Ozil?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Syntix het volgende:
Ronaldo is sowieso beter dan messi, maar dan nog niet de beste ter wereld. Die speelt overigens ook bij Real.
We have a winnerquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen Syntix-kenner, Xabi Alonso.
Xabi raakt heel het seizoen al geen pepernoot meer.quote:
hoeft ook niet, hij is standaard al de eindbaas.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Xabi raakt heel het seizoen al geen pepernoot meer.
Voetbalkenners over de hele wereld hebben gestemd wie de beste is en uiteindelijk was dat Messi. Maar jij bent natuurlijk de opperkenner, de expert, de almachtige.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Syntix het volgende:
Ronaldo is sowieso beter dan messi, maar dan nog niet de beste ter wereld. Die speelt overigens ook bij Real.
Arbeloa ?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Syntix het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Xabi raakt heel het seizoen al geen pepernoot meer.
O ben jij er zo een, wat jij wil man.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
hoeft ook niet, hij is standaard al de eindbaas.
Vorig seizoen geniaal goed ja, de beste middenvelder imo. Al zijn passes kwamen aan, dit seizoen is het omgekeerd helaas.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
Xabi is best een baas hoor. Ondergewaardeerd naar mijn idee.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
OP DIT MOMENT NIET!quote:
quote:
Hoezo ondergewaardeerd, door wie, die gast speelt zo goed als altijd, bij Real Madrid en het Spaanse nationale elftal. Bij RM zitten Ozil, Khedira, Kaka, Modric geregeld op de bank, maar Xabi nauwelijks. Bij spanje lopen is de concurentie misschien nog wel groter en nog speelt hij alles.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
Woendsdag of Donderdag revanche in de Copa del Reyquote:Op zondag 20 januari 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
Valencia heeft het nog niet opgegeven.
0-0 na een kwartier.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Woendsdag of Donderdag revanche in de Copa del Rey
Helaasquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef TheGeneral het volgende:
Deze wedstrijd mag nog wel een kwartiertje duren hoor
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef MRN89 het volgende:
Was dat nou een stiekeme ''goooollllll'' ?
Inderdaad, bij die goal van Malaga.quote:
Van bovenaf ziet het er best redelijk uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Inderdaad, bij die goal van Malaga.
Lekker veld trouwens
Als hij maar geen koekoek gaat zeggen, dat is zo triest als iemand anders als Sierd het doet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
Hij wilde Valencia uitspreken a la sierd, wel schattig.
Koekoekquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij maar geen koekoek gaat zeggen, dat is zo triest als iemand anders als Sierd het doet.
Dan moet je niet gaan spytoolen op johannes_vermeer en koekoek.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij maar geen koekoek gaat zeggen, dat is zo triest als iemand anders als Sierd het doet.
Ik bedoelde vooral andere verslaggevers, hier is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan spytoolen op johannes_vermeer en koekoek.
quote:
Zo werkt het meestal wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed. Alle loftrompetten en uitingen van vertrouwen opgeteld kunnen we, geheel volgens de wetten van het profvoetbal, op onze vingers natellen dat Mourinho er nog dit, of aan het eind van het seizoen uit ligt.
rook, vuur, dit datquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo werkt het meestal wel.
We zullen het zien.
Van mij mag die verkapte tolk per direct oprotten.quote:
Om volgende week weer ergens te stellen dat Madrid supporters een obsessie voor Barcelona te hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Van mij mag die verkapte tolk per direct oprotten.
Rottende gezwel van de voetballerij, overal waar hij komt is er gezeik.
Verlengenquote:
?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om volgende week weer ergens te stellen dat Madrid supporters een obsessie voor Barcelona te hebben.
Het spaanse voetbal is het beste diep in de nacht.quote:
Het publiek hoeft morgen toch niet vroeg op om te werken.quote:
Het commentaar van elsierdquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spaanse voetbal is het beste diep in de nacht.
Zoals met de spaanse supercopa die laat tot ontbranding kwam en ze gingen vechten.
Maar ik welquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het publiek hoeft morgen toch niet vroeg op om te werken.
Maar ze kunnen toch moeilijk morgen op het kantoor aankomen met een lunchpakketje en zeggen tegen de baas: "Ja maar op sport1...."quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het publiek hoeft morgen toch niet vroeg op om te werken.
Viel me ook op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona zet even aan, van 40% inzet naar 60% en Malaga bezwijkt al
Sjek is er niks bij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat de commentator wel tevreden is over Barcelona.
Zou een goeie zijn voor de NOSquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat de commentator wel tevreden is over Barcelona.
Dat doet me denken aan mijn zelfgemaakte memequote:
Komt deze Messi van jouquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan mijn zelfgemaakte meme
[ afbeelding ]
Alleen scoort Messi altijd wel dus heb ik er niks aan en kan ik 'm nooit gebruiken.
Nee, niet de messi fap, deze combinatie van die vier plaatjes plus tekst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komt deze Messi van jouWereldberoemd
Echt? Kijk je dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was een leuk potje. De kwaliteit lag wat hoger dan de Africa cup.
Die combinatie ben ik ook wel vaker tegengekomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet de messi fap, deze combinatie van die vier plaatjes plus tekst.
Die eikels hebben 'm dan van mij gejat en ze hebben mij geen royalties betaald.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die combinatie ben ik ook wel vaker tegengekomen.
http://forum.dutchbodybui(...)c-292549/index7.html
Om in termen van Gijp te blijven: die kunnen er echt he-le-maal niets van. Toch een beetje een guilty pleasure van mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt? Kijk je dat?
Ik keek de wedstrijd tijdens het hardlopen. Man, wat ik heb gelachen
Ik moest wel kijken. Stond niks anders op in de gymquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om in termen van Gijp te blijven: die kunnen er echt he-le-maal niets van. Toch een beetje een guilty pleasure van mij.
Daarom doe ik altijd mrstylo rechtsonderin. Ben al bijna miljonair.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die eikels hebben 'm dan van mij gejat en ze hebben mij geen royalties betaald.
Wie had de koekoeksklok ook al weer gemaakt, was dat niet Veerboot?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die eikels hebben 'm dan van mij gejat en ze hebben mij geen royalties betaald.
"zet even aan"quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona zet even aan, van 40% inzet naar 60% en Malaga bezwijkt al
Ja tuurlijk daarom spelen ze thuis 2-2 tegen deze ploegquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Viel me ook op.
Ze spelen echt op halve kracht he.
Ik doe niet of Malaga niets voorstelt, waar haal je dat vandaan? Barcelona speelde lang niet op volle kracht, dan lijkt Malaga natuurlijk al snel heel goed, maar ik geef toe dat ze aardig speelden vandaag. Neemt niet weg dat Barcelona 2-3 klassen beter is en toen die eenmaal echt gingen aanzetten, was Malaga kansloos en liep Barcelona snel weg. Vier uit-goals bij Malaga is natuurlijk een topprestatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:47 schreef Equites het volgende:
[..]
"zet even aan", je doet nu alsof Malaga niks voorstelde en Barca toch maar even ging voetballen zeg. Wat een bullshit. Malaga speelde heel goed en helaas ligt Barca er niet uit.
Laat je niet zo leiden door de media. Omdat de media Barcelona verheerlijkt is dat voor jou een reden om meer een hekel te krijgen aan die club. Maar ik vind het vrij matig als je mening afhangt van het gedrag van de media of andere mensen die Barcelona de hemel in prijzen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja tuurlijk daarom spelen ze thuis 2-2 tegen deze ploeg
Ik word zo moe van die Barca fappers.
Met Pinto op goal speel je per definitie op halve krachtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja tuurlijk daarom spelen ze thuis 2-2 tegen deze ploeg
Ik word zo moe van die Barca fappers.
5 Clasico's binnen een half jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:38 schreef Nober het volgende:
30/01 Real Madrid - FC Barcelona (CdR, HF)
29/02 FC Barcelona - Real Madrid (CdR, HF)
03/03 Real Madrid - FC Barcelona (Speelronde 26)
En dan op 15 maart loten ze elkaar in de CL kwartfinale...
Joseph Goebbels zal het anders niet met je eens zijn dat je de massa niet kan beďnvloeden door de media.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 03:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat je niet zo leiden door de media. Omdat de media Barcelona verheerlijkt is dat voor jou een reden om meer een hekel te krijgen aan die club. Maar ik vind het vrij matig als je mening afhangt van het gedrag van de media of andere mensen die Barcelona de hemel in prijzen.
Minden haten, elke voetbal-liefhebber zal het spel van Barcelona kunnen waarderen als ze hun anti-Barcelona bril afzetten, even los of je wel of niet voor die club bent.
Die is dood, die is het nergens meer mee eensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Joseph Goebbels zal het anders niet met je eens zijn dat je de massa niet kan beďnvloeden door de media.
uuhm het is dit jaar geen schrikkeljaar dus 29/02 behoort volgens mij niet tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:38 schreef Nober het volgende:
30/01 Real Madrid - FC Barcelona (CdR, HF)
29/02 FC Barcelona - Real Madrid (CdR, HF)
03/03 Real Madrid - FC Barcelona (Speelronde 26)
En dan op 15 maart loten ze elkaar in de CL kwartfinale...
27 februari inderdaad, mijn fout. Op die dag worden beide returns gespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef lionella het volgende:
[..]
uuhm het is dit jaar geen schrikkeljaar dus 29/02 behoort volgens mij niet tot de mogelijkheden.
di 26/02 of wo 27/02 lijken mij eerder de 2 data om de terugwedstrijd van de beker te spelen
http://www.marca.com/2013(...)drid/1359142688.htmlquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
Iker geopereerd en 3 maanden op non-actief ...
Omdat die Adan eigenlijk gewoon een prutsert is xDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hoezo tekent Lopez een contract voor 4 jaar, terwijl Casillas maar 3 maanden geblesseerd is?
Kan Adan opbokken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hoezo tekent Lopez een contract voor 4 jaar, terwijl Casillas maar 3 maanden geblesseerd is?
En perfect: Links, rechts. kopbalquote:
Jammer dat er een pingel tussen zat.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En perfect: Links, rechts. kopbal
En dat in 10 minuten...
Ti's maar goed dat hij uit de ajaxopleiding komtquote:
Geniaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef Nober het volgende:
Messi scoort al 11 competitieduels op rij, de laatste keer dat Messi niet scoorde was op 3 november tegen Celta de Vigo (3-1).
Ronaldo ligt al in een hoekje te huilenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef opreis het volgende:
Denk je dat Ronaldo weer in gaat lopen met goals op Messi, maar als het zo door gaat niet dus
Hij scoort ook sinds 7 november in alle wedstrijden (La Liga, Champions League en de Copa Del Rey) behalve tegen Benfica want toen viel hij uit.quote:
Heb sinds het record de statistieken niet meer bijgehouden, zal zo weer eens kijken. Hij moet over het totale aantal van vorig seizoen heen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij scoort ook sinds 7 november in alle wedstrijden (La Liga, Champions League en de Copa Del Rey) behalve tegen Benfica want toen viel hij uit.
Inderdaad. Hij twijfelde dus al over de vorige keer. Daarom dacht ik ie van nu laat ik het maar gaan.quote:
Volgens mij had hij op 27 januari vorig jaar nog geen 42 doelpunten dus misschien gaat dat wel lukken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb sinds het record de statistieken niet meer bijgehouden, zal zo weer eens kijken. Hij moet over het totale aantal van vorig seizoen heen.
Als Mourinho slim is begint ie alvast op de tribunequote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
Zin in woensdagGoeie scheids ook volgens sierd
twitter:SierdVos twitterde op zondag 27-01-2013 om 19:44:00Die man daar met de vlag kan zo meedoen aan die reclame met Willy en Rene van de Kerkhof bij HansAnders sjonge jonge wat een blinde vink! reageer retweet
twitter:SierdVos twitterde op zondag 27-01-2013 om 19:39:05Ik ben benieuwd of Bar Refaelii al op de arm van Dani alves staat, als ze erop past, met die grote... voordelen reageer retweet
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
GGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL MESSI![]()
![]()
![]()
Hij zal toch wel een flink optrekje moeten hebben om al die ballen, inclsief de 4 gouden, op te slaan.quote:
Laatst zag ik een foto van zijn prijzenkast, dat zag er erg mooi uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij zal toch wel een flink optrekje moeten hebben om al die ballen, inclsief de 4 gouden, op te slaan.
Het zit Alexis niet echt mee inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laatst zag ik een foto van zijn prijzenkast, dat zag er erg mooi uit.
Die Alexis kunnen ze wel verkopen, die mist meer kansen dan Immers.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laatst zag ik een foto van zijn prijzenkast, dat zag er erg mooi uit.
Die Alexis kunnen ze wel verkopen, die mist meer kansen dan Immers.
Hij mag de zolder van Cristiano gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij zal toch wel een flink optrekje moeten hebben om al die ballen, inclsief de 4 gouden, op te slaan.
Leuk, dan weet die ook eens wat het isquote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij mag de zolder van Cristiano gebruiken
Hij duikt graag dus op het eerste gezicht zeg ik volmondig 'ja'.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Het zit Alexis niet echt mee inderdaad.
Vraag me steeds meer af of ie ook wel bij Barca past..
Eens, vandaag ook weer zeer irritant bezig.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij duikt graag dus op het eerste gezicht zeg ik volmondig 'ja'.
Fuck yeah! Mooie wedstrijd met het Athletic dat we gewend waren van vorig jaar. Misschien heeft te maken met het feit dat Llorente eindelijk vertrekt richting Juventus, maar ze hebben Atlético compleet van de mat gespeeld. Hopelijk is dit de wedstrijd die voor de omslag kan zorgen en waardoor Athletic nog Europa in kan. Negen punten moet toch te overbruggen zijnquote:
Dat is ook een record volgens mij, die gaat hij nog verbreken dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef Nober het volgende:
Vooraf was het onmogelijk om te denken dat iemand 50 goals zou maken in een competitie met 38 wedstrijden.
Messi staat echter alweer op 33 na 21 dus is 60 goals in een seizoen haalbaar?
Dat constante vergelijken tussen Messi & Ronaldo, wat is het doel daar achter?quote:Op maandag 28 januari 2013 05:43 schreef Shreyas het volgende:
Wel zuur voor Ronaldo, maakt hij eindelijk in een weekend drie goals voor Real Madrid, gaat Messi er later die dag met vier goals overheen. Hij blijft echt de eeuwige tweede achter Messi
Het doel daarachter lijkt mij om te bepalen wie beter is.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:21 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dat constante vergelijken tussen Messi & Ronaldo, wat is het doel daar achter?
Alsof er mensen zijn die nog steeds moeite hebben met het bepalen wie beter is, er zijn er nog wel veel die moeite hebben met het toegeven dat Messi dat is.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Het doel daarachter lijkt mij om te bepalen wie beter is.
Met wie moet je Messi anders vergelijken ?
Ik ben zelf overigens van mening dat ze niet te vergelijken zijn omdat het totaal andere voetballers zijn.
Hij gaat nu proberen op deze manier meer goals te maken dan Messiquote:
De eigen goal hattrick zou wel het unicum zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij gaat nu proberen op deze manier meer goals te maken dan Messi
In een wedstrijd tegen Granada scoren?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef RubenSosa het volgende:
Heeft C.Ronaldo toch iets bereikt wat Messi niet gelukt is.
Ik denk het eerlijk gezegd wel, kwaliteitsverschil is te groot.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef wspa_ het volgende:
Hoe speelt Real eigenlijk? Gaan ze dit nog winnen?
1-2quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef wspa_ het volgende:
Hoe speelt Real eigenlijk? Gaan ze dit nog winnen?
Who cares, kampioenschap is al lang weg en plaatsing CL gaat geen probleem worden. Welk doel hebben ze nog?quote:
supporters tevreden houden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Who cares, kampioenschap is al lang weg en plaatsing CL gaat geen probleem worden. Welk doel hebben ze nog?
Ik hoop dat Valencia dat niet toe laat en zelf de goals makenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef TheFatLady het volgende:
Wat een faalhaas die Christiano Ronaldo.
Messi kan natuurlijk niet achterblijven vandaag en zal naar verwachting 2 x in eigen doel scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |