Deze post.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:31 schreef Gert het volgende:
Ach, dit was ingecalculeerd.
Wie bij de thuiswedstrijd is geweest, wist al dat Feyenoord het vandaag heel erg moeilijk zou gaan krijgen. Tevens is Immers nu wel door de mand gevallen. Op zo'n moment mag je simpelweg geen strafschop missen, klaar.
Zelfs de Ahoy hier is aangenamer voor een voetbalwedstrijd dan de Arena.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig komt er een nieuw stadion in Rotterdam, hoef je niet meer zo ver te reizen
Ben ik niet helemaal met je eens. Heel het team heb ik amper gezien. Alleen Clasie speelde goed, de rest was slecht of matig. Ligt niet aan de buitenspelers, want die brengen standaard al niks. Sowieso lijkt het me nu wel duidelijk dat je Vormer gewoon op je middenveld moet zetten voor wat meer diversiteit in je spel.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschil is gewoon zo'n Fischer. Boëtius en Schaken brachten gewoon vrij weinig tot niks, al zag het bij J-P het er de tweede helft bij vlagen wel aardig uit. Echte kansen heeft het niet opgeleverd. Kan mij maar 1 goede voorzet herinneren en dat was in het begin gelijk Schaken en Pelle op de volley.
neequote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening geven over dit slecht Feyenoord.
Oh ja...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:31 schreef Gert het volgende:
Wie bij de thuiswedstrijd is geweest, wist al dat Feyenoord het vandaag heel erg moeilijk zou gaan krijgen. Tevens is Immers nu wel door de mand gevallen. Op zo'n moment mag je simpelweg geen strafschop missen, klaar.
Volgende week winnen en het goede gevoel is weer terug. Volgende week verliezen en er kan een serieuze winterdip komen.
HMF leest mee en Stijn gedraagt zich dan anders.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We houden het wel in de gaten, hebben we jou niet voor nodig.
Die Fischer heeft twee ballen goed geraakt, rest leverde hij allemaal in. Maak je die twee gigantische fouten niet dan sta je er een stuk beter voor. Ik vond Boetius beter dan heb spelen, speelde van Rhijn bij vlagen weg alleen een laag rendement vergeleken met Fischerquote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschil is gewoon zo'n Fischer. Boëtius en Schaken brachten gewoon vrij weinig tot niks, al zag het bij J-P het er de tweede helft bij vlagen wel aardig uit. Echte kansen heeft het niet opgeleverd. Kan mij maar 1 goede voorzet herinneren en dat was in het begin gelijk Schaken en Pelle op de volley.
Anders post je weer dat jij iets al lang van tevoren zag en dat je er gewoon kijk op hebt. Lulhannes.quote:
Idd, hij verdiend een kans.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Vormer viel wel goed in, misschien toch maar overwegen een basisplaats te geven ipv Vilhena of Immers. BMI moet weer naar het centrum, als linksback komt hij snelheid tekort.
Meteen een mooi moment om die rangorde voor de pingels eens aan te passen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:31 schreef Gert het volgende:
Dit dus.quote:Volgende week winnen en het goede gevoel is weer terug. Volgende week verliezen en er kan een serieuze winterdip komen.
Vormer was in het begin van het seizoen ook niet echt fijn om naar te kijken meen ik mij te herinneren. Ik zou Hakkebar wel eens op 10 willen zien eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Heel het team heb ik amper gezien. Alleen Clasie speelde goed, de rest was slecht of matig. Ligt niet aan de buitenspelers, want die brengen standaard al niks. Sowieso lijkt het me nu wel duidelijk dat je Vormer gewoon op je middenveld moet zetten voor wat meer diversiteit in je spel.
BMI is een van de snelste spelers op 't veld man.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Vormer viel wel goed in, misschien toch maar overwegen een basisplaats te geven ipv Vilhena of Immers. BMI moet weer naar het centrum, als linksback komt hij snelheid tekort.
Voor dit Feyenoord is het een redelijke speler, maar als Feyenoord geld had, dan speelde hij daar zeker niet. Verder stel ik voor om Mathijssen per direct op de transferlijst te zetten. Hij verdient ¤1 miljoen, maar hij valt steeds weer door de mand. Dat geld kunnen we wel beter besteden.quote:
Ja, ik zie 't ook gewoon goed. Kijk naar deze wedstrijd, ik roep 't al een maand van tevoren.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders post je weer dat jij iets al lang van tevoren zag en dat je er gewoon kijk op hebt. Lulhannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |