SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Wat een eer.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Howrse reklame; moest aan jou denken.
xoxo
wie is er jarig?quote:
dus jij bent jarig?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kreeg die mail voor mn verjaardag.
Proficiatquote:
ah, dan ben ik een week jongerquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Paar dagen terug hoor, 17 januari.21.
![]()
Dankjewel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dan ben ik een week jongerHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bijna jarig dus![]()
quote:
SCHREEUWERIGE BUIquote:
ZE KUNNEN ALLEMAAL DE VINKENTERING KRIJGEN STELLETJE GRAFTAKKENquote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU ANDERS IK WEL GOFTEDOMMEEE KUTHOERUUUUUHHHHH
NOU WEL MEER DAN DE VINKETERING JONG GODSAMME ZE HALEN HET BLOEDDDD ONDER MN NAGELS VANDAAN EN IK HEB ZOVEEL TE DOEN NOG EN SLDGKASDGAquote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef leeell het volgende:
[..]
ZE KUNNEN ALLEMAAL DE VINKENTERING KRIJGEN STELLETJE GRAFTAKKEN
EENS, MORGEN ALLESBESLISSENDE TENTAMEN OF IK MAG BLIJVEN OF SCHOOL EN IK HEB NOG GEEN KAAAAAANKER GEDAAN OMDAT MENSEN MIJ LASTIG VALLEN EN RAAR DOEN EN SHIT AIDS NEGERquote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU WEL MEER DAN DE VINKETERING JONG GODSAMME ZE HALEN HET BLOEDDDD ONDER MN NAGELS VANDAAN EN IK HEB ZOVEEL TE DOEN NOG EN SLDGKASDGA
hey babequote:
haha, let een beetje op jezelf eh, je laatste dagen op deze breedtegraadquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Dastan het volgende:
aw man ik dacht laatste drinkdag ik neem het ervan, zat in de bus naast een keurige dame en al wat tolde in mijn hoofd was o god o god niet overgeven niet overgeven
zenuwen tot de kruin
nu even wat eten maken en klaarmaken voor de allerlaatste kroegentocht
geniet ervanquote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef Dastan het volgende:
in noorderlicht briefje van tien briefje van vijf enkel kwaliteitssprietenwodka met stijl afsluiten dan de soberheid tegemoet
ter afleidingquote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
drink je wel bio cola tussendoor?
god waarom fok ik nog omg sla me dood
quote:
Als je er echt staat.quote:
onvoorwaardelijke liefde tochquote:Op maandag 21 januari 2013 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je er echt staat.Ik weet niet of ik het dan droog houd. Wel heel veel aardigheid en opoffering in een verschijning.
hmm waarom dat dan ?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja omdat dichter bij den haag
jeetje voor een week, wat een farce .quote:
moet kunnenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
jeetje voor een week, wat een farce .
Ik zal m'n best doen. Wellicht is mijn lichaam wel afgetakeld door alle sigaretten, maar ik strompel wel weer terug. Lever zal in ieder geval weer helemaal ontgiftigd zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg je wordt dit jaar 20, ik ken je al best lang
niet doodgaan in caïro
Ik ga het hoekie niet om, Faaluser. Zet die Dirk-Jan aan en ik ben gewoonweg in beeld als zit ik tegenover je. Enkel een aanraking is niet mogelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:22 schreef Faaluser het volgende:
Ik zal een traan laten bij elke Camel die ik rook. Wat was je een goede jongen, Dastan.
ah, genot, worden uiteraard samen genuttigdquote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Dastan het volgende:
En voor jou, leeuw, staan in juni uiteraard een slof Camel en twee belastingvrije bizongraswodkaflessen klaar.
Gezellig. Dan gaan we leuk GENOT TAMATTUH GENOT TAMATTUH roepen. Bij voorkeur in een overvol café.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ah, genot, worden uiteraard samen genuttigd
niet over beginnen gaarnequote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef leeell het volgende:
mijn mening over bloed is ook wel veranderd tevens
eens jaquote:Op maandag 21 januari 2013 18:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
barmannen
weinig goeie mensen zie je achter de bar
wat een baas, duur ?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.En als ik naar binnen loop schenkt die gozer al wat jenever in.
brandweer.nlquote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
waar kan ik eigen telefoon abo samenstellen? gr gr ju boi peter
waar moet ik op klikken voor de telefoon abo's??????quote:
colofon , ze zijn niet de slimste daar weetjwelquote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waar moet ik op klikken voor de telefoon abo's??????
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
colofon , ze zijn niet de slimste daar weetjwel
Huhwathuhwat? Vrijdagmorgen heel vroeg ben ik op stage, daar mag je best langskomen hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG BLOEMPJE ZAL IK VRIJDAGMORGEN HEEL VROEG LAMGSKOMdN BIJ JE????
ik heb je nr trouwens niet meer anders kon ik je een bericht sturenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Huhwathuhwat? Vrijdagmorgen heel vroeg ben ik op stage, daar mag je best langskomen hoor
Aaaahhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb je nr trouwens niet meer anders kon ik je een bericht sturen
Maar heb aankomende week dus stage in den haag, alleen vrijdag ben ik dan vrijdus dacht langskomen ditday
okequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Aaaahhhmoet je op mijn stage komen vrees ik
Aaahh. Nou, dan moet je even de ergo bellen bij mij op stagequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uren die ik in projecten buiten school stop ofzo
Zoals meelopen bij instellingen of project opstarten vrijwilligerswerk bleble
bellen, brrquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Aaahh. Nou, dan moet je even de ergo bellen bij mij op stageMag je vast wel een dag meelopen
.
http://www.florence.nl/wo(...)is?steID=1&catID=141
Is niet eng zotquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bellen, brrenwel beetje kort dag
Ben maar een week in den haag, snuffelstage ditdat
Is goed, zorg ik dat ik dan een muts voor 'm hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeee leukdan moet je even zeggen wanneer. Dan neem ik Joe mee!
bhahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is goed, zorg ik dat ik dan een muts voor 'm heb.
Het is een pinguin, hij kan gewoon naakt.quote:
maar ; (quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is een pinguin, hij kan gewoon naakt.
Een bikini is te moeilijk manquote:
Die kan ik aan. Een vest moet ook nog lukken. Maar dan moet ik wel zijn maten hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig leest hij niet mee ..
Sokken?
Heb je de still al binnen uit de film "Hannibal" van die hersenpan die open isquote:
neejohhhhhhquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ikwil een still van wolfrolf in zijn natuurlijke habitat
warm voetenbadje maken!!1quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Buh voeten bevroren
Had toch mn laarzen aan moeten doen
dubbele of driedubbele cijfers?quote:
maar???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tjha als je er niks aan verandert
Zie ik er zo dik uit in dit jurkje?quote:
Nee, zware botten lieverdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zie ik er zo dik uit in dit jurkje?
Naar Doetinchem??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef Snowbells het volgende:
Biets ga met je motor naar duitsland en dan schnitzel essen
Roosvicee.jpgquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef Beach het volgende:
gewoon op mezelf dat ik mn leven zo verneukt heb
quote:Beste Kb,
steek je deze in je zak....... Je hebt het hoogste cijfer voor BVO van de klas! : ) Knap gedaan!
Nopequote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
DANKJEEEEE
zeg ben jij bekend met de kessler stichting?
Vertel me meer.quote:
http://www.kesslerstichting.nl/visie/missiequote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel me meer.
Ahahah, net tijdens het Wilhelmus op tv kwam mijn kat geschokt tussen de gordijnen vandaan en ging ie tv kijken
Reageerde slechtsquote:
Sryquote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klonk zo spannend. Anti-climax.
what else is new?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben chagrijniggggg niet normaaaaal
ik haat KB helemaal nietquote:
Ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bijna nooit chagrijnig smorgens
Doe eens niezo sjaggoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bijna nooit chagrijnig smorgens
ARG, superieure SC, ik moet geen appelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dit is niet jongmijn autisme
WAAR BEN IK?
oh oké. Appel is best lief.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ARG, superieure SC, ik moet geen appel
Nee best niet.quote:
Dat hij vervelend is ligt niet aan mijquote:
Hij is niet vervelend, jij vindt hem vervelend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat hij vervelend is ligt niet aan mij
HET IS EEN FEIT BROM IK JEquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij is niet vervelend, jij vindt hem vervelend.
nee allene mcsteamy hihihquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zagen jullie mcdreamy pic van jan?
?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wenkwenkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
AppelCake, niet jij, schatje jijquote:
hij is best oké. Maar Heppie vindt van niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Wie is dat ook alweer? Al die appels ineens.
Als Happyflappie dat vindt zal het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hij is best oké. Maar Heppie vindt van niet.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als Happyflappie dat vindt zal het wel zo zijn.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als Happyflappie dat vindt zal het wel zo zijn.
Staalboekjen omfggggggquote:We're pleased to inform you that we've upgraded your order of Skyfall on Blu-ray to a limited edition Steelbook version at no extra cost. This version has only just been made available by the manufacturer and is exactly the same Blu-ray + DVD + Digital copy product, but packaged in a premium tin Steelbook instead of the standard plastic casing used on most Blu-ray/DVD products.
As you had already pre-ordered this item, we wanted you to automatically receive this premium edition, which only has limited quantities available.
Paardmodus geactiveerd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef Snowbells het volgende:
Wat heeft Yolanthe met haar bovengebit gedaan
Oh, laten bleken dan zeker. Doen die vrouwen dat niet allemaal?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdacht wit opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |