Gabors, maliehuisje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, er is altijd wel een foute kroeg in de buurt
In Den Haag moet je gewoon naar het Feest van SinterklaasHet afvoerputje van Den Haag
Paiq is nog wel leuk hoor, al moet je soms enkele dagen of weken geduld hebben totdat iemand weer online is. Maar je hoeft geen lijsten met profielen door te ploegen en berichtjes te sturen. De site matcht jou en via chat kun je kennismaken. En pas als je voldoende met elkaar gesproken hebt, zie je elkaars foto'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Als ik dit zo lees allemaal gaat ook dit concept 'm niet worden
Een vriend van me heeft zijn vriendin ook leren kennen via een datingsite, dus het kan zeker werkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Door m'n ervaring ben ik wel gematigd positief hoor over datingsites
Maar dat kan dus puur toeval zijn dat ik de juiste was tegengekomen, maar over het algemeen is het waar: nietszeggende profielen, vrouwen die niet reageren etc etc.
Gabors is ook prachtig jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gabors, maliehuisje.
Vroeger het elfje en de schele indiaan
Goeie samenvattig wel, het ergste vind ik dat eeuwige 'verre reizen maken', blegh...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die profielen op profielensites zijn echt allemaal hetzelfde, categorie 'ik heb een leuke baan, vrienden, familie, huisje, maar.....'. Alle vrouwen zijn sportief, maar willen ook met een boek op de bank. Ze houden van reizen en illustreren dat met een foto met backpack in een ver land. Natuurlijk een terrasfoto erbij met een glas wijn. De man moet 'stevig in zijn schoenen staan', 'tegengas geven', 'een eigen leven hebben' en 'weten wat hij wil'.
Ja ik vind het allebei prima, maar dat "verre reizen" wordt altijd te erg uitgelichtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Goeie samenvattig wel, het ergste vind ik dat eeuwige 'verre reizen maken', blegh...
Doe mij maar een meisje dat in de zomer lekker 2 weekjes op het strand wil liggen.
dat. zo dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die profielen op profielensites zijn echt allemaal hetzelfde, categorie 'ik heb een leuke baan, vrienden, familie, huisje, maar.....'. Alle vrouwen zijn sportief, maar willen ook met een boek op de bank. Ze houden van reizen en illustreren dat met een foto met backpack in een ver land. Natuurlijk een terrasfoto erbij met een glas wijn. De man moet 'stevig in zijn schoenen staan', 'tegengas geven', 'een eigen leven hebben' en 'weten wat hij wil'.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Huu! Ik wil iemand die alles wil: sledehondentocht in Zweden, cultuurtrip in Rome, kajakken in Canada. Bestaan die ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Goeie samenvattig wel, het ergste vind ik dat eeuwige 'verre reizen maken', blegh...
Doe mij maar een meisje dat in de zomer lekker 2 weekjes op het strand wil liggen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dit weekend maar even een andere profieltekst in elkaar knutselen.
Op zich vind ik het ook best leuk om een keer wat verder weg te gaan, ben zelf in Cuba geweest afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik vind het allebei prima, maar dat "verre reizen" wordt altijd te erg uitgelicht
Ik hou ook van verre en lange reizen maken, maar je mag me ook 2 weken op het strand neerpleuren
Nou gatver inderdaad zegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeer herkenbaar, ja. Alsof er een sjabloon is dat heel veel vrouwen gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook best leuk om een keer wat verder weg te gaan, ben zelf in Cuba geweest afgelopen zomer.
Maar qua dating boeit het mij gewoon helemaal niks, dan ben ik meer geïnteresseerd in hoe iemand de rest van het jaar is. Het gewone dagelijkse leven zeg maar.
Mannen ook hoor. Die noemen ook de meest weirde hobby's, hoe extremer, hoe beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, ja. Alsof er een sjabloon is dat heel veel vrouwen gebruiken.
Ik hossel met mijn punnik skillsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen ook hoor. Die noemen ook de meest weirde hobby's, hoe extremer, hoe beter.
Gabors is fout, maliehuisje hete eerst anders, de balletent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gabors is ook prachtig ja
Maliehuisje ken ik niet... Schele indiaan is van voor mijn tijd helaas
quote:Ja betrap bij het lezen van mijn profiel!
Oke en nu je aandacht proberen vasthouden
En dan een kort duidelijk verhaal over wat ze allemaal doet en leuk vind met voorbeelden. Dus geen leuke dingen, lekker eten, reizen standaard verhaal
BAASquote:
Muzikale mannenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Hobby's, vind ik ook altijd zo'n kut onderwerp
Ja ik rij een oude Amerikaan, ja ik speel gitaar en doe veel met muziek en ja ik hou van naar de kroeg gaan...
Maar het is niet zo dat m'n hele leven erom draait
Bovendien niet allemaal vrouw-vriendelijke hobby'sbehalve gitaarspelen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |