Hij is iig niet erg fotogeniekquote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Hij is te lelijk voor een kop (geen bakje) koffie?
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast aardig met al d'r boekjes.quote:
In het vorige topic door de Fokkers gewogen en te licht bevonden.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast best aardig met al d'r boekjes.
Ik heb net ingeschreven voor Lexa omdat het zo'n gave iPhone app heeft maar de eerste search kwam op allemaal grietjes met het iq van een baksteen incl neuspiercingquote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel handig misschien als je een gratis lexa account hebt, en je wil weten wie je een bericht heeft gestuurd: via de mobiele app kun je het wel gratis zien.
Silenus heeft d'r ooit gedatequote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef ook_gek het volgende:
Waarom is we een discussie over een publiekelijk figuur?
Leuk koppie en veel geld? Profiel url?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast aardig met al d'r boekjes.
Ouch, nu die jongen nog lief en schattig noemen en het is helemaal een doodssteekquote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Yuki het volgende:
Even een repost, had niet door dat ik t vorige topic zou sluiten
-----
Ik geloof dat ik maar een eind ga breien aan m'n meest uitgebreide Paiq-contact tot nu toe. Het is kletsen om het kletsen en het gaat eigenlijk nergens meer over. Ik heb niet de intentie om m uit te vragen en hij toont ook nog niet echt initiatief.
Meh... Hij is wel heel aardig
Arme gozer... hij zag het niet aankomen... keihard gefriendzoned door Yuki.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ouch, nu die jongen nog lief en schattig noemen en het is helemaal een doodssteek
Friendzone?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Arme gozer... hij zag het niet aankomen... keihard gefriendzoned door Yuki.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
I call it the challenge zone
En 10 straatverboden later.....quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
Taalkundig grappig... dat vond ik die spambot die mij op RP net een berichtje heeft gestuurd ook wel... dankzij Google Translate werd het een originele oproep en zocht 'ze' een man met een groot kussenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Silenus het volgende:
[..]Je bedoelt het niet zo maar taalkundig is dit grappig.
Uh je hebt gelijk hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Silenus het volgende:
ik snap hem nietquote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Silenus het volgende:
Gisteren aangemeld.. Best grappig.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:50 schreef wc-eend het volgende:
Maar eens opnieuw aangemeld bij Paiq... in ver verleden beetje wat mee gedaan... nu weer eens kijken...
shift-enter of ctrl-enter ofzo werkt welquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nee die vragen gaan vanzelf en zijn altijd te trieste, gare kutvragen![]()
Die klik ik meestal gelijk weg. Sws heeeeeel irritant aan paiq dat je niet met enter kan posten maar eerst op "terug naar chat" moet klikken. Meest kutte functie ooit
Ahh..dank u!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
shift-enter of ctrl-enter ofzo werkt wel
en hoe oud waren jullie toen jullie elkaar leerden kennen? altijd leuk voor de mensen die dol zijn op zichzelf met anderen vergelijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:54 schreef TheAmazingSun het volgende:
Even ontopic:
Ik heb mijn vrouw bijna 7 jaar geleden leren kennen via relatieplanet.
Ging geweldig en nu 2 kids.
Dus ja het kan goed komen.
Ook meteen even relatiestatus tot dan toe toelichten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
en hoe oud waren jullie toen jullie elkaar leerden kennen? altijd leuk voor de mensen die dol zijn op zichzelf met anderen vergelijken
Ik was 28 en zij was 23.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
en hoe oud waren jullie toen jullie elkaar leerden kennen? altijd leuk voor de mensen die dol zijn op zichzelf met anderen vergelijken
Niet echt... hoewel ik er niet echt lang gezeten hebquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie op Paiq wel eens iemand tegen gekomen die je echt heel erg aansprak?
in de begindagen een leuk scharrel aan overgehouden, meer niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie op Paiq wel eens iemand tegen gekomen die je echt heel erg aansprak?
o maar dit is toch niet representatiefquote:Op maandag 21 januari 2013 22:53 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Ik was 28 en zij was 23.
Ik was net 3 maanden uit een vorige relatie.
Dat kan ik weet het niet lolquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
in de begindagen een leuk scharrel aan overgehouden, meer niet.
[..]
o maar dit is toch niet representatief
Ja. Precies één keer. Er zit nog een interessant verhaal aan vast, maar dat is niet zo geschikt voor dit topicquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Nu maak je me wel heel nieuwsgierigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja. Precies één keer. Er zit nog een interessant verhaal aan vast, maar dat is niet zo geschikt voor dit topic
het seksdatetopic zit vast in KPDquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig
Het gaat toch over internetdating?
Zeker, maar het gaat mij er meer om wie het leestquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig
Het gaat toch over internetdating?
Dat had leuk kunnen zijn, maar nee, dat was het ook weer nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
het seksdatetopic zit vast in KPD
Kom maar opquote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeker, maar het gaat mij er meer om wie het leestMag het bij brandende nieuwsgierigheid ook via DM?
[..]
Dat had leuk kunnen zijn, maar nee, dat was het ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |