SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een mooie toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef golfer het volgende:
Ja, dat is wel weer een toepasselijke TT van Fann.![]()
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef Lienekien het volgende:
Sekreet of sekretie als afscheiding ken ik wel. Maar ik heb dan ook veel ziekenhuisseries gezien. En sekreet als wc kende ik ook al.
Een schutting uit lichaamsklieren?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.
of denk ik nu te diep na
Hey!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zullen we eens opletten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Heel diep nagedacht idd FANNquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.
of denk ik nu te diep na
veel te diep, dit niveau ga ik nooit halenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of denk ik nu te diep na
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey!Hij is weer vogelvrij KTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou je bent mij al weer kwijtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een schutting uit lichaamsklieren?
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
veel te diep, dit niveau ga ik nooit halen
Ik ga ook zo voordat KT weer begintquote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]oké bedtijd dus voor mij
Truste
Ik ga wel weer weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga ook zo voordat KT weer begint![]()
lekker
Jij bent toch medisch onderlegd? Jij kent toch wel de exocriene en endocriene klieren?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik goochel voor de grap op lichaamsklier kom ik dit tegen![]()
![]()
![]()
https://karinoldeweghuis.wordpress.com/2012/07/page/6/
Jah ik ben medisch onderlege, ik ken ze wel maar zocht een plaatjequote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent toch medisch onderlegd? Jij kent toch wel de exocriene en endocriene klieren?
En denk je dat we dat allemaal lezen....?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
Je moet het toch tenminste proberen!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En denk je dat we dat allemaal lezen....?
Heeft het gesneeuwd?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
het is de lieve heer gelukt om tijdens het verwisselen van zijn Tena 3 sneeuwvlokjes er uit te persen!
alles op rijmquote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
nee, Aap op slee naar school brengenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus morgen croissantjes met een krant
Ja zo. net mn toskes bosteld (tanden gepoetst)quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik dacht dat jij ook ging tukken Chuuf.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
quote:mijn zus,
het jaloerse kreng,
degene van de judaskus,
het wordt hoog tyd dat ik die bitch om het leven breng.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik schoot in de lach bij die teksten en plaatjes, dat het nog bestaat
en ik moet altijd aan mijn zus denken, die vind dat soort dingen prachtig
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Dan is het vast met een t dat borstelt
Ik ga powernappen en om kwart over 7 door desneeuw ploegen
naar de trein.
quote:Op maandag 21 januari 2013 06:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sacha komt toch van een eiland? Of komt ze eigenlijk uit Friesland?
ze noemen vandaag niet voor niets Blue Mondayquote:Op maandag 21 januari 2013 09:25 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff. Ben eindelijk op mijn werk. Duurde 5 kwartier. Normaal 1 kwartier. Kutsneeuw en Ierland ligt dan onmiddellijk platEn ik heb ook niet geslapen
Lekker begin van de week.
Het is vandaag gewoon de 28e Birthday van mijn zoon !!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ze noemen vandaag niet voor niets Blue Monday![]()
alhoewel ik het meer een White Monday vind![]()
Het eiland hoort bij Friesland FANNquote:Op maandag 21 januari 2013 06:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sacha komt toch van een eiland? Of komt ze eigenlijk uit Friesland?
Van harte met je een op een blauwe maandag geboren zoonquote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is vandaag gewoon de 28e Birthday van mijn zoon !!
![]()
![]()
heb je je zoon voor de 28ste keer verteld hoe laat, hoe en waar hij geboren is?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is vandaag gewoon de 28e Birthday van mijn zoon !!
![]()
![]()
Was je liever Duits geweest?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:33 schreef sacha het volgende:
[..]
das allemaal de schuld van de Duitsers
Je snapt het niet, hč?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Of je liever had gehad dat de Duitsers je eiland waren blijven bezetten
dat doen ze nog steeds het halve seizoenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Of je liever had gehad dat de Duitsers je eiland waren blijven bezetten
Ja dat kuilen graven moet je blijven oefenenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:55 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doen ze nog steeds het halve seizoen
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je je zoon voor de 28ste keer verteld hoe laat, hoe en waar hij geboren is?![]()
gefeliciteerd!
Wat voel je je?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef sacha het volgende:
maareh...
ben ik nou een Fries omdat ik in Friesland woon?
of een eilander omdat ik op een eiland woon?
of een West-Fries omdat ik daar geboren ben?
of toch een Fries omdat mijn ouders en voorouders Friezen zijn?
of een kwart Duits omdat mijn Pake (=opa Fann) daar geboren is?
of toch ook een beetje Zeeuw omdat dat bloed in de familie zit?
of toch van adel omdat dat in de familie zit?
of Amsterdammer omdat ik daar mijn halve leven gewoond heb?
GEWOON sacha will doquote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef sacha het volgende:
maareh...
ben ik nou een Fries omdat ik in Friesland woon?
of een eilander omdat ik op een eiland woon?
of een West-Fries omdat ik daar geboren ben?
of toch een Fries omdat mijn ouders en voorouders Friezen zijn?
of een kwart Duits omdat mijn Pake (=opa Fann) daar geboren is?
of toch ook een beetje Zeeuw omdat dat bloed in de familie zit?
of toch van adel omdat dat in de familie zit?
of Amsterdammer omdat ik daar mijn halve leven gewoond heb?
eigenlijk voel ik mij nietsquote:Op maandag 21 januari 2013 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Duits? Of West Friesch?
Ik voel me een Amsterdamse Groninger met Spaanse trekjes
Ja maar dat noemt ze niet ... Goed we laten het erbijquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Ja, da's toch Yiddisch? Mensch, durf te leven!
Hoe bedoel je, dat noemt ze niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat noemt ze niet ... Goed we laten het erbij
Yiddischquote:Op maandag 21 januari 2013 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat noemt ze niet?
Het is een Yiddisch woord. Dat wil niet zeggen dat je Yiddisch of Joods moet zijn om je een mensch te kunnen noemen.quote:
Ok .. Ik heb wel een Friese naam. maar ben het nietquote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef sacha het volgende:
ik voel mij mens, maar niet speciaal eilander, Fries, Amsterdammer, West-Fries of noem maar op...
het is maar net welk antwoord op dat moment de vraag beantwoordt:
'oh, ben jij een eilander?'![]()
'oh, ben jij een Fries?'![]()
'oh, ben jij Amsterdammer?'
En ik in Overijssel maar heb juist wél een zagte ch! Ik praat ook niet zo raar Tukkers. Bij mij staat een deur gewoon open, niet 'los' enzo. En ik ga niet 'op' bed. Lig er liever in.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef just me het volgende:
Ook niet stijfkoppig?
Ik ben geboren in Limburg maar heb geen zacht g
Nee, kon ik niet horen !quote:Op maandag 21 januari 2013 18:26 schreef golfer het volgende:
Geboren en getogen in Mokum en dat kan niemand aan mij horen.
Maar jij woont er alleen maarquote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, kon ik niet horen !
dat is waar, daar ben ik niet geborenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij woont er alleen maarKomt er ook niet vandaan
Ik denk dat je aan Chufi niks moet vertelllenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Fann een rasechte Amsterdamse was
Als je naast dr zit zou je dat ook denken, maar over dat accent hadden we het al gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Fann een rasechte Amsterdamse was
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je naast dr zit zou je dat ook denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |