SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een mooie toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef golfer het volgende:
Ja, dat is wel weer een toepasselijke TT van Fann.![]()
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef Lienekien het volgende:
Sekreet of sekretie als afscheiding ken ik wel. Maar ik heb dan ook veel ziekenhuisseries gezien. En sekreet als wc kende ik ook al.
Een schutting uit lichaamsklieren?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.
of denk ik nu te diep na
Hey!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zullen we eens opletten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Heel diep nagedacht idd FANNquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je een afscheiding hebt dat ben je eigenlijk discreet toch? een afscheiding als in schutting bedoel ik.
of denk ik nu te diep na
veel te diep, dit niveau ga ik nooit halenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of denk ik nu te diep na
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey!Hij is weer vogelvrij KTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou je bent mij al weer kwijtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een schutting uit lichaamsklieren?
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
veel te diep, dit niveau ga ik nooit halen
Ik ga ook zo voordat KT weer begintquote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]oké bedtijd dus voor mij
Truste
Ik ga wel weer weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga ook zo voordat KT weer begint![]()
lekker
Jij bent toch medisch onderlegd? Jij kent toch wel de exocriene en endocriene klieren?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik goochel voor de grap op lichaamsklier kom ik dit tegen![]()
![]()
![]()
https://karinoldeweghuis.wordpress.com/2012/07/page/6/
Jah ik ben medisch onderlege, ik ken ze wel maar zocht een plaatjequote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent toch medisch onderlegd? Jij kent toch wel de exocriene en endocriene klieren?
En denk je dat we dat allemaal lezen....?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik goochel voor de grap op lichaamsklier kom ik dit tegen![]()
![]()
![]()
https://karinoldeweghuis.wordpress.com/2012/07/page/6/
Je moet het toch tenminste proberen!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En denk je dat we dat allemaal lezen....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |