Ik zie de meeste meiden niet als lustobjecten... maar ik flirt gewoon énorm.. puur om het flirten..quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien meer fappen. Dan heb je minder die drift en ga je minder flirten. Verder op internet wat gaan chatten en zorgen voor een date en daarna zorgen dat het je vriendin wordt. En gewoon niet in elke meid waarmee je praat een lustobject zien maar ga haar zien als een meid/persoon.
Geen idee ... Ik ben zo onzeker als de pest over eigenlijk alles wel behalve m`n piano skills... maar tegelijkertijd flirt ik met meiden om mezelf toch.. naja, voldoening te geven of dergelijk.. ik wil ze denk ik dan toch laten vallen voor mij.... De drang om te flirten is heel groot..quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef Cuppiecake het volgende:
Hoe kun je onzeker zijn en een Flirtmachine tegelijk?
Waarschijnlijk flirt hij heel slecht, anders zouden de dames er niet over klagen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef Cuppiecake het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef Cuppiecake het volgende:
Ze klagen er niet direct tegen mij over.. maar ik hoor het dan later van andere mensen, de gebruikelijke roddel ...quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk flirt hij heel slecht, anders zouden de dames er niet over klagen.
Kijk je nooit de Big Bang Theory?quote:
Ahh, nee. dat kijk ik nooit, maar ik kan me daar wel in vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kijk je nooit de Big Bang Theory?
Wolowitz flirt met zo'n beetje elke vrouw, maar faalt daarin elke keer (behalve bij Bernadette dan).
Ik speel ook gitaar, maar dat is nog redelijk priimitief hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:32 schreef Tangledup het volgende:
Maar als je goed piano kan spelen (en ook gitaar toch? ik heb volgens mij weleens dingen van jou gehoord), misschien moet je dan gewoon in een band gaan zitten of een band beginnen. Dan komen de vrouwen vanzelf
Een 40+ gezelligheids bandje klinkt ook niet echt hotquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel ook gitaar, maar dat is nog redelijk priimitief hoor
Ik speel nu in 2 bandjes, eentje is een bandcoach bandje van een muziekzaak (Robberts in Hilversum) waarmee zo nu en dan mee word opgetreden..
En de andere is een 40+ gezelligheids bandje, waar we ook mee willen optreden.. maar goed.
Ze zeggen dat muzikanten de meeste vrouwen om zich heen hebben, ik speel gitaar/bas/drums en toetsen, en ik zing een beetje.. nou nog geen een hoor
Nee, het is niet Hotquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een 40+ gezelligheids bandje klinkt ook niet echt hot
Tenzij je een lekkere MILF wilt scoren.
Maar ja, je moet het inderdaad niet te hard willen proberen. Dan gaat het sowieso mis.
Je kan het dus niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze klagen er niet direct tegen mij over.. maar ik hoor het dan later van andere mensen, de gebruikelijke roddel ...
Laat ik het maar proberen, en kijken hoe en wat..quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef Silenus het volgende:
Je kan het sowieso niet nee. Het is dan ook verstandig om er maar totaal mee te kappen, met je flirten.
TS' succesmeter na met werkelijk iedereen te hebben geflirt: 0
TS' succesmeter als hij gewoon eens normaal gaat doen: ?
Wedden dat ie ooit boven de 0 uitkomt?
Kappers bezoek?... mijn lange haar is er al een tijd af, en dat wat ik nog heb verzorg ik gewoon goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
Doe wat eerst aan je uiterlijk en lichaam dmv een kappersbezoek, af te vallen en spieren te kweken.
Niet beledigend bedoeld maar dit is ook heel belangrijk.
Dit is stukken minder belangrijk dan gedrag.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
Doe wat eerst aan je uiterlijk en lichaam dmv een kappersbezoek, af te vallen en spieren te kweken.
Niet beledigend bedoeld maar dit is ook heel belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |