overtuigd dat Eriksen net zo graag wil winnen als Fischer. Vergeet niet dat Eriksen bijna elke wedstrijd het meeste meters maakt.
Dan wil ik even weten waaruit jij concludeert dat Fischer veel meer 'winnaarsmentaliteit' heeft dan Eriksen?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Overigens heb ik ze ook nooit op die manier vergeleken als jij nu doetdus dat is woorden in de mond leggen.
Enige wat ik zei dat fischer verder gaat komen doordat ie echte winnaarsmentaliteit is en gewoon koelbloediger voor de goal. En ja ook als aanvallende middenvelder moet je dat zijn als je echt naar de top wil
Dat stuk had ik nog geedit.
Ik zeg toch ook niet dat eriksen géén winnaarsmentaliteit heeft? alleen fischer wel aantal malen erger nog. En je hoort me ook nergens zeggen dat ie slecht speelt dus waarom dat over de CL erin moet snap ik niet? Reageer op wat ik zeg en niet op wat ik niet zeg![]()
Overigens ben ik t met je oneens. Als aanvaller ben je altijd afhankelijk van de ballen die je krijgt, en als middenvelder krijg je veel meer kans om je te laten zien omdat je gewoon veel vaker aan de bal komt
Nee, Vermeer of Ruiter.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef tammepiet het volgende:
Hij was echt onthutsend slecht gister.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Kopsterk het volgende:
Toch heb ik het idee dat Boerrigter beter is dan hij de laatste tijd laat zien. Hij laat zien best een man te kunnen passeren, maar op een één of andere manier valt hij daarna vaak over de bal.
Hij heeft veel pech in zijn acties inderdaad maar aan de andere kant houdt hij wel de linksback goed bezig, BMI is de middenlijn niet veel over geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Kopsterk het volgende:
Toch heb ik het idee dat Boerrigter beter is dan hij de laatste tijd laat zien. Hij laat zien best een man te kunne passeren, maar op een één of andere manier valt hij daarna vaak over de bal.
Dat kan je aan alles zien en in interviews heeft eriksen dat zelf zelfs gezegd maar goed ik begin al te merken met wat voor figuur ik hier zit te discussierenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan wil ik even weten waaruit jij concludeert dat Fischer veel meer 'winnaarsmentaliteit' heeft dan Eriksen?
En als aanvaller is het wel makkelijker om uit te blinken, de pass op Fischer bijvoorbeeld bij de 1-0 was perfect, maar daar hoor je niemand over. Je hoort alleen over degene die gescoord heeft, namelijk Fischer.
BMI is dan ook niet zo aanvallend ingesteld als Janmaatquote:Op maandag 21 januari 2013 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft veel pech in zijn acties inderdaad maar aan de andere kant houdt hij wel de linksback goed bezig, BMI is de middenlijn niet veel over geweest
Dat zei jij ja, maar daar hoor je de rest van Nederland amper over. Het is een feit dat degene die de goal scoort 9 vd 10 keer meer opgehemeld wordt dan degene met de assist.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat kan je aan alles zien en in interviews heeft eriksen dat zelf zelfs gezegd maar goed ik begin al te merken met wat voor figuur ik hier zit te discussieren. En in dat laatste heb je ook geen gelijk want ik zei gelijk al dat dat een prachtige pass van Moisander was.
Boos?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:51 schreef wieisboos het volgende:
En Boerrigter ligt al op de grond te janken na een schouderduwtjeen maar zeuren om een vrije trap
ja maar 9 van de 10 mensen hebben ook geen verstand van voetbal. En met de rest van nederland heb ik geen flikker te maken. En nogmaals eriksen heeft t zelf in een interview samen met fischer al een keer aangegeven maar goed nee hoor ik weet van niks en heb geen gelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 14:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zei jij ja, maar daar hoor je de rest van Nederland amper over. Het is een feit dat degene die de goal scoort 9 vd 10 keer meer opgehemeld wordt dan degene met de assist.
Maar aan wat kan jij dat dan zien? In de interviews die ik met Eriksen altijd zie is hij enorm zelfkritisch en wilt hij zich altijd verbeteren en zegt hij altijd te willen winnen.
Al was het geen 100% kans zette Eriksen hem wel nog vrij voor de keeper gisterquote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef Kopsterk het volgende:
Boerrigter was onzichtbaar, maar ik heb ook het idee dat hij relatief weinig aangespeeld wordt. Ik heb gister weinig ballen gezien waar Boerrigter echt wat mee kan. Hij moet zichzelf meer in het spel betrekken denk ik.
Interview met Fischer en Eriksen aub, kan me alleen een interview met Fischer en Andersen voor de geest halen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar 9 van de 10 mensen hebben ook geen verstand van voetbal. En met de rest van nederland heb ik geen flikker te maken. En nogmaals eriksen heeft t zelf in een interview samen met fischer al een keer aangegeven maar goed nee hoor ik weet van niks en heb geen gelijk![]()
![]()
jezus man praat hier met een deur ofzo lijkt t wel
Dat bedoel ik dus. Was die bal net iets minder hard (geen slechte bal verder), dan had Boerrigter misschien wel een goal gemaakt en was hij ineens helemaal niet zo slecht.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Al was het geen 100% kans zette Eriksen hem wel nog vrij voor de keeper gister
Is al van een jaar geleden ongeveer en nee ik ga dat niet opzoeken. Als je dat zo graag wilt zien zoek je t maar lekker zelf op ik weet toch wel dat ie dat heeft gezegd.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Interview met Fischer en Eriksen aub, kan me alleen een interview met Fischer en Andersen voor de geest halen.
Rare manier van discussiëren heb jij.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En nogmaals ik zeg toch nergens dat Eriksen dat NIET heeft ik zeg alleen dat Fischer dat nog 3x zo erg heeftLeer eens begrijpend lezen
Fixxed.quote:
Ja inderdaad zeg heb nog betere discussies gehad met mn buurmeisje van 5.quote:
Maar oke, de conclusie is dus: Jij hebt gehoord in een interview dat Fischer meer winnaarsmentaliteit heeft en daardoor gaat hij eerder belanden bij de Europese top dan Eriksen omdat dat een cruciaal verschil is. Ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is al van een jaar geleden ongeveer en nee ik ga dat niet opzoeken. Als je dat zo graag wilt zien zoek je t maar lekker zelf op ik weet toch wel dat ie dat heeft gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
En ik heb mensenkennis dus dat kan je ook gewoon zienquote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar oke, de conclusie is dus. Jij hebt gehoord in een interview dat Fischer meer winnaarsmentaliteit heeft en daardoor gaat hij eerder belanden bij de Europese top dan Eriksen omdat dat een cruciaal verschil is. Ok.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef TJV het volgende:
Eriksen loopt erbij als een poedeltje en Fischer als een bulldog.
Nounou grgr en een poot van de verschrikkelijke sneeuwman
Fischer had gister gemiddeld meer balverlies dan Eriksen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef TJV het volgende:
Eriksen loopt erbij als een poedeltje en Fischer als een bulldog.
Nounou grgr en een poot van de verschrikkelijke sneeuwman
Van Gaal zit jij ook op FOK!?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En ik heb mensenkennis dus dat kan je ook gewoon zien. Verder heb je wel gelijk ja. Als je naar de europese top wil dan had eriksen zulke ballen als gister toen ie alleen op de keeper kon gewoon moeten maken. Daar zit t cruciale verschil met Fisher en ja ik weet dat t een middenvelder is in vergelijking met een aanvaller maar ook aanvallende middenvelders moeten zulke ballen gewoon maken en dan boeit t geen flikkker hoe ie t doet als ie er maar in zit.
Je weet dat de beste aanvallende middenvelders op deze planeet niet zo heel veel scoren he?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En ik heb mensenkennis dus dat kan je ook gewoon zien. Verder heb je wel gelijk ja. Als je naar de europese top wil dan had eriksen zulke ballen als gister toen ie alleen op de keeper kon gewoon moeten maken. Daar zit t cruciale verschil met Fisher en ja ik weet dat t een middenvelder is in vergelijking met een aanvaller maar ook aanvallende middenvelders moeten zulke ballen gewoon maken en dan boeit t geen flikkker hoe ie t doet als ie er maar in zit.
Ook meer dan Jürgen Colin, dus Colin is beterquote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer had gister gemiddeld meer balverlies dan Eriksen.
grgr laudrup
Waarom kun jij niet tegen kritiek op Eriksen eigenlijk?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
grgr laudrup
Erg opportunistisch dit. Eriksen mist 1 kans die Fischer wel maakt en je conclusie is dat Fischer wel de Europese top haalt en Eriksen niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die kritiek die Buffalo geeft gaat nergens over natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom kun jij niet tegen kritiek op Eriksen eigenlijk?
ha de volgende dooddoener van jou. Dat is dus wel iets wat je niet kan vergelijken door middel van hun positie. Fischer moet actie maken dus dat is soweiso al meer risico. Verder heb je als Erriksen zijnde 360graden om je heen waar je de bal kwijt kan als linksbuiten is dat ook wel iets andersquote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
grgr laudrup
nou die xavi of iniesta van jou hadden die bal gewoon gemaakt hoor. Ook sneyder. Elke aanvallende middenvelder in de top welquote:Op maandag 21 januari 2013 15:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je weet dat de beste aanvallende middenvelders op deze planeet niet zo heel veel scoren he?
De meeste kritiek is wel terecht, maar we moeten niet vergeten dat Eriksen ook nog maar 20 jaar is. De vergelijkingen tussen Eriksen en Fischer hier slaan daarnaast nergens op.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ik wel (soms). Maar die Beffalo begint opeens dingen te roepen dat Fischer bij de europese top gaat belanden omdat hij meer winnaarsmentaliteit heeft dan Eriksen (en dan gebruikt hij als bron een interview??) terwijl Eriksen alle wedstrijden voor de klassieker gewoon beter speelde dan Fischer.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
gast dit is echt niet 1 kans hoor. Eriksen mist al 2 seizoenen lang de meest grote kansen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Erg opportunistisch dit. Eriksen mist 1 kans die Fischer wel maakt en je conclusie is dat Fischer wel de Europese top haalt en Eriksen niet?
Ik volg het niet, het gaat me niet om alleen nu, maar hij wil altijd Eriksen verdedigen. Al zal hij nu wel weer aankomen met die drie keer dat hij ook wat kritisch was ooit.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die kritiek die Buffalo geeft gaat nergens over natuurlijk.![]()
Eriksen werd gedekt door 2 man, Fischer door niemand omdat Blind zo slim was om op te komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ha de volgende dooddoener van jou. Dat is dus wel iets wat je niet kan vergelijken door middel van hun positie. Fischer moet actie maken dus dat is soweiso al meer risico. Verder heb je als Erriksen zijnde 360graden om je heen waar je de bal kwijt kan als linksbuiten is dat ook wel iets anders.
[..]
nou die xavi of iniesta van jou hadden die bal gewoon gemaakt hoor. Ook sneyder. Elke aanvallende middenvelder in de top wel
Götze is jonger dan Eriksen...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De meeste kritiek is wel terecht, maar we moeten niet vergeten dat Eriksen ook nog maar 20 jaar is. De vergelijkingen tussen Eriksen en Fischer hier slaan daarnaast nergens op.
Emm onder andere ja een interview waarin Eriksen dat zelf dus al aangeeft. En niet alleen dat als je goed had gelezen want je kan t ook gewoon merken in hoe die is.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan ik wel (soms). Maar die Beffalo begint opeens dingen te roepen dat Fischer bij de europese top gaat belanden omdat hij meer winnaarsmentaliteit heeft dan Eriksen (en dan gebruikt hij als bron een interview??) terwijl Eriksen alle wedstrijden voor de klassieker gewoon beter speelde dan Fischer.
Hij heeft zo beetje in elke topwedstrijd gescoord of een beslissende assist geleverdquote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gast dit is echt niet 1 kans hoor. Eriksen mist al 2 seizoenen lang de meest grote kansen.
mwuah, kan beterquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft zo beetje in elke topwedstrijd gescoord of een beslissende assist geleverd
weer selectief lezen en makkelijke punten uithalen om op te reagerenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen werd gedekt door 2 man, Fischer door niemand omdat Blind zo slim was om op te komen.
Geen idee wie Sneyder is overigens.
Dat Eriksen dus niet het toptalent is wat velen beweren.quote:
Dit seizoen wel dan ja andere seizoenen was ie onzichtbaar in zulke wedstrijden.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft zo beetje in elke topwedstrijd gescoord of een beslissende assist geleverd
Jij zegt toch gvd dat Eriksen alle ruimte heeft om de bal af te geven, dat is dus duidelijk niet zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weer selectief lezen en makkelijke punten uithalen om op te reageren.
Fischer had gister gemiddeld meer doelpunten dan Eriksenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
grgr laudrup
Eriksen was inderdaad onzichtbaar in de kampioenswedstrijd tegen Twente.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit seizoen wel dan ja andere seizoenen was ie onzichtbaar in zulke wedstrijden.
En jullie zijn nu degene die hier een eriksen bash discussie van maken hoor ik heb nooit gezegd dat ie slecht is of niet goed speelt of wat dan ook ?
Fischer is dan ook een aanvallerquote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fischer had gister gemiddeld meer doelpunten dan Eriksen
grgr
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die kritiek die Buffalo geeft gaat nergens over natuurlijk.![]()
Gast jij hebt echt nooit zelf gevoetbald ofwel. Als je niet snapt dat je op aanvallende middenvelder veel meer kanten uit kan dan op linksvoor ben je echt een idioot.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij zegt toch gvd dat Eriksen alle ruimte heeft om de bal af te geven, dat is dus duidelijk niet zo.
Dat Götze een nog groter talent is, betekent niet dat Eriksen geen toptalent kan zijn toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Eriksen dus niet het toptalent is wat velen beweren.
Hij werd toch gedekt door 2 manquote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gast jij hebt echt nooit zelf gevoetbald ofwel. Als je niet snapt dat je op aanvallende middenvelder veel meer kanten uit kan dan op linksvoor ben je echt een idioot.
En wat reageer je nu niet op dat xavi of iniesta zon bal wel gewoon had gemaakt dan??
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gast jij hebt echt nooit zelf gevoetbald ofwel. Als je niet snapt dat je op aanvallende middenvelder veel meer kanten uit kan dan op linksvoor ben je echt een idioot.
En wat reageer je nu niet op dat xavi of iniesta zon bal wel gewoon had gemaakt dan??
nou sorry hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nou ik vind t wel leuk geweest met mensen die geen verstand van voetbal hebben KAN je gewoon niet discussieren want ze komen toch hele tijd met onzin argumenten en rare vergelijkingenen als hun leesniveau dan nog tzelfde is als die van een kleuter is t hek helemaal van de dam.
Jullie weten zelf wel wie jullie zijn
Omdat deze "mensen" een andere mening dan jou hebben, hebben ze meteen geen verstand van voetbal. Ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nou ik vind t wel leuk geweest met mensen die geen verstand van voetbal hebben KAN je gewoon niet discussieren want ze komen toch hele tijd met onzin argumenten en rare vergelijkingenen als hun leesniveau dan nog tzelfde is als die van een kleuter is t hek helemaal van de dam.
Jullie weten zelf wel wie jullie zijn
dat is toch t hele punt niet jongequote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij werd toch gedekt door 2 manDan heb je toch veel minder ruimte dan als je vrij loopt.
Xavi en Iniesta heb ik weleens zo kans zien missen hoor.
Xavi en Iniesta zijn een stuk ouder, dus al klaar in hun ontwikkeling. Eriksen maakt zo'n kans misschien ook wel als hij 28 is en een stuk meer ervaring heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over? Ik haal al jouw argumenten onderuit waarom Fischer zoveel beter is dan Eriksen en jij zegt telkens dat het niet jouw punt is? Hou dan gewoon je bek als je niks te melden hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat is toch t hele punt niet jonge
hihiquote:
Als je je mening nou met goede argumenten had kunnen onderbouwen was t geen probleem geweest neequote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat deze "mensen" een andere mening dan jou hebben, hebben ze meteen geen verstand van voetbal. Ok.
waar haal je dat hele punt onderuit danquote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over? Ik haal al jouw argumenten onderuit waarom Fischer zoveel beter is dan Eriksen en jij zegt telkens dat het niet jouw punt is? Hou dan gewoon je bek als je niks te melden hebt.
Zodra ik met een goed argument komt is het jouw punt opeens niet meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hihi
[..]
Als je je mening nou met goede argumenten had kunnen onderbouwen was t geen probleem geweest nee
Lees maar terugquote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waar haal je dat hele punt onderuit dan? Omdat eriksen minder balverlies had
?
Eriksen discussiesquote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk gaat deze discussie helemaal nergens meer over, niettemin vermaak ik me kostelijk.
Of dat ie door 2 man gedekt werd? Dan nog is dat onzin want met de jong eriksen schone die hele tijd als chaos door elkaar heen lopen zal die echt niet hele tijd door 2 man gedekt zijnquote:
De keren dat hij vrij stond heeft hij natuurlijk ook de bal gehad. Bij de 2-0 bijvoorbeeld, ging Eriksen naar de linkerkant zodat Fischer naar binnen kon komen en uiteindelijk scoorde.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Of dat ie door 2 man gedekt werd? Dan nog is dat onzin want met de jong eriksen schone die hele tijd als chaos door elkaar heen lopen zal die echt niet hele tijd door 2 man gedekt zijn
?? dat wie vrij stond heeft wie de bal gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
De keren dat hij vrij stond heeft hij natuurlijk ook de bal gehad. Bij de 2-0 bijvoorbeeld, ging Eriksen naar de linkerkant zodat Fischer naar binnen kon komen en uiteindelijk scoorde.
Dat ging het van af het begin al niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk gaat deze discussie helemaal nergens meer over, niettemin vermaak ik me kostelijk.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
?? dat wie vrij stond heeft wie de bal gehad
Eujquote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ging het van af het begin al niet.
Al laat je twee dorpsidioten met elkaar discussiëren moet je daar ook niet van op kijken overigens.
je snapt je eigen post nietquote:
Nee ik snap niet hoe jij zo infantiel kan zijn dat jij het niet begrijpt.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je snapt je eigen post niet?
Zeker, maar hij werd, en wordt door Tyron nog steeds, als misschien wel het grootste talent van Europa. En nu hij die belofte niet dreigt in te lossen, steekt men het erop dat hij nog jong is...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat Götze een nog groter talent is, betekent niet dat Eriksen geen toptalent kan zijn toch?
Eriksen is niet het grootste talent van Europa en al zou hij dat wel zijn kan hij dat pas laten zien zodra hij bij de Europese top/subtop zit.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker, maar hij werd, en wordt door Tyron nog steeds, als misschien wel het grootste talent van Europa. En nu hij die belofte niet dreigt in te lossen, steekt men het erop dat hij nog jong is...
okquote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ik snap niet hoe jij zo infantiel kan zijn dat jij het niet begrijpt.
Heel relevant. Chapeau.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ok. ik snap niet dat iemand met zon analytisch vermogen als jou niet voor feyenoord is meestal zie je dat de wat onderontwikkelde mensen voor die club kiezen namelijk
volgensmij krijgt die gast elke avond stijve van eriksen ofzo als je niet eens zegt dat ie slecht is maar alleen dat een andere speler 1 specifieke kwaliteit beter heeft dan eriksen gaat ie al helemaal flippenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker, maar hij werd, en wordt door Tyron nog steeds, als misschien wel het grootste talent van Europa. En nu hij die belofte niet dreigt in te lossen, steekt men het erop dat hij nog jong is...
Het grootste talent van Europa is onzin natuurlijk, maar als je 20 bent kun je je nog enorm ontwikkelen (geen garantie dat dat ook gebeurt natuurlijk). Hoeveel topspelers waren op hun 20e al veel beter dan Eriksen nu?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk dikke onzin, maar goed. Je bent met het eerste gedeelte eindelijk eens een beetje reëel.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen is niet het grootste talent van Europa en al zou hij dat wel zijn kan hij dat pas laten zien zodra hij bij de Europese top/subtop zit.
ja want jouw reactie was zo relevantquote:
Genoeg, denk ik wel. Ik vind echt dat Eriksen al geruime tijd stil staat in zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het grootste talent van Europa is onzin natuurlijk, maar als je 20 bent kun je je nog enorm ontwikkelen (geen garantie dat dat ook gebeurt natuurlijk). Hoeveel topspelers waren op hun 20e al veel beter dan Eriksen nu?
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoortquote:Op maandag 21 januari 2013 15:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
volgensmij krijgt die gast elke avond stijve van eriksen ofzo als je niet eens zegt dat ie slecht is maar alleen dat een andere speler 1 specifieke kwaliteit beter heeft dan eriksen gaat ie al helemaal flippen
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoort
Jouw posts samengevat in een paar zinnen.
[..]
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoort
[..]
Hij heeft gewoon gelijk man.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als dat de conclusie is die je daaruit haalt dan zegt dat al genoeg over jou ja
[..]
nee hij is weer selectief aan t lezen en haalt alleen de makkelijke punten eruit waarop die kan scorenquote:
Ik weet niet of het onzin is hoor, over Suarez had iedereen ook zo zijn twijfels en die kan nu ook wel de stap naar de Europese top maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk dikke onzin, maar goed. Je bent met het eerste gedeelte eindelijk eens een beetje reëel.
Oja dat van die makkelijke punten was ik vergeten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee hij is weer selectief aan t lezen en haalt alleen de makkelijke punten eruit waarop die kan scoren
Suarez was dan ook nooit een toptalent. Zijn ook niet te vergelijken. Ik vind Eriksen nog steeds een geweldige voetballer in potentie, maar hij moet echt stappen gaan maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onzin is hoor, over Suarez had iedereen ook zo zijn twijfels en die kan nu ook wel de stap naar de Europese top maken.
Ik ga het niet eens meer lezen, genoeg nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om er op in te gaan:
Fischer heeft een betere winnaarsmentaliteit ja, dat klopt. Overigens kwam jij janken om een bron en ik zei dat Eriksen dat zelf zelfs in een interview heeft aangegeven en dat je dat gewoon kan merken aan hoe die is.
Jij probeert te ontkennen dat als je naar de europese top wil als aanvallende middenvelder je die bal van gister gewoon had moeten maken als eriksen.
Verder heb ik nooit gezegd dat jij voor feyenoord moet zijn. ook niet dat wat ik zeg waar is omdat ik t zeg ik geef telkens inhoudelijke argumenten daarvoor. En dat fischer beter is omdat ie meer scoort heb ik al helemaal nooit gezegd dus je hele post is gwn BULLSHIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |