Braddie, ze willen met z'n tweeën naar de filipijnen en één van de twee noemt zich al maya...quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
Juist.
Heb dus met wat vrienden een muziek projectje genaamd "NoSense"
het begon als een grap maar het word nu wel semi-serieus (We hebben laatst een nummer opgenomen voor een bekende Fillipijnse acteur "Jeff Vasquez" en die vond het helemaal top.
Nu komt het dus.
Die vriend van me die er voor zorgde dat die gast het tof vond en er naar ging luisteren doet dus net alsof ik er niks mee te maken heb..
Hij noemt constant zichzelf en Maya (Bijnaam van een vriend van me) En hij zegt ook constant " Ja, ik ga echt een keer met Maya naar je toe in de fillipijnen, en ik en Maya nemen nog meer nummers voor je op "
dat maakt me zo kwaad.. Doet me een beetje denken aan Milli Vanilli. Ik speel alle instrumenten en alle muziek in, en die 2 strijken de eer op en doen net alsof ik niet besta " Het Youtube kanaal heet ook heel leuk " MayaAndRyan" en de Facebook pagina heet óók "MayaAndRyan" Nou sorry hoor.. maar het mag dan wel begonnen zijn als grap, maar ik vind het op dit moment niet meer grappig.. Eerder énorm vervelend dat er zo gedaan word tegen mij.
Zonder mij was er helemaal geen "NoSense" (Aangezien die gasten geen instrumenten kunnen bespelen, Alles bij elkaar misschien 4 akkoorden op gitaar)
Klacht: Vrienden waar ik een leuk projectje mee heb, strijken alle eer op en doen net alsof ik niet besta, en alsof hun alles doe.
Deze begrijp ik even niet..quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Braddie, ze willen met z'n tweeën naar de filipijnen en één van de twee noemt zich al maya...
Kan het er nog dikker bovenop liggen?
dat is niet mijn Youtube account met serieuze dingen he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef BlueMage het volgende:
Waarom worden er bij deze TS toch altijd youtubevids vol met slechte muziek gepost terwijl ie blijft beweren dat ie zo goed is?
kan niet wachtenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
dat is niet mijn Youtube account met serieuze dingen he.
Dat is een ander account wat ik voorlopig nog even geheim hou voor Fokomdat ik daar wél serieuze dingen op ga posten.
Serieus of niet, julie staat wat te wachten.quote:
Damn, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Serieus of niet, julie staat wat te wachten.
Voorproefje:
(Ja ik ben de toetsenist)
Sinds dit filmpje ben ik trouwens wel flink vooruit gegaan qua toetsenspel dat even terzijde.
Vol verwachting klopt mijn penisquote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voorproefje:
Sinds dit filmpje ben ik trouwens wel flink vooruit gegaan qua toetsenspel dat even terzijde.
okequote:Op zondag 27 januari 2013 23:28 schreef Smack10 het volgende:
Ik irriteer me aan al die mensen die het allemaal zo serieus nemen en volgens de maatstaf van de maatschappij beetje politiek correct willen overkomen.
Moest het even kwijt
Leuk geprobeerd maar toch best wel 'n kutsmoesje, Braddie.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
dat is niet mijn Youtube account met serieuze dingen he.
Dat is een ander account wat ik voorlopig nog even geheim hou voor Fokomdat ik daar wél serieuze dingen op ga posten.
Ja want anders pakken ze je zeker op?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar toch best wel 'n kutsmoesje, Braddie.
Echt he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar toch best wel 'n kutsmoesje, Braddie.
NIks mis met dat gastje, dat kereltje drumt zo strak als een metronoom, en heeft een super lekkere groove.quote:
Dus jullie spelen de hele tijd muziek en niemand durft te zingen? Ja, zo zal je nooit iets bereiken natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voorproefje:
Waar heb je 't over?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want anders pakken ze je zeker op?
Altijd ook weer goed om te weten dat ie in de tijd na één of andere vid toch wel echt met sprongen vooruit is gegaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he.Alles dat kut is zeggen "ja dat was voor de grap".
nee idd, hij doet het wel goed maar ziet eruit als 14 ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 23:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
NIks mis met dat gastje, dat kereltje drumt zo strak als een metronoom, en heeft een super lekkere groove.
LOL. Nee. Maar de meeste van m`n filmpjes waren allemaal van slechte kwaliteit, en hier komen goede kwaliteits filmpjes op, en ook gewoon die laten zien dat ik goed in een band speel enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 23:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want anders pakken ze je zeker op?
Ja, dat is zo.. hij is klein voor z`n leeftijd, maar doet niks af aan z`n muzikaliteit.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
nee idd, hij doet het wel goed maar ziet eruit als 14 ofzo
Nee. Maar dit is een bandcoach bandje gesponsort door een muziek zaak in Hilversum. Dit zijn meer jam sessies dan echte gigs.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dus jullie spelen de hele tijd muziek en niemand durft te zingen? Ja, zo zal je nooit iets bereiken natuurlijk.
Oooohquote:
...toch wel knap, iedere keer weer 'n ander excuus waarom 't gewoon reteslecht is wat je doet.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee. Maar dit is een bandcoach bandje gesponsort door een muziek zaak in Hilversum. Dit zijn meer jam sessies dan echte gigs.
Ja, natuurlijk. Want ik ben ook zo`n slechte toetsenist, en ik kan inderdaad totaal niet spelenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...toch wel knap, iedere keer weer 'n ander excuus waarom 't gewoon reteslecht is wat je doet.
Ik wens je succes. Graag Georgy Porgy in Es volledig. Dankuwel.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...toch wel knap, iedere keer weer 'n ander excuus waarom 't gewoon reteslecht is wat je doet.
Ga denk ik maar 'ns m'n bazige Casiotonebank met wel 99 geluiden bij m'n ouders ophalen en ook youtubevids maken, klinkt net zo goed als wat jij doet wil ik wedden.![]()
Echte muzikanten spelen juist de meest geweldige dingen tijdens zulke spontante jamsessies.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Want ik ben ook zo`n slechte toetsenist, en ik kan inderdaad totaal niet spelen![]()
Alsjeblieft zeg. Dit soort filmpjes geven een vertekend beeld omdat ik hier niet ben voorbereid (Jamsessie enzo)
Haters gonna hate.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ga denk ik maar 'ns m'n bazige Casiotonebank met wel 99 geluiden bij m'n ouders ophalen en ook youtubevids maken, klinkt net zo goed als wat jij doet wil ik wedden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Ik hou 't wel bij het meesterwerkje "Deze vuist op deze vuist..." briljant in al z'n eenvoud.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wens je succes. Graag Georgy Porgy in Es volledig. Dankuwel.
Die kan ik namelijk spelen (Inclusief diminished akkoorden enzo)
Ontkennen dat Braddie een muzikant is.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Echte muzikanten spelen juist de meest geweldige dingen tijdens zulke spontante jamsessies.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haters gonna hate.Snelle ninja-edit trouwens maar maak het maar waar en post het dan, zoals Braddie telkens doet, ook gewoon op Fok.
Webcam aanschaffen en ik doe 't wel. Ga ook niet zeggen dat ik zo geweldig ben en blah blah blah zoals Braddie in werkelijk ieder topic doet en 't dan niet waar kan maken en steeds met kutsmoesjes komt. Moet maar eens afgelopen zijn, ga morgen denk 'ns even wat bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallon!
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Webcam aanschaffen en ik doe 't wel. Ga ook niet zeggen dat ik zo geweldig ben en blah blah blah zoals Braddie in werkelijk ieder topic doet en 't dan niet waar kan maken en steeds met kutsmoesjes komt. Moet maar eens afgelopen zijn, ga morgen denk 'ns even wat bedenken.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Deze vuist op deze vuist coming to you soon.
Ik zeg nergens dat ik "Geweldig" ben, want dat ben ik niet.. ik kan alleen wel goed genoeg spelen om er geld mee te verdienen in serieuze bandjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Webcam aanschaffen en ik doe 't wel. Ga ook niet zeggen dat ik zo geweldig ben en blah blah blah zoals Braddie in werkelijk ieder topic doet en 't dan niet waar kan maken en steeds met kutsmoesjes komt. Moet maar eens afgelopen zijn, ga morgen denk 'ns even wat bedenken.
Die twitter feedquote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik "Geweldig" ben, want dat ben ik niet.. ik kan alleen wel goed genoeg spelen om er geld mee te verdienen in serieuze bandjes.
http://www.gradalicious.com/love-to-lounge/
Ik speel in Love To Lounge en soms speel ik mee met Bread `n Butter.
quote:
Wat voor input geven ze jou dan precies Bradley?quote:Published on Jan 10, 2013
Een gemiddelde NoSense avond, zie je ons in het proces van zowel het maken van het nummer, als het brainstormen voor text voor datzelfde nummer, je ziet alvast een klein voorproefje (Als ik keyboard speel) van een ánder nummer (Volgen julie het nog?) En je ziet ook alvast de *making off* van de video (Maar dat mag éigenlijk geen naam hebben)
Hopelijk vinden julie het wat, sorry voor de kwaliteit (Moest converteren van .MT2 naar .Avi)
Het is gefilmd in Full HD met de Sony HX9V
Mensen bij NoSense:
Ryan Sabado: Zang/Videoclips/input
Casper Maya: Zang/Videoclips/input
Bradley Van Dijk: Zang/Toetsen/Gitaar/Bas/Productie/Videoclips/Vlogs.
hoeveel verdien je danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik "Geweldig" ben, want dat ben ik niet.. ik kan alleen wel goed genoeg spelen om er geld mee te verdienen in serieuze bandjes.
http://www.gradalicious.com/love-to-lounge/
Ik speel in Love To Lounge en soms speel ik mee met Bread `n Butter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |