quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Qunix het volgende:
1 anime wat je via een stream moet kijken... Inferno Cop!
Hilarischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Qunix het volgende:
1 anime wat je via een stream moet kijken... Inferno Cop!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hilarischmaar artwork is zelfs slchter dan thermae Romae
Thermae Romae was ook briljantquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hilarischmaar artwork is zelfs slchter dan thermae Romae
Fantasy is een setting en bevat vaak elementen als magie, vreemde wezens en zwaarden. Veelal (maar dit is geen harde vereiste) gesitueerd in een Middeleeuw-achtige wereld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat is het verschil tussen action, adventure en fantasy eilk? De rest(op mecha na, omdat ik dat bijna nooit trek heb ik al ingevuld nl)
Kan OP niet meer wijzigenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is dit (http://animu-mango.wikia.com/wiki/Anime_Recommendations) misschien niet iets voor in de OP? Zodat de verlegen zielen die niet om aanraders durven te vragen --omdat we kennelijk hipsters zijn-- hun verlegenheid niet hoeven te trotseren?
Hoeft nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Moet ik mijn favorieten invullen of wat ik denk dat voor beginners goed te behappen is?
Klaag aan Quinixquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat K-ON er niet tussen staat
ik doelde meer op die PM die verstuurd is..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat K-ON er niet tussen staat
Vul maar goed inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde meer op die PM die verstuurd is..
ik zou begod niet weten wat ik moet invullen![]()
je bedoelt naruto, naruto, naruto, naruto, bleach, bleach, bleach, one piece, one piece en sailor moon?quote:
??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt naruto, naruto, naruto, naruto, bleach, bleach, bleach, one piece, one piece en sailor moon?
quote:
quote:Er zijn zat manga/animes series in de afgelopen 60 jaar
Oooooooh oooooh seeramuuuuuuun.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt naruto, naruto, naruto, naruto, bleach, bleach, bleach, one piece, one piece en sailor moon?
WAAR MOET IK WAT INVULLEN VERDOMME.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooooooh oooooh seeramuuuuuuun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |