Maar ik volg het tennis niet zo als jij dus ik weet het niet precies. Toen H&E aan de wereldtop stonden vonden we dat ook leuk. Verder is het natuurlijk logisch dat je een succesje viert als je verder in het tennis 0 presteertquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat dubbelspel is niets waard wat dat betreft. Niet serieus te nemen eigenlijk.
Ik volg het ook niet heel goed hoor. Maar met Haarhuis en Eltingh vond ik het ook altijd net niet. En dat laatste is wel waar, maar hey, als Miriam Oremans en Kristie Boogert zilver kunnen winnen op de Olympische Spelen, dan neemt niemand dat onderdeel heel erg serieusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar ik volg het tennis niet zo als jij dus ik weet het niet precies. Toen H&E aan de wereldtop stonden vonden we dat ook leuk. Verder is het natuurlijk logisch dat je een succesje viert als je verder in het tennis 0 presteert
nouja je hebt ook vaak dat dubbels uit spelers van verschillende landen bestaan, dat is lastig voor de Spelen. En ze hadden natuurlijk geluk dat ze aan de goede kant van het schema zaten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet heel goed hoor. Maar met Haarhuis en Eltingh vond ik het ook altijd net niet. En dat laatste is wel waar, maar hey, als Miriam Oremans en Kristie Boogert zilver kunnen winnen op de Olympische Spelen, dan neemt niemand dat onderdeel heel erg serieus.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef borisz het volgende:
Rapport over de nederlaag van Groen Links is uit. Vol met open deuren die nu netjes zijn opgeschreven.
Haasse hing van de week bij Giel aan de telefoon.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja je hebt ook vaak dat dubbels uit spelers van verschillende landen bestaan, dat is lastig voor de Spelen. En ze hadden natuurlijk geluk dat ze aan de goede kant van het schema zaten.
Maar er zijn zoveel sporten waar de top smal is waar we met plezier naar kijken
bovendien kunnen ze een dikke boterham verdienen met dat dubbelen en standaard daviscup worden
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat betaalt zo'n commissie nou, lijkt me leuk werk
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haasse hing van de week bij Giel aan de telefoon.
Giel: "En de meest Hollandse vraag.. Verdient zo'n finale nou nog wat?"
Robin: "Geen idee eigenlijk. Dat zou je op moeten zoeken..."
Giel: "Maar een beetje opslag zit er wel in toch?"
En dat nadat Giel ook al gevraagd had hoe het met de service in het hotel was...
Femke Halsema heeft in de nabeschouwing op Paars Plus in 2010 aangeven heel veel te hebben ingeleverd om te kunnen regeren. GL zou dan ook de zwakke schakel zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:57 schreef rubbereend het volgende:
ja dat had ik ook wel kunnen opschrijven. Situatie onder Halsema werd alleen verbloemd doordat zij zo goed was en zetels scoorde.
Dubbel-rodelen Schansspringen Curlingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja je hebt ook vaak dat dubbels uit spelers van verschillende landen bestaan, dat is lastig voor de Spelen. En ze hadden natuurlijk geluk dat ze aan de goede kant van het schema zaten.
Maar er zijn zoveel sporten waar de top smal is waar we met plezier naar kijken
bovendien kunnen ze een dikke boterham verdienen met dat dubbelen en standaard daviscup worden
En dan met een dubbeldekker een rondtje door Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haasse hing van de week bij Giel aan de telefoon.
Giel: "En de meest Hollandse vraag.. Verdient zo'n finale nou nog wat?"
Robin: "Geen idee eigenlijk. Dat zou je op moeten zoeken..."
Giel: "Maar een beetje opslag zit er wel in toch?"
En dat nadat Giel ook al gevraagd had hoe het met de service in het hotel was...
Frans Halsemaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:57 schreef rubbereend het volgende:
ja dat had ik ook wel kunnen opschrijven. Situatie onder Halsema werd alleen verbloemd doordat zij zo goed was en zetels scoorde.
Begeleid verlof?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:58 schreef Ole het volgende:
Zo richting mijn roots. Stel Fok!kers meeten of zoiets.
Yup. Yvonne houdt toezichtquote:
Hey! Wel mijn roots ja! Helemaal de Kleiweg. Mijn ouders en opa´s en oma´s hebben om de hoek gewoond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:04 schreef borisz het volgende:
Topic inmiddels gevonden. Have Fun.![]()
Alleen Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Hey! Wel mijn roots ja! Helemaal de Kleiweg. Mijn ouders en opa´s en oma´s hebben om de hoek gewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |