Queue kut-UIquote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kut eens op met die uiquote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Tchock het volgende:
Zou toch zweren dat Salduz al geweest was, maar niet blijkbaar
eens met deze stelling.quote:
Mijn -beperkte- ervaring is dat 'ie het meestal wel redelijk doet als het niet daadwerkelijk sneeuwtquote:Op maandag 21 januari 2013 00:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoop dat de randstadrail morgen rijdt.
Hard en naar voor degenen die afvallen, maar puur vanuit je eigen perspectief is het natuurlijk altijd goed als de regels gehandhaafd wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:58 schreef Keyos het volgende:
Denk dat we op de EUR een grote groep mensen kwijt zijn nu de resultaten van de hertentamens bekend zijn, die zijn écht vreselijk slecht gemaakt (volgens de officiële regels is het exit voor iedereen die geen 5 heeft op het hertentamen).
Inleiding rechtswetenschap: 31,1% voldoende
Inleiding privaatrecht: 24,8% voldoende
Als de regels straks gehanteerd worden zijn we nu 50 man kwijt, ik hoop maar dat dat gebeurd.
Je hebt maar één herkansing voor IRW of privaatrecht en je bent verplicht alles boven de 4 af te sluiten (want een 5 kan nog gecompenseerd worden, niet dat je blij mag zijn met een 5 op je lijst). Als je dus een 4 hebt staan voor één vak na een herkansing is het exit (maar ik heb de indruk dat ze minder streng gaan zijn dan de regels voorschrijven).quote:Op maandag 21 januari 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
Wat is het trouwens voor onzin dat je er uit ligt als je op het hertentamen geen 5 haalt?
Oh. Rare regelsquote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt maar één herkansing voor IRW of privaatrecht en je bent verplicht alles boven de 4 af te sluiten (want een 5 kan nog gecompenseerd worden, niet dat je blij mag zijn met een 5 op je lijst). Als je dus een 4 hebt staan voor één vak na een herkansing is het exit (maar ik heb de indruk dat ze minder streng gaan zijn dan de regels voorschrijven).
wát?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:58 schreef Keyos het volgende:
de EUR een grote groep mensen kwijt zijn nu de resultaten van de hertentamens bekend zijn, die zijn écht vreselijk slecht gemaakt (volgens de officiële regels is het exit voor iedereen die geen 5 heeft op het hertentamen).
Inleiding rechtswetenschap: 31,1% voldoende
Inleiding privaatrecht: 24,8% voldoende
Klopt, ik vind het ook een vrij zware regel maar in de praktijk klopt de EUR zich op de borst met de maatregel omdat er na een pilot meer studenten hun P na jaar één hadden behaald dan normaal gesproken na twee jaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Rare regelsOp de UvA is het één herkansing per vak (laatste cijfer telt) en geen bachelor voor je alles voldoende hebt. Dat vind ik eerlijk gezegd logischer, vooral dat laatste
Ja, maar je kunt er dus ook uitgaan met alleen maar negens en één kutcijferquote:Op maandag 21 januari 2013 01:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook een vrij zware regel maar in de praktijk klopt de EUR zich op de borst met de maatregel omdat er na een pilot meer studenten hun P na jaar één hadden behaald dan normaal gesproken na twee jaar.
Gelukkig ben je wel wat rotzooi kwijt na jaar één met deze maatregel, ik zie zoveel mensen rondlopen die nog geen voldoende hebben behaald terwijl zij in de praktijk vrijwel geen kans maken om jaar twee te halen.
dit.. als is het onwaarschijnlijk dat je als je 9éns haalt, dat je niet in 2 kansen een 5 kan halenquote:Op maandag 21 januari 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt er dus ook uitgaan met alleen maar negens en één kutcijfer
Yep , daar kan ik mij dus boos om maken. Iemand die ik ken is waarschijnlijk gewoon niet goed genoeg voor de opleiding en heeft twee onvoldoendes behaald voor tentamen 1 & 2, na een gesprek krijgt ze gewoon twee extra herkansingen. Ik gun haar die herkansingen wel, maar je kan geen regels handhaven als je zelf uitzonderingen gaat maken voor een groep mensen die gewoon niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt er dus ook uitgaan met alleen maar negens en één kutcijfer
Ja. Dat is echt grote bullshit. Het is natuurlijk ook hypocriet beleid. Maar het komt op iedere universiteit wel voor hoor. Ik ken een gast die zijn BSA niet heeft gehaald op 20 punten en alsnog door mag van de commissie die daar over gaatquote:Op maandag 21 januari 2013 01:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep , daar kan ik mij dus boos om maken. Iemand die ik ken is waarschijnlijk gewoon niet goed genoeg voor de opleiding en heeft twee onvoldoendes behaald voor tentamen 1 & 2, na een gesprek krijgt ze gewoon twee extra herkansingen. Ik gun haar die herkansingen wel, maar je kan geen regels handhaven als je zelf uitzonderingen gaat maken voor een groep mensen die gewoon niet goed genoeg zijn.
Straks ben ik één keer ziek voor een tentamen en verziek ik de herkansing, is het gewoon exit terwijl ik wel capabel ben.
Ook een leuk detail: van die twee herkansingen had er niemand een 8 of hoger, dat zegt ook wel wat over de groep herkansers.
Klopt, zeiken bij een commissie over problemen thuis e.d en je krijgt herkansingen terwijl het exit is als je niets doet.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Dat is echt grote bullshit. Het is natuurlijk ook hypocriet beleid. Maar het komt op iedere universiteit wel voor hoor. Ik ken een gast die zijn BSA niet heeft gehaald op 20 punten en alsnog door mag van de commissie die daar over gaatTerwijl andere mensen er gewoon uit knallen omdat ze het net niet redden. Maar die gingen niet zielig lopen doen.
Overigens ken ik ook iemand die zes herkansingen kreeg door maar te blijven janken, maar dat was op het hbo
Omdat ik mij gewoon zwaar kan irriteren aan onrecht en wanbeleid.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Waarom druk maken om de studievoortgang van anderen?
Welk onrecht?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Omdat ik mij gewoon zwaar kan irriteren aan onrecht en wanbeleid.
Dat mensen zonder (in mijn ogen) goede reden een herkansing krijgen om wat voor reden dan ook (zal wel zijn voor het collegegeld), terwijl er straks mensen met meer potentie kunnen fluiten naar een extra herkansing.quote:
Waarom niet? Als anderen een andere behandeling krijgen dan jij zelf mag je daar best wat over zeggen, of in elk geval denken vind ik. Niet in de laatste plaats omdat de integriteit van jouw diploma net zo goed wordt afgerekend op de prestaties van anderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Waarom druk maken om de studievoortgang van anderen?
Ik ging slapen toen jij dit postte.quote:
Succes. Ik mag ook zo weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, ruim op tijd op de OMHP voor tentamen. Hopelijk ga ik 'm dit keer acen
Thanks, jij ook!quote:
Auto: ¤ 1.750 ofzo en 23 of 25, can't remember. Gewoon 1x examen. 10-daagse cursus, ik was binnen 3 weken klaar geloof ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
Onderzoekje: kunnen jullie DM'en a) hoeveel jullie kwijt waren in totaal, b) hoe veel lessen je nodig had en c) hoe veel examens je hebt gedaan?
Geen gezeik met de sneeuw...op de motorquote:
Erg leuke film.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vond je van Pulp Fiction?Mijn lievelingsfilm
Niemand kan dat FD artikel lezen lbolle. Gaat zeker over de kaaiman-eilanden?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef Maharbal het volgende:
Ekte ekte bazen hebben gewoon RWD, dan geef je juist gas bij in plaats van aan die handrem te trekken.
FWD maar ach, die sneeuw maakt mij wel flink aan het grijnzen. Flink gas geven en de wielen onder je rond voelen gaan terwijl je geen reet vooruitkomt, handremmetjes aantrekken, gewone rem en dan doorglijden. Heerlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef Maharbal het volgende:
Ekte ekte bazen hebben gewoon RWD, dan geef je juist gas bij in plaats van aan die handrem te trekken.
Je kunt een gratis abo nemen en 10 artikelen per maand lezen, dikzak.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niemand kan dat FD artikel lezen lbolle. Gaat zeker over de kaaiman-eilanden?
Nou ja, ik ben toevallig redelijk bekend met de strengheid van zowel de examencommissie bij de EUR als die van de UvA, en het ligt ietsje gecompliceerder.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep , daar kan ik mij dus boos om maken. Iemand die ik ken is waarschijnlijk gewoon niet goed genoeg voor de opleiding en heeft twee onvoldoendes behaald voor tentamen 1 & 2, na een gesprek krijgt ze gewoon twee extra herkansingen. Ik gun haar die herkansingen wel, maar je kan geen regels handhaven als je zelf uitzonderingen gaat maken voor een groep mensen die gewoon niet goed genoeg zijn.
Straks ben ik één keer ziek voor een tentamen en verziek ik de herkansing, is het gewoon exit terwijl ik wel capabel ben.
Ook een leuk detail: van die twee herkansingen had er niemand een 8 of hoger, dat zegt ook wel wat over de groep herkansers.
05:58.. De tiefus. In ieder geval succes met het tentamen (dat je nu aan het maken bent..).quote:
Hetzelfde geldt eigenlijk voor de RuG. Persoonlijke 'problemen' kunnen je enige coulance (of extra herkansingen) opleveren. Voorwaarde is dat je dergelijke problemen van tevoren hebt gemeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben toevallig redelijk bekend met de strengheid van zowel de examencommissie bij de EUR als die van de UvA, en het ligt ietsje gecompliceerder.
Als er problemen zijn die van invloed kunnen zijn op je studievoortgang moet je dat bij de EUR al vroeg gemeld hebben. Hiermee kan je dan een extra herkansing krijgen bij een paar vakken of wat extra begeleiding. Hoewel dit voor een 'normale' student erg relaxed is (minder stress) is dit een doekje tegen het bloeden voor als er echt wat aan de hand is. Echter wil je iemand ook niet meteen al voor 5 jaar van de studie uitsluiten omdat papa thuis een tumor heeft.
Vroeger (6 jaar terug) was de UvA nog redelijk soepel in het verlenen van ' gratie' achteraf als studenten de moeite namen om uberhaupt met een verhaal aan te komen zetten. Een vriend van mij zijn oma is 3x dood gegaan, en hij heeft ook 3x respijt gekregen. Dit helpt je trouwens geen ene zak als je moeite hebt met het niveau. Het zorgt er eerder voor dat je extreem veel vertraging oploopt omdat je een studie blijft doen die niet bij je past. De jongen over wie ik het heb haalde oorspronkelijk zijn BSA niet, maar uiteindelijk ook zijn 5 jaar termijn niet (FEB) en studeert nu in zijn 8ste of negende jaar nog.
Tegenwoordig is, ook om die reden, de UvA behoorlijk streng als je niet van te voren al het probleem kenbaar gemaakt hebt. Echter, als je iets hebt dat het melden van te voren waard is dan is dat van invloed op je gehele studievoortgang. Een extra herkansing maakt dan veelal niet het verschil, maar kan de ellende enigszins verlichten. Het is niet echt iets om jaloers op te zijn.
op de motor kan je ook driftenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Auto: ¤ 1.750 ofzo en 23 of 25, can't remember. Gewoon 1x examen. 10-daagse cursus, ik was binnen 3 weken klaar geloof ik.
Motor: iets van ¤ 1.500? 8x AVB (of 10) en 10x AVD. Gewoon 1x examen.
[..]
Geen gezeik met de sneeuw...op de motor. Waar ik driftend een bocht door kan moet jij bijna naast je motor gaan lopen. Soms kraam je echt zulke onzin uit.
[..]
Erg leuke film.
Gisteren ook Django Unchained gezien, erg erg toffe film
Jij woont toch al op kamers? Hoe zo zit je dan nog praktisch elke dag in de trein?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:09 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb vanavond ook tentamen, ik ga maar extra vroeg met de trein.. ben bang dat de NS weer gaat falen
Jij ook succes. Hoeveel ECTS heb je al voor bedrijfskunde en rechten?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:09 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb vanavond ook tentamen, ik ga maar extra vroeg met de trein.. ben bang dat de NS weer gaat falen
En daar kunnen zo nog vrij streng in zijn. Een kennis van mij (deed ook rechten trouwens) zat aan de EUR en was in mei depressief geworden en 5 weken onder behandeling gezet. Hierdoor miste hij drie tentamens en haalde zijn BSA niet. Is toen hij weer beter werd in bezwaar gaan, welke is afgewezen omdat hij of iemand anders dit had moeten melden toen het gebeurde en niet achteraf. Nou, dan ben je dus opeens voor 5 jaar uitgesloten van de studie terwijl je nog aan het herstellen bent.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt eigenlijk voor de RuG. Persoonlijke 'problemen' kunnen je enige coulance (of extra herkansingen) opleveren. Voorwaarde is dat je dergelijke problemen van tevoren hebt gemeld.
Rechten nu 9 (van de 9) en bedrijfskunde 0 (van de 6 maar daar heb ik dus vandaag her van)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij ook succes. Hoeveel ECTS heb je al voor bedrijfskunde en rechten?
hoe kan je nu pas zo weinig punten hebben gehaald?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Rechten nu 9 (van de 9) en bedrijfskunde 0 (van de 6 maar daar heb ik dus vandaag her van)
Klopt, ik zat afgelopen 2 week hele tijd in Nijmegen maar toen was ik gebanned. Moest toevallig dit weekend hier zijn want a) mam moest mijn kleren wassen b) afstandsbediening TV lag hier op een of andere manier? Moest fucking hele tijd opstaan fucking irritant. c) de katten wou ik nog knuffelen d) post even checken e) moest langs het werk dus ik zit eigenlijk weinig in de trein danquote:Op maandag 21 januari 2013 10:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij woont toch al op kamers? Hoe zo zit je dan nog praktisch elke dag in de trein?
Omdat ik nog maar een paar tentamens heb gemaakt en wat ik gemaakt heb, krijg ik pas donders laat terug.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoe kan je nu pas zo weinig punten hebben gehaald?
Aan de RuG ken ik een gevalletje 'geen zin in en kan het niet', die met ~35 punten gewoon door mocht naar het 2e jaar, daar heeft hij het eerste halfjaar maar net overleefd (icm Algemene Rechtswetenschap) en het tweede halfjaar jammerlijk gefaald.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
En daar kunnen zo nog vrij streng in zijn. Een kennis van mij (deed ook rechten trouwens) zat aan de EUR en was in mei depressief geworden en 5 weken onder behandeling gezet. Hierdoor miste hij drie tentamens en haalde zijn BSA niet. Is toen hij weer beter werd in bezwaar gaan, welke is afgewezen omdat hij of iemand anders dit had moeten melden toen het gebeurde en niet achteraf. Nou, dan ben je dus opeens voor 5 jaar uitgesloten van de studie terwijl je nog aan het herstellen bent.
Zit er nog meer in de pijplijn? Of is dit pas je eerste tentamen van de nieuwe reeks?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar een paar tentamens heb gemaakt en wat ik gemaakt heb, krijg ik pas donders laat terug.
Die 9 punten was van Inleiding rechtswetenschappen, mijn eerste tentamen.. en die kreeg ik pas afgelopen week terug
Eh staats en bestuurs moet ik nog terug krijgen, 9 puntjesquote:Op maandag 21 januari 2013 10:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit er nog meer in de pijplijn? Of is dit pas je eerste tentamen van de nieuwe reeks?
Nabespreking tentamen van 12:00 tot uur of 2? Daarna tot uur of 6 of 8 doorleren, even kijken hoe ver ik komquote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Yreal het volgende:
Wat staat er verder op de planning mensen?
Je prestatiebeurs wordt dan een gift en je krijgt een fors deel van je collegegeld terug. Maar het gebruikte stufi gaat wel af van het totaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:28 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk.. je kan voor februari stoppen zonder dat dit nadelig is op je ov/stufi?
Muah, mijn studie verloopt wel soepel vind ik. Ben al lang blij dat ik IRW (en staats en bestuurs ga ik ook van uit) gehaald heb. Anders had pap natuurlijk weer 'potverdikkie zei ik toch dat je teveel hebt gewerkt!' gedaanquote:Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef Ryon het volgende:
Slechts 15 punten aan tentamens terugkrijgen is idd vrij weinig. In januari zou je eigenlijk al het grootste deel van het eerste semester binnen moeten hebben.
Nou ja, nu ik er over nadenk: ik wacht ook nog op 5 cijfers voor in totaal aan 40 punten voor semester een. Wat toch een flinke stapel is. Een belangrijk deel wordt pas eind januari bekend gemaakt omdat het semester dan pas is afgelopen. Lullig als je als jaars nog gebruik zou willen maken van de februari regeling als de studie toch niet zo soepel verloopt als gedacht.
Je hoeft je verbruikte stufi niet terug te betalen en je kan deel collegegeld terugkrijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:28 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk.. je kan voor februari stoppen zonder dat dit nadelig is op je ov/stufi?
www.studeersnel.nlquote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef Giku het volgende:
[..]
Nabespreking tentamen van 12:00 tot uur of 2? Daarna tot uur of 6 of 8 doorleren, even kijken hoe ver ik kom
Oja, en zijn samenvattingen van arresten 3 euro waard?
lastig, als het goede samenvattingen zijn welquote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef Giku het volgende:
[..]
Nabespreking tentamen van 12:00 tot uur of 2? Daarna tot uur of 6 of 8 doorleren, even kijken hoe ver ik kom
Oja, en zijn samenvattingen van arresten 3 euro waard?
je kreeg dan toch weer maximale beursjaren? Ik was er een maand te laat voorquote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je prestatiebeurs wordt dan een gift en je krijgt een fors deel van je collegegeld terug. Maar het gebruikte stufi gaat wel af van het totaal.
Afhankelijk van wat je plan is (fulltime werken bijv) kan het lonen om er gebruik van te maken. Aangezien je toch niet gaat studeren en het zonde is om daar dan wel collegegeld voor te betalen of stufi te verbruiken.
Op studeersnel staan ze niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
www.studeersnel.nl
http://www.studytube.nl/ (staat een arresten database in met kleine algemene strekking/rechtsvraag dinges)
Oh oke.. En wat ik me afvraag als je in februari instroomt: wat voor indeling volg je dan? Want de vakken die mensen die in september begonnen zijn geven ze toch niet opnieuw? En als je aansluit bij wat de eerstejaars die in september begonnen zijn doen, dan heb je een hele hoop inleiding gemist.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je prestatiebeurs wordt dan een gift en je krijgt een fors deel van je collegegeld terug. Maar het gebruikte stufi gaat wel af van het totaal.
Afhankelijk van wat je plan is (fulltime werken bijv) kan het lonen om er gebruik van te maken. Aangezien je toch niet gaat studeren en het zonde is om daar dan wel collegegeld voor te betalen of stufi te verbruiken.
Nee, je hebt daarna nog maar recht op nominaal + 6 maanden stufi i.p.v 1 jaar. Kan je flink nat meegaan als je vertraging oploopt in je nieuwe studie maar wel afhankelijk bent van de stufi.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
je kreeg dan toch weer maximale beursjaren? Ik was er een maand te laat voor
Bij de meeste wo bachelors is het niet mogelijk om in februari in te stromen. Bij de masters kan dit vaak wel, omdat de basisvakken van de master tweemaal per jaar gegeven worden en de volgorde van de verdiepingsvakken veelal niet relevant is i.t.t de bachelor.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke.. En wat ik me afvraag als je in februari instroomt: wat voor indeling volg je dan? Want de vakken die mensen die in september begonnen zijn geven ze toch niet opnieuw? En als je aansluit bij wat de eerstejaars die in september begonnen zijn doen, dan heb je een hele hoop inleiding gemist.
Verhelderendquote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bij de meeste wo bachelors is het niet mogelijk om in februari in te stromen. Bij de masters kan dit vaak wel, omdat de basisvakken van de master tweemaal per jaar gegeven worden en de volgorde van de verdiepingsvakken veelal niet relevant is i.t.t de bachelor.
Beroepsopleidingen hebben vaak wel een februari instroom. Waarom weet ik niet, zal wel een hbo dingetje zijn. Ik denk dat zij daar ook twee keer per jaar de basisvakken aanbieden.
Stufi willen ze er toch uitflikkeren, hele onderwijs gaat naar de klote blabla. Wij zijn de laatste goede lichtingquote:Op maandag 21 januari 2013 10:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, je hebt daarna nog maar recht op nominaal + 6 maanden stufi i.p.v 1 jaar. Kan je flink nat meegaan als je vertraging oploopt in je nieuwe studie maar wel afhankelijk bent van de stufi.
omdat ze dan gewoon de klassen verdelen zodat je maar de helft van het aantal docenten nodig hebtquote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bij de meeste wo bachelors is het niet mogelijk om in februari in te stromen. Bij de masters kan dit vaak wel, omdat de basisvakken van de master tweemaal per jaar gegeven worden en de volgorde van de verdiepingsvakken veelal niet relevant is i.t.t de bachelor.
Beroepsopleidingen hebben vaak wel een februari instroom. Waarom weet ik niet, zal wel een hbo dingetje zijn. Ik denk dat zij daar ook twee keer per jaar de basisvakken aanbieden.
De allerlaatste wijzigingen aan de casus waarmee ik bezig ben; dan insturen. Vanavond lekker bankhangen en morgen beginnen met Rechtsgeschiedenis en Recht en Samenleving.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Yreal het volgende:
Wat staat er verder op de planning mensen?
En toen ik begon (lang geleden) werd er al opgemerkt dat ik tot de ongelukkigen behoorde vanwege de verhoging van het collegegeld en het niet meer corrigeren van de stufi m.b.t inflatie en stijgende levenskosten. Dat ging om een paar tientjes op jaarbasis.. Peanuts eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stufi willen ze er toch uitflikkeren, hele onderwijs gaat naar de klote blabla. Wij zijn de laatste goede lichting
Oh ja.. compleet vergeten dat je op het hbo in 'een klas' zit. Logisch..quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat ze dan gewoon de klassen verdelen zodat je maar de helft van het aantal docenten nodig hebt
Rechtsgeschiedenisquote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De allerlaatste wijzigingen aan de casus waarmee ik bezig ben; dan insturen. Vanavond lekker bankhangen en morgen beginnen met Rechtsgeschiedenis en Recht en Samenleving.
Jaquote:Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh ja jullie hadden ook Hoofdstukken van de Europese codificatiegeschiedenis he?
Wij hadden open vragenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet ook weer![]()
2 mc vragen te veel fout, anders had ik hem gewoon
Toen ik Giku en Brubeck las dacht ik al aan Brouwerquote:Op maandag 21 januari 2013 10:45 schreef Giku het volgende:
Dave Brubeck+ Rainy Mood
![]()
Danku, O wijze professor Brouwer, voor het spammen van Take Five in elke pauze van ARW
Geeft Brouwer trouwens ook bestuursrecht aan de RuG of doet hij alleen de inleidende en een paar mastervakken?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:45 schreef Giku het volgende:
Dave Brubeck+ Rainy Mood
![]()
Danku, O wijze professor Brouwer, voor het spammen van Take Five in elke pauze van ARW
Ben je aan het verhuizen spotless?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De gemeente Spijkenisse leest mee in dit topic. De strooiwagen rijdt nu dusdanig vaak heen en weer door de straat dat het hele fietspad schoon is.
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1341quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geeft Brouwer trouwens ook bestuursrecht aan de RuG of doet hij alleen de inleidende en een paar mastervakken?
Oh, hij had tegen mij gezegd ook nog bestuursrecht te doen. Maar dat was dus terug in 2010.. De tijd vliegt.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:49 schreef Giku het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1341
Verhuizen?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben je aan het verhuizen spotless?
je kan nooit weten wat voor methode ze gebruiken, maar ik zou zeggen dat het een 7.7 isquote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef Paxcon het volgende:
EIP is bekend. Bij 14 fout ligt de grens, ik heb er 7. Wordt dit een 7 of een 8?
Dat wordt een 9. 'slogisch.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef Paxcon het volgende:
EIP is bekend. Bij 14 fout ligt de grens, ik heb er 7. Wordt dit een 7 of een 8?
Ah weet niet waarom ik dat dachtquote:
Grappig. Wat heb je daar te doen?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah weet niet waarom ik dat dacht
Ik ben trouwens in Spijkenisse deze week waarschijnlijk
Wat ophalen.. wel kut om daar te komen zeg met OVquote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Grappig. Wat heb je daar te doen?
Wij krijgen alleen afgeronde cijfersquote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
je kan nooit weten wat voor methode ze gebruiken, maar ik zou zeggen dat het een 7.7 is
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat wordt een 9. 'slogisch.
7,7 = 8 dan toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen afgeronde cijfers
Met de auto is het ook geen feest anders. Ik denk dat de metro vanaf Rotterdam C.S. het verstandigst is.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat ophalen.. wel kut om daar te komen zeg met OV
Ja, klinkt logischquote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
7,7 = 8 dan toch?
Tenminste als je 4,5 verliespunt neemt / 14 x 7 = 2,2x aftrekpunt. (uitgaande van 14fout = 5,5)
Dusssssssss
Ja dat ga ik ook doen, maar ik ga vanuit Nijmegen, is gewoon bijna 3 uur reizenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Met de auto is het ook geen feest anders. Ik denk dat de metro vanaf Rotterdam C.S. het verstandigst is.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen, maar ik ga vanuit Nijmegen, is gewoon bijna 3 uur reizen
MAAR ik ben nog nooit met de metro geweest in Nederland dus dat is wel echt super tof
niks gemist. De rit naar spijkenisse met de metro is echt klotequote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen, maar ik ga vanuit Nijmegen, is gewoon bijna 3 uur reizen
MAAR ik ben nog nooit met de metro geweest in Nederland dus dat is wel echt super tof
Fixed.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
niks gemist. De rit met de metro is echt klote
Wat?quote:
Maakt niet uit, ik ben altijd super fan van metro'squote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
niks gemist. De rit naar spijkenisse met de metro is echt klote
Dit is eerder een oostbloktrein dan een metroquote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Maakt niet uit, ik ben altijd super fan van metro's
Foei! Metro is tofquote:
We zullen zienquote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit is eerder een oostbloktrein dan een metro
Dat laatste gaat me dan weer net iets te ver. Ik woon hier best prettig.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
waarheid. Spijkenisse is trouwens ook klote
Dat was toch de Zoetermeer express?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt mazel dat deze troep inmiddels naar de schroot is
Genoeg metro's gezeten hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ehh niks, maar nog nooit in een metro gezeten. Dat verbaast me een beetje
Ik ben daar een keer bij de akkers uitgestapt en daarna met de bus naar het cbr. Wat een grauwe, grijze, dooie boel.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat laatste gaat me dan weer net iets te ver. Ik woon hier best prettig.
Die zien er toch wel gaaf uit?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt mazel dat deze troep inmiddels naar de schroot is
Nee, die waren vreselijk. Alleen maar rammelen, een gesprek kon je er niet in voeren. Stoelen waren 2 planken in een hoek van 90 gradenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die zien er toch wel gaaf uit?
Dat moet ik je nageven ja. Nou ligt het CBR op een industrieterrein dus dat telt niet echt mee. En we kunnen elkaar een hand geven, want ook ik ben een keer gezakt bij het CBR daarquote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer bij de akkers uitgestapt en daarna met de bus naar het cbr. Wat een grauwe, grijze, dooie boel.
Kon ook aan het weer liggen trouwens. Of aan het feit dat ik zakte
Beetje zoals de eerste versie dubbeldekkers van de NS?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, die waren vreselijk. Alleen maar rammelen, een gesprek kon je er niet in voeren. Stoelen waren 2 planken in een hoek van 90 graden
Halve wereldreis om daar te komen, en dan zakkenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat moet ik je nageven ja. Nou ligt het CBR op een industrieterrein dus dat telt niet echt mee. En we kunnen elkaar een hand geven, want ook ik ben een keer gezakt bij het CBR daar
erger. Ik ben nog nooit ziek geworden van een ritje ergens in, maar dit kwam flink in de buurt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beetje zoals de eerste versie dubbeldekkers van de NS?
Voor mij ook toen. Ik kwam uit Oud-Beijerland; ik had beter het Spui over kunnen zwemmen met de bus op mijn rug; dat was sneller geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Halve wereldreis om daar te komen, en dan zakken
is daar nou serieus geen brug?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor mij ook toen. Ik kwam uit Oud-Beijerland; ik had beter het Spui over kunnen zwemmen met de bus op mijn rug; dat was sneller geweest.
ik probeer me te verdiepen in vpb, maar ik ga liever buiten in de sneeuw rollenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Giku het volgende:
Topic #200 WO Rechten, en we hebben het over metro's en treinen
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Genoeg metro's gezeten hoor
New York, Beijing, Shanghai, Xi'an, Tokyo, Bangkok, Singapore, Kuala lumpur, Santiago (chili) maar nog nooit in Nederland.. wat moet ik in godsnaam in de Nederlandse metro's? Stadcentra is altijd compact etc. Amsterdam ga ik altijd met de tram vanuit CS, Rotterdam kom ik nooit
Vooral die in Bangkok was echt een ijskist. Opzich lekker om af en toe verkoeling te hebben, maar jezus je had het gewoon koud in dat ding. Zit je daar in je t-shirt te rillenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Genoeg metro's gezeten hoor
New York, Beijing, Shanghai, Xi'an, Tokyo, Bangkok, Singapore, Kuala lumpur, Santiago (chili) maar nog nooit in Nederland.. wat moet ik in godsnaam in de Nederlandse metro's? Stadcentra is altijd compact etc. Amsterdam ga ik altijd met de tram vanuit CS, Rotterdam kom ik nooit
Ik vond de NY metro eigenlijk redelijk onoverzichtelijk. Als je door de stad heen wil bewegen dan is hij wel van levensbelang. Erg bijzonder om te zien hoe belangrijk O.V kan zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben trouwens altijd fan van luchtband metro's (michelin metro's ofzo?). Maar dat New Yorkse systeem heeft mij ook echt compleet verrast, zo ingenieus. Met stoptreinen, exprestreinen, dubbele sporen overal, grote spoorruimtes gewoon ergens midden in de fucking stad onder de grond, de stroomvonken en 'stand clear of the closing door please' 'this is the north bound (insert letter) train to (insertplaats)' Zo gaaf
O ja, dat is hem. Paar jaar terug ben ik van Zoetermeer centraal (wat niet zo centraal ligt als de naam doet vermoeden) naar het stadshart gewandeld om daar dat ding terug te nemen naar Den Haag. Zoetermeer is een vrij.. bijzondere buurt, en die tram is echt van levensbelang.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de zoetermeerse "metro". Helden dingen, 15x per uur naar den haag cs![]()
Al rijden ze met de sneeuw gemiddeld 2 uur per dag
What would you suggest we discuss?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Giku het volgende:
Topic #200 WO Rechten, en we hebben het over metro's en treinen
Er is wel een brug en een tunnel, maar tussen Oud-Beijerland (eigenlijk Nieuw-Beijerland) en Spijkenisse heb je alleen de Queen Jacqueline (http://www.thequeenjacqueline.nl/)quote:
Ja dat sowieso.. verschrikkelijk. Opzich inderdaad wel fijn maar je raakt daar gewoon ziek van.. ook al die winkelcentra.. kom je buiten krijg je toch een klap voor je kopquote:Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Vooral die in Bangkok was echt een ijskist. Opzich lekker om af en toe verkoeling te hebben, maar jezus je had het gewoon koud in dat ding. Zit je daar in je t-shirt te rillen
Het lijstje met verboden onderwerpen groeit. Het mag niet gaan over:quote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
What would you suggest we discuss?
In eerste instantie denk je ook van.. wat the fuck waar moet ik heen.. maar opzich is het zooo logisch en fijn. En dat 'stand clear of the closing door please' is gewoon geweldigquote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik vond de NY metro eigenlijk redelijk onoverzichtelijk. Als je door de stad heen wil bewegen dan is hij wel van levensbelang. Erg bijzonder om te zien hoe belangrijk O.V kan zijn.
[..]
O ja, dat is hem. Paar jaar terug ben ik van Zoetermeer centraal (wat niet zo centraal ligt als de naam doet vermoeden) naar het stadshart gewandeld om daar dat ding terug te nemen naar Den Haag. Zoetermeer is een vrij.. bijzondere buurt, en die tram is echt van levensbelang.
als we alle recente aanbouw vergeten, is centrum west wel degelijk het centrum. Maar de tram is essentieel ja. Nu hij niet gaat vanwege de sneeuw werkt heel zoetermeer maar thuis. Alleen de 2 wijken waar hij niet komt hebben nog bussenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik vond de NY metro eigenlijk redelijk onoverzichtelijk. Als je door de stad heen wil bewegen dan is hij wel van levensbelang. Erg bijzonder om te zien hoe belangrijk O.V kan zijn.
[..]
O ja, dat is hem. Paar jaar terug ben ik van Zoetermeer centraal (wat niet zo centraal ligt als de naam doet vermoeden) naar het stadshart gewandeld om daar dat ding terug te nemen naar Den Haag. Zoetermeer is een vrij.. bijzondere buurt, en die tram is echt van levensbelang.
Please mind the gapquote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In eerste instantie denk je ook van.. wat the fuck waar moet ik heen.. maar opzich is het zooo logisch en fijn. En dat 'stand clear of the closing door please' is gewoon geweldig
Hoezo rijdt de tram niet vanwege sneeuw? Hier gewoon netjes op tijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
als we alle recente aanbouw vergeten, is centrum west wel degelijk het centrum. Maar de tram is essentieel ja. Nu hij niet gaat vanwege de sneeuw werkt heel zoetermeer maar thuis. Alleen de 2 wijken waar hij niet komt hebben nog bussen
Nah man. Hij zuigt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het lijstje met verboden onderwerpen groeit. Het mag niet gaan over:
- Auto's
- Motoren
- Horloges
- Geld
- Bewakers
- Whisky
- Kleding
- Schoenen
- Apple
Spotless. Werkt jouw stofzuiger nog een beetje?
Alles stoort continue vast op het stukken tussen "echt" den haag en zoetermeer. Het is te gek voor worden, maar zelfs vrijdag hebben er enkel tussen 2 en 4 enkele trams gereden omdat de rest vast zat in de sneeuw.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoezo rijdt de tram niet vanwege sneeuw? Hier gewoon netjes op tijd.
Oh sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging het over mooie vrouwen?![]()
Doe 's ff spoilertags, iets met werk enzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Ging het over mooie vrouwen?
Je mag wel fokken op werk maar niet naar bh's kijken?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doe 's ff spoilertags, iets met werk enzo.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef Yreal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging het over mooie vrouwen?
Over Duitsers gesproken. Die Duitser die in Inglorious Basterds de jewhunter speelt, speelt ook (één van) de hoofdrollen in Django Unchained. Weer erg goed gedaanquote:Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh sorryJa, die doet het ook redelijk. ABER DASS SOLLTEN WIR NICHT DISKUTIEREN HIERRRRRR IN DAS TOPIK ZWEIHUNDERD. VERBOTEN.
->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging het over mooie vrouwen?Laat maarquote:Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh sorryJa, die doet het ook redelijk. ABER DASS SOLLTEN WIR NICHT DISKUTIEREN HIERRRRRR IN DAS TOPIK ZWEIHUNDERD. VERBOTEN.
graag verwijderen
The lonely islandquote:
Nouja, fokken kan ik nog enigszins onopgemerkt doen. Als ik grote plaatjes van vrouwen in (al dan niet) BH op m'n scherm heb, heb ik binnen de kortste keren pottenkijkers.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je mag wel fokken op werk maar niet naar bh's kijken?
Dat aids nummer staat in mijn spotify playlist verwerkt om een of andere reden. Erg irritant.quote:
Laten we dan maar over films praten ja. Wel zo veilig.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Over Duitsers gesproken. Die Duitser die in Inglorious Basterds de jewhunter speelt, speelt ook (één van) de hoofdrollen in Django Unchained. Weer erg goed gedaan
Django staat vooralsnog niet op de zwarte lijst van onderwerpen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging het over mooie vrouwen?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laten we dan maar over films praten ja. Wel zo veilig.
Wat vinden jullie van Trainspotting?
OV rijdt gewoon prima.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef Ryon het volgende:
Nou ja,half twaalf. Tijd om maar weer een richting de UvA te gaan. Helaas ben ik nu ook afhankelijk van een klein stukje OV.
Minpunten ditquote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat aids nummer staat in mijn spotify playlist verwerkt om een of andere reden. Erg irritant.
Proest.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Over films gesproken: ik zag ooit een poster van een meubelmerk (NIET de Ikea) met een tafeltje erin. Ding heette de 'Kill Billy'
Dit blijft hun beste imoquote:Op maandag 21 januari 2013 11:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laten we dan maar over films praten ja. Wel zo veilig.
Wat vinden jullie van Trainspotting?
Vriend van mij zit nu in Chili. Andere vriend van mij zit in Rio. Ik twijfel over waar ik naartoe moetquote:Op maandag 21 januari 2013 11:25 schreef Boterbartje het volgende:
Even een mooi filmpje over een van de mooiste steden van de wereld
Gr gr boterbrabbel
Beidequote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vriend van mij zit nu in Chili. Andere vriend van mij zit in Rio. Ik twijfel over waar ik naartoe moet
Ik zie het. +1 voor het gvb.quote:
Punt is dat die vriend in Brazilie er maar een paar maanden zit, en die vriend in Chili er (al) jaren zitquote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is misschien wat aan de korte kant ja. Ik zou dan voor chili gaan
Maarja, 2.5 week rio lijkt mij ook weer zoveelquote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Punt is dat die vriend in Brazilie er maar een paar maanden zit, en die vriend in Chili er (al) jaren zit
Ik zou me dan ook niet beperken tot Rio.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maarja, 2.5 week rio lijkt mij ook weer zoveel
Lijkt mij dat je keuze dan al gevallen is op Rioquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou me dan ook niet beperken tot Rio.
Chili, mooiste land ever. Nou ben ik dan ook bevooroordeeld enzo maar toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vriend van mij zit nu in Chili. Andere vriend van mij zit in Rio. Ik twijfel over waar ik naartoe moet
Dit. Toss op a coin blabla in de lucht weet je welke kant je hoopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je keuze dan al gevallen is op Rio
Vanuit praktisch oogpunt ben ik geneigd Brazilie te zeggen. Ik kan bijvoorbeeld altijd nog volgend jaar in Chili op bezoek.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je keuze dan al gevallen is op Rio
Dat lijkt me vrij teleurstellend in het echt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Paxcon het volgende:
Rio heeft Christus de Verlosser
[ afbeelding ]
Waar kijk je naar dan wat betreft chili? Brazilie heb ik alleen ooit eens in rio en een keer in sao paulo overgestapt dus ik heb ze alleen maar van boven gezien.. Chili kan ik je wat meer over vertellenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vanuit praktisch oogpunt ben ik geneigd Brazilie te zeggen. Ik kan bijvoorbeeld altijd nog volgend jaar in Chili op bezoek.
Verder heb ik geen idee, vandaar de vraag.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Paxcon het volgende:
Rio heeft Christus de Verlosser
[ afbeelding ]
Santiago en omstreken dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar kijk je naar dan wat betreft chili? Brazilie heb ik alleen ooit eens in rio en een keer in sao paulo overgestapt dus ik heb ze alleen maar van boven gezien.. Chili kan ik je wat meer over vertellen
Dan stel je je vragen hier, waerde.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef Yreal het volgende:
Ondernemingsrecht zou eigenlijk veel eerder in de bachelor gegeven moeten worden. Ik heb het idee dat er best nog wel eens langs mij heen gaat als het over aandelen gaat.
Santiago zelf is natuurlijk erg tof, vina del mar enzo ook. Valparaiso. Maar wij ging zegmaar altijd 1/2 weken naar of het zuiden of het noorden. Dat is wel erg tof hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 11:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Santiago en omstreken dan.
Stukken reizen kan altijd nog, in beide landen.
Dat ga ik zeker doenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan stel je je vragen hier, waerde.
Bedrijfskunde is in elk geval geen ruk aanquote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen![]()
Mweh, ik had eigenlijk bedrijfseconomie nog willen volgen, maar dat is er uiteindelijk niet meer van gekomen
Je kan denk ik eerst beter een geden basiskennis van het civiele recht hebben voordat je je op het ondernemingsrecht stort.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef Yreal het volgende:
Ondernemingsrecht zou eigenlijk veel eerder in de bachelor gegeven moeten worden. Ik heb het idee dat er best nog wel eens langs mij heen gaat als het over aandelen gaat.
Al het civiele zit in jaar 1, met goederenrecht in blok 1 van jaar 2. Ondernemingsrecht zit pas in blok 5 van jaar 3. Lijkt mij best relevant voor fiscale vakken.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kan denk ik eerst beter een geden basiskennis van het civiele recht hebben voordat je je op het ondernemingsrecht stort.
Hmm heb vaak het idee dat Ondernemingsrecht wel wordt gezien als een complex en ingewikkeld rechtsgebied en dat het daarom niet past in de eerdere fases van de studie.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al het civiele zit in jaar 1, met goederenrecht in blok 1 van jaar 2. Ondernemingsrecht zit pas in blok 5 van jaar 3. Lijkt mij best relevant voor fiscale vakken.
Dat geloof ik wel ja. Heb er ook erg veel zin in.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm heb vaak het idee dat Ondernemingsrecht wel wordt gezien als een complex en ingewikkeld rechtsgebied en dat het daarom niet past in de eerdere fases van de studie.
Het is daarnaast een specialisatie binnen het privaatrecht waar inderdaad specifieke basisvoorkennis van het privaatrecht voor vereist is. Bij alle studies is het gebruikelijk dat de specialisaties en verdiepingsvakken pas in het derde jaar gegeven worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm heb vaak het idee dat Ondernemingsrecht wel wordt gezien als een complex en ingewikkeld rechtsgebied en dat het daarom niet past in de eerdere fases van de studie.
Maar goed dat geldt natuurlijk voor heel veel bachelor vakken. Al zijn dat niet allemaal specialisaties natuurlijk. Hier is bijvoorbeeld voor 'gewoon' rechtsgeleerdheid ook IER en Staatsrecht van de landen van de EU verplicht.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is daarnaast een specialisatie binnen het privaatrecht waar inderdaad specifieke basisvoorkennis van het privaatrecht voor vereist is. Bij alle studies is het gebruikelijk dat de specialisaties en verdiepingsvakken pas in het derde jaar gegeven worden.
Waarom het vak verplicht is weet ik eigenlijk niet. Aan populariteit kent het geen gebrek maar een groot aantal studenten zal er misschien ook geen behoefte aan hebben.
Waarom ben je eigenlijk lid van die club als je er zoveel minachting voor voelt?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:15 schreef Yreal het volgende:
Zowaar, de fiscale studievereniging gaat weer eens wat doenhun 2de event dit jaar
![]()
Inhouse dag bij Mckenzie
Het is ook erg leuk.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Heb er ook erg veel zin in.
Notarieel krijgt het trouwens wel in jaar 2.
Ik bedoel inderdaad qua specialisatie. Het zou logisch zijn om studenten daar meer keus in te geven.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar goed dat geldt natuurlijk voor heel veel bachelor vakken. Al zijn dat niet allemaal specialisaties natuurlijk. Hier is bijvoorbeeld voor 'gewoon' rechtsgeleerdheid ook IER en Staatsrecht van de landen van de EU verplicht.
Ik ben er vorig jaar een keer geweest, en toen dacht ik echt, waar de fuck ben ik terecht gekomen. Toen deden ze om de week nog wel iets had ik het idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk lid van die club als je er zoveel minachting voor voelt?
Leuk! Die reisjes zijn samen met de borrel eigenlijk het enige boeiende van zo'n studieclub. Juist dat je niet weet wie er nog meer meegaat maakt het leuk. Zo leer je nog eens iemand kennen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Tchock het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een week naar Edinburgh met mijn studievereniging. Had me voorbarig opgegeven want heb geen idee wie er nog meer gaan, maar nu ben ik ineens geselecteerd en kan ik zo mee als ik wil
super tofquote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Tchock het volgende:
studievereniging. Had me voorbarig opgegeven want heb geen idee wie er nog meer gaan, maar nu ben ik ineens geselectee
ik zou toch wel "iemand" willen kennenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Leuk! Die reisjes zijn samen met de borrel eigenlijk het enige boeiende van zo'n studieclub. Juist dat je niet weet wie er nog meer meegaat maakt het leuk. Zo leer je nog eens iemand kennen.
Klopt. Maar dan zou je vind ik ook dingen als IER en vergelijkend Staatsrecht optioneel moeten laten. En inderdaad Ondernemingsrecht. Het zou sowieso leuk zijn als je bij rechten zoals bij sommige andere opleidingen veel meer keuzevrijheid had inzake de invulling van je vakkenpakket.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad qua specialisatie. Het zou logisch zijn om studenten daar meer keus in te geven.
Valt best nog wel mee. Vooral omdat het op blackboard en tijdens hoorcolleges erg gepromoot wordt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Ryon het volgende:
Porta bestaat toch ook maar uit 20 mensen oid?
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Leuk! Die reisjes zijn samen met de borrel eigenlijk het enige boeiende van zo'n studieclub. Juist dat je niet weet wie er nog meer meegaat maakt het leuk. Zo leer je nog eens iemand kennen.
Ja!quote:
Dat is inderdaad ook mijn insteek. Ik hoef geen presentielijst te hebben, maar iemand om je een beetje aan vast te klampen in het begin is wel aangenaamquote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou toch wel "iemand" willen kennen
IER als in Intellectueel eigendomsrecht? Dat zou ik nou juist verplicht willen zienquote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan zou je vind ik ook dingen als IER en vergelijkend Staatsrecht optioneel moeten laten. En inderdaad Ondernemingsrecht. Het zou sowieso leuk zijn als je bij rechten zoals bij sommige andere opleidingen veel meer keuzevrijheid had inzake de invulling van je vakkenpakket.
Mwah, dan krijg je al snel van die kliekjes. Gewoon heen gaan en met iemand een babbeltje maken. De kans dat alle 50 deelnemers (zelfs bij rechten) zwaar autistisch zijn is gewoon erg klein.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou toch wel "iemand" willen kennen
Ik ken het gevoel. Het is aan de andere kant ook een uitgelezen mogelijkheid om uit je comfort zone te stappen en gewoon nieuwe mensen te leren kennen. Dat hoort er ook allemaal bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ja!Mooie stad, volgens mij. Ik ben nog nooit in Schotland geweest.
[..]
Dat is inderdaad ook mijn insteek. Ik hoef geen presentielijst te hebben, maar iemand om je een beetje aan vast te klampen in het begin is wel aangenaam
Ja. En waarom?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
IER als in Intellectueel eigendomsrecht? Dat zou ik nou juist verplicht willen zien
Ja, dat is wel waar. Die reizen zijn sowieso heel leuk, bijna iedereen van mijn studie waarmee ik intensief contact heb heb ik vorig jaar op eenzelfde reis naar Berlijn ontmoetquote:Op maandag 21 januari 2013 12:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Het is aan de andere kant ook een uitgelezen mogelijkheid om uit je comfort zone te stappen en gewoon nieuwe mensen te leren kennen. Dat hoort er ook allemaal bij.
Is inderdaad een hele mooi stad! Veel plezier alvast. En gewoon nieuwe mensen leren kennen, beetje babbelen hier en daar. Hartstikke leuk.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ja!Mooie stad, volgens mij. Ik ben nog nooit in Schotland geweest.
[..]
Dat is inderdaad ook mijn insteek. Ik hoef geen presentielijst te hebben, maar iemand om je een beetje aan vast te klampen in het begin is wel aangenaam
Omdat dat toch wel het gebied van de toekomst is. Bedrijven als Apple en google draaien op IE.quote:
misschien had ik toch ook mee moeten gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 12:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Die reizen zijn sowieso heel leuk, bijna iedereen van mijn studie waarmee ik intensief contact heb heb ik vorig jaar op eenzelfde reis naar Berlijn ontmoet
Dat heb je al gezegd.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb trouwens een grammofoon gekocht
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb trouwens een grammofoon gekocht
Ik zou hem terugbrengen. De plaat hapert nu al.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb trouwens een grammofoon gekocht
Misschien bij de wat grotere kantoren met meer internationale klanten maar veel kleinere kantoren doen ook weinig tot niets met IER. En IER is ook meer een specialisatie vak wat geen plek moet hebben in de bachelor denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat dat toch wel het gebied van de toekomst is. Bedrijven als Apple en google draaien op IE.
[..]
misschien had ik toch ook mee moeten gaan
Hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hem terugbrengen. De plaat hapert nu al.
IER is inderdaad erg specialistisch van aard. Hier hebben we ook wel een (kleine) sectie die vooral dat doet.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien bij de wat grotere kantoren met meer internationale klanten maar veel kleinere kantoren doen ook weinig tot niets met IER. En IER is ook meer een specialisatie vak wat geen plek moet hebben in de bachelor denk ik.
tof manquote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef Boterbartje het volgende:
oh, ik slaap nog half sorry
maar niemand doet ook enthousiast zo van; oh tof zeg!
Dat klopt. Natuurlijk is het makkelijker als je van nature al makkelijk uit je comfort zone stapt, maar anders loont het de moeite om jezelf af en toe te forceren. Uiteindelijk raak je daar wel aan gewend.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:26 schreef Boterbartje het volgende:
Je maakt ook eigenlijk pas echt toffe dingen mee als je buiten je comfort zone komt![]()
Moet dat per se dan? As het de eerste keer niemand interesseerde zal het nu wel niet anders zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef Boterbartje het volgende:
TWEE STUKS?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet dat per se dan? As het de eerste keer niemand interesseerde zal het nu wel niet anders zijn.
En ook handig voor 'later'.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat klopt. Natuurlijk is het makkelijker als je van nature al makkelijk uit je comfort zone stapt, maar anders loont het de moeite om jezelf af en toe te forceren. Uiteindelijk raak je daar wel aan gewend.
quote:"Meisje dat naast mij achter de computer zit, met je bruine trui met gouden stiksels en koptelefoon op. Wat rook je net in het voorbijgaan al heerlijk zoet. Met je mooie gezicht met krachtige uitstraling is je verschijning een genot!"
78 toeren, die scratchen niet!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
TWEE STUKS?![]()
En dan met beide scratchen
Iedere platenspeler kan scratchen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
78 toeren, die scratchen niet!
Mja.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef Boterbartje het volgende:
Het viel toch wel mee? Alleen A'dam C - Zwolle en Utrecht - Amersfoort is een drama.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, tentamen gemaakt en nu op een trein wachten die rijdt
En hoe ging het? Ja ik denk ik werp me even op als Novietenhoeder-hoeder.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, tentamen gemaakt en nu op een trein wachten die rijdt
Vanochtend een minuut of 50 gedaan over Utrecht CS-A'dam CS. Te doen dus, te meer omdat ik er rekening mee heb gehouden door achterlijk vroeg op te staanquote:Op maandag 21 januari 2013 12:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het viel toch wel mee? Alleen A'dam C - Zwolle en Utrecht - Amersfoort is een drama.
Wat aardig van jequote:Op maandag 21 januari 2013 12:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En hoe ging het? Ja ik denk ik werp me even op als Novietenhoeder-hoeder.
En dat was een 5 he? Dus goede kans dat dit gewoon binnen is dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat aardig van je![]()
Was goed te doen. Veel beter dan de eerste kans
Yup. Denk wel dat het dit keer goed moet zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En dat was een 5 he? Dus goede kans dat dit gewoon binnen is dan.
mooooiquote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup. Denk wel dat het dit keer goed moet zitten.
oneens.. dan moet ij tegen de richting in kunnen tochquote:
sorry sorryquote:
Ja. Maar dat kan die van jou ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oneens.. dan moet ij tegen de richting in kunnen toch
Dat denk ik niet.. aangezien hij op een veer draait. Is volledig mechanisch, niet electrisch hequote:
Maar hij kan wel terugdraaien. Je sloopt er wel je platenspeler mee, en je naald, en je plaat, maar dat is voor een elektrische net zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.. aangezien hij op een veer draait. Is volledig mechanisch, niet electrisch he
Dus? Gewoon genoeg kracht zettenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.. aangezien hij op een veer draait. Is volledig mechanisch, niet electrisch he
Via pax zijn facebookquote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg wat doe jij op de UB groningen pagina?
Nah een elektromotor is een spoel in een spoel, die kan terugdraaien, dit zijn tandwielen op tandwielen en met de kracht van een veer erachter, die draait niet terug. Denk niet dat die het overleefd dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hij kan wel terugdraaien. Je sloopt er wel je platenspeler mee, en je naald, en je plaat, maar dat is voor een elektrische net zo.
Hadden die mensen maar een goede reden zoals hierboven genoemd. De EUR heeft voor het eerste jaar rechten studenten die twee 5en of lager hebben behaald uitgenodigd voor een gesprek en extra herkansingsmogelijkheden gegeven voor tentamen 1 & 2. Misschien hebben zij tegen de commissie gelogen (ze hadden het over 'verhaal aandikken' et cetera om extra herkansing voor elkaar te boxen), maar voor zover ik weet waren bij deze mensen de slechte cijfers niet het resultaat van persoonlijke omstandigheden, maar een foute studiekeuze.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben toevallig redelijk bekend met de strengheid van zowel de examencommissie bij de EUR als die van de UvA, en het ligt ietsje gecompliceerder.
Als er problemen zijn die van invloed kunnen zijn op je studievoortgang moet je dat bij de EUR al vroeg gemeld hebben. Hiermee kan je dan een extra herkansing krijgen bij een paar vakken of wat extra begeleiding. Hoewel dit voor een 'normale' student erg relaxed is (minder stress) is dit een doekje tegen het bloeden voor als er echt wat aan de hand is. Echter wil je iemand ook niet meteen al voor 5 jaar van de studie uitsluiten omdat papa thuis een tumor heeft.
Vroeger (6 jaar terug) was de UvA nog redelijk soepel in het verlenen van ' gratie' achteraf als studenten de moeite namen om uberhaupt met een verhaal aan te komen zetten. Een vriend van mij zijn oma is 3x dood gegaan, en hij heeft ook 3x respijt gekregen. Dit helpt je trouwens geen ene zak als je moeite hebt met het niveau. Het zorgt er eerder voor dat je extreem veel vertraging oploopt omdat je een studie blijft doen die niet bij je past. De jongen over wie ik het heb haalde oorspronkelijk zijn BSA niet, maar uiteindelijk ook zijn 5 jaar termijn niet (FEB) en studeert nu in zijn 8ste of negende jaar nog.
Tegenwoordig is, ook om die reden, de UvA behoorlijk streng als je niet van te voren al het probleem kenbaar gemaakt hebt. Echter, als je iets hebt dat het melden van te voren waard is dan is dat van invloed op je gehele studievoortgang. Een extra herkansing maakt dan veelal niet het verschil, maar kan de ellende enigszins verlichten. Het is niet echt iets om jaloers op te zijn.
Volgens mij ging het niet best met Solo020, weet niet of je hem bedoeld?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:39 schreef Tchock het volgende:
Wie hier stond ook alweer op het punt om te stoppen?
Dat ben ik even vergeten maar dat was alweer van de baan geloof ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:39 schreef Tchock het volgende:
Wie hier stond ook alweer op het punt om te stoppen?
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet best met Solo020, weet niet of je hem bedoeld?
Dat is waar ook, maar dat is niet degene die ik bedoelde. Hmm... ik denk even verder.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat ben ik even vergeten maar dat was alweer van de baan geloof ik.
Het was Studeur.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar ook, maar dat is niet degene die ik bedoelde. Hmm... ik denk even verder.
Ah, oké. En Solo020 ook zoiets, en onze 'schijn-élite'-vriend wiens naam ik kwijt ben vond er ook niets aan. Ben benieuwd of ze het redden.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het was Studeur.
SES / [SC] WO Rechten #195 Pocketbooks
Live gekeken toen het uitgezonden werdquote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef Ties02 het volgende:
Hey tchock:
http://boilerroom.tv/modeselektor-60-min-mix/
Tof.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Speedy_T het volgende:
Vervolg van mijn scriptie-verhaal.. Begeleider nam alle schuld op zich en heeft het alsnog namens mij in kunnen leveren.
Niks aan de hand dus
Ik had niet anders verwacht. Maar wel fijn voor je gemoedsrust.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Speedy_T het volgende:
Vervolg van mijn scriptie-verhaal.. Begeleider nam alle schuld op zich en heeft het alsnog namens mij in kunnen leveren.
Niks aan de hand dus
Ah, mooi om te horen. Zeker als je plezier hebt in de opleiding maar de cijfers niet goed gaan is het vervelend.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Solo020 ging volgens mij wel wat beter de laatste tijd
Oh. Ja, diequote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah, mooi om te horen. Zeker als je plezier hebt in de opleiding maar de cijfers niet goed gaan is het vervelend.
@Tshock
Bedoel je Pascaltjuh?
Ja dat klopt helemaal! Het duurde lang voordat ik voldoendes haalde, maar uiteindelijk heb ik na het eerste half jaar toch 25 van de 30 punten en ook nog een paar leuke cijfers behaald.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Solo020 ging volgens mij wel wat beter de laatste tijd
Goed om te horen !quote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef solo020 het volgende:
[..]
Ja dat klopt helemaal! Het duurde lang voordat ik voldoendes haalde, maar uiteindelijk heb ik na het eerste half jaar toch 25 van de 30 punten en ook nog een paar leuke cijfers behaald.
Zeer goed nieuwsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef solo020 het volgende:
[..]
Ja dat klopt helemaal! Het duurde lang voordat ik voldoendes haalde, maar uiteindelijk heb ik na het eerste half jaar toch 25 van de 30 punten en ook nog een paar leuke cijfers behaald.
Nice!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef solo020 het volgende:
[..]
pascaaltjuhquote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, oké. En Solo020 ook zoiets, en onze 'schijn-élite'-vriend wiens naam ik kwijt ben vond er ook niets aan. Ben benieuwd of ze het redden.
5. Heb je het filmpje ook gezien?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die foto's van jou met 3 kratten op zo'n brommer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |