Ja, gelezen. Die reden ook echtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef AnimeFan het volgende:
@Arasu: http://nos.nl/op3/artikel(...)nken-autorijden.html![]()
Hmmmmquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:41 schreef Qunix het volgende:
Dus Goku gaat het tegen nog een konijn opnemenSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
[..]
Dat blijft nog wel even zo als ik jou omschrijving ervan zie
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:41 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aku no Hana looks interesting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel via streamsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hunter x Hunter is echt wel wat voor jou denk ik. Moet je wel de 2011 versie gaan kijken. Ik neem aan dat je ook download, en geen streams meer gebruikt?
Nooo, ik zou echt gaan downloaden. Veel betere kwaliteit, je gaat echt met (nog) meer plezier kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel via streamszal 't op mijn lijstje zetten thx
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nooo, ik zou echt gaan downloaden. Veel betere kwaliteit, je gaat echt met (nog) meer plezier kijken.
Henk en Ingrid abusequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit dus.
Vreselijk dat streamen. Maar wel lekker gemakzuchtig voor de Henk en Ingrid-animekijker.
Hm, als het voor een betere toekomst is...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij hebt Henk of Ingrid misbruikt..?
Ik gebruik streams meestal om te beoordelen of ik iets wil gaan downloaden, te lui om een halve serie down te loaden om daarna te beslissen dat ik deze kut vind.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit dus.
Vreselijk dat streamen. Maar wel lekker gemakzuchtig voor de Henk en Ingrid-animekijker.
hmm oke thx. Dat maar proberen dan. Vond het bij animes wel altijd handig dat ik in tegenstelling tot normale series en films niks hoefde te downloaden maar ze altijd gelijk kan kijken. Uiterlijk boeit me eerlijk gezegd bij animes toch niet zo(bij series en films veel meer)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nooo, ik zou echt gaan downloaden. Veel betere kwaliteit, je gaat echt met (nog) meer plezier kijken.
er zit wel verschil in zodra het een purist/fan betreft, maar voordat je je HD vol gaat gooien met allerlei zooi die je toch niet af gaat kijken is het streamen van de eerste paar eps geen slecht idee, voor de inhoud van de anime maakt het tenslotte weinig uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm oke thx. Dat maar proberen dan. Vond het bij animes wel altijd handig dat ik in tegenstelling tot normale series en films niks hoefde te downloaden maar ze altijd gelijk kan kijken. Uiterlijk boeit me eerlijk gezegd bij animes toch niet zo(bij series en films veel meer)Maar als het echt zoveel verschil is zal ik de volgende eerst proberen te downloaden
yup sowieso eerst kijken of het wat is dan ja, thxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit wel verschil in zodra het een purist/fan betreft, maar voordat je je HD vol gaat gooien met allerlei zooi die je toch niet af gaat kijken is het streamen van de eerste paar eps geen slecht idee, voor de inhoud van de anime maakt het tenslotte weinig uit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Qunix het volgende:
1 anime wat je via een stream moet kijken... Inferno Cop!
Hilarischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Qunix het volgende:
1 anime wat je via een stream moet kijken... Inferno Cop!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hilarischmaar artwork is zelfs slchter dan thermae Romae
Thermae Romae was ook briljantquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hilarischmaar artwork is zelfs slchter dan thermae Romae
Fantasy is een setting en bevat vaak elementen als magie, vreemde wezens en zwaarden. Veelal (maar dit is geen harde vereiste) gesitueerd in een Middeleeuw-achtige wereld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat is het verschil tussen action, adventure en fantasy eilk? De rest(op mecha na, omdat ik dat bijna nooit trek heb ik al ingevuld nl)
Kan OP niet meer wijzigenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is dit (http://animu-mango.wikia.com/wiki/Anime_Recommendations) misschien niet iets voor in de OP? Zodat de verlegen zielen die niet om aanraders durven te vragen --omdat we kennelijk hipsters zijn-- hun verlegenheid niet hoeven te trotseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |