SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ben niet in staat om iemand te verzorgen nu hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om iemand te verzorgen nu hoor
Daarom samen ziek zijn![]()
![]()
Wie gaat er dan zuster spelen voor ons?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Daarom samen ziek zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw schuldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjah zal vast -iemand- een virusje bij zich gehad hebben, en met dat gefeest heb je al snel wat minder weerstand hequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goede vraagquote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gaat er dan zuster spelen voor ons?
Volgens mij als ik nu klaarkom ga ik flauw vallen, zo zwak voel ik me.![]()
![]()
Bijzonder ehm, vreemde gedachtengang, als je zo ziek bent....quote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goede vraag
Volgens mij als ik nu klaarkom ga ik flauw vallen, zo zwak voel ik me.
Of heb jij geen 0,0 libidio als je ziek bent?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen opgesloten zitten door sneeuw, geen verzorging van mijn kantquote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef muhahaha het volgende:
Morgen weer werken, geen verzorging van mijn kant.
.
![]()
Een paar dagen geleden deed je behoorlijk wat onderkoelder Hupsquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Morgen? Man dan is de wereld vergaan onder lagen sneeuw dat wil je niet weten!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef muhahaha het volgende:
Morgen weer werken, geen verzorging van mijn kant.
Oownee, dat kwam bij KNMI vandaan, die -dachten- alleen dat het zo werd....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb jou gemistquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
Je zal morgenvroeg maar weer in de file mogen gaan staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb 0,0 libido, dus het zustertje van Huppel en mij hoeft zich seksueel niet met mij bezig te houden. Dus geenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bijzonder ehm, vreemde gedachtengang, als je zo ziek bent....
Of heb jij geen 0,0 libidio als je ziek bent?voor mij dan
![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Op naar een nieuw recordquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
Je zal morgenvroeg maar weer in de file mogen gaan staan![]()
![]()
Ik ben juist zo geil als boterquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 libido, dus het zustertje van Huppel en mij hoeft zich seksueel niet met mij bezig te houden. Dus geenvoor mij dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Toen had hij mn deken gejat!!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden deed je behoorlijk wat onderkoelder Hups
Dat is dit weekend niet gebeurd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zeg dit echt -nooit- maar ik ben blij dat ik morgen eerst naar de tandarts moetquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
Je zal morgenvroeg maar weer in de file mogen gaan staan
Is met de auto 4 minuten hiervandaan.
En dan kan ik daarna, op mijn gemak, eerst naar de mek voor iets zoets wat die gore smaak neutraliseert, en dan richting werk sukkelen
Ruk dat menneke dan onder die steen vandaan, hij weet de weg nu wel uit zijn hoofd....quote:
Oow enne, ik herken dat gevoel..... Iedere 20+ / 40- dame die nu in de buurt komt vanavond loopt gevaar....
[ Bericht 4% gewijzigd door fietsie op 20-01-2013 18:19:39 (Whoepsie, 20++++) ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben net thuis en ga met dit pokke weer niet terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ruk dat menneke dan onder die steen vandaan, hij weet de weg nu wel uit zijn hoofd....![]()
Welk pokkeweer? Die 3 graden vorst?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en ga met dit pokke weer niet terug.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens fatsoenlijk rechtop staan, zo slap ben ik..
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hier sneeuwt het gewoon hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welk pokkeweer? Die 3 graden vorst?![]()
Jeuj.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier niet meer
Wel een paar uur gesneeuwd en een paar uur ijzel.![]()
Nee, niet eensquote:
Nee, laat die pup maar lekker thuis blijvenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ruk dat menneke dan onder die steen vandaan, hij weet de weg nu wel uit zijn hoofd....
Oow enne, ik herken dat gevoel..... Iedere 20+ / 40- dame die nu in de buurt komt vanavond loopt gevaar....
Ik heb nog niet gekotst, ben misselijk, heb buikpijn, krampen, hoofdpijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier geen sneeuw atm wel spekglad en ijskoudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo zo, toe maarquote:Nahwquote:Ik heb nog niet gekotst, ben misselijk, heb buikpijn, krampen, hoofdpijnKusje op
Beterschap
![]()
![]()
Raam dicht doenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw atm wel spekglad en ijskoud.
![]()
Dat had ik vannacht, + 2 uur kroelen met de wcpot.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog niet gekotst, ben misselijk, heb buikpijn, krampen, hoofdpijn
Nu weer fris en fruitigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is al dichtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik durf te wedden dat jij niet hetzelfde hebt als ikquote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht, + 2 uur kroelen met de wcpot.
Nu weer fris en fruitig
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt redelijk overeen. Bij mij doet het supererge pijnquote:Op zondag 20 januari 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekotst, ben misselijk, heb buikpijn, krampen, hoofdpijn
En ik heb al zeker iets van 20 gekotst (komt alleen niet veel meer uit nu)![]()
![]()
gal zeker?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Komt redelijk overeen. Bij mij doet het supererge pijn
En ik heb al zeker iets van 20 gekotst (komt alleen niet veel meer uit nu)
Ik had de avond ervoor 0,6 liter Southern Comfort op....quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij niet hetzelfde hebt als ik
Zijn anders wel heeeeel heftige innestelingsverschijnselen he
Ja ik ben dus niet ziek door de drankquote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had de avond ervoor 0,6 liter Southern Comfort op....
Zijn anders wel heeeeel heftige innestelingsverschijnselen he![]()
![]()
Wie hebben er eigenlijk allemaal gekotst uiteindelijk?_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik, TGND, Vinniiee en Faxiequote:Op zondag 20 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben dus niet ziek door de drank![]()
![]()
![]()
Neuh maar dat was het bij mij ook niet. Want ik ben aan de drank gegaan omdat ik de rillingen had, toen al wat misselijk was en zat te rilbibberen in mijn stoel. De eerste uren van de nacht zaaaaaaaaaaaaalig geslapenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben dus niet ziek door de drank![]()
![]()
Ik wil ook slapenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh maar dat was het bij mij ook niet. Want ik ben aan de drank gegaan omdat ik de rillingen had, toen al wat misselijk was en zat te rilbibberen in mijn stoel. De eerste uren van de nacht zaaaaaaaaaaaaalig geslapen![]()
![]()
2 paracetamolletjes en een slokje water, en dan je oogjes dicht?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Van wie?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beginnen met ik, dat mag niet he14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heb al van alles geprobeerd. Werkt allemaal niet. Ik ga gewoon voor de 60 uur wakker zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
2 paracetamolletjes en een slokje water, en dan je oogjes dicht?![]()
![]()
Vanuit het winkelwagentje?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef muhahaha het volgende:
Volgende keer neem ik Malibu mee, dan kits ik lekker hard over die reling heen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb al van alles geprobeerd. Werkt allemaal niet. Ik ga gewoon voor de 60 uur wakker zijndat is niet gezond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Lekker boeiend in die zin, 't gaat over kotsenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Van mama. Is namelijk niet netjes![]()
![]()
Ik begin altijd met ikquote:Op zondag 20 januari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Van mama. Is namelijk niet netjes
14 SHADES OF GREY
Klassieke muziek?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb al van alles geprobeerd. Werkt allemaal niet. Ik ga gewoon voor de 60 uur wakker zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je zegt niet ik en Vinnie, maar Vinnie en ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker boeiend in die zin, 't gaat over kotsen
Ook als het over kotsen gaat![]()
![]()
Zou ik ook doen hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je zegt niet ik en Vinnie, maar Vinnie en ik.
Ook als het over kotsen gaat.
![]()
Ze hebben geen manierenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je zegt niet ik en Vinnie, maar Vinnie en ik.
Ook als het over kotsen gaat.
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heel soms gaan ze overboord(nee, geen seks grapje).
![]()
![]()
waarom een xbox en geen ps3?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
Gereageerd op 2 advertenties voor een XBOX.
Nog steeds zo beroerd?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook niet bepaald gezond he14 SHADES OF GREY
Wanneer heb jij eigenlijk gekotst?quote:
TGND donderdag avond, Faxie like a boss in z'n boxer 's nachts, toen ik 's ochtends en Viro zaterdagochtend.
![]()
Waarom niet wachten op NextGen Console?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat mij dat hier aangeraden werd.![]()
Hij doet 2ehands zoeken he, dus dan duurt dat nog 2 jaar....quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet wachten op NextGen Console?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Omdat ik dan nog een jaar moet wachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet wachten op NextGen Console?![]()
Beterschapquote:
14 SHADES OF GREY
Mja, dan zit je over een half jaar dus met ouderwetse zooi te kijken waar ze geen fatsoenlijke nieuwe spellen meer voor maken. Ook wel weer zonde van het geld dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij doet 2ehands zoeken he, dus dan duurt dat nog 2 jaar....![]()
en omdat de meesten hier op de xbox360 gamenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat mij dat hier aangeraden werd.![]()
Vind ik wel meevallen hoor. Er werd redelijk wat door elkaar gegeten en gedronken door enkelequote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bijna de helft vind ik wel veel ja.
Ik niet... geen malibuquote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer heb jij eigenlijk gekotst?
TGND donderdag avond, Faxie like a boss in z'n boxer 's nachts, toen ik 's ochtends en Viro zaterdagochtend.
.
![]()
met een xbox moet je extra betalen om online te kunnenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat mij dat hier aangeraden werd.
Ook dat ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en omdat de meesten hier op de xbox360 gamenOja, ik was de tel al even kwijtquote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor. Er werd redelijk wat door elkaar gegeten en gedronken door enkele.
[..]
Ik niet... geen malibu.
.
Als dat het enige isquote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met een xbox moet je extra betalen om online te kunnen.
![]()
waarom extra betalen? ik vind dat bedrog maarjaquote:Op zondag 20 januari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook dat ja.
[..]
Oja, ik was de tel al even kwijt.
[..]
Als dat het enige is.
![]()
je betaalt al 50E voor een spel, maar om dan online te 'mogen' moet je ook nog eens extra betalen per maand
Meestal stop ik met drank op een gegeven momentquote:. Donderdag na de sangria nog aan iets anders zitten lurken, ik weet niet meer wat
.
![]()
hebben nog mensen verplicht moeten atten vanwege FOK!?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal stop ik met drank op een gegeven moment. Donderdag na de sangria nog aan iets anders zitten lurken, ik weet niet meer wat
.
Omdat het nog ff duurt voor ze uitkomen en na de release zijn te duur (imo) om er 1 in huis te halen. Het duurt ook even voor er een aardig scala aan spellen is voor de NGC's.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet wachten op NextGen Console?![]()
Ik ben zo blij dat ik het bij 1 tequila heb gehouden
[b]AirwiN schreef [/b]
Welnee, niks is verplichtquote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben nog mensen verplicht moeten atten vanwege FOK!?.
![]()
Nou ja, als je als enige een PS3 hebt, schiet dat natuurlijk ook niet op.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom extra betalen? ik vind dat bedrog maarja![]()
je betaalt al 50E voor een spel, maar om dan online te 'mogen' moet je ook nog eens extra betalen per maandHehequote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal stop ik met drank op een gegeven moment. Donderdag na de sangria nog aan iets anders zitten lurken, ik weet niet meer wat
.
Ik heb alleen whiskey op (iets van 3/4 fles
) en 1 slok sangria
. En gisteren en vandaag nog wat Baileys gehad
![]()
![]()
Maar je kan tenminste online, kan je niet van PSN zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met een xbox moet je extra betalen om online te kunnen![]()
![]()
Volgens mij heeft niemand zitten FOK!ken donderdagavondquote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben nog mensen verplicht moeten atten vanwege FOK!?![]()
Het was stiekem best wel gezellig dus we hadden geen FOK! nodig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow crap, doelde hij daaropquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand zitten FOK!ken donderdagavond![]()
Het was stiekem best wel gezellig dus we hadden geen FOK! nodig.
Nee, donderdag niet.
![]()
ach ja, ieder zijn ding, maar ik zou een PS3 kopen als ik jou wasquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, als je als enige een PS3 hebt, schiet dat natuurlijk ook niet op.
[..]
HeheIk heb alleen whiskey op (iets van 3/4 fles
) en 1 slok sangria
. En gisteren en vandaag nog wat Baileys gehad
gelukkigquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand zitten FOK!ken donderdagavond![]()
Het was stiekem best wel gezellig dus we hadden geen FOK! nodig
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow crap, doelde hij daarop.
Nee, donderdag niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodat hij met mij kan spelen natuurlijkquote:Wow 33 euro per jaarquote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met een xbox moet je extra betalen om online te kunnenWat erg
![]()
![]()
Welke reden heb je daar voor behalve dat online gamen?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach ja, ieder zijn ding, maar ik zou een PS3 kopen als ik jou wasPSN?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Maar je kan tenminste online, kan je niet van PSN zeggen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zodat hij met mij kan spelen natuurlijk
[..]
Wow 33 euro per jaarWat erg
![]()
Dat valt ook wel weer mee![]()
![]()
is een principekwestiequote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zodat hij met mij kan spelen natuurlijk
[..]
Wow 33 euro per jaarWat erg
Ik ben toe aan vakantie na de afgelopen dagenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal gaar, ik ben toe aan weekend.
[b]AirwiN schreef [/b]
geenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke reden heb je daar voor behalve dat online gamen?
[..]
PSN?, ik vind dat online gewoon een geldig argument
Het is dat ik geen zin heb om mij aan te kleden voor die verjaardag, anders was ik daar ook nog even heen gegaanquote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal gaar, ik ben toe aan weekend.
![]()
![]()
ik ookquote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toe aan vakantie na de afgelopen dagen
PlayStation Networkquote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke reden heb je daar voor behalve dat online gamen?
[..]
PSN?![]()
Ja joh, plak die er maar meteen achteraanquote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toe aan vakantie na de afgelopen dagen.
![]()
Dat vind ik niet goed genoegquote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen, ik vind dat online gewoon een geldig argument
.
Is dat zo brak dan?quote:![]()
Ik heb beiden consolesquote:
Maar de PS3 staat stof te happen
Op de xbox leukere games
Ja daaromquote:![]()
![]()
Dat zwemmen werd geen Cariba versie 2, ik was echt veelste lamquote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om mij aan te kleden voor die verjaardag, anders was ik daar ook nog even heen gegaan. Beetje liggen dobberen en van de duikplank afgerend.
![]()
ik hoef toch maar 4 spellen ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb beiden consoles
Maar de PS3 staat stof te happen
Op de xbox leukere games
[..]
Ja daarom
fifa,NHL, F1, Battlefield
Ben je wezen zwemmen vandaag?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zwemmen werd geen Cariba versie 2, ik was echt veelste lam. Beetje liggen dobberen en van de duikplank afgerend.
[b]AirwiN schreef [/b]
Saaiquote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoef toch maar 4 spellen ofzo
fifa,NHL, F1, Battlefield
Gears of War![]()
![]()
Owja ik kom net thuis, toch maar Mac gehaald
Nu verder met mijn strijk en daarna was opvouwen, met Geordie Shore![]()
![]()
Bwehehequote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zwemmen werd geen Cariba versie 2, ik was echt veelste lam. Beetje liggen dobberen en van de duikplank afgerend.
Begrijpelijk. Ik ben nog jonger, daar ligt het vast aan
![]()
![]()
Django unchained kun je nu al gewoon goede kwaliteit downloaden met subs
Jij hebt niet in de sneeuw gelegen vrijdagquote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BweheheBegrijpelijk. Ik ben nog jonger, daar ligt het vast aan
.
Of faxie bekogeld, faxie leren zwemmen, hups geknuffeld, engel een baantje geduwd.
![]()
Er zijn problemen geweest in het begin. Vorig jaar lag PSN een maand of 2 plat door 1 hack in het systeem.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik niet goed genoeg.
[..]
Is dat zo brak dan?
Nu zijn er ook abbo's voor PSN, Silver en Gold. Dus dat argument voor betalen om online te kunnen gamen gaat ook niet op.![]()
PSN is gratisquote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Er zijn problemen geweest in het begin. Vorig jaar lag PSN een maand of 2 plat door 1 hack in het systeem.
Nu zijn er ook abbo's voor PSN, Silver en Gold. Dus dat argument voor betalen om online te kunnen gamen gaat ook niet op.
toch?
Ik niet, dus zal wel 720p CAM zijn ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Django unchained kun je nu al gewoon goede kwaliteit downloaden met subsNee, dat klopt. Wel achterover geflikkerd over een stel rotsenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt niet in de sneeuw gelegen vrijdag.
Of faxie bekogeld, faxie leren zwemmen, hups geknuffeld, engel een baantje geduwt.
Ah oke, dat wil je niet hebben nee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Er zijn problemen geweest in het begin. Vorig jaar lag PSN een maand of 2 plat door 1 hack in het systeem.
Nu zijn er ook abbo's voor PSN, Silver en Gold. Dus dat argument voor betalen om online te kunnen gamen gaat ook niet op.
Bwehehe, gewoon bullshit dus![]()
![]()
Gevaarlijk zwembad welquote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, dat klopt. Wel achterover geflikkerd over een stel rotsen.
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, dus zal wel 720p CAM zijn ofzo
[..]
Nee, dat klopt. Wel achterover geflikkerd over een stel rotsen
[..]
Ah oke, dat wil je niet hebben nee.
Bwehehe, gewoon bullshit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is dus een camSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]DVD is geen goede kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's middelmatig.
Tevens: torrents![]()
![]()
het beeld is gewoon in ieder geval beter dan nu de samenvatting Ajax-Feyenoord
Die kijk ik niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
het beeld is gewoon in ieder geval beter dan nu de samenvatting Ajax-Feyenoord![]()
Was jij ook van plan te gaan zwemmen vandaag dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BweheheBegrijpelijk. Ik ben nog jonger, daar ligt het vast aan
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt niet in de sneeuw gelegen vrijdag.
Of faxie bekogeld, faxie leren zwemmen, hups geknuffeld, engel een baantje geduwd.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is als niet voetballiefhebber alles welquote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
het beeld is gewoon in ieder geval beter dan nu de samenvatting Ajax-Feyenoord.
![]()
Nee, wel een verjaardag. Maar geen zin om mij aan te kleden, dus ik ga niet. En ik ben ook niet moe of brak of ietsquote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij ook van plan te gaan zwemmen vandaag dan?.
![]()
Jij hebt toch 2 nachten in een bed gelegen?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, wel een verjaardag. Maar geen zin om mij aan te kleden, dus ik ga niet. En ik ben ook niet moe of brak of iets.
![]()
![]()
Ik ben heel moe, beetje brak en hondsberoerd!!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, wel een verjaardag. Maar geen zin om mij aan te kleden, dus ik ga niet. En ik ben ook niet moe of brak of iets.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ga de film maar kijken, want Feyenoord is niet zo lekker bezig
ik haaaattt Ajax
3 tochquote:Op zondag 20 januari 2013 19:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt toch 2 nachten in een bed gelegen?![]()
Maar dat wil niet zeggen dat ie ook heeft kunnen slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
3-0quote:Op zondag 20 januari 2013 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga de film maar kijken, want Feyenoord is niet zo lekker bezig
ik haaaattt Ajax
[b]AirwiN schreef [/b]
Donderdag bij Huppel, vrijdag met z'n 3en op een 1 persoonsmatras (2 uurtjes ofzo) en vannacht bij Huppelquote:Op zondag 20 januari 2013 19:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt toch 2 nachten in een bed gelegen?.
Nahwquote:Op zondag 20 januari 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel moe, beetje brak en hondsberoerd!!Kusje op
![]()
![]()
KUT!
Mn keukenlicht is kapot
[b]AirwiN schreef [/b]
1 nacht bij C_A op het matrasjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 toch![]()
Maar dat wil niet zeggen dat ie ook heeft kunnen slapen.
![]()
Deed hij geheel vrijwillig!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja lullig hequote:Op zondag 20 januari 2013 19:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar je hebt nog maar net overal licht!
Als ik door mijn kapotte lampen Ajax naar het kampioenschap kan helpen!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fisher:
de klasse druipt ervanaf, een ongelooflijk talent
uitstekende pass ajax
nos-ajax is weer bezig hoor
Die tweede goal van Ajax is wel mooi
[b]AirwiN schreef [/b]
vette blunder van Matthijsen
en dan die MulderHij duikt onder de bal door
![]()
Ik zei ook niet dat je het nu moest makenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga nu nergens meer heen, dan eindig ik in de berm.
.
![]()
zo leuk was het niet hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Helemaal vergeten te kijken.Damn.
Is al gefixed!!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga nu nergens meer heen, dan eindig ik in de berm.
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets of iemand had de stekker van de keukenlampjes eruit gehaaldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets of iemand had de stekker van de keukenlampjes eruit gehaaldvast een streek van iemand
![]()
![]()
Ik vermoed dat de kat het heeft gedaan. Maar gisteren had iemand die draad uit de kast getrokken om wat voor reden dan ook.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij mij hebben logees ooit op de onmogelijkste plekjes "Jij maakt hier nooit schoon" stickertjes geplakt....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets of iemand had de stekker van de keukenlampjes eruit gehaald
(Rol afplaktape, waar ze dat op schreven...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, ik dacht dat jij dat steeds deed.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets of iemand had de stekker van de keukenlampjes eruit gehaald![]()
![]()
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat jij dat steeds deed.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Helemaal vergeten te kijken.Damn.
![]()
![]()
![]()
Hahahaha. Dat vind ik echt briljant!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij mij hebben logees ooit op de onmogelijkste plekjes "Jij maakt hier nooit schoon" stickertjes geplakt....
(Rol afplaktape, waar ze dat op schreven...)![]()
Een vriend van mn ex deed dat ook altijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij mij hebben logees ooit op de onmogelijkste plekjes "Jij maakt hier nooit schoon" stickertjes geplakt....
(Rol afplaktape, waar ze dat op schreven...)
Hij baalde enorm omdat mn ex die stickertjes altijd vond
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met 3 personen![]()
Ik heb het nog nooit zo heet gehad
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij ons komen er zo nu en dan nog van die krengen boven water....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriend van mn ex deed dat ook altijd.
Hij baalde enorm omdat mn ex die stickertjes altijd vondProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
40graden lichaamstemp?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met 3 personen![]()
Ik heb het nog nooit zo heet gehadProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met 3 personen![]()
Ik heb het nog nooit zo heet gehad![]()
![]()
Dat was te merken, jezusquote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met 3 personen![]()
Ik heb het nog nooit zo heet gehad![]()
![]()
Er zit gewoon een knopje om dat licht mee aan/uit te doen hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, toen ik hem aan wilde zetten drukte ik daar als eerste op en toen zag ik dat de stekker eruit was gehaaldquote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit gewoon een knopje om dat licht mee aan/uit te doen hoor!![]()
![]()
Vandaar dat Vin bij jullie bleef liggenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja best vaag.... een kacheltje was ik.... en Viro had het koud![]()
Koukleum dat het is
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja best vaag.... een kacheltje was ik.... en Viro had het koudIk had het zelfs té warmquote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat Vin bij jullie bleef liggen![]()
Koukleum dat het isArme Viro, met z'n rug tegen de koude radiator
![]()
![]()
En je kon die arme jongen niet wat beter opwarmen??quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja best vaag.... een kacheltje was ik.... en Viro had het koudProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die had ik uitgezetquote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik had het zelfs té warmArme Viro, met z'n rug tegen de koude radiator
Kwam door de koude radiator...... ik was warm zat.... vinnie had nergens last vanquote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
En je kon die arme jongen niet wat beter opwarmen??![]()
![]()
Weet ik, anders had je het nóg warmer gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die had ik uitgezet
[..]
Kwam door de koude radiator...... ik was warm zat.... vinnie had nergens last van.
![]()
Jaja vinnie had vast strategisch warmere plekkies uitgezocht voor zichzelfquote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die had ik uitgezet
[..]
Kwam door de koude radiator...... ik was warm zat.... vinnie had nergens last van
Shit
Alle series beginnen deze week weer
Waar haal ik de tijd vandaan?
Volgend weekend maar een serie marathon ofzo![]()
![]()
Aan de gangzijde, matras lag tegen de muur aanquote:Op zondag 20 januari 2013 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaja vinnie had vast strategisch warmere plekkies uitgezocht voor zichzelf.
![]()
Overhemdenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna klaar met strijken
Alleen nog broeken en overhemdenDie zijn het kutst
![]()
![]()
![]()
Kom je daarna die van mij even doen? Ze zijn net uit de wasmachine / droger....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna klaar met strijken
Alleen nog broeken en overhemdenDie zijn het kutst
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme/![]()
![]()
DVD'tje 8 zal vast veel vrouwen gelukkig maken!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme/Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom? Als je snel klaar bent kan je toch wel nog een paar keer op een dagquote:Op zondag 20 januari 2013 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
DVD'tje 8 zal vast veel vrouwen gelukkig maken!![]()
![]()
![]()
Vreemd dit.... op ibood staat een 1,5TB extern harde schijf, maar op Tweakers of Hardware.info is niks te vinden![]()
![]()
Jewel maar het schijnt dat na het doornemen van de klusjes in huis, de boodschappenlijst, het leven in het algemeen en de dingen die nog met vriendinnen besproken moeten worden er soms nog een orgasme op de loer kan liggen,. En dan is het mooi meegenomen als er dan nog goed gestimuleerd wordtquote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Als je snel klaar bent kan je toch wel nog een paar keer op een dag![]()
Een beetje tweaker krijgt geen stijfje meer van 1,5Tb?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
Vreemd dit.... op ibood staat een 1,5TB extern harde schijf, maar op Tweakers of Hardware.info is niks te vindenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, daar gaat de serie maar tot 1TB.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een beetje tweaker krijgt geen stijfje meer van 1,5Tb?![]()
Irritantquote:Ben je gek ofzo? Ik haat strijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kom je daarna die van mij even doen? Ze zijn net uit de wasmachine / droger....
Het ligt van 3 weken hier, dus ik moest wel
dat is niet duur toch? Ik moet er nog 1 hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
Vreemd dit.... op ibood staat een 1,5TB extern harde schijf, maar op Tweakers of Hardware.info is niks te vinden![]()
![]()
Ik heb ook een hekel aan strijken
vd week gedaan met muziekje in mijn oren... Dat ging verbazend lekker![]()
![]()
He jammer, ik zocht nog een kacheltjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? Ik haat strijkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is inderdaad niet duur, maar ik kan nergens de 1,5TB vinden via Google.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant
[..]
Ben je gek ofzo? Ik haat strijken
Het ligt van 3 weken hier, dus ik moest wel
[..]
dat is niet duur toch? Ik moet er nog 1 hebben
Even het ibood topic zoeken.![]()
Ja ik ben weer behoorlijk heet na al dat strijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
He jammer, ik zocht nog een kacheltje![]()
![]()
Ik ben ook al aan het googlenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet duur, maar ik kan nergens de 1,5TB vinden via Google.
Even het ibood topic zoeken.![]()
![]()
Zal ik je even helpenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben weer behoorlijk heet na al dat strijken![]()
![]()
Wat is de site van Toshiba traag zegquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het googlen.
Maar de 1TB versie uit die serie kost hetzelfde.
http://www.toshiba-multim(...)ste-schijven/basics/![]()
Goede deal wel. Voor jou dan. Win win situatie.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef muhahaha het volgende:
Wie komt mijn overhemden strijken?.
Beloning: massage
Nodig: dameEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er is een verschil tussen kacheltje en heet zijn hequote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben weer behoorlijk heet na al dat strijken
Ik kan alleen deze vinden:quote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is de site van Toshiba traag zeg.
Maar de 1TB versie uit die serie kost hetzelfde.
http://www.toshiba-multim(...)ste-schijven/basics/
http://www.pixmania.nl/nl(...)Promo=oui&srcid=1791![]()
Ik geef de massage hequote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede deal wel. Voor jou dan. Win win situatie..
![]()
Is goedquote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom maar hoorDoe jij de overhemden
![]()
![]()
![]()
Ja, een beetje aan nakende mooie dames zitten is een win.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik las: is een vinquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje aan nakende mooie dames zitten is een win.![]()
![]()
Heb 't forum van ibood even doorgespit.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan alleen deze vinden:
http://www.pixmania.nl/nl(...)Promo=oui&srcid=1791
Prijzen.
Schijnt een goed ding te zijn, ik ga 'm bestellen.
![]()
Tjah, krijgen is ook erg fijnquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel heel vervelend om te doen natuurlijk..
Rug en schouders hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje aan nakende mooie dames zitten is een win..
![]()
In dubio: voorbereiden voor morgen, of lekker relaxen.... misschien wat schrijven...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik twijfel nogquote:Op zondag 20 januari 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb 't forum van [url=www.ibood.com]ibood[/url] even doorgespit.
Prijzen.
Schijnt een goed ding te zijn, ik ga 'm bestellen.
Maar heb een extra nodig, kan ik op mijn ene alle muziek kwijt en op de nieuwe series enzo![]()
![]()
Ik ben echt geradbraakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb er ook nog een nodig, en dit is een mooie aanbiedingquote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
Maar heb een extra nodig, kan ik op mijn ene alle muziek kwijt en op de nieuwe series enzo.
Waarom twijfel je nog?![]()
Lekker gaan slapen geen optie ? Paar glazen thee achter je kiezen en maffen>?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weet nietquote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een nodig, en dit is een mooie aanbieding.
Waarom twijfel je nog?
Zit geen extra stekker bij toch?
Dus alleen in je laptop en klaar?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 20:13:05 ]![]()
Ik voel er weinig voor om rond 5 uur alweer naast mn bed te staanquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen geen optie ? Paar glazen thee achter je kiezen en maffen>?![]()
En ik denk niet dat er veel geslapen wordt vannacht. Ik verga van de pijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon in je laptop ja, geen adapter voor nodig, dus heel handig mee te nemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet niet
Zit geen extra stekker bij toch?
Dus alleen in je laptop en klaar?![]()
Pijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel er weinig voor om rond 5 uur alweer naast mn bed te staan![]()
En ik denk niet dat er veel geslapen wordt vannacht. Ik verga van de pijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja pijn!quote:
In mn buik, in mn rug, aan mn heup, aan mijn knie
Ben je nou al uit eten geweest met hem?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
Oeps, al 3 weken de brief () van m'n pa nog onbeantwoord liggen
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt niet echt als griep....quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja pijn!
In mn buik, in mn rug, aan mn heup, aan mijn knieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kusje opquote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja pijn!
In mn buik, in mn rug, aan mn heup, aan mijn knie
[..]
Ben je nou al uit eten geweest met hem?
En nee, wanneer heb ik dat moeten doen?![]()
Maar eh, hij is een beetje boos geloof ik
Oja, nog niet gelezen ook, was 2 A4'tjes vol![]()
![]()
Ik heb ook nooit geroepen dat ik de griep hebquote:
Yes pleasequote:Op zondag 20 januari 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kusje op
En nee, wanneer heb ik dat moeten doen?![]()
Maar eh, hij is een beetje boos geloof ik![]()
Uhm tussen het bij mij op de bank hangen door![]()
Uh ohw, geef mij maar de schuld
[b]AirwiN schreef [/b]
Massage erbij?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geroepen dat ik de griep heb
[..]
Yes please![]()
Uhm tussen het bij mij op de bank hangen door![]()
Uh ohw, geef mij maar de schuld
Brief is 2 A4'tjes vol, dus heb 'm ook nog niet gelezenZo maar even doen
Nah, lag toch echt aan mij.
![]()
Oe massagequote:Op zondag 20 januari 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Massage erbij?
Brief is 2 A4'tjes vol, dus heb 'm ook nog niet gelezenZo maar even doen
Nah, lag toch echt aan mij.
![]()
Ghehe snel lezen dan !!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb hem niet morgen nodig ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Charmed! Duurt meestal wel even voordat het verzonden is.
/edit: 1 februari wordt het verzonden.
Hmm goede aanbiedingquote:Op zondag 20 januari 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon in je laptop ja, geen adapter voor nodig, dus heel handig mee te nemen.![]()
![]()
Doe ikquote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe massage![]()
Ghehe snel lezen dan !!Ja, dat wist ik niet, maar dan kan je het doenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem niet morgen nodig ofzo
[..]
Hmm goede aanbieding.
Jup, vind ik ook. Met losse adapter vind ik het van die ondingen.
![]()
Besteldquote:Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Ja, dat wist ik niet, maar dan kan je het doen.
Jup, vind ik ook. Met losse adapter vind ik het van die ondingen.
![]()
![]()
Rompompom zow... strijken is uitbesteedt... nu de rest van de k-klusjes nog
ik ga nu de was opvouwenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef fietsie het volgende:
Rompompom zow... strijken is uitbesteedt... nu de rest van de k-klusjes nog
Zondag is echt wasdag![]()
![]()
Ik hoef alleen de vaatwasser nog in te ruimen en de bedden te voorzien van droog beddegoed, dan ben ik klaar...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga nu de was opvouwen
Zondag is echt wasdagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
goed geregeld!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoef alleen de vaatwasser nog in te ruimen en de bedden te voorzien van droog beddegoed, dan ben ik klaar...
Morgen schoon beddengoed hier, echt geen fut meer voor![]()
![]()
Ik moet wel, er staan nu nog 2 matrassen te drogenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed geregeld!
Morgen schoon beddengoed hier, echt geen fut meer voorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er zijn ook nog andere 2ehands kanalen toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
Allebei de XBOX'en al verkochtHAAL VERDOMME DIE ADVERTENTIE DAN VAN MARKTPLAATS AF
Het punt is dat je je advertentie moet verwijderen als je je product al hebt verkocht.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere 2ehands kanalen toch?![]()
Ik probeerde op positieve wijze op jouw kennelijke teleurstelling in te spelen.....quote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het punt is dat je je advertentie moet verwijderen als je je product al hebt verkocht.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet gelukt.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeerde op positieve wijze op jouw kennelijke teleurstelling in te spelen.....![]()
Je vindt er vast wel 1quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
mijn broertje gaat hem verkopen zei hij vorige weekquote:Op zondag 20 januari 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
Allebei de XBOX'en al verkochtHAAL VERDOMME DIE ADVERTENTIE DAN VAN MARKTPLAATS AF
Half jaar oud, en amper op gespeeld.
Geen tijd
Voor hoeveel staan ze op marktplaats?![]()
O jawel, maar ik erger me aan mensen die hun advertenties niet weghalen als het al verkocht isquote:.
Oh, tofquote:Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn broertje gaat hem verkopen zei hij vorige week
Half jaar oud, en amper op gespeeld.
Geen tijd
Voor hoeveel staan ze op marktplaats?.
Uh, dat verschilt echt heel erg. Vooral of er games bij zitten, aantal controllers etc. Zou je even zelf (of hij) moeten kijken.
![]()
ik app hem evenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O jawel, maar ik erger me aan mensen die hun advertenties niet weghalen als het al verkocht is.
[..]
Oh, tof.
Uh, dat verschilt echt heel erg. Vooral of er games bij zitten, aantal controllers etc. Zou je even zelf (of hij) moeten kijken.
![]()
![]()
Ik moet nog een extra controller fixen en ik geloof dat mijn zoon ook guitar hero wel wil
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg er wel ff bij dat Vin voor Feyenooit isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg er wel ff bij dat Vin voor Feyenooit is![]()
![]()
guitar hero is tofquote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet nog een extra controller fixen en ik geloof dat mijn zoon ook guitar hero wel wil![]()
![]()
Als hij normaal de xbox voor 100 weg zou doen dan voor 50 naar een kakkie en voor 214247912451865419246 naar een ajacied durf ik te weddenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh zoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij normaal de xbox voor 100 weg zou doen dan voor 50 naar een kakkie en voor 214247912451865419246 naar een ajacied durf ik te wedden![]()
![]()
Viro was helemaal verbaasd dat Huppelkind na uhm 3 nummers de bas al op hard zat te spelenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja nice sommige pikken het heel snel op.. ik heb ook nooit verder dan medium gespeeld en dan niet eens bij alle nummers ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viro was helemaal verbaasd dat Huppelkind na uhm 3 nummers de bas al op hard zat te spelen
Ik heb nu zeker al een jaar niet meer gespeeld...![]()
Charmed lag over Vin, mij en Joof heen op dr dooie gemakkie te spelenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nice sommige pikken het heel snel op.. ik heb ook nooit verder dan medium gespeeld en dan niet eens bij alle nummers ofzo
Ik heb nu zeker al een jaar niet meer gespeeld...
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heeft dan ook veel oefentijd gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed lag over Vin, mij en Joof heen op dr dooie gemakkie te spelenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja maar dan heb je het wel over een diehard gamerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed lag over Vin, mij en Joof heen op dr dooie gemakkie te spelen![]()
![]()
Ja, geweldigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lag tegen een koude radiator aanquote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja best vaag.... een kacheltje was ik.... en Viro had het koud
dit dusquote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik had het zelfs té warmArme Viro, met z'n rug tegen de koude radiator
![]()
Respect voor Huppelkindquote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viro was helemaal verbaasd dat Huppelkind na uhm 3 nummers de bas al op hard zat te spelenMaar zij speelde op easy, dan kan ik het ookquote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed lag over Vin, mij en Joof heen op dr dooie gemakkie te spelen
Vin voor welke club ben je dan?![]()
ik ga oefenen op mediumquote:Op zondag 20 januari 2013 20:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Respect voor Huppelkind
[..]
Maar zij speelde op easy, dan kan ik het ook![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vin voor welke club ben je dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: