VVV nog uit, dat beloofd wat jaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Iets met een klote speelschema in de 2e seizoenshelft. Vitesse, VVV, RKC, Twente, AZ, PSV, NAC en Groningen nog uit.
En nog Europees spelen en nog in de beker, drukke boel.![]()
AZ is thuis. Geen probleem.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daarvan zijn alleen Twente en PSV lastig. Misschien ook AZ.
Niet op in gaan, laat ze hun lolletje hebben. Ik kijk mooi tottenham united nu.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man. doe me best maar lokken ze steeds uit hier
Ik moet toegeven dat ik ze een paar keer uit de tent heb gelokt.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:18 schreef Euribob het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de PSV'ers lef hebben om na zo'n wedstrijd tegen PEC nog op Feyenoord te gaan zitten zeiken.
Sorry ik wist niet dat je moeilijk tegen je verlies konquote:Op zondag 20 januari 2013 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man. doe me best maar lokken ze steeds uit hier
Dit sowiesoquote:Op zondag 20 januari 2013 17:19 schreef Joeriii het volgende:
Feyenoord
Wij zijn Rotterdammers, wij houden vol!
Volgende week tegen Twente er weer voor gaan.
In strijd met elkaar ja, niet met Ajax.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
flikker op joh, er was amper strijd
Denken ze serieus zo over de wedstrijd in Rotterdam ? Nasty.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
flikker op joh, er was amper strijd
Laatste keer tegen feyenoord was ook niet geweldig maar die werden nu helemaal zoek gespeeldquote:Op zondag 20 januari 2013 17:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Van de laatste 3 wedstrijden daar 2 keer gelijk gespeeld, geen zorgen inderdaad.
ja want hier zie je ook echt mensen zeggen dat er strijd was he sukkelquote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken ze serieus zo over de wedstrijd in Rotterdam ? Nasty.
ga weer eens je tent in, je komt er te makkelijk uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja want hier zie je ook echt mensen zeggen dat er strijd was he sukkel
ditquote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Equites het volgende:
[..]
In strijd met elkaar ja, niet met Ajax.
"Maar Immers werkt zo hard"quote:Op zondag 20 januari 2013 17:23 schreef PIETR het volgende:
Mathijsen en Immers, nooit meer opstellen aub. Wat een ongelooflijk slechte spelers zeg.
en ditquote:Op zondag 20 januari 2013 17:23 schreef PIETR het volgende:
Mathijsen en Immers, nooit meer opstellen aub. Wat een ongelooflijk slechte spelers zeg.
Nelom linksback vind ik anders ook niks...quote:Op zondag 20 januari 2013 17:23 schreef PIETR het volgende:
Waarom refereer je dan aan die 2 vorige seizoenen?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laatste keer tegen feyenoord was ook niet geweldig maar die werden nu helemaal zoek gespeeld
quote:
quote:Immers: 'Volgende penalty voor een ander'
"Dit was een totale wanprestatie van het team, simpel zat." Lex Immers was na de 3-0 nederlaag in de topper tegen Ajax duidelijk over de prestatie van Feyenoord. Ook stak de middenvelder de hand in eigen boezem.
"Een dramatische middag", zo vatte Immers de prestatie van Feyenoord treffend samen. De aanvallende middenvelder was zichtbaar teleurgesteld na de afgang in de Amsterdam ArenA. "Dit doet veel pijn. We hebben vijf minuten druk kunnen zetten, daarna viel alles weg."
Immers zelf miste een penalty en twee opgelegde kansen. "Of ik mezelf iets kwalijk neem? Zeker. Bij de eerste kans stond Vermeer ineens voor me en hij maakte zijn doel goed klein. En ja, de penalty. De volgende is voor iemand anders. Ik heb er nu twee gemist, dan is de volgende aan de beurt. Ik ga de bal in ieder geval niet meer opeisen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |