SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, maar dan ga ik dromen over lieve mensen die mij knuffelen enzquote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alsof dat verandering in de situatie brengt.
Oh ja, jij was er donderdag nog nietquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
neequote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga ik dromen over lieve mensen die mij knuffelen enz
[..]
Oh ja, jij was er donderdag nog niet![]()
![]()
Dezelfde reden als meerdere series niet deze weekquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Charmed, waarom is er geen the big bang theory deze week?.
Ik heb meerdere collega's en zelfs mijn directe leidinggevende op FBquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Werk en FB houd ik gescheiden. Moet er niet aan denken om (oud) collega's op FB te hebben..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Uhm het is soms alsof een grap bij sommige mensen een heel traject moet afleggen voordat die gesnapt wordt!quote:
Een knikkerbaantraject bijvoorbeeld
[b]AirwiN schreef [/b]
volgens mij beginnen alle series deze week weerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dezelfde reden als meerdere series niet deze week.
[..]
Ik heb meerdere collega's en zelfs mijn directe leidinggevende op FB.
![]()
![]()
Afgelopen week bijna allemaal, deze week maar een aantalquote:Op zondag 20 januari 2013 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij beginnen alle series deze week weer.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is soms alsof een grap bij sommige mensen een heel traject moet afleggen voordat die gesnapt wordt!
Een knikkerbaantraject bijvoorbeeld
Ja bij mij valt het kwartje vaak wat later.
Er werd wel eens een mop verteld, die ik dan niet snapte. En dan een half uur later lag ik pas in een deuk
Dat ben ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 23:21:22 ]![]()
En daarom houden we ook van jequote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja bij mij valt het kwartje vaak wat later.
Er werd wel eens een mop verteld, die ik dan niet snapte. En dan een half uur later lig ik pas in een deuk
Dat ben ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga naar bed en ik neem mee.....
mn telefoon zodat ik nog even kan appen![]()
Kusje lieverds
[b]AirwiN schreef [/b]
nooooooquote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
Ik ben terug.![]()
Trustequote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
![]()
trustenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
![]()
![]()
Dan ben ik er.. en dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga ik dromen over lieve mensen die mij knuffelen enz![]()
Ik ga straks Savages kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer dezelfde planning.
Zo nog even een filmpje aangooien denk ik.Niets vertellenquote:trustequote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje lieverds![]()
![]()
ik zeg niks, maar opschieten dan!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ga straks Savages kijken
[..]
Niets vertellen
[..]
truste![]()
Whehehequote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg niks, maar opschieten dan!!!![]()
![]()
Jeej, opties voor vrijdag worden uitgebreid.
1 werken
2 lola raene meet
3 met "vroegere" vrienden stappen.
Denk dat ik optie 3 zo goed mogelijk ga proberen aangezien ik de meeste echt al lang niet meer gezien heb en dat ook mijn irl vrienden "waren" . Beetje meer contact met hun zou wel erg fijn zijn.
Optie 3. Simpel toch.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
Jeej, opties voor vrijdag worden uitgebreid.
1 werken
2 lola raene meet
3 met "vroegere" vrienden stappen.
Denk dat ik optie 3 zo goed mogelijk ga proberen aangezien ik de meeste echt al lang niet meer gezien heb en dat ook mijn irl vrienden "waren" . Beetje meer contact met hun zou wel erg fijn zijn.
![]()
Trustequote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook alles uitzetten en nog met mijn telefoon spelen in bed
Trusten![]()
![]()
Geef me tot morgen avondquote:Op zondag 20 januari 2013 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik wil er met iemand over kunnen praten![]()
Slaap lekker en werkse morgenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten![]()
![]()
![]()
Ja hequote:.
trusten en morgen wel zwaaien hequote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Ja, dat weet ik, maar ik zeg het alvastquote:Op zondag 20 januari 2013 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met spelen met mijn telefoon bedoel ik appen
Maar dank je.
![]()
Ik ook, maar wilde het toch even delenquote:.
Een deel van de tijd dat ik ze niet gezien heb maakte mijn ex goed, maar aangezien ik die ook al een tijdje niet meer heb wil ik wel weer meer contact.
Ik had overigens voor mijn ex al een tijdje weinig contact, niet dat jullie denken dat het door mijn ex komt.
Ik moet echt weg uit de ploegendiensten, dat is wel de oorzaak dat ik ze amper zie..The only easy day, was yesterday. (USMC)
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar wilde het toch even delen.
Een deel van de tijd dat ik ze niet gezien heb maakte mijn ex goed, maar aangezien ik die ook al een tijdje niet meer heb wil ik wel weer meer contact.
Ik had overigens voor mijn ex al een tijdje weinig contact, niet dat jullie denken dat het door mijn ex komt.
Ik moet echt weg uit de ploegendiensten, dat is wel de oorzaak dat ik ze amper zie..
Als je weer meer contact met ze wilt en je hebt nu de kans om iets met ze te gaan doen, dan moet je dat ook zeker gaan doen.![]()
![]()
En dan vooral daarna niet weer inkakken, contact blijven houdenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je weer meer contact met ze wilt en je hebt nu de kans om iets met ze te gaan doen, dan moet je dat ook zeker gaan doen.. Ga ik zeker doen
.
Ploegendiensten is echt kut jaquote:Op zondag 20 januari 2013 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar wilde het toch even delen.
Ik moet echt weg uit de ploegendiensten, dat is wel de oorzaak dat ik ze amper zie..![]()
Uiteraardquote:Op zondag 20 januari 2013 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan vooral daarna niet weer inkakken, contact blijven houden. Ga ik zeker doen
.
![]()
![]()
3 ploegen ging nog, was je elk weekend vrij, maar vooral sinds ik in 5 ploegen zit en dus zo'n 3 van de 5 weekenden moet werken is het misgegaan.quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
3 van de 5 is wel veel jaquote:Op zondag 20 januari 2013 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 ploegen ging nog, was je elk weekend vrij, maar vooral sinds ik in 5 ploegen zit en dus zo'n 3 van de 5 weekenden moet werken is het misgegaan.![]()
![]()
Ik twijfel nog of ik van 5 naar 3 ploegen terug wil, het heeft beide zijn voordelenquote:. Moet zeggen dat de voordelen van 3 ploegen langsaam aan beginnen op te wegen tegen de nadelen.
Liefste dagdienst, maar dan verdien ik 25 a 30 procent minder die ik nu aan ploegentoeslag krijg, en daar kan ik niet zonder eigenlijk..The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat is wel klote ja..quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef DaMook het volgende:
Liefste dagdienst, maar dan verdien ik 25 a 30 procent minder die ik nu aan ploegentoeslag krijg, en daar kan ik niet zonder eigenlijk..![]()
Ach ja het contact is er weer, dan maar proberen om eventueel doordeweeks af en toe op bezoek te gaanquote:.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |