quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Voor de liefhebber: full version van Django unchained op JoeTjoep
Alstublieft, bedankt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Haha hoogvlieger houdt van worsten in zijn mond
Van z'n moeder die zijn vader blijkt te zijn..quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Goeie grap voor op de zondagmiddagquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
nom nom nomquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
The D is silentquote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb m gelijk ff binnengehengelt en nu aant kijken
Dat is de enige oplossing. Achterover leunen en ik zie wel of en wanneer ik er kom.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Broodje vreten in de file, krantje d'r bij
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik Den Helder ga halen morgenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier idem, maar ik moet eerst iemand op Schiphol droppen
Dat doe ik dus ook niet in dit weer. Alleen als het droog is, ik vind die N240 zo'n scheitweg. Om het over Van Eweijksluis nog maar niet te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Erasmo het volgende:
Stel je niet aan, de A7 is echt wel schoon. Ik zou alleen niet via Slootdorp of Middenmeer rijden.
Een kijker en bipod voor je buks. kan je iedereen snipen jwzquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Oud VeVa'er die nu afwacht tot ie met z'n AMOL mag beginnen zegt mij dat het handig is om alvast wat spullen te kopen die ze bij Defensie niet meegeven indien ik door de keuring heen kom. Wat voor spullen moet ik hieronder verstaan
Denk dat ik alvast een EOTech sight koopquote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een kijker en bipod voor je buks. kan je iedereen snipen jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |