abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120750974
Ik zelf ben echt hopeloos op zoek naar een scharrel/relatie.. dit uit zich bij mij in énorm veel geflirt met meiden/vriendinnen van mij, sommige vinden mij hier door zelfs een *Creep* of een *freak*

Ze zeggen wel " Als je niet op zoek gaat dan komt het goed " Maar naja, niet dus..

Ik voel doe ook niet aan het stereotype beeld wat er lijkt te zijn ( 6 pack/stoere gozer)

Helaas ben ik een redelijk onzeker stevig mannetje.. het enige waarvan ik zeker weet dat ik het kan is Piano spelen, maar dat zien meiden natuurlijk niet meteen de eerste keer.

En echt een praatje maken zomaar met een random iemand lukt me ook niet echt, tenzij ik met een groepje vrienden ben...

Help me..

Wat moet ik doen om sowieso te stoppen met dat overdreven geflirt.. mensen krijgen zo een heel raar beeld van mij.

En wat moet ik doen om wat zekerder te worden?.... (Sporten doe ik al, ik ga sinds een paar weken niet meer uit, omdat ik eerst aan mezelf wil gaan werken)

Ik ben de laatste 2 weken wel énorm positief gaan denken, en alles wat negatief was (Oude vrienden/gewoontes) heb ik achter mij gelaten, en dit is heel prettig, en ik krijg al van mensen te horren dat ze me veel *aardiger* en *leuker* vinden zo. (Ik was tot voorkort eigenlijk alleen maar negatief, en aan het zeuren op alles en iedereen terwijl ik zelf ook heel veel dingen fout deed)

Heel veel dank.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 09:49:03 ]
  dinsdag 25 december 2012 @ 09:52:32 #2
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120751019
Misschien meer fappen. Dan heb je minder die drift en ga je minder flirten. Verder op internet wat gaan chatten en zorgen voor een date en daarna zorgen dat het je vriendin wordt. En gewoon niet in elke meid waarmee je praat een lustobject zien maar ga haar zien als een meid/persoon.
we dan
pi_120751059
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2012 09:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien meer fappen. Dan heb je minder die drift en ga je minder flirten. Verder op internet wat gaan chatten en zorgen voor een date en daarna zorgen dat het je vriendin wordt. En gewoon niet in elke meid waarmee je praat een lustobject zien maar ga haar zien als een meid/persoon.
Ik zie de meeste meiden niet als lustobjecten... maar ik flirt gewoon énorm.. puur om het flirten..
Probeer wel te minderen, en soms lukt het, en soms lukt het gewoon niet en ben ik in bijna elk gesprek wel een flirterige opmerking aan het plaatsen. En dat schrikt iedereen af, dus ik wil van de gewoonte af :(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 10:52:02 ]
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:03:23 #4
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_120751143
Hoe kun je onzeker zijn en een Flirtmachine tegelijk?
pi_120751231
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef Cuppiecake het volgende:
Geen idee ... Ik ben zo onzeker als de pest over eigenlijk alles wel behalve m`n piano skills... maar tegelijkertijd flirt ik met meiden om mezelf toch.. naja, voldoening te geven of dergelijk.. ik wil ze denk ik dan toch laten vallen voor mij.... De drang om te flirten is heel groot..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 10:51:36 ]
pi_120751736
quote:
Waarschijnlijk flirt hij heel slecht, anders zouden de dames er niet over klagen.
pi_120751754
quote:
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_120751756
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk flirt hij heel slecht, anders zouden de dames er niet over klagen.
Ze klagen er niet direct tegen mij over.. maar ik hoor het dan later van andere mensen, de gebruikelijke roddel ...
pi_120751761
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Tangledup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
pi_120751778
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

?
Kijk je nooit de Big Bang Theory?

Wolowitz flirt met zo'n beetje elke vrouw, maar faalt daarin elke keer (behalve bij Bernadette dan).
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:11:47 #11
256666 leeell
I know you're lonely
pi_120752007
moeilijke situatie bradley, misschien eerst bezoekje aan de kapper ?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_120752305
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:57 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Kijk je nooit de Big Bang Theory?

Wolowitz flirt met zo'n beetje elke vrouw, maar faalt daarin elke keer (behalve bij Bernadette dan).
Ahh, nee. dat kijk ik nooit, maar ik kan me daar wel in vinden.
pi_120752384
Maar als je goed piano kan spelen (en ook gitaar toch? ik heb volgens mij weleens dingen van jou gehoord), misschien moet je dan gewoon in een band gaan zitten of een band beginnen. Dan komen de vrouwen vanzelf :P
pi_120752445
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:32 schreef Tangledup het volgende:
Maar als je goed piano kan spelen (en ook gitaar toch? ik heb volgens mij weleens dingen van jou gehoord), misschien moet je dan gewoon in een band gaan zitten of een band beginnen. Dan komen de vrouwen vanzelf :P
Ik speel ook gitaar, maar dat is nog redelijk priimitief hoor :')
Ik speel nu in 2 bandjes, eentje is een bandcoach bandje van een muziekzaak (Robberts in Hilversum) waarmee zo nu en dan mee word opgetreden..
En de andere is een 40+ gezelligheids bandje, waar we ook mee willen optreden.. maar goed.

Ze zeggen dat muzikanten de meeste vrouwen om zich heen hebben, ik speel gitaar/bas/drums en toetsen, en ik zing een beetje.. nou nog geen een hoor :')
pi_120752641
Ga naar openbare gebouwen met een piano en ga daar spelen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_120752666
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik speel ook gitaar, maar dat is nog redelijk priimitief hoor :')
Ik speel nu in 2 bandjes, eentje is een bandcoach bandje van een muziekzaak (Robberts in Hilversum) waarmee zo nu en dan mee word opgetreden..
En de andere is een 40+ gezelligheids bandje, waar we ook mee willen optreden.. maar goed.

Ze zeggen dat muzikanten de meeste vrouwen om zich heen hebben, ik speel gitaar/bas/drums en toetsen, en ik zing een beetje.. nou nog geen een hoor :')
Een 40+ gezelligheids bandje klinkt ook niet echt hot :P

Tenzij je een lekkere MILF wilt scoren.

Maar ja, je moet het inderdaad niet te hard willen proberen. Dan gaat het sowieso mis.
pi_120752697
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Een 40+ gezelligheids bandje klinkt ook niet echt hot :P

Tenzij je een lekkere MILF wilt scoren.

Maar ja, je moet het inderdaad niet te hard willen proberen. Dan gaat het sowieso mis.
Nee, het is niet Hot :P maar wel *gezellig * En stel we gaan ooit optreden, dan word mijn naam wel rond gebazuind i.c.m de band.. dusja..
Ik probeer te hard, dat is ook zo...Maar het is voor mij moeilijk om niet te doen :(

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 11:48:45 ]
pi_120754877
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze klagen er niet direct tegen mij over.. maar ik hoor het dan later van andere mensen, de gebruikelijke roddel ...
Je kan het dus niet.
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:22:59 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120755334
Je kan het sowieso niet nee. Het is dan ook verstandig om er maar totaal mee te kappen, met je flirten.

TS' succesmeter na met werkelijk iedereen te hebben geflirt: 0
TS' succesmeter als hij gewoon eens normaal gaat doen: ?

Wedden dat ie ooit boven de 0 uitkomt?
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:24:23 #20
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_120755382
Doe wat eerst aan je uiterlijk en lichaam dmv een kappersbezoek, af te vallen en spieren te kweken.
Niet beledigend bedoeld maar dit is ook heel belangrijk.
pi_120755676
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef Silenus het volgende:
Je kan het sowieso niet nee. Het is dan ook verstandig om er maar totaal mee te kappen, met je flirten.

TS' succesmeter na met werkelijk iedereen te hebben geflirt: 0
TS' succesmeter als hij gewoon eens normaal gaat doen: ?

Wedden dat ie ooit boven de 0 uitkomt?
Laat ik het maar proberen, en kijken hoe en wat..
pi_120755697
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
Doe wat eerst aan je uiterlijk en lichaam dmv een kappersbezoek, af te vallen en spieren te kweken.
Kappers bezoek?... mijn lange haar is er al een tijd af, en dat wat ik nog heb verzorg ik gewoon goed :)
Afvallen ben ik mee bezig, wil vanaf januari de sportschool in duiken en wat stamina/spieren gaan kweken.
pi_120756423
Dat automatisch flirten ken ik wel, ging bij mij ook altijd gewoon vanzelf, zelfs een keer zo erg dat ik ongeveer een date had met iemand (die ik niet kende) die mij belde, was niet eens mijn bedoeling maar ik schijn een goede telefoon stem te hebben. Het is nu allemaal wel wat minder nu ik een vriendin heb, maar daar heb je natuurlijk niets aan ;)
Ik had dan wel weer andere issues ;) (naast mensen niet aan kunnen spreken) gewoon zo idioot dat ik bijvoorbeeld in de trein zat en een flirt had met een leuk meisje, die dan vervolgens ook opstond om bij mij te zitten, een leuk gesprek had en dan ineens op staan en de deur uitrennen omdat het mijn station was |:( (nummer uiteraard niet gevraagd)

Het enige advies wat ik je echt kan geven is dat je gewoon jezelf moet wezen (leuk he, zo'n standaard advies ;) ) en dat het misschien goed is om meer hobbies/dingen/sporten te vinden waar je goed in kan zijn en samen met andere mensen kan doen :) Als je meer passies hebt kom je meer mensen tegen die ook die passie hebben en heb je dus vanzelf al leuk contact. Voor de rest komt het echt vanzelf!
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_120757498
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dit is stukken minder belangrijk dan gedrag.

Het helpt vooral omdat je er lekkerder in je lijf van door gaat zitten en daardoor jouw gedrag onbewust ook verandert.

Gedrag is alles.
pi_120764603
Ja mijn gedrag ga ik flink aanpassen, ben al positiever geworden en volgens wat vrienden ben ik veel gezelliger geworden
pi_120767369
Je moet niet wanhopig over komen bij de dames. Daar knappen ze zeker op af. Misschien komt het (overdreven) flirten wel over als wanhopig gedrag?

Een gitaar doet het altijd goed bij de dames. Of je nou kan spelen of niet.
http://www.explosm.net/comics/897/

succes!
Over 9000!
pi_120767511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:17 schreef pietje9k het volgende:
Je moet niet wanhopig over komen bij de dames. Daar knappen ze zeker op af. Misschien komt het (overdreven) flirten wel over als wanhopig gedrag?

Een gitaar doet het altijd goed bij de dames. Of je nou kan spelen of niet.
http://www.explosm.net/comics/897/

succes!
Ik denk inderdaad dat het overkomt als wanhopig.. maar om daar nou opeens mee te stoppen lukt ook niet helaas
pi_121114779
Hey Braddie hang je al aan de ijzers nu?
pi_121117596
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Braddie hang je al aan de ijzers nu?
:D Afvallen ben ik al mee bezig ja, ik ga morgen de sportschool in met een vriend van me, maar ik heb vandaag al een klein uurtje gelopen, heb gister 30 minuten gefietst en een uur gelopen.
En ik ga volgende week op de fiets richting Den Dolder.
  PR en moderator donderdag 3 januari 2013 @ 17:23:00 #30
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121118257
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 09:47 schreef Braddie het volgende:
Ze zeggen wel " Als je niet op zoek gaat dan komt het goed " Maar naja, niet dus..
Hoezo 'niet dus'? Hoe lang heb je het geprobeerd?
Wat ze zeggen is namelijk waar.

Om even wat van mezelf te quoten uit dit topic (kun je best even doorlezen, staan vast ook wat nuttige dingen voor jou in):

quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Moira. het volgende:
TS, als ik jou was zou ik het loslaten.
Nu zo wanhopig op zoek zijn stoot alleen maar vrouwen van je af op het moment dat je daar contact mee probeert te leggen.
Niet goed voor je ego en je schiet er verder niks mee op, want je hebt nog steeds geen chick.

Wees gewoon even blij met dat je niemand hebt, geen gezeik aan je kop, geen ruzies, geen pijnlijke moeilijkdoenerij met gevoelens. Gewoon jij en je rechterhand. Ondertussen natuurlijk wel opengesteld blijven voor de buitenwereld, en gauw genoeg komt er op die manier vanzelf iemand op je pad, denk ik zo :) Zolang je zo wanhopig vastgeklampt zit aan het idee van "hoi, jij hebt tieten, ik moet met je praten, want ik zie jou als potentiele sekspartner" lopen vrouwen waarschijnlijk gelijk al met een grote boog om je heen.
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef Moira. het volgende:
Gewoon niks doen en gelukkig zijn met dat je op deze jonge leeftijd nog kan genieten van je vrijheid. Op het moment dat je die wanhopigheid ditcht en vervangt voor zelfverzekerdheid en zelfvertrouwen, komen ze vanzelf. En dan gáát het ook als vanzelf, niet zo geforceerd :)
Wanhopig proberen te flirten werkt alleen maar averechts, zoals je zelf al zegt vinden vrouwen je een creep/freak. Dan heb je het eigenlijk al te ver laten komen.
Hou daar dus mee op, en stop met forceren en focussen op een scharrel/relatie.
Wees gewoon gelukkig met wat je wél hebt, en dan komt er vanzelf iemand op je pad.

En JA, dat werkt écht.
Fuck the EBU.
pi_134743429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo 'niet dus'? Hoe lang heb je het geprobeerd?
Wat ze zeggen is namelijk waar.

Om even wat van mezelf te quoten uit dit topic (kun je best even doorlezen, staan vast ook wat nuttige dingen voor jou in):

[..]

[..]

Wanhopig proberen te flirten werkt alleen maar averechts, zoals je zelf al zegt vinden vrouwen je een creep/freak. Dan heb je het eigenlijk al te ver laten komen.
Hou daar dus mee op, en stop met forceren en focussen op een scharrel/relatie.
Wees gewoon gelukkig met wat je wél hebt, en dan komt er vanzelf iemand op je pad.

En JA, dat werkt écht.
Werk jij in de albert heijn?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134754897
Stoppen met als eerste praten met meisjes. Dan denken ze dat je wanhopig bent. Niet zoveel aandacht geven aan hen
:)
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:50:01 #33
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_134755568
Wat een kick.
pi_134757300
Je doet toch niets met goed advies.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator vrijdag 27 december 2013 @ 22:04:17 #35
288245 crew  Moira
pi_134764844
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Werk jij in de albert heijn?
Holy shit, dude :') Waarom kick je ineens een topic van een jaar oud? :')

En nee, gelukkig niet. Hoezo?
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 27 december 2013 @ 22:26:18 #36
288245 crew  Moira
pi_134766000
Trouwens wel prachtig dat dit gereekst is _O-
Fuck the EBU.
pi_134768554
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Holy shit, dude :') Waarom kick je ineens een topic van een jaar oud? :')

En nee, gelukkig niet. Hoezo?
Door die reeks kwam het boven in myAT :') En zag vanmiddag meisje bij AH dat Moira heet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  PR en moderator zaterdag 28 december 2013 @ 00:05:24 #38
288245 crew  Moira
pi_134771208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Door die reeks kwam het boven in myAT :') En zag vanmiddag meisje bij AH dat Moira heet
Wel een vage kick brah _O-
Maar nee, werk niet bij de AH en heet stiekem ook geen Moira :@
Fuck the EBU.
pi_134772623
lol
pi_134776847
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kappers bezoek?... mijn lange haar is er al een tijd af, en dat wat ik nog heb verzorg ik gewoon goed :)
Afvallen ben ik mee bezig, wil vanaf januari de sportschool in duiken en wat stamina/spieren gaan kweken.
De sportschool is echt overschat bij afvallen. Waarmee ik niet zeg dat je er niet naartoe moet want het is wel goed voor je conditie en kracht. Maar als je echt wel afvallen moet je gewoon stoppen met eten van vet, suiker en koolhydraten.
pi_134776872
Heb je in 2013 wel succes gehad Braddie? Je opent nog steeds afzeiktopics over anderen dus dat positief denken heb je niet lang volgehouden.
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:13:24 #42
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_134778586
Godsamme man, hoe vaak kan iemand aandacht kweken door te janken 'ik ga weg van FOK boehoe' en dan weer terugkeren. Zélfs al is dit R&P, deze gast is geschift.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_134875765
Jezus zeg, ik heb ook geen sixpack maar ik ben ook zeker niet dik. Dat is echt geen vereiste om een leuke meid aan de haak te slaan hoor. Ik merk altijd dat het veel belangrijker is dat je er wel verzórgd uitziet (d.w.z. netjes kapsel, geen zwerverbaard, fatsoenlijke kleding enz.') en dat je makkelijk een babbeltje kan maken zonder meteen obsessief te flirten.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134876153
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 09:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De sportschool is echt overschat bij afvallen. Waarmee ik niet zeg dat je er niet naartoe moet want het is wel goed voor je conditie en kracht. Maar als je echt wel afvallen moet je gewoon stoppen met eten van vet, suiker en koolhydraten.
Wat een advies, vet en koolhydraten heb je gewoon nodig. Het gaat er om hoeveel kcal je per dag naar binnen werkt en hoeveel kcal je verbrandt. Als je meer kcal verbrandt dan je naar binnen werkt val je af. Sportschool is daarom wel belangrijk als je snel en gezond wilt afvallen, in ongeveer een half uur kan je al 500 kcal verbranden als je doorfietst.
pi_134877170
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:57 schreef Buffell het volgende:
Jezus zeg, ik heb ook geen sixpack maar ik ben ook zeker niet dik. Dat is echt geen vereiste om een leuke meid aan de haak te slaan hoor. Ik merk altijd dat het veel belangrijker is dat je er wel verzórgd uitziet (d.w.z. netjes kapsel, geen zwerverbaard, fatsoenlijke kleding enz.') en dat je makkelijk een babbeltje kan maken zonder meteen obsessief te flirten.
Och .. ben al 3 maanden niet naar de kapper geweest, paar dagen baardje en 2e hands kleding. Zelfs dat boeit geen fuck (al houd ik mezelf natuurlijk gewoon schoon, maar dat lijkt me logisch). Dat 2e ben ik het wel enorm mee eens.

TS, zie een vrouw ook eens als een gewoon mens, met een hele eigen wereld en leven, met wie je een conversatie kan hebben, zonder dat er meteen iets achter zit. Je zou denken dat dat heel logisch klinkt, maar het is totaal niet wat je nu doet. Die vrouwen zijn nu niets meer dan actoren (nog net geen objecten) in jouw leven die jij wil hebben om je gelukkig te voelen / meer status / whatever.

TS, al die positieve veranderingen die je wil gaan doorvoeren zijn stuk voor stuk erg leuk, en zullen je vast helpen, maar ze komen imo wel vanuit een verkeerde motivatie.

Verander jezelf nooit voor anderen. Probeer de persoon te worden die jij wilt zijn, wat jij belangrijk vindt en wat jij wil doen. Niet de persoon waarvan je denkt dat anderen die leuk zullen vinden.

Blij leren zijn met jezelf. Afhankelijk zijn van anderen voor je geluk / validatie gaat hooguit een tijdelijke oplossing zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 30-12-2013 15:45:05 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_134877489
Al je posts schreeuwen wanhopig 'vind me leuk, vind me leuk!' en al je acties, voornemens, veranderingen lijken daar op gericht.

Zorg eens dat je jezelf leuk gaat vinden.
pi_134877581
Nu dit topic toch weer verdergaat: hoe is het jaar verlopen Braddie? Heb je meer gesport? En iets meer zelfvertrouwen gekregen? En nog opdringerig geflirt of ben je daarmee gestopt? Hoop dat er vooruitgang is geweest in 2013 :)
Raak en plezierig.
pi_134877647
ow, lol, 2012 topic ..

quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef AnnaTralala het volgende:
Nu dit topic toch weer verdergaat: hoe is het jaar verlopen Braddie? Heb je meer gesport? En iets meer zelfvertrouwen gekregen? En nog opdringerig geflirt of ben je daarmee gestopt? Hoop dat er vooruitgang is geweest in 2013 :)
Hier sluit ik me dan maar bij aan .. TS, hoe ging je jaar? nog geneukt?
pi_134877743
Ow en ik ken je verder niet echt of zo (ook niet op FoK!)

Maar wat ik erg aan je waardeer is wanneer je het over muziek hebt. Niet omdat je het gebruikt om indruk op anderen te maken, maar omdat er oprechte passie en interesse uit blijkt. En dat vind ik mooi om te zien.
  maandag 30 december 2013 @ 15:45:57 #50
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_134877846
Schrijf je in bij een datingsite en hoop het beste.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_134881396
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 09:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

En goed slapen en stress vermijden.

Een tijd lang (overwegend) vegetarisch eten doet ook wonderen.
pi_134882096
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Och .. ben al 3 maanden niet naar de kapper geweest, paar dagen baardje en 2e hands kleding. Zelfs dat boeit geen fuck (al houd ik mezelf natuurlijk gewoon schoon, maar dat lijkt me logisch). Dat 2e ben ik het wel enorm mee eens.

TS, zie een vrouw ook eens als een gewoon mens, met een hele eigen wereld en leven, met wie je een conversatie kan hebben, zonder dat er meteen iets achter zit. Je zou denken dat dat heel logisch klinkt, maar het is totaal niet wat je nu doet. Die vrouwen zijn nu niets meer dan actoren (nog net geen objecten) in jouw leven die jij wil hebben om je gelukkig te voelen / meer status / whatever.

TS, al die positieve veranderingen die je wil gaan doorvoeren zijn stuk voor stuk erg leuk, en zullen je vast helpen, maar ze komen imo wel vanuit een verkeerde motivatie.

Verander jezelf nooit voor anderen. Probeer de persoon te worden die jij wilt zijn, wat jij belangrijk vindt en wat jij wil doen. Niet de persoon waarvan je denkt dat anderen die leuk zullen vinden.

Blij leren zijn met jezelf. Afhankelijk zijn van anderen voor je geluk / validatie gaat hooguit een tijdelijke oplossing zijn.
Oh maar je hoeft ook echt niet elke week naar de kapper, of gloednieuwe kleding te kopen. En ik bedoel met zwerverbaard dat je niet van die plukken zo links en rechts laat staan alsof je net voor het eerst haren op je kin krijgt.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat het moet lijken alsof je er wel enige moeite aan besteedt. Af en toe naar de kapper, af en toe even scheren of wat dan ook, en kleding die niet uitgelubberd of uit 1953 komt aandoen. We hoeven er inderdaad niet allemaal als Jan Kooijman bij te lopen, gelukkig niet zeg. Maar je snapt m'n punt dan toch wel? ;)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')