Omdat jij dat ook deed met je Venloquote:Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarom refereer je dan aan die 2 vorige seizoenen?
Back-positie is van minder groot belang, zeker met De Vrij-BMI als centrum. Vind Nelom aanvallend overigens sterker dan Bruno.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nelom linksback vind ik anders ook niks...
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Kunnen we die Mathijssen niet naar de woestijn sturen?
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
zo eindelijk zegquote:
Mathijsen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of naar ajax, past mooi bij de rest van t wantalentquote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Kent er de weg hé, krijg je dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef Tha_Duck het volgende:
En om lekker een beetje te stoken, die koeman was wel heel snel verstopt....
maakt me niet uit, hoef die gozer echt nooit meer in feyenoord shirt te zien.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Onthutsend zwak feyenoord. Ik ben onder de indruk van pelle, maar deze wedstrijd was hij helemaal nergens. mathisen was in wedstrijd 1 al niks, en toont dit nu weer aan.
Ik denk dat er geen kampioenschap zal zijn voor jullie dit jaar, ondanks de prima eerste seizoenshelft, maar deze wedstrijden moet je meer geven dan dit.Dat ligt niet aan Pellč, hij kan moeilijk de bal zelf gaan ophalen, dat is niet de bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Dat wantalent waar jullie goddelijk team met 3-0 van heeft verloren?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of naar ajax, past mooi bij de rest van t wantalent
PLeurt toch een keer op uit het Feyenoord topic, wat heb je hier te zoeken.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat wantalent waar jullie goddelijk team met 3-0 van heeft verloren?
kanker opquote:
Dat zeg ik ook niet, alleen werd zijn kracht effectief bestreden. Een kuyt of guidetti is wat dat betreft nuttiger in zulke wedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Pellč, hij kan moeilijk de bal zelf gaan ophalen, dat is niet de bedoeling.
Oh jullie mogen wel Ajax bashen maar wij mogen niet reageren op die bash? Man the fuck upquote:Op zondag 20 januari 2013 17:33 schreef Equites het volgende:
eurt toch een keer op uit het Feyenoord topic, wat heb je hier te zo
Ja zelfs met 10 man gaven ze Feyenoord het gevoel dat ze er met 13 liepen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, alleen werd zijn kracht effectief bestreden. Een kuyt of guidetti is wat dat betreft nuttiger in zulke wedstrijden.
Maar het is wel tekenend voor de onmacht van het team vandaag dat je pelle niet normaal aangespeeld krijgt zodat hij kan scoren. Dat is geen sneer naar feyenoord maar een compliment voor 020 die dat gewoon erg goed deed.
voor jou geld t zelfsde als mn vorige postquote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat wantalent waar jullie goddelijk team met 3-0 van heeft verloren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |