Hij is iig niet erg fotogeniekquote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Hij is te lelijk voor een kop (geen bakje) koffie?
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast aardig met al d'r boekjes.quote:
In het vorige topic door de Fokkers gewogen en te licht bevonden.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast best aardig met al d'r boekjes.
Ik heb net ingeschreven voor Lexa omdat het zo'n gave iPhone app heeft maar de eerste search kwam op allemaal grietjes met het iq van een baksteen incl neuspiercingquote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel handig misschien als je een gratis lexa account hebt, en je wil weten wie je een bericht heeft gestuurd: via de mobiele app kun je het wel gratis zien.
Silenus heeft d'r ooit gedatequote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef ook_gek het volgende:
Waarom is we een discussie over een publiekelijk figuur?
Leuk koppie en veel geld? Profiel url?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast aardig met al d'r boekjes.
Ouch, nu die jongen nog lief en schattig noemen en het is helemaal een doodssteekquote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Yuki het volgende:
Even een repost, had niet door dat ik t vorige topic zou sluiten
-----
Ik geloof dat ik maar een eind ga breien aan m'n meest uitgebreide Paiq-contact tot nu toe. Het is kletsen om het kletsen en het gaat eigenlijk nergens meer over. Ik heb niet de intentie om m uit te vragen en hij toont ook nog niet echt initiatief.
Meh... Hij is wel heel aardig
Arme gozer... hij zag het niet aankomen... keihard gefriendzoned door Yuki.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ouch, nu die jongen nog lief en schattig noemen en het is helemaal een doodssteek
Friendzone?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Arme gozer... hij zag het niet aankomen... keihard gefriendzoned door Yuki.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
I call it the challenge zone
En 10 straatverboden later.....quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
Taalkundig grappig... dat vond ik die spambot die mij op RP net een berichtje heeft gestuurd ook wel... dankzij Google Translate werd het een originele oproep en zocht 'ze' een man met een groot kussenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Silenus het volgende:
[..]Je bedoelt het niet zo maar taalkundig is dit grappig.
Uh je hebt gelijk hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Silenus het volgende:
ik snap hem nietquote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Silenus het volgende:
Gisteren aangemeld.. Best grappig.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:50 schreef wc-eend het volgende:
Maar eens opnieuw aangemeld bij Paiq... in ver verleden beetje wat mee gedaan... nu weer eens kijken...
shift-enter of ctrl-enter ofzo werkt welquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nee die vragen gaan vanzelf en zijn altijd te trieste, gare kutvragen![]()
Die klik ik meestal gelijk weg. Sws heeeeeel irritant aan paiq dat je niet met enter kan posten maar eerst op "terug naar chat" moet klikken. Meest kutte functie ooit
Ahh..dank u!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
shift-enter of ctrl-enter ofzo werkt wel
en hoe oud waren jullie toen jullie elkaar leerden kennen? altijd leuk voor de mensen die dol zijn op zichzelf met anderen vergelijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:54 schreef TheAmazingSun het volgende:
Even ontopic:
Ik heb mijn vrouw bijna 7 jaar geleden leren kennen via relatieplanet.
Ging geweldig en nu 2 kids.
Dus ja het kan goed komen.
Ook meteen even relatiestatus tot dan toe toelichten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
en hoe oud waren jullie toen jullie elkaar leerden kennen? altijd leuk voor de mensen die dol zijn op zichzelf met anderen vergelijken
Ik was 28 en zij was 23.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
en hoe oud waren jullie toen jullie elkaar leerden kennen? altijd leuk voor de mensen die dol zijn op zichzelf met anderen vergelijken
Niet echt... hoewel ik er niet echt lang gezeten hebquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie op Paiq wel eens iemand tegen gekomen die je echt heel erg aansprak?
in de begindagen een leuk scharrel aan overgehouden, meer niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie op Paiq wel eens iemand tegen gekomen die je echt heel erg aansprak?
o maar dit is toch niet representatiefquote:Op maandag 21 januari 2013 22:53 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Ik was 28 en zij was 23.
Ik was net 3 maanden uit een vorige relatie.
Dat kan ik weet het niet lolquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
in de begindagen een leuk scharrel aan overgehouden, meer niet.
[..]
o maar dit is toch niet representatief
Ja. Precies één keer. Er zit nog een interessant verhaal aan vast, maar dat is niet zo geschikt voor dit topicquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Nu maak je me wel heel nieuwsgierigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja. Precies ÊÊn keer. Er zit nog een interessant verhaal aan vast, maar dat is niet zo geschikt voor dit topic
het seksdatetopic zit vast in KPDquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig
Het gaat toch over internetdating?
Zeker, maar het gaat mij er meer om wie het leestquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig
Het gaat toch over internetdating?
Dat had leuk kunnen zijn, maar nee, dat was het ook weer nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
het seksdatetopic zit vast in KPD
Kom maar opquote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeker, maar het gaat mij er meer om wie het leestMag het bij brandende nieuwsgierigheid ook via DM?
[..]
Dat had leuk kunnen zijn, maar nee, dat was het ook weer niet
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
Nou, mn "date" is net weg.
Even in volgorde van prioriteiten:
-niet geneukt.
-aardig wat gedronken
-een verdomd goede avond gehad.
Goede muziek, lekker geouwehoerd. Was erg leuk
Ja. 1 keer, april vorig jaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb nog geen date gehad via Paiq (zit er nog wel aan te komen) maar ik heb toch al een aantal leuke contacten, het aanbod valt mij nog niet tegen. Maar tot nu toe heb ik eigenlijk maar bij een contact meteen het idee gehad dat ze echt leuk is. Voor de rest is het toch een beetje aftasten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Welke datingsite was dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow, dus ik heb me ook eens een half uur lang door een eindeloze vragenlijst heen zitten klikken vrijdagnacht. Of was het zaterdag, kan ook wel. Ik had er de volgende ochtend al spijt van. Mensen gaan reageren, huuuDaar "moet" ik iets mee
![]()
Long story short: Profiel meteen weer verwijderd. Vond dat wel weer erg laf op zich, maar het moest.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
-niet geneukt.
-aardig wat gedronken
Klinkt als een hele goede avondquote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
-niet geneukt.
-aardig wat gedronken
Niet geneukt, mislukte date dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
-niet geneukt.
-aardig wat gedronken
Daarvoor zijn 2e datesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als een hele goede avondEn ongeacht jouw prio's, op zo'n avond hoeft er ook niet geneukt te worden wmb
Nee neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarvoor zijn 2e dates
Houdt de spanning er ook nog ff in
homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
Pas als het goed voelt. Dat kan al de eerste keer zijn, of 2de keer. Maar ook pas na 10x
Je zegt alleen maar wat vrouwen willen horen nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
Pas als het goed voelt. Dat kan al de eerste keer zijn, of 2de keer. Maar ook pas na 10x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Hedde gij wel gezoend of wa?quote:
Respect voor vrouwen noemt men datquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zegt alleen maar wat vrouwen willen horen nu
Nee hoor nee, ik sta volledig achter die afspraak. Ongeacht wat de vrouwen er van vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Als ik zin heb en zij ook wordt er gewoon geneukt. Nee, geen must maar als puntje bij paaltje komt ga ik de boot niet afhouden omdat het pas de eerste date is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarvoor zijn 2e dates
Houdt de spanning er ook nog ff in
Bij mij zijn dat toch altijd een ander soort date. Waarbij ik zelf altijd van te voren wel weet dat er waarschijnlijk geneukt gaat worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik zin heb en zij ook wordt er gewoon geneukt. Nee, geen must maar als puntje bij paaltje komt ga ik de boot niet afhouden omdat het pas de eerste date is.
waar tover je ze allemaal vandaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Maar vanavond komt er weer een jonge schone langs.
Sloerie!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Ja al die vrouwen geven alles aan elkaar door!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waar tover je ze allemaal vandaan
En hoe krijg je het voor elkaar dat ze meteen naar jouw huis komen?
Ik had ook nog een uitnodiging voor woensdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waar tover je ze allemaal vandaan
En hoe krijg je het voor elkaar dat ze meteen naar jouw huis komen?
Mee eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Homo
[..]
Ja al die vrouwen geven alles aan elkaar door!
Hij neukt ze niet
Hij zoent ze niet
Hij is dus ongevaarlijk, en alle vrouwen gaan langs
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook nog een uitnodiging voor woensdag.
Maar dat is een beetje teveel van het goede.
En dit weekend was een van de leukste chicks die ik ken er.
Zo'n goede zoensessie en dat beetje spanning dat je zelfs bijna een stijve krijgt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig hoor
Ben wel jaloersik heb wel weer behoefte heb aan een goede zoensessie
Daar kom ik gewoon eerlijk voor uit
Hou op schij uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo'n goede zoensessie en dat beetje spanning dat je zelfs bijna een stijve krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hou op schij uit
Zo'n zoensessie dat je zo lekker bezig bent, er dingen in oren worden gefluisterd en je vervolgens in een steegje rustig een natte vinger haaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds mijn 14e ofzo niet meer "in een steegje rustig een natte vinger gehaald"
Ik moet zeggen dat ik achteraf ook zoiets had van: damn... wtf, waarom...op jouw leeftijd? (2x14quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Sinds mijn 14e ofzo niet meer "in een steegje rustig een natte vinger gehaald"
Onderbouwing....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Alles verwijderd, ben d'r helemaal klaar mee
Zo kan het ook beginnen, gewoon als een leuke avond. Maar voor je relatiekansen maakt het mijns inziens niet uit of er direct geneukt wordt of niet, en dat is ook zelden van tevoren mijn insteek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij zijn dat toch altijd een ander soort date. Waarbij ik zelf altijd van te voren wel weet dat er waarschijnlijk geneukt gaat worden.
Niet zo zeer afspreken om te kijken of we gewoon een gezellige avond hebben.
Oeh geilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo'n goede zoensessie en dat beetje spanning dat je zelfs bijna een stijve krijgt.
Dat is waar. Als ik het vantevoren weet is het meestal ook geen relatiemateriaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo kan het ook beginnen, gewoon als een leuke avond. Maar voor je relatiekansen maakt het mijns inziens niet uit of er direct geneukt wordt of niet, en dat is ook zelden van tevoren mijn insteek.
En dat zij zo met haar knie/bovenbeen tussen je benen zit te wrijven...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan wel staand zoenen.Haar een beetje tegen je aandrukken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of naar mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
En daarom komen de dames naar mij toe.
Ik begin RP ook alweer zat te worden. Het maakt niet uit wat je stuurt, de meeste vrouwen daar nemen toch geen moeite om te reageren. Dus ik begin het weer een beetje als tijdverspilling te ervarenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Alles verwijderd, ben d'r (voor de tweede keer) helemaal klaar mee
Dan kunnen wij elkaar de hand schuddenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:25 schreef Murdera het volgende:
Yuki ziet me nu al enkel als een lustobjectStory of my life.
Jij bent voor vrouwen net als zo'n Grieks beeld van een welgevormd naaktmodel. Zo eentje waar je langsloopt en dan tķch even aan het piemeltje moet zitten, zonder dat iemand het ziet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:25 schreef Murdera het volgende:
Yuki ziet me nu al enkel als een lustobjectStory of my life.
Ik had me zondag aangemeld en ik begrijp heel goed dat vrouwen niet altijd reageren. Teeeering wat een berichten krijg je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin RP ook alweer zat te worden. Het maakt niet uit wat je stuurt, de meeste vrouwen daar nemen toch geen moeite om te reageren. Dus ik begin het weer een beetje als tijdverspilling te ervaren.
Yup ideaal einde!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fuck ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent voor vrouwen net als zo'n Grieks beeld van een welgevormd naaktmodel. Zo eentje waar je langsloopt en dan tķch even aan het piemeltje moet zitten, zonder dat iemand het ziet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent voor vrouwen net als zo'n Grieks beeld van een welgevormd naaktmodel. Zo eentje waar je langsloopt en dan tķch even aan het piemeltje moet zitten, zonder dat iemand het ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je natte vinger zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden
quote:
M'n koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dank u voor de bevestiging. Ik vind het niet meer dan normaal.quote:
Hij heeft geen sex gehad en heeft niet eens gezoend.quote:
Bedoel je qua aantallen of qua inhoud? Die inhoud kan bedroevend zijn, inderdaad... ik heb nog eens samen met een vriend een nepprofiel aangemaakt... erg leerzaam. Je ziet meteen hoe het niet moetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had me zondag aangemeld en ik begrijp heel goed dat vrouwen niet altijd reageren. Teeeering wat een berichten krijg je.
Gisteravond ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:29 schreef ook_gek het volgende:
Hij heeft geen sex gehad en heeft niet eens gezoend.
Dat zegt hij net zelf
Aantallen & inhoud.. Zo slecht vaakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoel je qua aantallen of qua inhoud? Die inhoud kan bedroevend zijn, inderdaad... ik heb nog eens samen met een vriend een nepprofiel aangemaakt... erg leerzaam. Je ziet meteen hoe het niet moet.
Touché.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
afhankelijk van de luiheid van de mensen
Zit toch rechts van de zwarte ruiter als je er voor staat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of naar mij![]()
Vraag maar aan het personeel in de Zeta
Links als je naar de zwarte ruiter toekijkt...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit toch rechts van de zwarte ruiter als je er voor staat?
Daar komt die date van mij heel vaak
Ik heb even gekeken naar mijn "concurrentie" op de site waar ik zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
De inhoud op profielensites is dan vaak wel weer zo slecht dat het niet moeilijk moet zijn om daar bovenuit te steken.
We hadden toen ruim 250 berichten in minder dan 3 dagen op dat profiel en ik gok dat er misschien 10 originele tussen zaten. En daarom probeer ik dus altijd net wat anders te sturen dan anderen, alleen als dat ook al niet aanspoort om te reageren, dan weet ik het ook even niet meer en heb ik eigenlijk geen zin meer om origineel te zijn en worden het na verloop van tijd toch ook weer meer standaardberichtjes die ik stuur...quote:
Tjah, het is echt niet normaal.. Mja dat is op fok in veel topics ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hadden toen ruim 250 berichten in minder dan 3 dagen op dat profiel en ik gok dat er misschien 10 originele tussen zaten. En daarom probeer ik dus altijd net wat anders te sturen dan anderen, alleen als dat ook al niet aanspoort om te reageren, dan weet ik het ook even niet meer en heb ik eigenlijk geen zin meer om origineel te zijn en worden het na verloop van tijd toch ook weer meer standaardberichtjes die ik stuur....
Ik kreeg wel een interesseberichtje van iemand, die later in de e-mail aangaf dat ze mijn profiel grappig vond. Goede timing ook, want ik was al aan het nadenken over een andere tekstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
De inhoud op profielensites is dan vaak wel weer zo slecht dat het niet moeilijk moet zijn om daar bovenuit te steken.
Dat geldt voor vrouwen trouwens net zo goed hoor. Wat een figuren somsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken naar mijn "concurrentie" op de site waar ik zit.Hilarisch.
Daarom heb ik nu ook spijt dat ik voor 3 maanden heb betaald bij RP, al kostte het maar iets meer dan voor 1 maand. Maar na minder dan een maand raken de voor mij interessante profielen een beetje opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrouwen trouwens net zo goed hoor. Wat een figuren somsIk vraag me af hoe je als man in godsnaam zoveel berichtjes naar zoveel verschillende vrouwen kunt sturen. Als ik me in had geschreven op zo'n site zag ik er maar 4 of 5 die mij leuk genoeg leken om iets naar te sturen. De rest viel bij voorbaat al af.
Het hangt er maar net vanaf hoe wanhopig je bent hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrouwen trouwens net zo goed hoor. Wat een figuren somsIk vraag me af hoe je als man in godsnaam zoveel berichtjes naar zoveel verschillende vrouwen kunt sturen. Als ik me in had geschreven op zo'n site zag ik er maar 4 of 5 die mij leuk genoeg leken om iets naar te sturen. De rest viel bij voorbaat al af.
Datingsites proberen je altijd te laten denken: "oh, ik laat me nog even ingeschreven staan, want stel dat ik nu wegga en nét die ene superleuke vrouw misloop"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu ook spijt dat ik voor 3 maanden heb betaald bij RP, al kostte het maar iets meer dan voor 1 maand. Maar na minder dan een maand raken de voor mij interessante profielen een beetje op.
Dat had ik dus ook bij Lexaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor wanhopige avonden is er altijd nog de alimentatiebar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het hangt er maar net vanaf hoe wanhopig je bent he
En als je betaalt, dan staat er ongemerkt een vinkje aan waarmee je toestemming geeft om na het einde van je betaalde abonnement automatisch te gaan verlengen per maand. Dat heb ik dus meteen uitgezet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Datingsites proberen je altijd te laten denken: "oh, ik laat me nog even ingeschreven staan, want stel dat ik nu wegga en nét die ene superleuke vrouw misloop"
Het is natuurlijk je reinste onzin dat er maar één vrouw is die bij je past. Er zijn er honderden en van die honderden is er toevallig net niet die ene op RP. Dan ga je gewoon naar een andere site of kap je er even mee. Ik betaalde altijd maar voor een maandje voor een site en schreef me dan driekwart jaar later weer voor een maandje in.
Idd, er is altijd wel een foute kroeg in de buurtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor wanhopige avonden is er altijd nog de alimentatiebar.
Het valt me ook op dat veel vrouwen (en er zijn ongetwijfeld ook mannen die dit doen) alleen maar iets van 'Hallo' of iets anders nietszeggends in hun profiel hebben staan. Ik ben dan geneigd om een berichtje te sturen met alleen de tekst 'Hoi.' erinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook bij Lexa![]()
Denk dat dat overal hetzelfde zal zijn idd...
En wat Yuki zegt, t'is maar net hoe wanhopig je bent en hoe erg je je standaarden wil verlagen
Mij niet gezien, dan maar single
Gabors, maliehuisje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, er is altijd wel een foute kroeg in de buurt
In Den Haag moet je gewoon naar het Feest van SinterklaasHet afvoerputje van Den Haag
Paiq is nog wel leuk hoor, al moet je soms enkele dagen of weken geduld hebben totdat iemand weer online is. Maar je hoeft geen lijsten met profielen door te ploegen en berichtjes te sturen. De site matcht jou en via chat kun je kennismaken. En pas als je voldoende met elkaar gesproken hebt, zie je elkaars foto'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Als ik dit zo lees allemaal gaat ook dit concept 'm niet worden
Een vriend van me heeft zijn vriendin ook leren kennen via een datingsite, dus het kan zeker werkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Door m'n ervaring ben ik wel gematigd positief hoor over datingsites
Maar dat kan dus puur toeval zijn dat ik de juiste was tegengekomen, maar over het algemeen is het waar: nietszeggende profielen, vrouwen die niet reageren etc etc.
Gabors is ook prachtig jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gabors, maliehuisje.
Vroeger het elfje en de schele indiaan
Goeie samenvattig wel, het ergste vind ik dat eeuwige 'verre reizen maken', blegh...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die profielen op profielensites zijn echt allemaal hetzelfde, categorie 'ik heb een leuke baan, vrienden, familie, huisje, maar.....'. Alle vrouwen zijn sportief, maar willen ook met een boek op de bank. Ze houden van reizen en illustreren dat met een foto met backpack in een ver land. Natuurlijk een terrasfoto erbij met een glas wijn. De man moet 'stevig in zijn schoenen staan', 'tegengas geven', 'een eigen leven hebben' en 'weten wat hij wil'.
Ja ik vind het allebei prima, maar dat "verre reizen" wordt altijd te erg uitgelichtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Goeie samenvattig wel, het ergste vind ik dat eeuwige 'verre reizen maken', blegh...
Doe mij maar een meisje dat in de zomer lekker 2 weekjes op het strand wil liggen.
dat. zo dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die profielen op profielensites zijn echt allemaal hetzelfde, categorie 'ik heb een leuke baan, vrienden, familie, huisje, maar.....'. Alle vrouwen zijn sportief, maar willen ook met een boek op de bank. Ze houden van reizen en illustreren dat met een foto met backpack in een ver land. Natuurlijk een terrasfoto erbij met een glas wijn. De man moet 'stevig in zijn schoenen staan', 'tegengas geven', 'een eigen leven hebben' en 'weten wat hij wil'.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Huu! Ik wil iemand die alles wil: sledehondentocht in Zweden, cultuurtrip in Rome, kajakken in Canada. Bestaan die ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Goeie samenvattig wel, het ergste vind ik dat eeuwige 'verre reizen maken', blegh...
Doe mij maar een meisje dat in de zomer lekker 2 weekjes op het strand wil liggen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dit weekend maar even een andere profieltekst in elkaar knutselen.
Op zich vind ik het ook best leuk om een keer wat verder weg te gaan, ben zelf in Cuba geweest afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik vind het allebei prima, maar dat "verre reizen" wordt altijd te erg uitgelicht
Ik hou ook van verre en lange reizen maken, maar je mag me ook 2 weken op het strand neerpleuren
Nou gatver inderdaad zegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeer herkenbaar, ja. Alsof er een sjabloon is dat heel veel vrouwen gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook best leuk om een keer wat verder weg te gaan, ben zelf in Cuba geweest afgelopen zomer.
Maar qua dating boeit het mij gewoon helemaal niks, dan ben ik meer geīnteresseerd in hoe iemand de rest van het jaar is. Het gewone dagelijkse leven zeg maar.
Mannen ook hoor. Die noemen ook de meest weirde hobby's, hoe extremer, hoe beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, ja. Alsof er een sjabloon is dat heel veel vrouwen gebruiken.
Ik hossel met mijn punnik skillsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen ook hoor. Die noemen ook de meest weirde hobby's, hoe extremer, hoe beter.
Gabors is fout, maliehuisje hete eerst anders, de balletent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gabors is ook prachtig ja
Maliehuisje ken ik niet... Schele indiaan is van voor mijn tijd helaas
quote:Ja betrap bij het lezen van mijn profiel!
Oke en nu je aandacht proberen vasthouden
En dan een kort duidelijk verhaal over wat ze allemaal doet en leuk vind met voorbeelden. Dus geen leuke dingen, lekker eten, reizen standaard verhaal
BAASquote:
Muzikale mannenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Hobby's, vind ik ook altijd zo'n kut onderwerp
Ja ik rij een oude Amerikaan, ja ik speel gitaar en doe veel met muziek en ja ik hou van naar de kroeg gaan...
Maar het is niet zo dat m'n hele leven erom draait
Bovendien niet allemaal vrouw-vriendelijke hobby'sbehalve gitaarspelen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muzikale mannen
Mijn hobby's zijn ook niet echt bijster boeiend. Muziek, zelf zingen, biosje/kroeg in, "gezellig doen met vrienden"Heel standaard
Alle mannen vragen dan weer heel standaard of ik ook een keer voor ze wil zingen...Damn it, ik vind het altijd leuk als andere mensen inzingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, je hebt mijn youtube kanaal al gechecked dus je kent m'n voor mij belangrijkste hobby
Bovendien, van gitaarspelen krijg je hele soepele vingers... If you know what I mean![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Wil je dan een keer voor me gezellig doen met vrienden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:38 schreef Yuki het volgende:
Muziek, zelf zingen, biosje/kroeg in, "gezellig doen met vrienden"
Alle mannen vragen dan weer heel standaard of ik ook een keer voor ze wil zingen...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je dan een keer voor me gezellig doen met vrienden?
[..]
[..]
Muzikale mannen
Mijn hobby's zijn ook niet echt bijster boeiend. Muziek, zelf zingen, biosje/kroeg in, "gezellig doen met vrienden"Heel standaard
Alle mannen vragen dan weer heel standaard of ik ook een keer voor ze wil zingen...ah toe ah toe ah toe!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ach man, jij hebt me allang horen zingenquote:
[..]
Andersom is net zo irritant kan ik je vertellen:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan mij mateloos irriteren aan mensen die perse moeten spelen op hun instument of moeten zingen.
Ooit zo een date gehad.
"Zal ik wat voor je spelen op m'n gitaar"
Nee is niet nodig hoor
"Zeg maar welk nummer"
Uhm geen, ik houd ee niet zo van
"Ja maar ik kan echt goed spelen"
Ja dat zeggen de kandidaten bij idols ook altijd. Maar sorry ik houd er gewoon niet van
"Ja nee zal nog eens wat vragen"
Pfff als je blieft zeg
Flauw hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Andersom is net zo irritant kan ik je vertellen:
"Speel eens wat voor me"
Nee, moet gewoon vanzelf gaan
"Ah toe, we moeten echt een nummer samen opnemen!!!!"
Nee, moet groeien...
Ja hoor, behoorlijk wat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er nou niemand positieve ervaringen met online dating?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
jawel hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Offline werkt voor mij veel beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer zeg ik gewoon: "Na alles wat er vannacht en vanochtend is gebeurd, gaan m'n snaren roestenquote:
Nou ik heb alleen badoo en paiqquote:
[..]
Muzikale mannen
Alle mannen vragen dan weer heel standaard of ik ook een keer voor ze wil zingen...Noem het dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Duidelijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nou ik heb alleen badoo en paiq
paiq -> geen mooie dames (uit de buurt)
badoo -> Alle knappe chicks worden volgens mij door ZOVEEL gasten aangesproken dat het praktisch onmogelijk is om d'r een date mee te regelen. 2x gelukt maar beide keren met soort van geluk dat ze er net die dag op die site kwamen/zich hadden ingeschreven. Maar die bleken beide totaal niet m'n type qua karakter. Ik blijf erbij dat het in de kroeg oid makkelijker is iemand te vinden die goed bij je past. (misschien heb ik nou ook niet echt de goeie sites geprobeerd hoor)
(en ja, ik wil perse een knappe vriendin)
Huh wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
(en ja, ik wil perse een knappe vriendin)
Looks > rest... duh! Als je knap van jezelf bent dan wil je geen afdankertje.quote:
Begrijpelijk. Maar als je knap van jezelf bent heb je geen datingsite nodig, denk ik danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Looks > rest... duh! Als je knap van jezelf bent dan wil je geen afdankertje.
Hij zegt ook iets over karakter, dus weet niet of looks > rest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Looks > rest... duh! Als je knap van jezelf bent dan wil je geen afdankertje.
Ha, hier hebben we de kloon van Zucht93quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar als je knap van jezelf bent heb je geen datingsite nodig, denk ik danMaar misschien denk ik wel raar hoor
Niemand heeft een datingsite 'nodig'. Die had voor 1995 toch ook niemand nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar als je knap van jezelf bent heb je geen datingsite nodig, denk ik danMaar misschien denk ik wel raar hoor
Ik heb wel een datingsite nodig hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niemand heeft een datingsite 'nodig'. Die had voor 1995 toch ook niemand nodig.
Het is en/en (reallife/datingsite), niet 'niet/danmaaralslaatsteoptiedatingsite'.
Natuurlijk niet, dat maak je jezelf maar wijs. Stel dat er geen internet was, dan werd je later toch ook geen eenzaam duivenmevrouwtje dat woont in het bos. (wat lijkt op die ene vrouw uit Home Alone weet je wel)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een datingsite nodig hoor. Zou niet eens weten hoe ik irl een vrouw zou moeten versieren
(maar ik heb dan ook een hoorprobleem, dat maakt dat ik bepaalde situaties vermijd).
Wat? Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, hier hebben we de kloon van Zucht93.
Offtopicquote:
True, maar ik ben begonnen met internet, heb het nog nooit op een andere manier gedaan en moet zeggen dat ik er daarbuiten ook helemaal niet mee bezig ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat maak je jezelf maar wijs. Stel dat er geen internet was, dan werd je later toch ook geen eenzaam duivenmevrouwtje dat woont in het bos. (wat lijkt op die ene vrouw uit Home Alone weet je wel)
1. ik ben wel vaker uit geweest in het verleden en met te veel herrie om me heen kan ik echt níet converseren hoor. Daar zou je nog van staan te kijken.quote:Je hebt natuurlijk ook gewoon gay-kroegen waar de muziek niet hard staat. Ik heb zelf ooit een eerste date gehad in een gaybar...met een vrouw die twee lesbische vriendinnen bij zich had. Echt een top-avond. En als ik het kan, kan jij het ook!
Lekker heaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Offtopic
Als ik jou zie posten moet ik nog steeds aan zwarte worst denken
Oehhhhh!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Iig, on topic: vanavond date. Heb een jurkje dat altijd wel veel indruk maakt mee
.
Komt goedquote:
En als ze na 1 opmerking al kil doet en je afwijst, is ze je sowieso niet waardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt goed.
Gisteren alleen een opmerking gemaakt die volgens mij niet zo goed viel. Kreeg daarna een wat koele reactie terug, maar ze heeft niet afgezegd, dus het zal wel loslopen.
Leuk leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Iig, on topic: vanavond date. Heb een jurkje dat altijd wel veel indruk maakt mee
.
Juistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
En als ze na 1 opmerking al kil doet en je afwijst, is ze je sowieso niet waard
Merciquote:
Nee... foto...quote:
Leuk karakter is natuurlijk een pré.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij zegt ook iets over karakter, dus weet niet of looks > rest.
Hmpf... vooruit dan maar.quote:
Onzin, enige wat je nodig hebt is lef en (bijna) alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal allang onder de pannen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nooit een keer gewoon een normaal meisje, die er ook nog leuk uitziet (hoeft echt (juist) geen barbie popje te zijn maar gewoon beetje uitstraling)
Is dat een grapje of?? Jij wilt dus best je leven doorbrengen met een stomvervelend iemand, als ze maar knap is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk karakter is natuurlijk een pré.
[..]
Hmpf... vooruit dan maar.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat een grapje of?? Jij wilt dus best je leven doorbrengen met een stomvervelend iemand, als ze maar knap is?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er echt zo over denkt. Natuurlijk: leuk koppie is belangrijk, maar toch niet belangrijker dan dat ze een leuk persoon is en goed bij je past? Dat is tenminste nog iets waar je zelf invloed op kunt uitoefenen/aan kunt werken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]als ik al oppervlakkig ben... Wat is hij dan wel niet
Pfiew, bijna m'n vertrouwen in de mensheid kwijtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef -Splash- het volgende:
Waar is Spirit met haar signature.
"Sarcasme, herken het!"
Karakter is erg belangrijk juist, maar je moet het er wel op kunnen doen. Anders heeft een relatie ook zo weinig zin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pfiew, bijna m'n vertrouwen in de mensheid kwijt
Ach... iets van contact is beter dan geen contact. Plaats je dan foto's met dat jurkje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedacht me vanochtend dat ik wel eens een heteroprofiel wil aanmaken om te kijken wat voor mannen op mij reageren. Maar dat vind ik dan weer gemeen tegenover die mannen
.
Hier dan wel even een link neerzetten he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedacht me vanochtend dat ik wel eens een heteroprofiel wil aanmaken om te kijken wat voor mannen op mij reageren. Maar dat vind ik dan weer gemeen tegenover die mannen
.
Ah toe, doen we het samen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
.
Doe je trouwens laarzen onder dat jurkje aan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:56 schreef Viking84 het volgende:
.
True, maar het is wel zo dat mensen die ik eerst maar gewoontjes of niet echt aantrekkelijk vond mettertijd wel aantrekkelijk kunnen worden voor mij. Ik vind het altijd lastig om dat in te schatten, in het begin. Geef vrouwen dan meestal ook het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja, uiterlijk is deels belangrijk. Je moet er wel naar kijken, en het er op kunnen.
Je gaat bijna altijd eerst af op het uiterlijk.
Ja maar geen laarzen met hakkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe je trouwens laarzen onder dat jurkje aan?![]()
![]()
Dat geeft nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar geen laarzen met hakken.
Ik ga niet met die mannen mailen hoor, alleen maar kijken hoeveel reacties ik krijg, wat voor reacties ik krijg en mezelf eventueel voor de kop slaan dat ik niet gewoon als hetereau geboren benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ach... iets van contact is beter dan geen contact. Plaats je dan foto's met dat jurkje?
Was het niet Youp van 't Hek die zei dat als mannen een kamer binnenkomen dat ze als eerste kijken of ze het erop zouden kunnen? Ja, nee, ja, ja, ja, nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja, uiterlijk is deels belangrijk. Je moet er wel naar kijken, en het er op kunnen.
Je gaat bijna altijd eerst af op het uiterlijk.
Ben geen fan van Youp, maar hier heeft'ie wel een puntquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het niet Youp van 't Hek die zei dat als mannen een kamer binnenkomen dat ze als eerste kijken of ze het erop zouden kunnen? Ja, nee, ja, ja, ja, nee.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar geen laarzen met hakken.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Mijn bowling-date van zaterdag had ook een heel leuk rokje aan.... *nice* *fapfapfap*
Alleen toen kwamen die Clowntje Bassie-bowlingschoenen eronder....
Ik ben wel benieuwd wat voor mannen ik zou aantrekken. Kneusjes of enigszins interessante typesquote:
Dan moet je je nite op een datingsite inschrijven, want daar zitten alleen maar kneusjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor mannen ik zou aantrekken. Kneusjes of enigszins interessante types.
Alles kan uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Mijn bowling-date van zaterdag had ook een heel leuk rokje aan.... *nice* *fapfapfap*
Noes ik ben een kneusjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet je je nite op een datingsite inschrijven, want daar zitten alleen maar kneusjes
Hence, myself loathing...Geintje mensen, geintje
Nee, nog niet verteld. Er zit ook geen hele briljante anekdote met kotsende vrouwen of debiele avonturen bij. (Soms heb ik ook gewoon een normale datequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hé, heb ik een verslag gemist btw?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, nog niet verteld. Er zit ook geen hele briljante anekdote met kotsende vrouwen of debiele avonturen bij. (Soms heb ik ook gewoon een normale date)
Maar was gezellig. Eerst Chouffjes drinken in de kroeg, toen om 00u discobowlen (ik werd ingemaakt) en daarna nog wat sterke biertjes drinken in de kroeg. Toen is er gezoend en is ze blijven slapen. Zondagochtend vroeg eruit voor werk.
Morgen zie ik haar weer.
Leeeeeuuuuk! Misschien is dit wel een blijvertjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
We hadden vooraf afgesproken dat we niet zouden ketsen op de eerste date, maar je weet hoe dat gaat na chouffjes en half nakend naast elkaar liggen. Dat hou je nooit vol.
Achja, als je elkaar leuk vindt maakt het natuurlijk kein flaus aus.
Ja de drank maakt het er nooit makkelijker opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
We hadden vooraf afgesproken dat we niet zouden ketsen op de eerste date, maar je weet hoe dat gaat na chouffjes en half nakend naast elkaar liggen. Dat hou je nooit vol.
Achja, als je elkaar leuk vindt maakt het natuurlijk kein flaus aus.
Silenus en blijvertjes?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leeeeeuuuuk! Misschien is dit wel een blijvertje![]()
![]()
.
Het is wel zo. Ik zeg altijd gewoon direct dat ik verliefd benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het niet Youp van 't Hek die zei dat als mannen een kamer binnenkomen dat ze als eerste kijken of ze het erop zouden kunnen? Ja, nee, ja, ja, ja, nee.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik juich niet te vroeg inderdaad, de ervaring leert me dat dat niet verstandig is.Ik zie het wel.
Bloody irritant kan dat zijn. 'Maar als je wilt afspreken is er altijd wel tijd' gaat soms écht niet op, als beide doordeweeks een drukke baan hebben, weekenden al stampvol zijn gepland en beide niet in dezelfde stad wonen zodat je ook nog met reistijd zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Linguine het volgende:
Wat een positieve verhalen allemaal!Veel plezier vanavond Viking, hoop dat t leuk wordt!
Ik ben eigenlijk een voorstander van gewoon snel afspreken als je iemand kent via internet, nu ben ik al een tijdje met een jongen aan t paiq-en en er is gewoon serieus tot begin maart geen tijd om af te spreken. Echt irritant grrrr.
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Joysa het volgende:
Kunnen mensen eigenlijk zijn dat je ze uit je vriendenlijst gooit?
Meisjes met gescheiden ouders zijn meer norm dan uitzondering denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Onzin, enige wat je nodig hebt is lef en (bijna) alles is mogelijk.
Maar weetje wat het is, in het echt trek ik gewoon ALTIJD meisjes met problemen aan...gewoon bizar.
Of slecht behandeld door hun ex, borderline, slechte ouders, slecht opvoeding, gescheiden ouders, schulden...wtf. Noem maar op en ik heb het gehad.
Nooit een keer gewoon een normaal meisje, die er ook nog leuk uitziet (hoeft echt (juist) geen barbie popje te zijn maar gewoon beetje uitstraling)
Ah ok, thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Linguine het volgende:
[..]
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..
Dus dat ik een aantal matches al weken niet meer online zie, kan ook komen doordat ze me stiekem hebben weggegooid, gewoon zo hup bij het oud vuil en uit de lijst met matches?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Linguine het volgende:
[..]
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dat ik een aantal matches al weken niet meer online zie, kan ook komen doordat ze me stiekem hebben weggegooid, gewoon zo hup bij het oud vuil en uit de lijst met matches?.
Maar als zij alleen mij verwijderd hebben, dan zou ik het toch nog wel moeten zien als zij online zijn? Zij zien dat alleen niet meer van mij dan... of doet Paiq voor mij dan alsof ze gewoon niet meer online zijn?quote:
Op welke manier wil je *** verwijderen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als zij alleen mij verwijderd hebben, dan zou ik het toch nog wel moeten zien als zij online zijn? Zij zien dat alleen niet meer van mij dan... of doet Paiq voor mij dan alsof ze gewoon niet meer online zijn?
Met andere woorden, ik moet ze gewoon weer even een berichtje sturenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op welke manier wil je *** verwijderen?
-Niet meer weergeven op de contacten-pagina. Wanneer je van de ander een bericht ontvangt verschijnt hij/zij weer.
-OfflineCheat. Voor de ander lijkt het alsof jij nooit meer online komt op Paiq. Kosten: eenmalig 5 credits.
-Blokkeren. De ander krijgt hier bericht over, en kan jou alleen nog via een OneLiner eenmalig benaderen.
-Blokkeren en klacht indienen.
dat moet sowieso als je contact wilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden, ik moet ze gewoon weer even een berichtje sturen.
Zo'n offlinecheat is ook vrij nutteloos dus. Als je iemand niet meer wilt spreken, blokkeer je die persoon gewoon, kost het je ook nog eens geen creditsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Linguine het volgende:
Nee als ze je alleen verwijderd hebben dan zie je ze nog wel gewoon online. Dat is alleen niet het geval als ze die offline-cheat bij je hebben gedaan. Dan lijkt t voor jou dus alsof ze nooit meer online komen..
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Help, straks kom je nog een bekende tegen.
je locatiebalk meer naar links verschuiven, krijg je alleen nog maar mensen die 100/200 km verderop wonenquote:
oeh slim!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Taneli het volgende:
[..]
je locatiebalk meer naar links verschuiven, krijg je alleen nog maar mensen die 100/200 km verderop wonen
ben je wel van je probleem af
Op Lexa zag ik ook wat bekenden, en zij konden mij zien. Niet vergeten dat zij in hetzelfde schuitje zitten als jij: zij hebben zich ook aangemeldquote:
Ik ben niet echt serieus op zoek ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Lexa zag ik ook wat bekenden, en zij konden mij zien. Niet vergeten dat zij in hetzelfde schuitje zitten als jij: zij hebben zich ook aangemeld.
tja, tis maar waar je voor kiest, twee uur in de trein zitten op weg naar een date lijkt me nou ook weer niets...quote:
Dan ben ik wel benieuwd wie dat zijn want jij komt toch ook uit Venloquote:
Als je sowieso niet in de buurt wil blijven wonen waar je nu woont..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Taneli het volgende:
[..]
tja, tis maar waar je voor kiest, twee uur in de trein zitten op weg naar een date lijkt me nou ook weer niets...
haha jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wie dat zijn want jij komt toch ook uit Venlo![]()
Als je het over mij hebt heb je toch echt pech...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je sowieso niet in de buurt wil blijven wonen waar je nu woont..
Neen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Taneli het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt heb je toch echt pech...![]()
Tuurlijk ja. Op een datingsite, terwijl er Fok! bestaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben niet echt serieus op zoek ofzo.
Gewoon beetje rond kijken en chillen
Nee nooit gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha ja
oh trouwens, jij had eerst toch wel een foto van jezelf in je fobo of niet?
Flesjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk ja. Op een datingsite, terwijl er Fok! bestaat.
Tuurlijk schat, ergens gelooft iemand je wel. In Ivoorkust of zo
Bijna Valentijn weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Flesje![]()
ik zei: 'niet serieus' .. als er een leuk iemand voorbij komt zie ik dan wel.
Hmm okquote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohjaa![]()
Ik kan nog steeds niet dichten..
Bisonkitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohjaa![]()
Ik kan nog steeds niet dichten..
Ik kan wel van je lerenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bisonkit
en stopverf
Het rijmt niet
maar het dicht wel
Moet wel want het was echt baasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was ook maar improvisatie... weet niet of ik dat nog een keer voor elkaar krijg hoor
Weet ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet wel want het was echt baas
Ik heb 'm nog
Terecht, want mijne was stommerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik
Ik heb 'm niet meer volgens mij
Misschien moet ik ook eens proberen om er op die manier in te staan. Heb nu echt veel te veel iets geforceerdsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Flesje![]()
ik zei: 'niet serieus' .. als er een leuk iemand voorbij komt zie ik dan wel.
Forceren is jammer ja.. dat voelt de ander toch vaak wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens proberen om er op die manier in te staan. Heb nu echt veel te veel iets geforceerdsSchiet ook gelijk in de paniek van zo'n beetje elke aandacht
Ja, ik heb het nog niet eens over een meet hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Forceren is jammer ja.. dat voelt de ander toch vaak wel.
Terwijl je gvd een toffe kerel bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog niet eens over een meet heIk heb gewoon mijn profiel verwijderd toen ik EEN reactie kreeg
![]()
Zo is datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terwijl je gvd een toffe kerel bent.
Als je geen zwarte worst had wist ik het wel hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Maar dit had ik wel iets handiger kunnen doen denk ik
Ow sorry, zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Ik bedoelde meer meiden die niet echt de meest normale situatie van opgroeien hebben gehad en daarom altijd een beetje OF heel extreem aanhankelijk waren OF heel extreem zelfstandig (als in dagen lang niks laten horen). En daardoor krijg ik dan geen "100% goed" gevoel bij die relaties na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meisjes met gescheiden ouders zijn meer norm dan uitzondering denk ik.
Daarnaast, dat er in het verleden iets is gebeurd wil niet zeggen dat ze nu geen normaal meisje kunnen zijn toch?
Ik heb ook zo m'n verhalen, maar zie mezelf best als een redelijk normaal meisje. Voorzover dat mogelijk is op FOK.
quote:
Doe dat, ik ben net weer zonder reden verwijderdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik zal dat Paiq eens proberen waar iedereen zo enthousiast over is.
DOor iemand of door de site?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe dat, ik ben net weer zonder reden verwijderd
Zal vast niet zonder reden zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe dat, ik ben net weer zonder reden verwijderd
Door iemandquote:
Geen idee, en eerlijk gezegd boeit het me ook niet. Dat ze me verwijdert moet ze zelf weten, maar heb dan ook de ballen om te zeggen waarom.quote:
nja dit dus..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe erg is het als iemand je "verwijdert"? Ik weet niks hoor, eerste stapjes en zo.
Dan heb je geen contact meer met die persoon en is het dus jammer maar helaas (of: mooi zo, ze is me net voor) en op naar de volgende matchquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe erg is het als iemand je "verwijdert"? Ik weet niks hoor, eerste stapjes en zo.
Het is vallen en opstaan Flesjen, maar in mijn ervaring met een stuk minder "pijn" van het blauwtje lopen dan IRLquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat suckt dus. Zodra het niet meteen hosanna loopt "gauw zelf stoppen voordat je tegen een blauwtje aan loopt"Gaat ook weer een long and windy road worden dit....
Niet meer dan logisch tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Luxuria het volgende:
Ach ik ben ook wel eens verwijderd, je zult niet bij iedereen in de smaak vallen
Precies, je zult zelf ook niet iedereen even leuk vinden.quote:
Ik vind hem best handig eigenlijk. Maar ik raak er dan ook nogal kriegel van om online te komen en dat er dan gelijk drie of vier tegen je aan gaan beginnen te tetteren. Dan is het nog weleens een uitkomst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n offlinecheat is ook vrij nutteloos dus. Als je iemand niet meer wilt spreken, blokkeer je die persoon gewoon, kost het je ook nog eens geen credits.
Daar word ik dus ook gek van op Paiq. Soms wil je gewoon even kijken wat er gebeurd is, na zo'n mailtje met "nieuwe match, 2 berichten en een fotobewonderaar". Niet gelijk MOETEN pratenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind hem best handig eigenlijk. Maar ik raak er dan ook nogal kriegel van om online te komen en dat er dan gelijk drie of vier tegen je aan gaan beginnen te tetteren. Dan is het nog weleens een uitkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |