ja ik dacht dat het automatisch opgehoogd werd, niet dus, heb al een verzoekje gedaan in het fb topicquote:Op zondag 20 januari 2013 20:37 schreef twentemeisje het volgende:
Hee psst Marrije, het volgnummer klopt niet. De vorige was ook 110.
jazeker!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo dan
@PJ; die bedoelde ik ookmeende dat er ook nog een vogeltje in die boom zat....
ik ga voor je speure van de week, heb meerdere dingen opzij gelegd....
@KJ; ook jouw Dunspak kwam ik tegen vandaag; PM je ff je adres? komt ie je kant op
Geen mt 80?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Morretje het volgende:
Mijn kleertjes er ook nog maar even in dan:
Maat 68
Maat 74
Maat 86/92
Past S dat nog? Mt 80 (is nu langer dan 75cm)quote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef bitterend het volgende:
Het is deze http://www.dpam.com/gilet-32917-p.html
maat 12 maanden - 74cm
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:29 schreef L4cs4p het volgende:
BJ zijn de goodmoodjumpsuits (groen, blauw en grijs) er nog? HOeveel wil je er voor?
gemist; maar die waren via PM ook al snel vergevenquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Morretje, als ik toch nog een meisje verwachtte, dan had ik je hele maat 86 opgekocht. jee, echt helemaal m'n smaak!
Nou ja, dat is ook al bijna een jaar geleden dat ik dat van je overnamquote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh echt? Ik had geen idee dat jij dat overgenomen had. (Waar is mijn geheugen?).
Wat leuk <3
Ik heb ze voor je gereserveerd dame! Stuur je mij even een pm met je adres? Dan gaan ze vandaag of morgen op de post.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Troeta het volgende:
Ik weet ff niet meer hoe ik moet pmen op de tablet, maar twentemeisje mag ik in maat 74 nummer 7 het olilyvestje, nummer 17 het hemabroekje en nummer 18 het mim-pi rokje van je? Pm ik je morgen even.
Hoop dat ze nog niet weg zijn:-)
Leuk he, ben er echt blij meequote:
Thanx! Ja klopt, die felle kleuren kan hij goed hebben, hij is best een bruine baby. Alleen bij een soort beige lijkt hij ineens heel ziek ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Mineola het volgende:
Superleuk Spees, wat staat rood hem goed! (en aqua ook trouwens, volgens mij?)
Evita.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben de PM kwijt dus ik weet niet meer van wie ik het hier heb overgenomenmaar het piratenpakje past nu goed en hij is zo leuk!!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, ik vind hem wel mooi. Maar ik wil hem dan eerst wel even uitproberen denk ik. Heb geloof ik via de reisdoeken eens een zara te leen gehad, en die kreeg ik toen niet lekker geknoopt. Hij was volgens mij ook nog erg stug. Maar jij woont wel redelijk in mijn regio zag ik, dus dat zou nog lukken.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
En ik heb nog een Zara Ocean mt 5. FIJNE zomerdoek...
van mijquote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben de PM kwijt dus ik weet niet meer van wie ik het hier heb overgenomenmaar het piratenpakje past nu goed en hij is zo leuk!!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thanx. Durf het dan niet aan ivm seizoenen....quote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef Marrije het volgende:
Echt 68, al heb ik het denk ik wat te lang doorgedragen, vandaar dat het is gaan trekken bij de drukknoopjes.
volgens mij heb ik er nog wel een, een groene van h&m, een parkaquote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef Vlindur het volgende:
Niemand een winterjasje voor jongens in 98?
Picture pleasequote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij heb ik er nog wel een, een groene van h&m, een parka
Zondequote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef Marrije het volgende:
Sorry vlindur, wilde net een foto maken zie ik dat het maat 92 is.
Het is een maat 6, om en nabij de 4,5 meterquote:Op maandag 21 januari 2013 08:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gerbera, hoe lang is die Amazonas? Ik zoek nog wel een zomerdoek, maar twijfel of deze niet te lang is.
De flessen wel, de viva-potjes niet. En daar heb ik er massa's van staan. En van de flesjes nietquote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
tip; je kan ook de aventflessen rechtstreeks onder de kolf draaien... dat deed ik meestal.
Woehoew!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:12 schreef twentemeisje het volgende:
Die heb ik wel voor je OooLizaooO! Ik zoek 'm straks ff op. Tegen verzendkosten mag je 'm hebben. Of als je in de buurt van Twente woont dan mag je 'm ophalen.
Heb je pm gestuurd! Bedankt voor je snelle reactie!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb er net twee opgeduikeld, wil je ze alle twee? Dat maakt qua verzendkosten niets uit. Stuur me maar ff een pm met je adres, dan probeer ik ze morgen op te sturen.
Och kijk die mooie meiden van je nou!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:23 schreef Cantare het volgende:
Twentemeisje, het is goed aangekomen hoor, en leuk! Ter illustratie, gelijk ook voor Barbabientje:
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:16 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Heb je pm gestuurd! Bedankt voor je snelle reactie!
Haha. Gelukkig kan ze 'm wel hebben ja. Het is zo'n bleekscheet dat ik erg moet oppassen wat ik haar aantrek.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Och kijk die mooie meiden van je nou!Het vestje staat haar veel leuker dan ie Saar stond!
[..]
Hu? vreemd... Hijs juist bijna leegquote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Fannetje het volgende:
Lamb, ik wil je een PM sturen maar je inbox is vol!
Hebje ook de map verwijderde items leeg gemaakt?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Hu? vreemd... Hijs juist bijna leeg
Maar hij staat idd op 100%
Dmmetje?
neequote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hebje ook de map verwijderde items leeg gemaakt?
Had ik dit iets eerder geweten... Heb pas nog 2-3 winterjassen maat 98 aan iemand meegegeven voor de kringloop. Dyon had er teveel en die jassen stonden hem het minst (van zn broer geweest). Zal nog even in de kast kijken, maar denk dat de jas die ik nog heb niet zo'n dikke is.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ZondeHij heeft nu 92, maar het wordt wat te klein. Nu heb ik laatst met hem in de H&M gepast, maar daar verzoop hij weer in. Lastig, zo'n tussenin kind
Ah, wat een mooie dames! Staat ze goed dat rood!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:23 schreef Cantare het volgende:
Twentemeisje, het is goed aangekomen hoor, en leuk! Ter illustratie, gelijk ook voor Barbabientje:
[ afbeelding ]
Ik vroeg het laatst ook al eens..quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Had ik dit iets eerder geweten... Heb pas nog 2-3 winterjassen maat 98 aan iemand meegegeven voor de kringloop. Dyon had er teveel en die jassen stonden hem het minst (van zn broer geweest). Zal nog even in de kast kijken, maar denk dat de jas die ik nog heb niet zo'n dikke is.
Ik heb gekeken, maar helaas.. Allemaal nog te grote jassen voor Dyon, dus voor R ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vroeg het laatst ook al eens..
Ik hoop dat je nog wat hebt hangen/liggen!
Bedankt voor het kijken iigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar helaas.. Allemaal nog te grote jassen voor Dyon, dus voor R ook.
Ik droomde vannacht dat S toch nog zo klein bleek, dat ik haar best nog in maat 74 en 80 kon proppen en dat ik dus een hele lading kleertjes van jou had overgenomenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef Cantare het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kan ze 'm wel hebben ja. Het is zo'n bleekscheet dat ik erg moet oppassen wat ik haar aantrek.
Bij mij zijn wat dingen verkocht inmiddels. Dit is over. En ik zie dat er voor het pyjamaatje iets loopt. Dus die is waarschijnlijk ook weg.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef clauwheee het volgende:
Uit zelfbeschermingkom ik hier weinig, maar heb ook wat meisjesdingen:
Uilpyjama 50/56 (1x gedragen)
Tweezijdig jasje 56/62
Truitje en vestje mt 62
Zomeroutfit Dirkje mt 56 nieuw
Noppies minipakketje mt 56/62/68
3 basic broekjes mt 56/vallend 56
Fleece jasje H&M mt 68 (nieuw)
www.mijnalbum.nl vind ik wel handig & makkelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef Lamb29 het volgende:
Even soort van offtopic..
Welke foto-upload site gebruiken jullie? Ik wordt gillend gek van Photobucket
picasaweb. Kan ze ook rechtstreeks met mn telefoon uploaden naar het album.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef Lamb29 het volgende:
Onze eigen sitequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb zo'n avent antilek beker staan, ik weet of je daar wat mee kan? Mag je hebben tegen verzendkosten, al weet ik niet of t heel praktisch is kwa kostenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef mrien het volgende:
Ik zoek Avent flessen, 260ml of groter
Iemand nog wat staan wat niet meer gebuikt wordt? Bij ons zijn ze de laatste tijd hard gesneuveld en ze worden gebruikt hier als tuitbeker
Weet je ook hoe oud hij is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:14 schreef loeszie het volgende:
Het is voor een vriendin van mij trouwens. Ze wil er graag 100 euro voor. Of ruilen voor een mooie doek maat 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |