Volgens mij hou jij ook meer van je orka dan je in woorden uit zou kunnen drukken.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens hou ik meer van m'n baan dan ik in woorden uit zou kunnen drukken.
Ja die moeten we gewoon turf laten steken in Drenthe. Of de mijnen in Limburg insturen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef GSbrder het volgende:
Studenten die niet van hun studie (c.q. vakgebied) houden moeten ook gewoon kappen met studeren.
Zo bevorder je ook alleen maar de kansloze studies, wat mij ook niet wenselijk lijkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef GSbrder het volgende:
Studenten die niet van hun studie (c.q. vakgebied) houden moeten ook gewoon kappen met studeren.
Jaja, ook dat blabla enzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook meer van je orka dan je in woorden uit zou kunnen drukken.
Maar hé, HBO is wat 20 jaar geleden LBO zwakstroom was, dus ook op de uni lopen er eppi's en eppo's rondquote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die moeten we gewoon turf laten steken in Drenthe. Of de mijnen in Limburg insturen.
Kut voor je.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, ook dat blabla enzo.
Maar ik meen het serieus. Ik geniet echt van m'n werk. Alle facetten ervan.
Nog erger; studenten die oprecht van een kansloze studie houden.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo bevorder je ook alleen maar de kansloze studies, wat mij ook niet wenselijk lijkt.
Ik heb het vaak andersom. Dat ik dat ik denk dat een acteur nog leeft, maar die blijkt dan al een decennium dood te zijn ofzo.quote:
Heer-lijk.quote:
Het allerergste, de overheid die ook nog daadwerkelijk een accreditatie voor dergelijke ongein geeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog erger; studenten die oprecht van een kansloze studie houden.
Je hebt gewoon teveel gezopen en begint sentimenteel te worden mafkees.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, ook dat blabla enzo.
Maar ik meen het serieus. Ik geniet echt van m'n werk. Alle facetten ervan.
Praktijk is ook veel toffer.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog erger; studenten die oprecht van een kansloze studie houden.
U doet een Echtgaafje?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar hé, HBO is wat 20 jaar geleden LBO zwakstroom was, dus ook op de uni lopen er eppi's en eppo's rond.
Het aller-allerergste; studenten met 50k studieschuld voor een pauperstudie, waar de overheid 60k in heeft geinvesteerd qua collegegeld en waarbij de studieschuld wordt kwijtgescholden omdat de overheid een uitkering verstrekt à raison de 12k p/jaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het allerergste, de overheid die ook nog daadwerkelijk een accreditatie voor dergelijke ongein geeft.
Het is onmogelijk dat er idioten op een universiteit rondlopen?quote:
Altijd. Maar ik doe dan ook MBO vastgoedquote:
Donders, jij kent mij!quote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel gezopen en begint sentimenteel te worden mafkees.
Dat maken VS, vP en ikzelf ook geregeld mee, dus het is geen schandequote:Op zondag 20 januari 2013 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Donders, jij kent mij!
Ben inderdaad heel blauw. Het was te gezellig vandaag. Net nog wezen Chinezen. Ik vrees dat we daar nooit meer mogen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |