Nog niet nee. Vind je de reclames niet irritant?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga het maar eens via SBS6 beginnen te volgen. Daar is nog geen NL topic over?
Ik neem als ik ooit programma's op de commerciëlen bekijk het altijd op de DVD-recorder op en bekijk het dan achteraf met snel doorspoelen van reclames.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
Nog niet nee. Vind je de reclames niet irritant?
Oh dat is wel beterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem als ik ooit programma's op de commerciëlen bekijk het altijd op de DVD-recorder op en bekijk het dan achteraf met snel doorspoelen van reclames.
Idem. Moet er wel even inkomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef fratsman het volgende:
Net op SBS gekeken. Toffe serie!![]()
En natuurlijkEdgar Allan Poe
Als Nederlanders het prut vinden dan is het meestal wel een hit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:45 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die het niet echt enerverend vindt als je niet into Edgar Allan Poe bent?
Die referenties zijn misschien spannend, maar het doet mij helemaal niets.
En dan kijk ik niet eens via SBS6quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als Nederlanders het prut vinden dan is het meestal wel een hit.
SBS6quote:
Die FBI vrouw is toch een follower? Ik zie geen andere reden waarom ze hem dat boek zou geven. Plus de hele "oooeh kijk eens wat spannend" sfeer die er om heen zat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat deze serie zich perfect leent voor allerlei zeer onverwachten plottwists en dus ook deus ex machina's.
In episode 2 dacht ik nog, mooi, geen nieuwe characters en dus geen groeiende Following, en toen bam, die gast op het einde. Dat is natuurlijk listig, in principe kan iedereen een volger zijn van Purefoy.
Zelf zie ik het nog wel gebeuren dat iemand van binnen de FBI een Follower is. Dat kleine ventje met zijn tag aan zijn ketting verdenk ik een klein beetje.
Tja in die zelfde voorspelbaarheid zou Mike Weston (Shawn Ashmore) de eerste moeten zijn die er van het team aan gaat. Met zijn idolatie van Ryan Hardy staat ie met stipt op één.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:52 schreef schijffie het volgende:
[..]
Die FBI vrouw is toch een follower? Ik zie geen andere reden waarom ze hem dat boek zou geven. Plus de hele "oooeh kijk eens wat spannend" sfeer die er om heen zat.
Vind het wel mooi dat je gewoon een aflevering en de zeik wordt genomen en dat iemand dan toch weer niet is, wat jij denkt dat ie isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
Het einde, dus ongeveer de laatste 5-10 minuten, waren weer erg goed en spannend, maar ook nu vond ik de rest van de ep vrij saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en nu weerDie gast zal wel denken wattefak jong0ns!
[ Bericht 32% gewijzigd door wolfrolf op 06-02-2013 00:30:05 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Zal het met het interlandvoetbal van gisteren te maken kunnen hebben...?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef MaJo het volgende:
Hier staat dat SBS6 het uitzend maar ik heb het vanavond toch echt op Veronica gezien?Toffe serie wel, ik ga het voorlopig volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook kut dat die rechercheur er uit is, dat leek me echt een toffe rol."Ik heb nog met hem gekoerst"
SBS zendt het op dinsdagavond om 21:30 uur uit, de herhaling is woensdagavond om 22:30 uur op Veronica te zien als ik het goed heb.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef MaJo het volgende:
Hier staat dat SBS6 het uitzend maar ik heb het vanavond toch echt op Veronica gezien?Toffe serie wel, ik ga het voorlopig volgen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wow erg vergelijkbaar aan episode 2 met een vrijwel exact zelfde stukje storywriting. Ik moet zeggen dat ik steeds minder onder de indruk raak van de twisten.Het concept is grappig en het kijkt nog best aardig weg. De voorspelbaarheid van de 'twisten' , de achterlijkheid van sommige situaties ( alleen die rechercheur mee met die vrouw, de vrouw op haar woord geloven enz ) en het focussen op dit ene groepje doen de serie echter nogal teniet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook kut dat die rechercheur er uit is, dat leek me echt een toffe rol.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Dat is helemaal die hobbit niet. Deze acteur is Shawn Ashmore. De hobbit die je bedoelt is denk ik Dominic "Peregrin Took" Monaghan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:01 schreef Adelante het volgende:
Epsiode 4 vond ik weer wat minder
Dat Hardy en zijn zus niet zouden sterven stond wel redelijk vast in dat restaurant en dat nam de spanning weg. Ook het feit dat die Hobbit binnenkwam en ze redde zag je aankomen, no surprises there.
Verhaaltje rondom het trio was ook niet meesterlijk, wel leuk dat de hostage weer vast zit in de kelder. Enige dat interessant kan worden is dat dat jochie de telefoon bietst en daarmee gaat bellen.
Spannend wel ja, maar man man man wat vreselijk amateuristisch allemaal. Zat me een groot deel van de tijd te ergeren aan de domme acties van een aantal personages. Ik weet het, het is een serie en ik moet ook niet te kritisch zijn, maar aan kwaliteit wordt wel hard ingeleverd nu.quote:
Het laatste. De serie haalt het niveau van Dexter en BB niet, maar is wel vermakelijk om naar te kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:10 schreef shibal het volgende:
ik wil het eigenlijk ook wel gaan volgen. Hoe zit het eigenlijk met de verhaallijn? Is het elke keer een case of the week? of is dit meer als dexter/breaking bad met elke week een cliffhanger en doorlopend verhaal?
Usa topic, maar het is niet druk. Plus dat de afleveringen in NL al iets van een dag later uitgezonden worden, dus het loopt bijna 1 op 1.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:27 schreef D. het volgende:
Er staat [USA] in de TT, maar volgens mij is dit gewoon het NL topic, toch?
Ah dat scheeltquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Usa topic, maar het is niet druk. Plus dat de afleveringen in NL al iets van een dag later uitgezonden worden, dus het loopt bijna 1 op 1.
Een week later. SBS heeft vandaag episode 5 uitgezonden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Usa topic, maar het is niet druk. Plus dat de afleveringen in NL al iets van een dag later uitgezonden worden, dus het loopt bijna 1 op 1.
My bad. Maar goed, ik kijk vrijwel nooit series op de NL tvquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een week later. SBS heeft vandaag episode 5 uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |