abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120750974
Ik zelf ben echt hopeloos op zoek naar een scharrel/relatie.. dit uit zich bij mij in énorm veel geflirt met meiden/vriendinnen van mij, sommige vinden mij hier door zelfs een *Creep* of een *freak*

Ze zeggen wel " Als je niet op zoek gaat dan komt het goed " Maar naja, niet dus..

Ik voel doe ook niet aan het stereotype beeld wat er lijkt te zijn ( 6 pack/stoere gozer)

Helaas ben ik een redelijk onzeker stevig mannetje.. het enige waarvan ik zeker weet dat ik het kan is Piano spelen, maar dat zien meiden natuurlijk niet meteen de eerste keer.

En echt een praatje maken zomaar met een random iemand lukt me ook niet echt, tenzij ik met een groepje vrienden ben...

Help me..

Wat moet ik doen om sowieso te stoppen met dat overdreven geflirt.. mensen krijgen zo een heel raar beeld van mij.

En wat moet ik doen om wat zekerder te worden?.... (Sporten doe ik al, ik ga sinds een paar weken niet meer uit, omdat ik eerst aan mezelf wil gaan werken)

Ik ben de laatste 2 weken wel énorm positief gaan denken, en alles wat negatief was (Oude vrienden/gewoontes) heb ik achter mij gelaten, en dit is heel prettig, en ik krijg al van mensen te horren dat ze me veel *aardiger* en *leuker* vinden zo. (Ik was tot voorkort eigenlijk alleen maar negatief, en aan het zeuren op alles en iedereen terwijl ik zelf ook heel veel dingen fout deed)

Heel veel dank.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 09:49:03 ]
  dinsdag 25 december 2012 @ 09:52:32 #2
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120751019
Misschien meer fappen. Dan heb je minder die drift en ga je minder flirten. Verder op internet wat gaan chatten en zorgen voor een date en daarna zorgen dat het je vriendin wordt. En gewoon niet in elke meid waarmee je praat een lustobject zien maar ga haar zien als een meid/persoon.
we dan
pi_120751059
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2012 09:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien meer fappen. Dan heb je minder die drift en ga je minder flirten. Verder op internet wat gaan chatten en zorgen voor een date en daarna zorgen dat het je vriendin wordt. En gewoon niet in elke meid waarmee je praat een lustobject zien maar ga haar zien als een meid/persoon.
Ik zie de meeste meiden niet als lustobjecten... maar ik flirt gewoon énorm.. puur om het flirten..
Probeer wel te minderen, en soms lukt het, en soms lukt het gewoon niet en ben ik in bijna elk gesprek wel een flirterige opmerking aan het plaatsen. En dat schrikt iedereen af, dus ik wil van de gewoonte af :(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 10:52:02 ]
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:03:23 #4
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_120751143
Hoe kun je onzeker zijn en een Flirtmachine tegelijk?
pi_120751231
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef Cuppiecake het volgende:
Geen idee ... Ik ben zo onzeker als de pest over eigenlijk alles wel behalve m`n piano skills... maar tegelijkertijd flirt ik met meiden om mezelf toch.. naja, voldoening te geven of dergelijk.. ik wil ze denk ik dan toch laten vallen voor mij.... De drang om te flirten is heel groot..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 10:51:36 ]
pi_120751736
quote:
Waarschijnlijk flirt hij heel slecht, anders zouden de dames er niet over klagen.
pi_120751754
quote:
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_120751756
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk flirt hij heel slecht, anders zouden de dames er niet over klagen.
Ze klagen er niet direct tegen mij over.. maar ik hoor het dan later van andere mensen, de gebruikelijke roddel ...
pi_120751761
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Tangledup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
pi_120751778
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

?
Kijk je nooit de Big Bang Theory?

Wolowitz flirt met zo'n beetje elke vrouw, maar faalt daarin elke keer (behalve bij Bernadette dan).
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:11:47 #11
256666 leeell
I know you're lonely
pi_120752007
moeilijke situatie bradley, misschien eerst bezoekje aan de kapper ?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_120752305
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:57 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Kijk je nooit de Big Bang Theory?

Wolowitz flirt met zo'n beetje elke vrouw, maar faalt daarin elke keer (behalve bij Bernadette dan).
Ahh, nee. dat kijk ik nooit, maar ik kan me daar wel in vinden.
pi_120752384
Maar als je goed piano kan spelen (en ook gitaar toch? ik heb volgens mij weleens dingen van jou gehoord), misschien moet je dan gewoon in een band gaan zitten of een band beginnen. Dan komen de vrouwen vanzelf :P
pi_120752445
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:32 schreef Tangledup het volgende:
Maar als je goed piano kan spelen (en ook gitaar toch? ik heb volgens mij weleens dingen van jou gehoord), misschien moet je dan gewoon in een band gaan zitten of een band beginnen. Dan komen de vrouwen vanzelf :P
Ik speel ook gitaar, maar dat is nog redelijk priimitief hoor :')
Ik speel nu in 2 bandjes, eentje is een bandcoach bandje van een muziekzaak (Robberts in Hilversum) waarmee zo nu en dan mee word opgetreden..
En de andere is een 40+ gezelligheids bandje, waar we ook mee willen optreden.. maar goed.

Ze zeggen dat muzikanten de meeste vrouwen om zich heen hebben, ik speel gitaar/bas/drums en toetsen, en ik zing een beetje.. nou nog geen een hoor :')
pi_120752641
Ga naar openbare gebouwen met een piano en ga daar spelen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_120752666
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik speel ook gitaar, maar dat is nog redelijk priimitief hoor :')
Ik speel nu in 2 bandjes, eentje is een bandcoach bandje van een muziekzaak (Robberts in Hilversum) waarmee zo nu en dan mee word opgetreden..
En de andere is een 40+ gezelligheids bandje, waar we ook mee willen optreden.. maar goed.

Ze zeggen dat muzikanten de meeste vrouwen om zich heen hebben, ik speel gitaar/bas/drums en toetsen, en ik zing een beetje.. nou nog geen een hoor :')
Een 40+ gezelligheids bandje klinkt ook niet echt hot :P

Tenzij je een lekkere MILF wilt scoren.

Maar ja, je moet het inderdaad niet te hard willen proberen. Dan gaat het sowieso mis.
pi_120752697
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Een 40+ gezelligheids bandje klinkt ook niet echt hot :P

Tenzij je een lekkere MILF wilt scoren.

Maar ja, je moet het inderdaad niet te hard willen proberen. Dan gaat het sowieso mis.
Nee, het is niet Hot :P maar wel *gezellig * En stel we gaan ooit optreden, dan word mijn naam wel rond gebazuind i.c.m de band.. dusja..
Ik probeer te hard, dat is ook zo...Maar het is voor mij moeilijk om niet te doen :(

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 11:48:45 ]
pi_120754877
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze klagen er niet direct tegen mij over.. maar ik hoor het dan later van andere mensen, de gebruikelijke roddel ...
Je kan het dus niet.
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:22:59 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120755334
Je kan het sowieso niet nee. Het is dan ook verstandig om er maar totaal mee te kappen, met je flirten.

TS' succesmeter na met werkelijk iedereen te hebben geflirt: 0
TS' succesmeter als hij gewoon eens normaal gaat doen: ?

Wedden dat ie ooit boven de 0 uitkomt?
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:24:23 #20
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_120755382
Doe wat eerst aan je uiterlijk en lichaam dmv een kappersbezoek, af te vallen en spieren te kweken.
Niet beledigend bedoeld maar dit is ook heel belangrijk.
pi_120755676
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef Silenus het volgende:
Je kan het sowieso niet nee. Het is dan ook verstandig om er maar totaal mee te kappen, met je flirten.

TS' succesmeter na met werkelijk iedereen te hebben geflirt: 0
TS' succesmeter als hij gewoon eens normaal gaat doen: ?

Wedden dat ie ooit boven de 0 uitkomt?
Laat ik het maar proberen, en kijken hoe en wat..
pi_120755697
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
Doe wat eerst aan je uiterlijk en lichaam dmv een kappersbezoek, af te vallen en spieren te kweken.
Kappers bezoek?... mijn lange haar is er al een tijd af, en dat wat ik nog heb verzorg ik gewoon goed :)
Afvallen ben ik mee bezig, wil vanaf januari de sportschool in duiken en wat stamina/spieren gaan kweken.
pi_120756423
Dat automatisch flirten ken ik wel, ging bij mij ook altijd gewoon vanzelf, zelfs een keer zo erg dat ik ongeveer een date had met iemand (die ik niet kende) die mij belde, was niet eens mijn bedoeling maar ik schijn een goede telefoon stem te hebben. Het is nu allemaal wel wat minder nu ik een vriendin heb, maar daar heb je natuurlijk niets aan ;)
Ik had dan wel weer andere issues ;) (naast mensen niet aan kunnen spreken) gewoon zo idioot dat ik bijvoorbeeld in de trein zat en een flirt had met een leuk meisje, die dan vervolgens ook opstond om bij mij te zitten, een leuk gesprek had en dan ineens op staan en de deur uitrennen omdat het mijn station was |:( (nummer uiteraard niet gevraagd)

Het enige advies wat ik je echt kan geven is dat je gewoon jezelf moet wezen (leuk he, zo'n standaard advies ;) ) en dat het misschien goed is om meer hobbies/dingen/sporten te vinden waar je goed in kan zijn en samen met andere mensen kan doen :) Als je meer passies hebt kom je meer mensen tegen die ook die passie hebben en heb je dus vanzelf al leuk contact. Voor de rest komt het echt vanzelf!
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_120757498
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dit is stukken minder belangrijk dan gedrag.

Het helpt vooral omdat je er lekkerder in je lijf van door gaat zitten en daardoor jouw gedrag onbewust ook verandert.

Gedrag is alles.
pi_120764603
Ja mijn gedrag ga ik flink aanpassen, ben al positiever geworden en volgens wat vrienden ben ik veel gezelliger geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')