Ik heb ze voor je gereserveerd dame! Stuur je mij even een pm met je adres? Dan gaan ze vandaag of morgen op de post.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Troeta het volgende:
Ik weet ff niet meer hoe ik moet pmen op de tablet, maar twentemeisje mag ik in maat 74 nummer 7 het olilyvestje, nummer 17 het hemabroekje en nummer 18 het mim-pi rokje van je? Pm ik je morgen even.
Hoop dat ze nog niet weg zijn:-)
Leuk he, ben er echt blij meequote:
Thanx! Ja klopt, die felle kleuren kan hij goed hebben, hij is best een bruine baby. Alleen bij een soort beige lijkt hij ineens heel ziek ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Mineola het volgende:
Superleuk Spees, wat staat rood hem goed! (en aqua ook trouwens, volgens mij?)
Evita.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben de PM kwijt dus ik weet niet meer van wie ik het hier heb overgenomenmaar het piratenpakje past nu goed en hij is zo leuk!!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, ik vind hem wel mooi. Maar ik wil hem dan eerst wel even uitproberen denk ik. Heb geloof ik via de reisdoeken eens een zara te leen gehad, en die kreeg ik toen niet lekker geknoopt. Hij was volgens mij ook nog erg stug. Maar jij woont wel redelijk in mijn regio zag ik, dus dat zou nog lukken.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
En ik heb nog een Zara Ocean mt 5. FIJNE zomerdoek...
van mijquote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben de PM kwijt dus ik weet niet meer van wie ik het hier heb overgenomenmaar het piratenpakje past nu goed en hij is zo leuk!!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |