SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ben niet in staat om iemand te verzorgen nu hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om iemand te verzorgen nu hoor
Daarom samen ziek zijn![]()
![]()
Wie gaat er dan zuster spelen voor ons?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Daarom samen ziek zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw schuldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjah zal vast -iemand- een virusje bij zich gehad hebben, en met dat gefeest heb je al snel wat minder weerstand hequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goede vraagquote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gaat er dan zuster spelen voor ons?
Volgens mij als ik nu klaarkom ga ik flauw vallen, zo zwak voel ik me.![]()
![]()
Bijzonder ehm, vreemde gedachtengang, als je zo ziek bent....quote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goede vraag
Volgens mij als ik nu klaarkom ga ik flauw vallen, zo zwak voel ik me.
Of heb jij geen 0,0 libidio als je ziek bent?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen opgesloten zitten door sneeuw, geen verzorging van mijn kantquote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef muhahaha het volgende:
Morgen weer werken, geen verzorging van mijn kant.
.
![]()
Een paar dagen geleden deed je behoorlijk wat onderkoelder Hupsquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Morgen? Man dan is de wereld vergaan onder lagen sneeuw dat wil je niet weten!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef muhahaha het volgende:
Morgen weer werken, geen verzorging van mijn kant.
Oownee, dat kwam bij KNMI vandaan, die -dachten- alleen dat het zo werd....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb jou gemistquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
Je zal morgenvroeg maar weer in de file mogen gaan staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb 0,0 libido, dus het zustertje van Huppel en mij hoeft zich seksueel niet met mij bezig te houden. Dus geenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bijzonder ehm, vreemde gedachtengang, als je zo ziek bent....
Of heb jij geen 0,0 libidio als je ziek bent?voor mij dan
![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Op naar een nieuw recordquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
Je zal morgenvroeg maar weer in de file mogen gaan staan![]()
![]()
Ik ben juist zo geil als boterquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 libido, dus het zustertje van Huppel en mij hoeft zich seksueel niet met mij bezig te houden. Dus geenvoor mij dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Toen had hij mn deken gejat!!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden deed je behoorlijk wat onderkoelder Hups
Dat is dit weekend niet gebeurd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zeg dit echt -nooit- maar ik ben blij dat ik morgen eerst naar de tandarts moetquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
Je zal morgenvroeg maar weer in de file mogen gaan staan
Is met de auto 4 minuten hiervandaan.
En dan kan ik daarna, op mijn gemak, eerst naar de mek voor iets zoets wat die gore smaak neutraliseert, en dan richting werk sukkelen
Ruk dat menneke dan onder die steen vandaan, hij weet de weg nu wel uit zijn hoofd....quote:
Oow enne, ik herken dat gevoel..... Iedere 20+ / 40- dame die nu in de buurt komt vanavond loopt gevaar....
[ Bericht 4% gewijzigd door fietsie op 20-01-2013 18:19:39 (Whoepsie, 20++++) ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben net thuis en ga met dit pokke weer niet terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ruk dat menneke dan onder die steen vandaan, hij weet de weg nu wel uit zijn hoofd....![]()
Welk pokkeweer? Die 3 graden vorst?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en ga met dit pokke weer niet terug.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens fatsoenlijk rechtop staan, zo slap ben ik..
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hier sneeuwt het gewoon hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welk pokkeweer? Die 3 graden vorst?![]()
Jeuj.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier niet meer
Wel een paar uur gesneeuwd en een paar uur ijzel.![]()
Nee, niet eensquote:
Nee, laat die pup maar lekker thuis blijvenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ruk dat menneke dan onder die steen vandaan, hij weet de weg nu wel uit zijn hoofd....
Oow enne, ik herken dat gevoel..... Iedere 20+ / 40- dame die nu in de buurt komt vanavond loopt gevaar....
Ik heb nog niet gekotst, ben misselijk, heb buikpijn, krampen, hoofdpijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier geen sneeuw atm wel spekglad en ijskoudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo zo, toe maarquote:Nahwquote:Ik heb nog niet gekotst, ben misselijk, heb buikpijn, krampen, hoofdpijnKusje op
Beterschap
![]()
![]()
Raam dicht doenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw atm wel spekglad en ijskoud.
![]()
Dat had ik vannacht, + 2 uur kroelen met de wcpot.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog niet gekotst, ben misselijk, heb buikpijn, krampen, hoofdpijn
Nu weer fris en fruitigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is al dichtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik durf te wedden dat jij niet hetzelfde hebt als ikquote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht, + 2 uur kroelen met de wcpot.
Nu weer fris en fruitig
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |