SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, maar dan ga ik dromen over lieve mensen die mij knuffelen enzquote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alsof dat verandering in de situatie brengt.
Oh ja, jij was er donderdag nog nietquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
neequote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga ik dromen over lieve mensen die mij knuffelen enz
[..]
Oh ja, jij was er donderdag nog niet![]()
![]()
Dezelfde reden als meerdere series niet deze weekquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Charmed, waarom is er geen the big bang theory deze week?.
Ik heb meerdere collega's en zelfs mijn directe leidinggevende op FBquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Werk en FB houd ik gescheiden. Moet er niet aan denken om (oud) collega's op FB te hebben..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Uhm het is soms alsof een grap bij sommige mensen een heel traject moet afleggen voordat die gesnapt wordt!quote:
Een knikkerbaantraject bijvoorbeeld
[b]AirwiN schreef [/b]
volgens mij beginnen alle series deze week weerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dezelfde reden als meerdere series niet deze week.
[..]
Ik heb meerdere collega's en zelfs mijn directe leidinggevende op FB.
![]()
![]()
Afgelopen week bijna allemaal, deze week maar een aantalquote:Op zondag 20 januari 2013 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij beginnen alle series deze week weer.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is soms alsof een grap bij sommige mensen een heel traject moet afleggen voordat die gesnapt wordt!
Een knikkerbaantraject bijvoorbeeld
Ja bij mij valt het kwartje vaak wat later.
Er werd wel eens een mop verteld, die ik dan niet snapte. En dan een half uur later lag ik pas in een deuk
Dat ben ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 23:21:22 ]![]()
En daarom houden we ook van jequote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja bij mij valt het kwartje vaak wat later.
Er werd wel eens een mop verteld, die ik dan niet snapte. En dan een half uur later lig ik pas in een deuk
Dat ben ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga naar bed en ik neem mee.....
mn telefoon zodat ik nog even kan appen![]()
Kusje lieverds
[b]AirwiN schreef [/b]
nooooooquote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
Ik ben terug.![]()
Trustequote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
![]()
trustenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
![]()
![]()
Dan ben ik er.. en dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga ik dromen over lieve mensen die mij knuffelen enz![]()
Ik ga straks Savages kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer dezelfde planning.
Zo nog even een filmpje aangooien denk ik.Niets vertellenquote:trustequote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
![]()
ik zeg niks, maar opschieten dan!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ga straks Savages kijken
[..]
Niets vertellen
[..]
truste![]()
Whehehequote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg niks, maar opschieten dan!!!![]()
![]()
Jeej, opties voor vrijdag worden uitgebreid.
1 werken
2 lola raene meet
3 met "vroegere" vrienden stappen.
Denk dat ik optie 3 zo goed mogelijk ga proberen aangezien ik de meeste echt al lang niet meer gezien heb en dat ook mijn irl vrienden "waren" . Beetje meer contact met hun zou wel erg fijn zijn.
Optie 3. Simpel toch.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
Jeej, opties voor vrijdag worden uitgebreid.
1 werken
2 lola raene meet
3 met "vroegere" vrienden stappen.
Denk dat ik optie 3 zo goed mogelijk ga proberen aangezien ik de meeste echt al lang niet meer gezien heb en dat ook mijn irl vrienden "waren" . Beetje meer contact met hun zou wel erg fijn zijn.
![]()
Trustequote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook alles uitzetten en nog met mijn telefoon spelen in bed
Trusten![]()
![]()
Geef me tot morgen avondquote:Op zondag 20 januari 2013 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik wil er met iemand over kunnen praten![]()
Slaap lekker en werkse morgenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten![]()
![]()
![]()
Ja hequote:.
trusten en morgen wel zwaaien hequote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Ja, dat weet ik, maar ik zeg het alvastquote:Op zondag 20 januari 2013 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met spelen met mijn telefoon bedoel ik appen
Maar dank je.
![]()
Ik ook, maar wilde het toch even delenquote:.
Een deel van de tijd dat ik ze niet gezien heb maakte mijn ex goed, maar aangezien ik die ook al een tijdje niet meer heb wil ik wel weer meer contact.
Ik had overigens voor mijn ex al een tijdje weinig contact, niet dat jullie denken dat het door mijn ex komt.
Ik moet echt weg uit de ploegendiensten, dat is wel de oorzaak dat ik ze amper zie..The only easy day, was yesterday. (USMC)
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar wilde het toch even delen.
Een deel van de tijd dat ik ze niet gezien heb maakte mijn ex goed, maar aangezien ik die ook al een tijdje niet meer heb wil ik wel weer meer contact.
Ik had overigens voor mijn ex al een tijdje weinig contact, niet dat jullie denken dat het door mijn ex komt.
Ik moet echt weg uit de ploegendiensten, dat is wel de oorzaak dat ik ze amper zie..
Als je weer meer contact met ze wilt en je hebt nu de kans om iets met ze te gaan doen, dan moet je dat ook zeker gaan doen.![]()
![]()
En dan vooral daarna niet weer inkakken, contact blijven houdenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je weer meer contact met ze wilt en je hebt nu de kans om iets met ze te gaan doen, dan moet je dat ook zeker gaan doen.. Ga ik zeker doen
.
Ploegendiensten is echt kut jaquote:Op zondag 20 januari 2013 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar wilde het toch even delen.
Ik moet echt weg uit de ploegendiensten, dat is wel de oorzaak dat ik ze amper zie..![]()
Uiteraardquote:Op zondag 20 januari 2013 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan vooral daarna niet weer inkakken, contact blijven houden. Ga ik zeker doen
.
![]()
![]()
3 ploegen ging nog, was je elk weekend vrij, maar vooral sinds ik in 5 ploegen zit en dus zo'n 3 van de 5 weekenden moet werken is het misgegaan.quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
3 van de 5 is wel veel jaquote:Op zondag 20 januari 2013 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 ploegen ging nog, was je elk weekend vrij, maar vooral sinds ik in 5 ploegen zit en dus zo'n 3 van de 5 weekenden moet werken is het misgegaan.![]()
![]()
Ik twijfel nog of ik van 5 naar 3 ploegen terug wil, het heeft beide zijn voordelenquote:. Moet zeggen dat de voordelen van 3 ploegen langsaam aan beginnen op te wegen tegen de nadelen.
Liefste dagdienst, maar dan verdien ik 25 a 30 procent minder die ik nu aan ploegentoeslag krijg, en daar kan ik niet zonder eigenlijk..The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat is wel klote ja..quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef DaMook het volgende:
Liefste dagdienst, maar dan verdien ik 25 a 30 procent minder die ik nu aan ploegentoeslag krijg, en daar kan ik niet zonder eigenlijk..![]()
Ach ja het contact is er weer, dan maar proberen om eventueel doordeweeks af en toe op bezoek te gaanquote:.
Uiteraard.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja het contact is er weer, dan maar proberen om eventueel doordeweeks af en toe op bezoek te gaan.
![]()
Saap lekkerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
M'n vriend wil dat ik de laptop uitzet want anders kan ie niet slapen![]()
.
En dat vertrouw jijquote:Op zondag 20 januari 2013 23:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen, dus heeft ie pech. Gaat ie maar op m'n zus haar kamer liggen?
.
Ah ja, dan zou ik het ook wel vertrouwenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, want mijn zus zit in Afrika.
Bovendien is ze nog stommer en lelijker dan mijquote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja, dan zou ik het ook wel vertrouwen.
![]()
![]()
Kan dat dan ?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bovendien is ze nog stommer en lelijker dan mij
dan ik *quote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bovendien is ze nog stommer en lelijker dan mij
Ik zou allang moeten slapen.Maar ik heb geen zin.
![]()
Whehe mijn kat ligt op zijn rug en wil geaaid worden.
Geen idee. Stom is ze sowieso wel ja.quote:
Of ik knap, lelijk of normaal ben durf ik zelf niet te zeggen'den mich' zeggen we hier, dus dat vertaal ik dan naar 'dan mij'.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
dan ik *
Net zoals dat ik onder zit en niet beneden. Of ik langs het bed sta ipv naast het bed.![]()
![]()
Ik las genaaidquote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef DaMook het volgende:
Whehe mijn kat ligt op zijn rug en wil geaaid worden.
![]()
![]()
ja joh, ga eens slapen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
dan ik *
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meh, vooruit.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Stom is ze sowieso wel ja.
Of ik knap, lelijk of normaal ben durf ik zelf niet te zeggen
[..]
'den mich' zeggen we hier, dus dat vertaal ik dan naar 'dan mij'.
Net zoals dat ik onder zit en niet beneden. Of ik langs het bed sta ipv naast het bed.![]()
![]()
Viespeukquote:.
Jij bent vast wel leukquote:Op zondag 20 januari 2013 23:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Stom is ze sowieso wel ja.
Of ik knap, lelijk of normaal ben durf ik zelf niet te zeggen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je mag best blijven hoor
Of moet je morgen op tijd weg?Wekker staat om kwart over 6.
![]()
Ik lees gewoon scheef nu..quote:Op maandag 21 januari 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Viespeuk.
[..]
Jij bent vast wel leuk.
Of ik leuk ben. Nou ja, sommige mensen vinden me vast leuk, anders zouden ze niet met me omgaan denk ik ja
Anderen vinden me dan weer stom![]()
![]()
Dat red ik nog welquote:Op maandag 21 januari 2013 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Wekker staat om kwart over 6.
![]()
![]()
Dusquote:Op maandag 21 januari 2013 00:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lees gewoon scheef nu..
Of ik leuk ben. Nou ja, sommige mensen vinden me vast leuk, anders zouden ze niet met me omgaan denk ik ja
Anderen vinden me dan weer stom
boeiend wat die vinden....![]()
Liefjes.. ik ga slapen. Tot morgen
.
aan de dames
.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef DaMook het volgende:
.
aan de dames
.
Truste
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef DaMook het volgende:
.
aan de dames
.
voor DaMook en trusten
![]()
topquote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boeit me ook niet, want ik vind die mensen ook meestal stom![]()
Ik ben pas 55,5 uur wakkerquote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Echt meteen de dokter bellen morgen hoor! Dit is niet goed.
En over de laatste 68 uur heb ik twee uurtjes geslapen![]()
![]()
edit: denk ik, kan niet fatsoenlijk meer rekenen![]()
![]()
Klinkt goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben pas 55,5 uur wakker
Zoals ik zei. Echt niet goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben pas 55,5 uur wakker
![]()
voor jou.
![]()
Ik ga morgenvroeg ook naar de dokterquote:Op maandag 21 januari 2013 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei. Echt niet goed.voor jou.
Als iemand zo lief is me er überhaupt heen te brengen![]()
![]()
Kutjesquote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klinkt kut. Is kut. Gaat kut. Blijft kut. En dat allemaal zonder aan m'n kut te zitten.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.
Wie weet dat ik dan wel ga slapen!
Welterusten allemaal.
je hoeft geen excuus te zoeken om te gaan slapen
truste
Same shit, different day
SC hopper present![]()
je bent aan je laatste adem bezig, nee tochquote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Morgenvroeg ja. Als ik dat nog red![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo voel ik me wel...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent aan je laatste adem bezig, nee toch![]()
Achja, ik heb in ieder geval een topic geopend hier![]()
![]()
ja hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel...
Achja, ik heb in ieder geval een topic geopend hier
die heb ik weer gemistSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kan nket anders. 10 min, de database was down..quote:Op maandag 21 januari 2013 00:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was niet eens down bij mij
Of was het maar drie minuten ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #946] Doe ik het goed? :D
dafuq
zowat 50 topics gehad in 8 dagenSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dafuq
zowat 50 topics gehad in 8 dagen![]()
![]()
Pfff. Twee seizoenen the Vampire Diaries gekeken dit weekend. Wel jammer dat ik de hoofdrolspeelster een irritante kut vind.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef Samzz het volgende:
Pfff. Twee seizoenen the Vampire Diaries gekeken dit weekend. Wel jammer dat ik de hoofdrolspeelster een irritante kut vind.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kijk omdat het verder tof is en omdat de hoofdrolspeler echt to die for isquote:![]()
.
Kan best..quote:Op maandag 21 januari 2013 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus topic 1000 wel morgen of overmorgen I guess
M';n kop![]()
![]()
knap dat je dat volhoudt bij irritatiequote:Op maandag 21 januari 2013 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk omdat het verder tof is en omdat de hoofdrolspeler echt to die for is![]()
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach ja, Damonquote:Op maandag 21 januari 2013 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
knap dat je dat volhoudt bij irritatie.
Ik kijk gewoon half als zij in beeld is. De laatste aflevering was wel zielig
.
0:57....quote:Op maandag 21 januari 2013 00:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik dan gaan doen...
Slapen een idee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
vriend niet daar voor een portie sex?quote:
wordt je ook geheid slaperif van
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Seks, daar denk ik echt niet aan. Ik kan amper op m'n benen staan zo slap ben ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vriend niet daar voor een portie sex?
wordt je ook geheid slaperif van
Heb nu dus al vanaf vrijdagmiddag half vijf niet meer geslapen en maar een heel klein beetje gegeten dat er allemaal alweer snel uit kwam.![]()
hoop dat je morgen goed forse medicijnen gaat krijgen, want dit is idd niet vol te houden zoquote:Op maandag 21 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Seks, daar denk ik echt niet aan. Ik kan amper op m'n benen staan zo slap ben ik.
Heb nu dus al vanaf vrijdagmiddag half vijf niet meer geslapen en maar een heel klein beetje gegeten dat er allemaal alweer snel uit kwam.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik hoop het ook. Anders ben ik aan het einde van de week doodquote:Op maandag 21 januari 2013 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat je morgen goed forse medicijnen gaat krijgen, want dit is idd niet vol te houden zo![]()
![]()
zo snel ga je gelukkig niet dood (tenzij je helemaal stopt met eten en vooral drinken)quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Anders ben ik aan het einde van de week doodSame shit, different day
SC hopper present![]()
Voor mijn gevoel dan hequote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo snel ga je gelukkig niet dood (tenzij je helemaal stopt met eten en vooral drinken)![]()
![]()
je gaat toch minimaal wel proberen te slapen zometeen?quote:
of blijf je gewoon op?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ga dadelijk wel wat proberen te slapen ja, maar doet teveel pijn, waardoor ik dus niet in slaap kan vallen. En dan ga ik maar wat lezen enzo tot het weer licht aan het worden is.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je gaat toch minimaal wel proberen te slapen zometeen?
of blijf je gewoon op?![]()
ik heb er goed vetrouwen in dat het morgenavond beter gaatquote:Op maandag 21 januari 2013 01:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk wel wat proberen te slapen ja, maar doet teveel pijn, waardoor ik dus niet in slaap kan vallen. En dan ga ik maar wat lezen enzo tot het weer licht aan het worden is.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustequote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
Tijd om te pitten.
Trusten
Beterschap Foto![]()
![]()
Ik mag het toch hopen van welquote:Op maandag 21 januari 2013 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er goed vetrouwen in dat het morgenavond beter gaat![]()
truste meissie en sterktequote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Misschien maar een goed idee om de laptop af te sluiten, al dan niet tijdelijk.![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
C-c-c-c-combobreakerquote:Op maandag 21 januari 2013 08:02 schreef sararaats het volgende:
![]()
![]()
Uiteindelijk toch redelijk geslapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is minderquote:Op maandag 21 januari 2013 08:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar nu moet ik een hele week uni inhalen![]()
![]()
Wel grappig, dit weekend verkocht ik een bokszak. Nieuwwaarde 120 euro met handschoenen voor 30 euro dus 150. Ik had ze voor 50 te koop gezet en dat is al goedkoop want moest ervan af. Toch kreeg ik een belletje van iemand die hem direct kwam ophalen en 40 euro betaalde. Zelfde met me bureau (ben aan t verhuizen). Ik had het er gister over dat het zielig is om die paar euros af te dingen maar ik doe het zelf ook. Als iemand iets van 200 euro te koop zet voor 20 euro ga ik nog 12,50 bieden. Ik noem iedereen gierig maar ben t zelf ook![]()
![]()
payback's a bitchquote:Op maandag 21 januari 2013 08:58 schreef MeneerLogica het volgende:
Wel grappig, dit weekend verkocht ik een bokszak. Nieuwwaarde 120 euro met handschoenen voor 30 euro dus 150. Ik had ze voor 50 te koop gezet en dat is al goedkoop want moest ervan af. Toch kreeg ik een belletje van iemand die hem direct kwam ophalen en 40 euro betaalde. Zelfde met me bureau (ben aan t verhuizen). Ik had het er gister over dat het zielig is om die paar euros af te dingen maar ik doe het zelf ook. Als iemand iets van 200 euro te koop zet voor 20 euro ga ik nog 12,50 bieden. Ik noem iedereen gierig maar ben t zelf ook
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja maarja tegelijk heb ik weer zoiets van elke euro is er 1 en ik kan moeilijk kwaad worden als mensen exact hetzelfde doen. Dus heb m maar verkochtquote:![]()
![]()
heb je niet nog ergens ook een ps3 staan?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maarja tegelijk heb ik weer zoiets van elke euro is er 1 en ik kan moeilijk kwaad worden als mensen exact hetzelfde doen. Dus heb m maar verkocht
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Haha nee ik haat ps3. Heb een xbox 360. Vind playstation echt bagger.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je niet nog ergens ook een ps3 staan?![]()
Ziekjes?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh...
Ik doe al een half uur over mijn ontbijt![]()
Ik krijg het niet weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Dag buurvrouwquote:Op maandag 21 januari 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh...
Ik doe al een half uur over mijn ontbijt![]()
Ik krijg het niet weg![]()
![]()
Oh dat zuigt behoorlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keeltiefusofzo
Elk hapje met een halve liter water wegspoelen![]()
Beterschap
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedereen ligt precies in de lappenmand.
Beterschappies
Zelf heb ik hoestbuien en m'n kop zit vol snot. Nog steeds ja
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ben weer helemaal opgeknapt
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel lekker heesquote:Op maandag 21 januari 2013 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat zuigt behoorlijk![]()
Beterschap![]()
Jij ook beterschapjes Saraquote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef sararaats het volgende:
Iedereen ligt precies in de lappenmand.
Beterschappies
Zelf heb ik hoestbuien en m'n kop zit vol snot. Nog steeds ja![]()
Vanavond dus draaien op R49quote:Op maandag 21 januari 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lekker hees![]()
[..]
Jij ook beterschapjes Sara
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik verbrand mn mond![]()
Hete tosti is heet
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu al aan de tostiquote:Op maandag 21 januari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verbrand mn mond![]()
Hete tosti is heet![]()
![]()
Een tosti s'ochtends?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verbrand mn mond![]()
Hete tosti is heet![]()
De enige manier dat ik kaas lust is als het gesmolten is dus tosti!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
* 's ochtends!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eens, ik eet ook alleen kaas als het gesmolten is maar ga nu ook geen pizza eten. Genoeg ander beleg!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige manier dat ik kaas lust is als het gesmolten is dus tosti!!![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi ijverige sneeuwschuiverquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Ja, ik kom het weer eens proberen. Kijken of ik tijd heb om het bij te houdenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohaije komt hier ook weer even buurten?
Zal wel weer voor de lunch weg zijn vrees ik
NIEUW: Foto's!![]()
Hey Cry. Lang terug!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik kom het weer eens proberen. Kijken of ik tijd heb om het bij te houden
Zal wel weer voor de lunch weg zijn vrees ik![]()
![]()
Not reallyquote:Op maandag 21 januari 2013 09:44 schreef Topiek het volgende:
In ben haar zoon en was dus ook bij de meet. Toch, mam?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogguh meneer.quote:
Tja, nu kan het nog.
Bij m'n nieuwe werkgever weet ik niet hoeveel ik op FOK kan zitten
Nieuwe baan dit datquote:Op maandag 21 januari 2013 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mogguh meneer.
Tja, nu kan het nog.
Bij m'n nieuwe werkgever weet ik niet hoeveel ik op FOK kan zitten![]()
![]()
Nieuwe werkgever?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mogguh meneer.
Tja, nu kan het nog.
Bij m'n nieuwe werkgever weet ik niet hoeveel ik op FOK kan zitten![]()
![]()
Jij was heul niet op de meet. De enige minderjarige aanwezig was Huppelkindquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Goed he?
Ja, helemaal klaar met deze... tijd voor een bedrijf waar ik hopelijk wel gewaardeerd wordt en gewoon mag doen wat ik leuk vindt ipv die ellende hier.NIEUW: Foto's!![]()
Leuk man! Mag ik mee?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]Goed he?
Ja, helemaal klaar met deze... tijd voor een bedrijf waar ik hopelijk wel gewaardeerd wordt en gewoon mag doen wat ik leuk vindt ipv die ellende hier.Ben vanaf 1 februari werkeloos.
![]()
*wordquote:Op maandag 21 januari 2013 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]Goed he?
Ja, helemaal klaar met deze... tijd voor een bedrijf waar ik hopelijk wel gewaardeerd wordt en gewoon mag doen wat ik leuk vindt ipv die ellende hier.
*vind
Ik hoop het ook voor je!!
Weer een bedrijf op fietsafstand?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hey lees eens terug ik heb net een onthulling gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was heul niet op de meet. De enige minderjarige aanwezig was Huppelkind![]()
Leugens!!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:53 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hey lees eens terug ik heb net een onthulling gedaan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Van mij wel. Ze zoeken nog een php programmeur.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leuk man! Mag ik mee?Ben vanaf 1 februari werkeloos.
Geen idee of je dat kunt?*dank uquote:Op maandag 21 januari 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*word
*vind
Ik hoop het ook voor je!!
Weer een bedrijf op fietsafstand?
En eh, loop afstand als het moet.
1.6km, 20 minuten lopen volgens GoogleMaps.
Maar ik houd het lekker bij de fiets.NIEUW: Foto's!![]()
Lekker!!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van mij wel. Ze zoeken nog een php programmeur.
Geen idee of je dat kunt?
[..]
*dank u
Maar ik houd het lekker bij de fiets.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Google Maps gaat er vanuit dat je 1 m/u loopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
*dank u
Maar ik houd het lekker bij de fiets.![]()
Hmm, nee. Ik kan alleen technisch tekenenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
*dank u
Maar ik houd het lekker bij de fiets.![]()
![]()
Jep, had er wel toestemming van m'n huidige werkgever voor nodig, maar dat gaf ie.quote:
20 minuten over 1.6km = 4,8km/uur.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
Google Maps gaat er vanuit dat je 1 m/u loopt.
5km per uur is een vrij gebruikelijke gemiddelde snelheid om te lopen hoor.Ah, dat doen ze niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik kan alleen technisch tekenen
Nee 4,8km p/u en dat is normale looppas.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
Google Maps gaat er vanuit dat je 1 m/u loopt.![]()
Ik heb er wel van genoten hoorquote:
Ja hoiquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn maar weinig circuits met geschilderde teksten op t asfalt, zo'n hoogte verschil, en auto's met een NL kenteken volgens mijquote:
Mogge; sjee zeg, zien wij ook nog es sneeuw deze wintert
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou. Geweldigquote:Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef fietsie het volgende:
Mogge; sjee zeg, zien wij ook nog es sneeuw deze wintert![]()
![]()
Joh, een paar kleine centimetertjes maarquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik zal je nog eens een complimentje gevenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zijn maar weinig circuits met geschilderde teksten op t asfalt, zo'n hoogte verschil, en auto's met een NL kenteken volgens mij![]()
![]()
Vandaag gaat de sneeuw het noorden pesten hoorde ik op het nieuwsquote:Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joh, een paar kleine centimetertjes maar
[b]AirwiN schreef [/b]
Genoeg om weg te slippen bij elke bocht. Rot dorpen die vergeten worden met strooien -.-quote:Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joh, een paar kleine centimetertjes maar![]()
Winterbanden.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Genoeg om weg te slippen bij elke bocht. Rot dorpen die vergeten worden met strooien -.-![]()
Dat zijn er een paar teveelquote:Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joh, een paar kleine centimetertjes maar![]()
![]()
Hier strooien ze zelfs op de fietspaden ontdekte ik gisteren
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuh alleen ik ben vanmorgen het halve noorden doorgereden, en tot nu toe is het nog maar weinahg.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag gaat de sneeuw het noorden pesten hoorde ik op het nieuws
Alleen wel veel trutten op de weg die 50 rijden om dat ze op de radio hebben gehoord dat het eng is...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb ik. Maakt niet uit als je op ongereden sneeuw rijd. Je glijd evengoed weg maar hebt sneller grip.quote:![]()
Hmz nergens last van, zware auto en finse sneeuwbanden....quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Genoeg om weg te slippen bij elke bocht. Rot dorpen die vergeten worden met strooien -.-Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar sneeuwt t nog niet dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef fietsie het volgende:
Mogge; sjee zeg, zien wij ook nog es sneeuw deze wintertquote:Op maandag 21 januari 2013 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal je nog eens een complimentje gevendank je wel
Op de fiets viel het qua gladheid wel mee... maar dat ploegen door de dikke sneeuw viel niet mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Genoeg om weg te slippen bij elke bocht. Rot dorpen die vergeten worden met strooien -.-
Niet tof voor m'n rug.
Wel erg leuk
op ongereden sneeuw heb je meer grip dan op platgereden sneeuw.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb ik. Maakt niet uit als je op ongereden sneeuw rijd. Je glijd evengoed weg maar hebt sneller grip.![]()
Bij de tandarts helaas de conclusie dat er een vervolgafspraak moet komen....![]()
Ze is zooo leuk, en toch gaat ze me pijn doen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier normaal ook, en met van die bezemwagens vegen ze het schoon... maar nu viel de sneeuw op zondag... dus waren alle veeg-ambtenaren nog vrij denk ik... zelfs de doorgaande wegen waren nog een puinhoop.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier strooien ze zelfs op de fietspaden ontdekte ik gisterenNIEUW: Foto's!![]()
Mja was een mix van de twee. Op rechte stukken viel het wel mee hoor. Maar heb niet harder dan 40 gereden vandaag haha.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
op ongereden sneeuw heb je meer grip dan op platgereden sneeuw.![]()
Lichte auto winterbanden. Met aangepast rijden viel het wel mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz nergens last van, zware auto en finse sneeuwbanden....![]()
Oohw dat maakt bij onze gemeente niets uit, welke dag van de week het is. Die vegen wanneer er geveegd moet worden... (Boel van die boys wonen in ons gehucht, daar waren de straten dus netjes schoonquote:Op maandag 21 januari 2013 10:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier normaal ook, en met van die bezemwagens vegen ze het schoon... maar nu viel de sneeuw op zondag... dus waren alle veeg-ambtenaren nog vrij denk ik... zelfs de doorgaande wegen waren nog een puinhoop.)
Zélfs op de fietspaden? lijkt me niet meer dan normaalquote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier strooien ze zelfs op de fietspaden ontdekte ik gisteren![]()
![]()
Ik moet nog naar Zweden binnenkort, dan laat ik er in Malmo of omgeving toch spikes onder hangen.... Die rijden helemaal perfectquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lichte auto winterbanden. Met aangepast rijden viel het wel mee.
Vorige week was het ook erg netjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oohw dat maakt bij onze gemeente niets uit, welke dag van de week het is. Die vegen wanneer er geveegd moet worden... (Boel van die boys wonen in ons gehucht, daar waren de straten dus netjes schoon)
's morgens was het nog een chaos.
Maar rond het middaguur hadden ze ook de veegwagens al over de fietspaden gehaald (de meeste die ik heb althans).
Maar ja, het blijft hier sneeuwen, dus misschien dat ze het nutteloos achten op t moment?NIEUW: Foto's!![]()
Ja dat heeft mijn collega ook. Rijd inderdaad lekker, maar voor nu doe ik het maar met me winterbanden. Ook al heb ik niet 100% winterbanden maar all season banden ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Zweden binnenkort, dan laat ik er in Malmo of omgeving toch spikes onder hangen.... Die rijden helemaal perfect![]()
Nee waarom dat? Fietspaden zijn een luxe-voorziening, geen noodzaak. Die kunnen met dit weer gewoon op de rijbaan, moeten auto's maar wat inschikkenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zélfs op de fietspaden? lijkt me niet meer dan normaalProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doen ze lang niet overal hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zélfs op de fietspaden? lijkt me niet meer dan normaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Beginnen maandag pas vanaf 12 denkquote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vorige week was het ook erg netjes.
's morgens was het nog een chaos.
Maar rond het middaguur hadden ze ook de veegwagens al over de fietspaden gehaald (de meeste die ik heb althans).
Maar ja, het blijft hier sneeuwen, dus misschien dat ze het nutteloos achten op t moment?Jij hebt het nog makkelijk vlakbij je werk ik moet door al die vergeten kutdorpen heen.
![]()
Hier rijden meestal een auto met borstel om alles weg te vegen, vlak na een strooiwagen over de fietspaden?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee waarom dat? Fietspaden zijn een luxe-voorziening, geen noodzaak. Die kunnen met dit weer gewoon op de rijbaan, moeten auto's maar wat inschikken![]()
![]()
http://nos.nl/op3/artikel(...)rij-dan-de-rest.htmlquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zélfs op de fietspaden? lijkt me niet meer dan normaal
Helaas denken veel gemeentes er anders over.NIEUW: Foto's!![]()
De Fietsersbond, dat is net zoiets als de Partij voor de Dieren: een welvaartsverschijnsel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)rij-dan-de-rest.html
Helaas denken veel gemeentes er anders over.
Als deze economische crisis nog een tijdje aanhoudt zie je dit doort clubs langzaam wegteren....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Belachelijk artikel. Alsof onderuitglijden met je fiets erger is dan crashen met je auto.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)rij-dan-de-rest.html
Helaas denken veel gemeentes er anders over.![]()
Ja want in je auto kun je met de verwarming aan bijkomen van je verwondingen, op de fiets nietquote:Op maandag 21 januari 2013 10:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Belachelijk artikel. Alsof onderuitglijden met je fiets erger is dan crashen met je auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja met de fiets onderuit glijden en zo onder een auto of bus terecht komenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Belachelijk artikel. Alsof onderuitglijden met je fiets erger is dan crashen met je auto.![]()
Nee klopt, fietsen is echt niet gevaarlijk met dit weer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor sommige mensen wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Belachelijk artikel. Alsof onderuitglijden met je fiets erger is dan crashen met je auto.
Een simpele val met de fiets kan meer lichamelijk letsel veroorzaken dan een tikje met je auto tegen een andere auto.
Ik vind niet dat fietspaden voorrang moeten krijgen bij het vegen, want idd... afstappen en lopen, of op de rijbaan fietsen (al was dat vanmorgen ook geen optie).
Maar er mag soms wel iets meer aandacht besteed worden aan de fietspaden. Zeker de doorgaande fietspaden (van stations naar scholen/industriegebieden enzo)NIEUW: Foto's!![]()
Ja eens, ze moeten niet vergeten worden maar prioriteit boven autowegen nee. En sowieso met dit weer is echt niet merendeel fietserquote:Op maandag 21 januari 2013 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel.
Een simpele val met de fiets kan meer lichamelijk letsel veroorzaken dan een tikje met je auto tegen een andere auto.
Ik vind niet dat fietspaden voorrang moeten krijgen bij het vegen, want idd... afstappen en lopen, of op de rijbaan fietsen (al was dat vanmorgen ook geen optie).
Maar er mag soms wel iets meer aandacht besteed worden aan de fietspaden. Zeker de doorgaande fietspaden (van stations naar scholen/industriegebieden enzo)![]()
Zeg niet dat het niet gevaarlijk is. Maar zoals cry al zegt je kunt afstappen en lopen bij gevaarlijke delen en vaak is het fietspad apart van de weg en zoniet word het toch al meegenomen met vegen/strooien.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met de fiets onderuit glijden en zo onder een auto of bus terecht komen![]()
Nee klopt, fietsen is echt niet gevaarlijk met dit weer!![]()
Fietspaden worden slechter geveegd/gestrooid dan autowegenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zeg niet dat het niet gevaarlijk is. Maar zoals cry al zegt je kunt afstappen en lopen bij gevaarlijke delen en vaak is het fietspad apart van de weg en zoniet word het toch al meegenomen met vegen/strooien.![]()
![]()
Waarom denk je dat veel mensen met dit weer op de weg fietsen en lopen?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zeg niet dat het niet gevaarlijk is. Maar zoals cry al zegt je kunt afstappen en lopen bij gevaarlijke delen en vaak is het fietspad apart van de weg en zoniet word het toch al meegenomen met vegen/strooien.
De fietspaden en stoepen zijn echt eng glad met dit weer. Lang niet iedereen veegt zn stoepje schoon.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En daar komt Cryo goed van pasquote:Op maandag 21 januari 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat veel mensen met dit weer op de weg fietsen en lopen?
De fietspaden en stoepen zijn echt eng glad met dit weer. Lang niet iedereen veegt zn stoepje schoon.die is goed in stoepjes vegen
![]()
![]()
Ik las het jaquote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daar komt Cryo goed van pasdie is goed in stoepjes vegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Die behoefte heb ik echt helemaal nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik echt helemaal nietjoh
![]()
Zoekt de Google coordinaten van zijn stoepje op....quote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daar komt Cryo goed van pasdie is goed in stoepjes vegen
Als jij heeel stil gaat staan lijk je er al aardig op toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik echt helemaal nietProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als jij heeel stil gaat staan lijk je er al aardig op toch?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Krijg ik nu slaag?quote:
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm, leuke aanbieding bij bol.com
http://www.bol.com/nl/p/w(...)on/1002004007168411/
Gebruik van maken?![]()
![]()
Tsssss doe ik nog zo mijn best....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan werk je bij de lokale TV/Radio (TV West), dan heb je een eigen programma en dan noem je dat programma "Debby en haar mannen".
Zou Debby afgewezen zijn door Kim Holland?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Onderuit gaan met je fiets, 1 slachtoffer. hooguit een breuk.
Met de auto doorglijden een bushalte in, 5 doden.
Logisch dat de prioriteit bij de weg ligt.![]()
![]()
Ik had van jou verwacht dat het over een kras op de lak van de auto zou gaan na onze discussie van laatstquote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef rival het volgende:
Onderuit gaan met je fiets, 1 slachtoffer. hooguit een breuk.
Met de auto doorglijden een bushalte in, 5 doden.
Logisch dat de prioriteit bij de weg ligt.
Ff een vergaderingetje doen; later!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had van jou verwacht dat het over een kras op de lak van de auto zou gaan na onze discussie van laatst![]()
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog steeds op zoek naar iemand die mij wil verzorgen.quote:
Ik dacht dat het beter ging maar mn maag denkt daar toch anders over![]()
En daar?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nahw, nog steeds niet lekker dusquote:Op maandag 21 januari 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar iemand die mij wil verzorgen.
Ik dacht dat het beter ging maar mn maag denkt daar toch anders over![]()
En daar?
Gaat wel goed denk ik, net wakker. Zag al wel dat er weer sneeuw gevallen is![]()
![]()
heel veel en we zijn nog steeds niet klaar ermeequote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat wel goed denk ik, net wakker. Zag al wel dat er weer sneeuw gevallen is![]()
![]()
Hier ligt zo'n 8cm in totaal denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
heel veel en we zijn nog steeds niet klaar ermee.
Oke, mooi zoquote:. Keelpijn gaat vast wel over
![]()
![]()
Als het voor het weekend maar weg isquote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ligt zo'n 8cm in totaal denk ik.
[..]
Oke, mooi zo. Keelpijn gaat vast wel over
![]()
![]()
Ik ben ziek dus ik mag lekker op de bank liggen onder een dekentje en de hele dag films kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het voor het weekend maar weg isNahwquote:. Beetje van mijn warmte hebben? Heb het echt bloedheet
![]()
![]()
dat kan ook als je niet ziek bent.... mits je een vrije dag hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ziek dus ik mag lekker op de bank liggen onder een dekentje en de hele dag films kijken![]()
![]()
Wat een strafquote:Op maandag 21 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ziek dus ik mag lekker op de bank liggen onder een dekentje en de hele dag films kijken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: