SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Wat een eer.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Howrse reklame; moest aan jou denken.
xoxo
wie is er jarig?quote:
dus jij bent jarig?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kreeg die mail voor mn verjaardag.
Proficiatquote:
ah, dan ben ik een week jongerquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Paar dagen terug hoor, 17 januari.21.
![]()
Dankjewel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dan ben ik een week jongerHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bijna jarig dus![]()
quote:
SCHREEUWERIGE BUIquote:
ZE KUNNEN ALLEMAAL DE VINKENTERING KRIJGEN STELLETJE GRAFTAKKENquote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU ANDERS IK WEL GOFTEDOMMEEE KUTHOERUUUUUHHHHH
NOU WEL MEER DAN DE VINKETERING JONG GODSAMME ZE HALEN HET BLOEDDDD ONDER MN NAGELS VANDAAN EN IK HEB ZOVEEL TE DOEN NOG EN SLDGKASDGAquote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef leeell het volgende:
[..]
ZE KUNNEN ALLEMAAL DE VINKENTERING KRIJGEN STELLETJE GRAFTAKKEN
EENS, MORGEN ALLESBESLISSENDE TENTAMEN OF IK MAG BLIJVEN OF SCHOOL EN IK HEB NOG GEEN KAAAAAANKER GEDAAN OMDAT MENSEN MIJ LASTIG VALLEN EN RAAR DOEN EN SHIT AIDS NEGERquote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU WEL MEER DAN DE VINKETERING JONG GODSAMME ZE HALEN HET BLOEDDDD ONDER MN NAGELS VANDAAN EN IK HEB ZOVEEL TE DOEN NOG EN SLDGKASDGA
hey babequote:
haha, let een beetje op jezelf eh, je laatste dagen op deze breedtegraadquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Dastan het volgende:
aw man ik dacht laatste drinkdag ik neem het ervan, zat in de bus naast een keurige dame en al wat tolde in mijn hoofd was o god o god niet overgeven niet overgeven
zenuwen tot de kruin
nu even wat eten maken en klaarmaken voor de allerlaatste kroegentocht
geniet ervanquote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef Dastan het volgende:
in noorderlicht briefje van tien briefje van vijf enkel kwaliteitssprietenwodka met stijl afsluiten dan de soberheid tegemoet
ter afleidingquote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
drink je wel bio cola tussendoor?
god waarom fok ik nog omg sla me dood
quote:
Als je er echt staat.quote:
onvoorwaardelijke liefde tochquote:Op maandag 21 januari 2013 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je er echt staat.Ik weet niet of ik het dan droog houd. Wel heel veel aardigheid en opoffering in een verschijning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |