SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een mooie toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef golfer het volgende:
Ja, dat is wel weer een toepasselijke TT van Fann.![]()
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef Lienekien het volgende:
Sekreet of sekretie als afscheiding ken ik wel. Maar ik heb dan ook veel ziekenhuisseries gezien. En sekreet als wc kende ik ook al.
Een schutting uit lichaamsklieren?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.
of denk ik nu te diep na
Hey!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zullen we eens opletten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Heel diep nagedacht idd FANNquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.
of denk ik nu te diep na
veel te diep, dit niveau ga ik nooit halenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of denk ik nu te diep na
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey!Hij is weer vogelvrij KTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou je bent mij al weer kwijtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een schutting uit lichaamsklieren?
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
veel te diep, dit niveau ga ik nooit halen
Ik ga ook zo voordat KT weer begintquote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]oké bedtijd dus voor mij
Truste
Ik ga wel weer weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga ook zo voordat KT weer begint![]()
lekker
Jij bent toch medisch onderlegd? Jij kent toch wel de exocriene en endocriene klieren?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik goochel voor de grap op lichaamsklier kom ik dit tegen![]()
![]()
![]()
https://karinoldeweghuis.wordpress.com/2012/07/page/6/
Jah ik ben medisch onderlege, ik ken ze wel maar zocht een plaatjequote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent toch medisch onderlegd? Jij kent toch wel de exocriene en endocriene klieren?
En denk je dat we dat allemaal lezen....?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
Je moet het toch tenminste proberen!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En denk je dat we dat allemaal lezen....?
Heeft het gesneeuwd?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
het is de lieve heer gelukt om tijdens het verwisselen van zijn Tena 3 sneeuwvlokjes er uit te persen!
alles op rijmquote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
nee, Aap op slee naar school brengenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus morgen croissantjes met een krant
Ja zo. net mn toskes bosteld (tanden gepoetst)quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik dacht dat jij ook ging tukken Chuuf.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
quote:mijn zus,
het jaloerse kreng,
degene van de judaskus,
het wordt hoog tyd dat ik die bitch om het leven breng.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik schoot in de lach bij die teksten en plaatjes, dat het nog bestaat
en ik moet altijd aan mijn zus denken, die vind dat soort dingen prachtig
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Dan is het vast met een t dat borstelt
Ik ga powernappen en om kwart over 7 door desneeuw ploegen
naar de trein.
quote:Op maandag 21 januari 2013 06:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sacha komt toch van een eiland? Of komt ze eigenlijk uit Friesland?
ze noemen vandaag niet voor niets Blue Mondayquote:Op maandag 21 januari 2013 09:25 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff. Ben eindelijk op mijn werk. Duurde 5 kwartier. Normaal 1 kwartier. Kutsneeuw en Ierland ligt dan onmiddellijk platEn ik heb ook niet geslapen
Lekker begin van de week.
Het is vandaag gewoon de 28e Birthday van mijn zoon !!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ze noemen vandaag niet voor niets Blue Monday![]()
alhoewel ik het meer een White Monday vind![]()
Het eiland hoort bij Friesland FANNquote:Op maandag 21 januari 2013 06:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sacha komt toch van een eiland? Of komt ze eigenlijk uit Friesland?
Van harte met je een op een blauwe maandag geboren zoonquote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is vandaag gewoon de 28e Birthday van mijn zoon !!
![]()
![]()
heb je je zoon voor de 28ste keer verteld hoe laat, hoe en waar hij geboren is?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is vandaag gewoon de 28e Birthday van mijn zoon !!
![]()
![]()
Was je liever Duits geweest?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:33 schreef sacha het volgende:
[..]
das allemaal de schuld van de Duitsers
Je snapt het niet, hč?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Of je liever had gehad dat de Duitsers je eiland waren blijven bezetten
dat doen ze nog steeds het halve seizoenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Of je liever had gehad dat de Duitsers je eiland waren blijven bezetten
Ja dat kuilen graven moet je blijven oefenenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:55 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doen ze nog steeds het halve seizoen
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je je zoon voor de 28ste keer verteld hoe laat, hoe en waar hij geboren is?![]()
gefeliciteerd!
Wat voel je je?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef sacha het volgende:
maareh...
ben ik nou een Fries omdat ik in Friesland woon?
of een eilander omdat ik op een eiland woon?
of een West-Fries omdat ik daar geboren ben?
of toch een Fries omdat mijn ouders en voorouders Friezen zijn?
of een kwart Duits omdat mijn Pake (=opa Fann) daar geboren is?
of toch ook een beetje Zeeuw omdat dat bloed in de familie zit?
of toch van adel omdat dat in de familie zit?
of Amsterdammer omdat ik daar mijn halve leven gewoond heb?
GEWOON sacha will doquote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef sacha het volgende:
maareh...
ben ik nou een Fries omdat ik in Friesland woon?
of een eilander omdat ik op een eiland woon?
of een West-Fries omdat ik daar geboren ben?
of toch een Fries omdat mijn ouders en voorouders Friezen zijn?
of een kwart Duits omdat mijn Pake (=opa Fann) daar geboren is?
of toch ook een beetje Zeeuw omdat dat bloed in de familie zit?
of toch van adel omdat dat in de familie zit?
of Amsterdammer omdat ik daar mijn halve leven gewoond heb?
eigenlijk voel ik mij nietsquote:Op maandag 21 januari 2013 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Duits? Of West Friesch?
Ik voel me een Amsterdamse Groninger met Spaanse trekjes
Ja maar dat noemt ze niet ... Goed we laten het erbijquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Ja, da's toch Yiddisch? Mensch, durf te leven!
Hoe bedoel je, dat noemt ze niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat noemt ze niet ... Goed we laten het erbij
Yiddischquote:Op maandag 21 januari 2013 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat noemt ze niet?
Het is een Yiddisch woord. Dat wil niet zeggen dat je Yiddisch of Joods moet zijn om je een mensch te kunnen noemen.quote:
Ok .. Ik heb wel een Friese naam. maar ben het nietquote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef sacha het volgende:
ik voel mij mens, maar niet speciaal eilander, Fries, Amsterdammer, West-Fries of noem maar op...
het is maar net welk antwoord op dat moment de vraag beantwoordt:
'oh, ben jij een eilander?'![]()
'oh, ben jij een Fries?'![]()
'oh, ben jij Amsterdammer?'
En ik in Overijssel maar heb juist wél een zagte ch! Ik praat ook niet zo raar Tukkers. Bij mij staat een deur gewoon open, niet 'los' enzo. En ik ga niet 'op' bed. Lig er liever in.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef just me het volgende:
Ook niet stijfkoppig?
Ik ben geboren in Limburg maar heb geen zacht g
Nee, kon ik niet horen !quote:Op maandag 21 januari 2013 18:26 schreef golfer het volgende:
Geboren en getogen in Mokum en dat kan niemand aan mij horen.
Maar jij woont er alleen maarquote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, kon ik niet horen !
dat is waar, daar ben ik niet geborenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij woont er alleen maarKomt er ook niet vandaan
Ik denk dat je aan Chufi niks moet vertelllenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Fann een rasechte Amsterdamse was
Als je naast dr zit zou je dat ook denken, maar over dat accent hadden we het al gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Fann een rasechte Amsterdamse was
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je naast dr zit zou je dat ook denken
volgens mij viel het wel meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow... en dan mogen we het er nu niet meer over hebben?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry maar daar hadden we het al over gehad volgens mij
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij viel het wel meejij hebt me toch op de radio gehoord?
![]()
Viel het mee of niet ?
Valt wel mee als je er aan denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij viel het wel meejij hebt me toch op de radio gehoord?
![]()
Viel het mee of niet ?
In Peter's Prietpraatshow? Dat is waar, maar dat is zo lang geleden dan ik me niet meer kan herinneren hoe je klonk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is er zo geheimzinnig aan je geboorteplaats?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die radioshow ken ik nietquote:Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Peter's Prietpraatshow? Dat is waar, maar dat is zo lang geleden dan ik me niet meer kan herinneren hoe je klonk.
Maar wat is er zo geheimzinnig aan je geboorteplaats?
niks geheimzinnigs aan tis alleen best een kleine gemeenschapquote:Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Peter's Prietpraatshow? Dat is waar, maar dat is zo lang geleden dan ik me niet meer kan herinneren hoe je klonk.
Maar wat is er zo geheimzinnig aan je geboorteplaats?
Uit een dorp toch , meer weet ik nietquote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niks geheimzinnigs aan tis alleen best een kleine gemeenschap![]()
dus dan laat ik het zoChufi vroeg of ik een echte Amsterdammer was
dus toen moest ik eerlijk antwoorden nietwaar?
Dat was volgens mij vlak na DGK, elke vrijdagavond via stream met PeterNB als presentator en dan kon je als user/luisteraar bellen naar de show en leuke muziek luisteren natuurlijk.quote:
mja. tis nu wel een groot dorp maar het was een dorp jaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit een dorp toch , meer weet ik niet
O op die manier, ja dan snap ik het wel dat je er niet mee te koop loopt, maar echt ik dacht dat je Amsterdams was, maar volgens mij woon je er wel al heel lang.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niks geheimzinnigs aan tis alleen best een kleine gemeenschap![]()
dus dan laat ik het zoChufi vroeg of ik een echte Amsterdammer was
dus toen moest ik eerlijk antwoorden nietwaar?
vanaf mijn 16e dus een eeuw ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O op die manier, ja dan snap ik het wel dat je er niet mee te koop loopt, maar echt ik dacht dat je Amsterdams was, maar volgens mij woon je er wel al heel lang.
Ik woon er ook al bijna 30 jaar, zegt niet altijd allesquote:Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O op die manier, ja dan snap ik het wel dat je er niet mee te koop loopt, maar echt ik dacht dat je Amsterdams was, maar volgens mij woon je er wel al heel lang.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er ook al bijna 30 jaar, zegt niet altijd alles
wat vindt jij nou van deze schoenen ?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat vindt jij nou van deze schoenen ?![]()
ik doe de foto effe onder een spoiler want ik heb hem gejat uit het schoenentopic![]()
ik haal de foto straks weer wegZijn dat orthopedische schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat zooooooo lelijk, of ligt dat nou aan mijIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jullie hebben gedate gemeet?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee heeft ie niet, niet gehoord in ieder geval, maar het was wel een pokkeherrie daar
Niet dat ik weet, maar soms kan ik wel faken, maar dat heb ik in meerdere dialecten en in meerdere talen...quote:
Die filipinas die zo nodig moesten Karaokenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee heeft ie niet, niet gehoord in ieder geval, maar het was wel een pokkeherrie daar
nah... jah, was ook wel gezelligquote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die filipinas die zo nodig moesten Karaoken
Ik kan me ook snel aan dialecten en accenten aanpassen, Haags, Brabants, zelfs talen van over de grens zoals Fries, Frans en Engels wil wel lukkenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar soms kan ik wel faken, maar dat heb ik in meerdere dialecten en in meerdere talen...
Gezellig! Pas geleden?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ah had je die gemist?
Yups..
Nee die heeft heerlijke huis al een poosje geleden verlaten, hij woont nu met zijn vriendin in Leiden.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Oké ik lul er wel effe overheen....![]()
Gefeliciteerd JM![]()
Woont je zoon nog thuis?
Ligt gecompliceerd.... Wat begon als een borrel met Karina liep uit op een meet en toen weer niet, maar uiteindelijk toch een mini meet ..... Misschien de volgende keer een grotere meet als het minder koud is in de nachtquote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ah had je die gemist?
Yups..
Was een geheime meetquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja Dees, pas geleden.
Zaterdagavondmet Bluezz, Golfert en Karina
Altijd grappig soms... Begon toen ik op een helpdesk zat ...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook snel aan dialecten en accenten aanpassen, Haags, Brabants, zelfs talen van over de grens zoals Fries, Frans en Engels wil wel lukken
O ja, dat had ik gelezen, maar ik dacht dat ik had gelezen dat jij niet aan meets deed?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja Dees, pas geleden.
Zaterdagavondmet Bluezz, Golfert en Karina
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Nee die heeft heerlijke huis al een poosje geleden verlaten, hij woont nu met zijn vriendin in Leiden.
Hij werkt in R'dam en ik woon tussern R'dam en Leiden en hij stapt regelmatig hier uit om te komen eten
Ze zou ook niet meer komen ...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, dat had ik gelezen, maar ik dacht dat ik had gelezen dat jij niet aan meets deed?
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aah, Fann was de surprise act van de avond
Dat heeft een ex-zwager van me uit Spanje ook gedaan en dat huis, staat op de monumentenlijst aldaar en hij heeft het van binnen helemaal opgepimpt ala de films van Almodovarquote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat is wel lekKer toch?
Dat hoor ik tenminste van mijn oudste zus, de laatste is ook net het huis uit
of eigenlijk zit hij er nog in, want hij heeft het van zijn ouders gekocht en die
hebben een ander huis gekocht![]()
Best een slimme jongen
dat zeg me helemaal niksquote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft een ex-zwager van me uit Spanje ook gedaan en dat huis, staat op de monumentenlijst aldaar en hij heeft het van binnen helemaal opgepimpt ala de films van Almodovar
Moet je maar eens een paar van zn films kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat zeg me helemaal nikswat moet ik me daarbij voorstellen dan?
Nee hoor. Een mini-meet.quote:
Dat B niet durfde ja ,,,quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Een mini-meet.
In een gezellige Ierse karaokebar.
Op de WC!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef chufi het volgende:
Toen was ik ff roken waarschijnlijk dan
Beetje meezingen aan tafel ?
als je mee mag ....quote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Terwijl je zo;n mooie stem hebt ... Volgende keer ga ik met je mee
Mijn zoon is uiteraard (quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon is uiteraard ()ook slim maar heft nog geen geld om een huis te kopen!
moet je er wel gaan wonenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel voor iets in Spanje als tweede huis dan,,,
mag ik ze nog een keertje zien? *lief kijkt*quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat vindt jij nou van deze schoenen ?![]()
Ik vind dat zooooooo lelijk, of ligt dat nou aan mij
Dan moet ik dat plaatje weer gaan zoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik ze nog een keertje zien? *lief kijkt*
oh, laat maar danquote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet ik dat plaatje weer gaan zoeken
Op zn tijdquote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet je er wel gaan wonen
Geen echtgenote meer?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
die horen bij het rijtje zus, dochter, nicht, buurvrouw
Deze had je zelf ook kunnen vinden Sasquote:
Nu ik het weer terugzie... Geen klompvoetjes model.. Dan ga je geen 15 cm de lucht inquote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet ik dat plaatje weer gaan zoeken
whut?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ik het weer terugzie... Geen klompvoetjes model.. Dan ga je geen 15 cm de lucht in
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze had je zelf ook kunnen vinden Sasja meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:
vette kuiten?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef sacha het volgende:
daar krijg je vette kuiten van, echt schoenen voor te kleine meisjes
Jij maakte je er vooraf druk om dus weer in de spoilertquote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... ik had de foto niet gezien, met dat kwoot alarm zie je alleen de post die je gekwoot hebt
ja moet je zelf weten
Dus hard werken en strakke kuiten bedoel je Sas?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef sacha het volgende:
daar krijg je vette kuiten van, echt schoenen voor te kleine meisjes
je enkels vallen weg dus je kuiten lijken groterquote:Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vette kuiten?wat moet ik me daaaaaaaar bij voorstellen dan?
mijn god ik praat echt poepquote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus hard werken en strakke kuiten bedoel je Sas?
Toch wel benieuwd hoe jullie daar dan beland zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ver heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg
ah... ballon kuiten noemde mijn moeder die altijdquote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
je enkels vallen weg dus je kuiten lijken groter
maar ik zie alleen kleine (lees niet lange) meisjes met die mongolen bootsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... ballon kuiten noemde mijn moeder die altijd
dat gaat je geen reet aanquote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd hoe jullie daar dan beland zijn
Dus jij bent 175-181 of zoquote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ik zie alleen kleine (lees niet lange) meisjes met die mongolen boots
Ik heb ze één keer gezien bij een meisje in het beige en toen dacht ik dat ze haarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ik zie alleen kleine (lees niet lange) meisjes met die mongolen boots
en met een beige legging zodat het net lijkt alsof ze in haar blote bipserette looptquote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ze één keer gezien bij een meisje in het beige en toen dacht ik dat ze haar
voeten in het gips had![]()
Doen we echt niet .. Maar goed hoe is de situatie op je eiland? Bussen zullen wel weer niet rijden van de NS nooit gehoord.. Fietspaden wel schoongemaakt zoals bij mij om de hoek?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef sacha het volgende:
gewoon 100 topics teruglezen dan weet je het
bussen?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we echt niet .. Maar goed hoe is de situatie op je eiland? Bussen zullen wel weer niet rijden van de NS nooit gehoord.. Fietspaden wel schoongemaakt zoals bij mij om de hoek?
Ok 1 busje (hotel vervoer) en 2 taxis?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
bussen?![]()
1 busje (komt zo) het is winter weet je nog, dan zijn 'we' hier alleen![]()
fietspaden sneeuwvrij?echt niet, dan gaan alle schelpjes er af...
verder is de woei hard en erg koud, de stuifduinen van sneeuw hoog en de ijsbaan officieel nog niet open want dan moet het eerst dooien
zoiets, ik zit nooit in een hotelquote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok 1 busje (hotel vervoer) en 2 taxis?
neequote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. ik heb het gezien, dat verlies ik
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, jij krijgt hem (of wat het dan ook is) gewoon
Nog niet ... Maar door er veel over te posten kun je Yvonne wel beinvloeden.. Waarom komt ze eigenlijk nooit in 40+ ?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je kan niet eens stemmen man
Omdat ze er nog als 37 jaar uitzietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet ... Maar door er veel over te posten kun je Yvonne wel beinvloeden.. Waarom komt ze eigenlijk nooit in 40+ ?
Kijk maar uit... straks staat ze achter jequote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet ... Maar door er veel over te posten kun je Yvonne wel beinvloeden.. Waarom komt ze eigenlijk nooit in 40+ ?
Ja en dan ? Ben niet bang of zo hoor ..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk maar uit... straks staat ze achter je
Slaap zacht Fannquote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb iedereen bang gemaakt?![]()
nou dan ga ik maar slapen![]()
Truste Allemaal !
Ik dacht al waar is iedereen ineensquote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan ? Ben niet bang of zo hoor ..
Ik ben er toch altijd ...quote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht al waar is iedereen ineens![]()
Truste Chufi
see you leter
Yvonne is toch 14quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
We zaten het schaep te bekijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht al waar is iedereen ineens![]()
Wel belangrijk! Heb de papieren hier nog liggen, ga ze binnenkort eens invullen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik luister naar een gezellige euthanasie discussie
Wat is ditquote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
niet overdrijven Sas... 44 +n factor krijg ik nu te zien
Zal het dr eens vragenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
En ik blijf er bij dat Bijlo op het huwelijkfeest van mm zus speelde, toen nog onbekend
Ik kan daar ook wel een mening over hebben..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik luister naar een gezellige euthanasie discussie
oh hallo!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel een mening over hebben..
Als het passief moet gebeuren door iemand te laten verhongeren en uitdrogen dan vind ik dat achterlijk.
Oh hallo
Ik ken de meeste genomineerden niet en een groot aantal forum-onrderdelen ken ik ook al niet meer.quote:
Te simpel gesteld.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel een mening over hebben..
Als het passief moet gebeuren door iemand te laten verhongeren en uitdrogen dan vind ik dat achterlijk.
Oh hallo
quote:
Op het huwelijksfeest van mn zus speelde er een swingende blinde ... En hij was goed .. de new Stevie wonder , wiens nummers ie ook zong.. EN daarnaast speelde ie alles ,, Ongelofelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bijlo woonde een tijdje in mijn buurt (Utreg) leuke scherpe vent.
nog net zo saai, dus helemaal goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Very much alive, hoe is het met jouw leven?
de 18 van FANN was wel heel groots, maar voor je leeftijd zie je er prima uit Gquote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
En ze wordt dit jaar net zo oud als ik....
Ja, hij klaagde laatst nog bij mij dat ie je al een tijdje niet gezien heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Bijlo woonde een tijdje in mijn buurt (Utreg) leuke scherpe vent.
ik kan nog steeds verdwalenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroegah kende je nog bijna elke user en alle onderdelen.
Ja vooruit, zo bedoelde ik het niet, ik heb nu gevallen in mijn hoofd zitten waarin het niet gebeurt omdat het wettelijk gezien niet mag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat mensen daar soms voor kiezen.
Jij ook voor je lengte en dikte.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
de 18 van FANN was wel heel groots, maar voor je leeftijd zie je er prima uit G
Fann is al naar bed KT .. Morgen verder .. Ik ben ook zo pleitequote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Very much alive, hoe is het met jouw leven?
[..]
Hallo, waarom te simpel?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is al naar bed KT .. Morgen verder .. Ik ben ook zo pleite
heb je gevallen in je hoofd zitten? brrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja vooruit, zo bedoelde ik het niet, ik heb nu gevallen in mijn hoofd zitten waarin het niet gebeurt omdat het wettelijk gezien niet mag.
Ja daarom doe ik soms zo raarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je gevallen in je hoofd zitten? brrrrrrrrrr
Hmm Okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
KT is cool maar gaat wel zo naar bed
Dat zou fijn zijn... Gewoon een dagje alle sneeuw laten verdwijnen om daarna weer lekker te gaan vriezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef sacha het volgende:
na het weekend een dooi aanval![]()
*in schuilkelder kruipt*
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef sacha het volgende:
na het weekend een dooi aanval![]()
*in schuilkelder kruipt*
Kate Bushquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm Ok
Ik zie dat de tijd wel erg snel gaat ja, ik zet even kate bush op.
Hoe ga je te werk en wat gaat er mis? Die van mij loopt ook wel eens vast, dan poer ik wat met een pollepel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als er iemand ervaring heeft?
CUL / Wat is een goeie en betaalbare Blender voor Smoothies?
Ik mot een andere, deze gaat niet zo goed met dat bevroren fruit
Misschien komt het omdat hij al een paar jaar oud is, maar dat ijs (of bevroren fruit) heeftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe ga je te werk en wat gaat er mis? Die van mij loopt ook wel eens vast, dan poer ik wat met een pollepel.
Doe je er dan eerst alleen het fruit in?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat hij al een paar jaar oud is, maar dat ijs (of bevroren fruit) heeft
ie moeite mee, hij is denk ik niet sterk genoeg?
Maar volgens mij is deze ook niet geschikt voor Smootie, ik heb de Princess blender 212015.
http://www.dewitbeeldgeluid.nl/blenders?itemID=244
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe je er dan eerst alleen het fruit in?
Bij werkt het 't beste als ik eerst de yoghurt doe en daarop het fruit.
En het fruit in etappes erbij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee ik doe eerst vloeistof in de Blender, melk of vruchtensap en daarna
pas het (bevroren) fruit, maar ik moet hem steeds heel hard heen en weer
schudden want dan zit de boel weer vast, meestal lukt het pas écht als het
fruit begint te ontdooien en da's niet de bedoeling.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Oh, dus die is misschien ook gewoon op. RIP blender.
serieus?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Favoriete onderwerp (een van de) om mensen over te adviseren. Voordat je denkt dat ik een neurotische poetsmiep ben.
Jij bent een soort Miep Kraak van de Huishoudservice?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Favoriete onderwerp (een van de) om mensen over te adviseren. Voordat je denkt dat ik een neurotische poetsmiep ben.
Nooit van gehoord!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent een soort Miep Kraak van de Huishoudservice?
\quote:
Mien Dobbelsteen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
\
Niet?!
Vroeger heeft zij nogal wat reclamespots gedaan, zoals Croma en Witte Reus, ze gaf dan allerlei tips voor het huishouden.
Nee, die niet, zij was ook van Zeg eens Aaa, maar Miep deed alleen reclames.quote:
nee, alleen de 'benaming' Miep Kraak a.k.a. kraakhelder a.k.a. poetsvrouwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef Deisyy het volgende:
Raar hč, ik kan ook niets vinden.
Maar ken jij haar wel sacha?
Mot je wel in Rotjeknor wonuh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je kan ook een Miep huren![]()
http://miepkraak.nl/informatie.html
Mijn zus met man ook, maar ik heb die aflevering niet gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:57 schreef just me het volgende:
Moeder van 'n vriendin is ooit in dit programma geweest, vriendin was niet zo blij met de openhartigheid van haar moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |