SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
Blindquote:Op maandag 21 januari 2013 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg steeds meer respect voor hem.quote:
Van Rhijn was dramatisch vandaag en de "klap" aan Blind was een botsing.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef Catch22- het volgende:
blind is een baas.
hoop dat van rhijn geen schorsing krijgt omdat het een schwalbe was en dat die feyenoorder een schorsing krijgt voor die klap aan blind
Ja, komisch manquote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind het komisch dat de leuke dingen voor Feyenoord(ers) tijdens de wedstrijd bestonden uit:
- Sneeuw op Ajacieden
- Rood voor van Rhijn
- Strafschop
- Spandoek dat er hing.
Van Rhijn zijn schorsing is ook wel op te vangen met Ligeon op RB of Alderweireld RB en Veltman CB. Geen bony. Dus minder zorgen voor onze defensie.
Ik vond van Rhijn niet dramatsch. Hij heeft een geweldige pass. Was alleen iets te fel vandaag. Speelde gewoon redelijk naar mijn mening.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Rhijn was dramatisch vandaag en de "klap" aan Blind was een botsing.
Ik heb geen vertrouwen in Boilessen dat hij terug komt van zijn blessure..quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer respect voor hem.![]()
Had Schaken volledig onder controle, en deed voor de rest alles goed. Good enough voor een linksback in ieder geval.
Dan hebben jij en ik een andere wedstrijd gezien. Boėtius was van Rhijn volledig de baas, en van Rhijn was al een keer gewaarschuwd door de scheids. Hij had al eerder zijn 2e gele kaart kunnen krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vond van Rhijn niet dramatsch. Hij heeft een geweldige pass. Was alleen iets te fel vandaag. Speelde gewoon redelijk naar mijn mening.
Volledig de baas is overdreven en die kwal van een Boetius had ook minimaal geel verdiend maar van Rhijn was vandaag zeker niet een van de betere op het veldquote:Op maandag 21 januari 2013 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere wedstrijd gezien. Boėtius was van Rhijn volledig de baas, en van Rhijn was al een keer gewaarschuwd door de scheids. Hij had al eerder zijn 2e gele kaart kunnen krijgen.
Hij zat niet in de wedstrijd, en solliciteerde nadrukkelijk naar zijn 2e gele kaart. Dat had de Boer ook moeten zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volledig de baas is overdreven en die kwal van een Boetius had ook minimaal geel verdiend maar van Rhijn was vandaag zeker niet een van de betere op het veld
Flauw, want wij hebben gewoon dezelfde wedstrijd gezien. Je weet zelf ook dat dramatisch veel te overdreven was. En het klopt dat van Rhijn al eerder een gele kaart had kunnen krijgen, maar zo kun je blijven doorgaan. Ik herinner me 2 overtredingen van Boetius snel achter elkaar, die samen minimaal geel hadden moeten zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere wedstrijd gezien. Boėtius was van Rhijn volledig de baas, en van Rhijn was al een keer gewaarschuwd door scheids. Hij had al eerder zijn 2e gele kaart kunnen krijgen.
Boerrigter heeft in dit Ajax niks te zoeken. Zijn acties zijn voorspelbaar en sluiten niet aan op het positiespel wat de rest laat zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Flauw, want wij hebben gewoon dezelfde wedstrijd gezien. Je weet zelf ook dat dramatisch veel te overdreven was. En het klopt dat van Rhijn al eerder een gele kaart had kunnen krijgen, maar zo kun je blijven doorgaan. Ik herinner me 2 overtredingen van Boetius snel achter elkaar, die samen minimaal geel hadden moeten zijn.
Ik blijf bij mijn mening dat ik van Rhijn redelijk vond spelen. Verdedigend heeft hij ook veel goed gedaan, maar voornamelijk door zijn passing vond ik hem redelijk en ik geef het hem ook te doen, combineren met een Boerrigter voor je.
Als je Boerrigter dramatisch had genoemd was ik met je eens geweest.
Absoluut.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:23 schreef Catch22- het volgende:
dat boeitius geen geel krijg was belachelijk. die twee tackles achterelkaar was zeker gwel
Kijk, hier zijn wij het volkomen eens. Komt er soms per ongeluk langs.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boerrigter heeft in dit Ajax niks te zoeken. Zijn acties zijn voorspelbaar en sluiten niet aan op het positiespel wat de rest laat zien.
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kijk, hier zijn wij het volkomen eens. Komt er soms per ongeluk langs.
Herinneren jullie je een actie van Boerrigter uit de wedstrijd? Hint:
[ afbeelding ]
Ik vond Boerrigter niet slecht daar heeft BMI alleen maar achteraan lopen rennen vandaag. Hij speelt stukken beter dan eerder dit jaarquote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boerrigter heeft in dit Ajax niks te zoeken. Zijn acties zijn voorspelbaar en sluiten niet aan op het positiespel wat de rest laat zien.
daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op maandag 21 januari 2013 01:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kijk, hier zijn wij het volkomen eens. Komt er soms per ongeluk langs.
Herinneren jullie je een actie van Boerrigter uit de wedstrijd? Hint:
[ afbeelding ]
BMI zat sowieso niet in de wedstrijd. 2 onbegrijpelijke ballen van een (neo) international. Zelfs Overmars was hem vandaag de baas geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond Boerrigter niet slecht daar heeft BMI alleen maar achteraan lopen rennen vandaag. Hij speelt stukken beter dan eerder dit jaar
Denk dat BMI niet in de wedstrijd kon raken mede door Derk. Natuurlijk speel ik liever met een type Fischer op rechts maar dat hebben we niet dus dit is voor nu de beste oplossingquote:Op maandag 21 januari 2013 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
BMI zat sowieso niet in de wedstrijd. 2 onbegrijpelijke ballen van een (neo) international. Zelfs Overmars was hem vandaag de baas geweest
geef andersen dan de kans. op de paardactie na heb ik derkie niet gezien. misschien even een paar wedstrijdjes jong ajax om zelfvertrouwen te krijgen tegen slechte verdedigers ofzo, dat is petquote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat BMI niet in de wedstrijd kon raken mede door Derk. Natuurlijk speel ik liever met een type Fischer op rechts maar dat hebben we niet dus dit is voor nu de beste oplossing
Andersen speelt niet rechtsvoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
geef andersen dan de kans. op de paardactie na heb ik derkie niet gezien. misschien even een paar wedstrijdjes jong ajax om zelfvertrouwen te krijgen tegen slechte verdedigers ofzo, dat is pet
Sana is ook al niet veel beter dan Boerrigterquote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat BMI niet in de wedstrijd kon raken mede door Derk. Natuurlijk speel ik liever met een type Fischer op rechts maar dat hebben we niet dus dit is voor nu de beste oplossing
Sana is ook een linksvoor daar willen ze rustig een rechtsvoor van maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sana is ook al niet veel beter dan Boerrigter![]()
Tijd voor Jody Lukoki, la la la la, Jody Lukoki, la la la la
Leuk liedje, maar daar word ik ook niet heel vrolijk van. Maar we zullen het waarschijnlijk met Derk, Sana en Lukoki moeten doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar Lukoki zorgt voor meer dreiging dan Boerrigter in een hele wedstrijd. En Boerrigter staat verkeerd. Zijn beste wedstrijden speelde hij als linksbuiten. Maar dat kan hij wel vergeten zolang Fischer zich zo ontwikkeld aan de linkerkant.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana is ook een linksvoor daar willen ze rustig een rechtsvoor van maken.
Lukoki is nog een ergere draver dan Boerrigter leuk om de laatste 15 minuten in te laten vallen maar in de basis is het helemaal niets
Lukoki kan voor dreiging zorgen doordat ze hem laat brengen stel je hem vanaf het begin op dan faalt hij hard.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar Lukoki zorgt voor meer dreiging dan Boerrigter in een hele wedstrijd. En Boerrigter staat verkeerd. Zijn beste wedstrijden speelde hij als linksbuiten. Maar dat kan hij wel vergeten zolang Fischer zich zo ontwikkeld aan de linkerkant.
Dat is ook weer truequote:Op maandag 21 januari 2013 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lukoki kan voor dreiging zorgen doordat ze hem laat brengen stel je hem vanaf het begin op dan faalt hij hard.
Irriteer me daar mateloos aan op de tribune hoe vaak mensen lalala overal doen terwijl het nanana is en veel beter klinkt. World problems!quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen is vaker betrokkn bij een aanval. maar hij moet en kan inderdaad beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:24 schreef tammepiet het volgende:
Trouwens gisteren voor de match:
Eriksen versus Immers: schoten 36-48, op doel 19-32, doelpunten 4-10, assists 5-2, overtredingen 8-31
Eriksen MOET beter.
Sulejmani is inmiddels taxi chauffeur geworden bij Ajax.twitter:KajSierhuis_ twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:17:53En ook een heel leuk moment : Vanaf de toekomst werden we met z'n 8'en door Sana en Sulejmani naar de ArenA gebracht ! Te Hard ! reageer retweet
Vond hem één van de mindere gisterenquote:Op maandag 21 januari 2013 03:24 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen versus Immers: schoten 36-48, op doel 19-32, doelpunten 4-10, assists 5-2, overtredingen 8-31
Eriksen MOET beter.
van de 10 doelpunten 5 pingels, Eriksen is in elk opzicht beter natuurlijk. Ook speelt Feyenoord met de punt naar voren.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:24 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen MOET beter.
Daarom, statistieken zijn leuk maar zeggen niet alles, die kans had hij wel moeten maken gisteren, verder blonk hij niet uit maar speelde verdienstelijk en maakte nog een doelpunt ookquote:Op maandag 21 januari 2013 08:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
van de 10 doelpunten 5 pingels, Eriksen is in elk opzicht beter natuurlijk. Ook speelt Feyenoord met de punt naar voren.
Fischer is wel doelgerichter, zijn verder sowieso totaal verschillende spelersquote:Op maandag 21 januari 2013 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen was niet dramatisch ofzo, maar man man man die kans 1 op1 met de keeper, zo knullig weer. Fischer is gewoon velen malen feller.
Fischer is nu al wat Eriksen allang had moeten zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer is wel doelgerichter, zijn verder sowieso totaal verschillende spelers
Ben ik niet met je eens, Eriksen is veel verder, dat Fischer je meer aanspreekt okquote:Op maandag 21 januari 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fischer is nu al wat Eriksen allang had moeten zijn.
Een beetje opportunistisch dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Eriksen is veel verder, dat Fischer je meer aanspreekt ok
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die goal die Fischer maakte kon Eriksen niet maken. Het waren 2 vrijwel identieke situaties.
Fischer heeft daarentegen nog niet laten zien net zo'n goede steekpass als Eriksen in huis te hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die goal die Fischer maakte kon Eriksen niet maken. Het waren 2 vrijwel identieke situaties.
het is geen vergelijken van een paar momenten, Eriksen loopt erbij zo van "mwah, we kijken wel" en Fischer heeft drive. Eriksen kan echt wel goed voetballen hoor, maar Fischer wil ten koste van alles in de picture staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Daarom is Fischer veel beter? Eriksen had hem moeten maken maar die situaties waren niet identiek
Heeft toch ook met de opdrachten in het veld te maken, is gewoon veel te makkelijk wat jij ervan maakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is geen vergelijken van een paar momenten, Eriksen loopt erbij zo van "mwah, we kijken wel" en Fischer heeft drive. Eriksen kan echt wel goed voetballen hoor, maar Fischer wil ten koste van alles in de picture staan.
Dat komt door hun uitstraling denk ik. Eriksen heeft bijna elke wedstrijd de meeste meters gemaakt dus je kunt niet zeggen dat hij geen 'drive' heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is geen vergelijken van een paar momenten, Eriksen loopt erbij zo van "mwah, we kijken wel" en Fischer heeft drive. Eriksen kan echt wel goed voetballen hoor, maar Fischer wil ten koste van alles in de picture staan.
Die van Fischer was wel makkelijker vond ik hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die leek makkelijker. Eriksen had volgens mij wel wat meer tijd als Fischer, alleen Fischer koos precies de juiste weg, waar Eriksen dat ook probeerde, maar had beter op tijd kunnen schieten (waarschijnlijk tegen Mulder aan dan)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die van Fischer was wel makkelijker vond ik hoor.
Vond het idd erg mooi om te zien dat ie gewoon pissig wasquote:Op maandag 21 januari 2013 10:11 schreef Gwunnik het volgende:
Eriksen is 'gewoon' een aanvallende middenvelder, waar Fischer een echte aanvaller is. Daardoor zie je bij de laatste ook meer dat 'killer' instinct denk ik. Ben het in dat opzicht ook wel eens met Tarado...
Neemt niet weg dat Eriksen gister niet zn beste wedstrijd speelde... maar Frank had natuurlijk ook gewoon groot gelijk dat het gister sowieso niet best was in balbezit. Gelukkig werd er behoorlijk verdedigd en was iedereen wel fel... Dat heeft er (samen met de efficientie in het afmaken) voor gezorgd dat we de wedstrijd naar ons toe hebben getrokken.
Volgende week gewoon van de mat spelen met ouderwets lekker positiespel
Inderdaad beetje gechargeerd gezegd. Maar zit wel een waarheid in. Aan Fischer gaan we veel meer plezier beleven. Veel doelgerichter en meer een killer.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fischer is dan ook een aanvaller en Eriksen een middenvelder.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje gechargeerd gezegd. Maar zit wel een waarheid in. Aan Fischer gaan we veel meer plezier beleven. Veel doelgerichter en meer een killer.
Eriksen doet af en toe wel iets leuks. Maar het is allemaal zo nonchalant. Ook die kans die hij verprutste.
De nonchalance waarmee hij speelt irriteert me wel. Dat hoeft niet per positie te verschillen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer is dan ook een aanvaller en Eriksen een middenvelder.
Tja, ik snap wel wat je bedoelt maar ik denk niet dat hij het expres doet. Je ziet hem wel balen als het een keer mis gaat. Maar Fischer kan makkelijker scoren en Eriksen is meer van de pass. Al heeft Eriksen gister ook gewoon gescoord (derde klassieker op rij).quote:Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
De nonchalance waarmee hij speelt irriteert me wel. Dat hoeft niet per positie te verschillen.
En die lul van een scheids die het weer eens niet kon verkroppen dat Ajax won, man man man wat floot die partijdig.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet goed, maar toch een klasse beter dan Feyenoord. Eigenlijk niets van ze te vrezen gehad, buitenom die mega-kans van Immers vlak na de 1-0.
Ik vond het tot de penalty eigenlijk wel meevallen. Sterker, ik denk dat hij Van Rhijn er vlak na rust (volgens mij) ook al af had kunnen sturen. Die penalty was om te lachen natuurlijk, maar alles daarvoor deed hij wel goed vond ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die lul van een scheids die het weer eens niet kon verkroppen dat Ajax won, man man man wat floot die partijdig.
Gewoon een tweede gele kaart bedoel je...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
Scheids floot echt niet verkeerd. Penalty Boėtius was een lachertje natuurlijk, maar Rhijn had daarvoor allang en breed pimpelpaarsrood moeten hebben.
Vond het serieus rood. Maar ik ben Kakkie, dus ik zie alles per definitie subjectief, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon een tweede gele kaart bedoel je...
Daar valt niet aan te twijfelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik ben Kakkie, dus ik zie alles per definitie subjectief, toch?.
Dat is waarquote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Een goeie scheids had Boeitius geel gegeven voor een schwalbe bij die penalty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |