Prachtige biografie weer. En herkenbaar natuurlijk, die in zichzelf gekeerde Braddie.quote:Maar Bradley kan ook in zichzelf gekeerd zijn en dan koestert hij zijn grote liefde, zijn keyboard en haalt daar het complete leven uit
Hij heeft geen input, de lijersquote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Wat voor input geven ze jou dan precies Bradley?
Input als in, text bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Wat voor input geven ze jou dan precies Bradley?
Ja, dit is wel waar.. als ik eenmaal écht lekker in de muziek zit, dan haal ik alles uit m`n keyboard wat binnen de context van dat nummer past.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Prachtige biografie weer. En herkenbaar natuurlijk, die in zichzelf gekeerde Braddie.
Zeg nergens dat ik veel verdien. Zeg alleen dat ik wel wat verdien.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef jodengoud het volgende:
hey bradley hoeveel verdien je dan je zegt toch dat je veel verdient
typische vraag van jodengoudquote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef jodengoud het volgende:
hey bradley hoeveel verdien je dan je zegt toch dat je veel verdient
Ja is zo, speel die kaart maar weer, hoelang blijf je daar nog mee doorgaanquote:Op maandag 28 januari 2013 00:06 schreef jodengoud het volgende:
[..]
ik mag dat want tweede wereld oorlog
Heb je ook een zakje met goud om?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:06 schreef jodengoud het volgende:
[..]
ik mag dat want tweede wereld oorlog
Naar mijn weten gebruiken ze niks..quote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef Smack10 het volgende:
Wat wordt daar gesnoven bij 0.58 in dat filmpje
TOTDAT ALLE PALESTIJNeN KAPOT ZIJN !!!11EINZZZquote:Op maandag 28 januari 2013 00:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja is zo, speel die kaart maar weer, hoelang blijf je daar nog mee doorgaan
Laten we niet te veel offtopic gaan en bij het onderwerp Braddie blijvenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:07 schreef jodengoud het volgende:
[..]
TOTDAT ALLE PALESTIJNeN KAPOT ZIJN !!!11EINZZZ
Behalve jou dan, afgaand op je OP..quote:Op maandag 28 januari 2013 00:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naar mijn weten gebruiken ze niks..
Al boeit het me niet meer echt wat ze doen met hun leven.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:47 schreef Braddie het volgende:
Ik ben de laatste 2 weken wel énorm positief gaan denken, en alles wat negatief was (Oude vrienden/gewoontes) heb ik achter mij gelaten, en dit is heel prettig, en ik krijg al van mensen te horren dat ze me veel *aardiger* en *leuker* vinden zo. (Ik was tot voorkort eigenlijk alleen maa
quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:59 schreef Braddie het volgende:
Nou.. vanavond dus éindelijk weer aan de bak op m`n werk.
Word ik later geappt door iemand dat ik een "kanker leijer" ben en een "stoker"
Vervolgens krijg ik van iemand anders een berichtje met daarin een filmpje waarin het woord "Sexloos" valt met mijn naam.
Vervolgens krijg ik van wéér iemand anders een afbeelding van een Facebook chat gesprek van iemand met een vrouw van ergens in de 50 die zegt " Ja.. ik mag hopen dat je niet met Braddie omgaat wat een enge griezel"
En dat persoon wat me dat filmpje stuurde reageerde op dat chat gesprek met: " Hij krijgt alleen een meissie door een post orde bruid uit rusland te bestellen "
Klacht en Samenvatting.
vrienden waarvan je denkt dat het vrienden zijn noemen JOU een stoker, terwijl ze zélf alleen maar aan het stoken ZIJN.
ik moest hardop lachen om deze opmerkingquote:Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef Souteneur het volgende:
Wat ik zo leuk en karakteristiek vind aan je video's, is die gaten in de muur in de studio. Van al die woede-uitbarstingen. Laat echt zien hoe een musicus soms helemaal opgaat in zijn werk.
watquote:Op maandag 28 januari 2013 00:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Behalve jou dan, afgaand op je OP..
Zijn dit trouwens dezelfde vrienden over wie je al vaker gepost hebt of is dit een losstaand groepje?
[..]
[..]
Die gaten zijn al gemaakt, en slechts 2 gaten zijn woede uitbarstingen (Dat hele grote gat kwam omdat een vriend van me achterover vielquote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen om deze opmerking
Alleen mij. Nee, dat is een losstaand groepje.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Behalve jou dan, afgaand op je OP..
Zijn dit trouwens dezelfde vrienden over wie je al vaker gepost hebt of is dit een losstaand groepje?
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |