Beterschap !quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef twentemeisje het volgende:
Administratie BJ, administratie! (ik houd hier ook een lijstje bij anders ga ik vreselijk de mist in
).
Ik zie net dat er hier nog een hele stapel in maat 74 en deels 80 ligt, maar ik knal uit elkaar van de koppijn dus dat moet maar tot morgen wachten :-).
68, soms al klein vallende 74 !quote:
Gaat ook snel!quote:
Lief hè.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oh! Wat zijn S. en R. hier nog mini.
niet normaal snel !quote:
Die broekjes de blauw/groene variant mt86 hadden Wolf en Niels afgelopen zomer nog aan,geweldige dingen!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Je wordt rijk BJ!![]()
Dat zeemanspul had ik zo leuk gevonden voor mijndametje. Helaas hadden ze die niet in de grotere maten.
Mt 80quote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
niet normaal snel !
Maar ligt wel erg aan het merk.
En jouw ukkie ?
heeeeeeeeeeeel schattig !quote:
die met die vogel? daar moet ik eens ff naar op zoek, want was een 68 en heb ik al ergens apart gelegd.... maar ooooooo waar????quote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die broekjes de blauw/groene variant mt86 hadden Wolf en Niels afgelopen zomer nog aan,geweldige dingen!
BJ,heb ik nog altijd een dibs op dat ene geweldige groene Lindex setje? Als je nog weet waar ik t over heb
Ik heb een donker roze vest van dpam...moet ik foto maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Zoë23 het volgende:
Toch nog 3 vd 4 dingen van BJ haha
Ik zoek nogsteeds lange mouw rompers mt 80! En een rood vest of shirt
Geen ideequote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]![]()
Ik ken jou niet, of wel?![]()
Donker rozequote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb een donker roze vest van dpam...moet ik foto maken?
Nee,groen jurkje met een boom erop en groen gestreepte legging. Meen dat je die destijds in 68 had gekocht,of 62quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die met die vogel? daar moet ik eens ff naar op zoek, want was een 68 en heb ik al ergens apart gelegd.... maar ooooooo waar????
What did i doquote:Op zondag 20 januari 2013 20:25 schreef bodpa09 het volgende:
M. gymt nog in die broekjes maat 86.
Gerberaaa!!!!!Je was me voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |