Nadeel is die 12:30 uitwedstrijd. Gaat altijd moeizaamquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.

Voortan moeten we iedere week voorspellingen tegen elkaar doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaan ons best doen.
Jij zat het dichtst bij het juiste eind Stijn. Soms moet je als volwassene je ongelijk toe kunnen geven, zelfs aan de kleintjes. Dus: gefeliciteerd en goed gedaan pik.>

Drie dingen spelen een rol:quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Overigens een zeer misplaatste TT, maar dat snapten jullie zelf ook wel. Stond je nou 18 punten voor, oké. Had je in De Kuip potten kunnen breken, oké.
Maar dit Feijenoord was vandaag gewoon extreem slap.
Ben benieuwd waar we beide staan aan het eind van het seizoen..

Baas.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaan ons best doen.
Jij zat het dichtst bij het juiste eind Stijn. Soms moet je als volwassene je ongelijk toe kunnen geven, zelfs aan de kleintjes. Dus: gefeliciteerd en goed gedaan pik.>

Gaan we doen pik. Lijkt me lachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voortan moeten we iedere week voorspellingen tegen elkaar doen.

Ze hebben ook wel een aardige verdediging vind ik (hoewel daar gister niets van te zien was).quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.

Nee, want 12:30. We hebben nog geen enkele wedstrijd makkelijk gewonnen om 12:30 afgelopen 3 seizoenenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
Vitesse gaan we makkelijk winnen trouwens.

Joh. Effe Theo op zijn bek zien gaan, niks mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:

Heeft er niks mee te maken. 12:30-wedstrijden zijn moeilijk omdat lastige/risicowedstrijden altijd om 12:30 gespeeld worden, niet omdat het 12:30 is.quote:

Klopt. Ik overdrijf een beetje. Maar zonder Bony is Vitesse bij lange na geen stabiele subtopper die lang mee kan doen voor het kampioenschap. Bony als topscorer en altijd mogelijke aanspeelpunt door zijn berenlichaam is onmisbaar. Ajax moet volgende week daar uit gewoon winnen. Fred Rutten hoopt niet voor niets dat Ivoorkust heel snel wordt uitschakeld op de Afrika Cup.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ze hebben ook wel een aardige verdediging vind ik (hoewel daar gister niets van te zien was).

Als we de lijn van de laatste wedstrijden door weten te trekken winnen we alles.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:

De laatste potjes was Bony ook al slecht hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Klopt. Ik overdrijf een beetje. Maar zonder Bony is Vitesse bij lange na geen stabiele subtopper die lang mee kan doen voor het kampioenschap. Bony als topscorer en altijd mogelijke aanspeelpunt door zijn berenlichaam is onmisbaar. Ajax moet volgende week daar uit gewoon winnen. Fred Rutten hoopt niet voor niets dat Ivoorkust heel snel wordt uitschakeld op de Afrika Cup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |