Nog niet nee. Vind je de reclames niet irritant?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga het maar eens via SBS6 beginnen te volgen. Daar is nog geen NL topic over?
Ik neem als ik ooit programma's op de commerciėlen bekijk het altijd op de DVD-recorder op en bekijk het dan achteraf met snel doorspoelen van reclames.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
Nog niet nee. Vind je de reclames niet irritant?
Oh dat is wel beterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem als ik ooit programma's op de commerciėlen bekijk het altijd op de DVD-recorder op en bekijk het dan achteraf met snel doorspoelen van reclames.
Idem. Moet er wel even inkomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef fratsman het volgende:
Net op SBS gekeken. Toffe serie!![]()
En natuurlijkEdgar Allan Poe
Als Nederlanders het prut vinden dan is het meestal wel een hit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:45 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die het niet echt enerverend vindt als je niet into Edgar Allan Poe bent?
Die referenties zijn misschien spannend, maar het doet mij helemaal niets.
En dan kijk ik niet eens via SBS6quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als Nederlanders het prut vinden dan is het meestal wel een hit.
SBS6quote:
Die FBI vrouw is toch een follower? Ik zie geen andere reden waarom ze hem dat boek zou geven. Plus de hele "oooeh kijk eens wat spannend" sfeer die er om heen zat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat deze serie zich perfect leent voor allerlei zeer onverwachten plottwists en dus ook deus ex machina's.
In episode 2 dacht ik nog, mooi, geen nieuwe characters en dus geen groeiende Following, en toen bam, die gast op het einde. Dat is natuurlijk listig, in principe kan iedereen een volger zijn van Purefoy.
Zelf zie ik het nog wel gebeuren dat iemand van binnen de FBI een Follower is. Dat kleine ventje met zijn tag aan zijn ketting verdenk ik een klein beetje.
Tja in die zelfde voorspelbaarheid zou Mike Weston (Shawn Ashmore) de eerste moeten zijn die er van het team aan gaat. Met zijn idolatie van Ryan Hardy staat ie met stipt op één.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:52 schreef schijffie het volgende:
[..]
Die FBI vrouw is toch een follower? Ik zie geen andere reden waarom ze hem dat boek zou geven. Plus de hele "oooeh kijk eens wat spannend" sfeer die er om heen zat.
Vind het wel mooi dat je gewoon een aflevering en de zeik wordt genomen en dat iemand dan toch weer niet is, wat jij denkt dat ie isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
Het einde, dus ongeveer de laatste 5-10 minuten, waren weer erg goed en spannend, maar ook nu vond ik de rest van de ep vrij saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en nu weerDie gast zal wel denken wattefak jong0ns!
[ Bericht 32% gewijzigd door wolfrolf op 06-02-2013 00:30:05 ]lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |