Van Rhijn is nog behoorlijk dronken hoor, die werd constant voorbij gespeeld, alleen een jammerlijk laag rendement.quote:
Op een of andere manier is Tim heilig bij Koeman.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Vormer viel wel goed in, misschien toch maar overwegen een basisplaats te geven ipv Vilhena of Immers. BMI moet weer naar het centrum, als linksback komt hij snelheid tekort.
Met ruimte voor zich ja. Als linksback is'tie te statisch.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BMI is een van de snelste spelers op 't veld man.
Dat 'in zo'n wedstrijd mag je die niet missen' is echt bullshit van de bovenste plank. Dat kan gewoon gebeuren in welke wedstrijd dan ook. Een penalty is nooit een 100% doelpunt. Zie ook niet waarom Immers ineens geen pingels meer zou moeten nemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vormer was in het begin van het seizoen ook niet echt fijn om naar te kijken meen ik mij te herinneren. Ik zou Hakkebar wel eens op 10 willen zien eigenlijk.Immers heeft het wel verneukt wat mij betreft voorlopig, als hij ook de penalty's al niet gaat maken... Zo'n 1 op 1 kans mag je eigenlijk al niet missen in zo'n wedstrijd (iets wat die Eriksen ook overkwam trouwens, maar omdat ze winnen hoor je daar niemand over) en die rebound ook niet trouwens. Man man, kut gozer.
Zit nu in de taxi terug, gelukkig een gratis ritje.
BMI is een diesel.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Met ruimte voor zich ja. Als linksback is'tie te statisch.
Dat is allemaal wel leuk kapo, maar dan die rebound ook nogquote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat 'in zo'n wedstrijd mag je die niet missen' is echt bullshit van de bovenste plank. Dat kan gewoon gebeuren in welke wedstrijd dan ook.
Daarvoor is hij niet wendbaar genoeg idd. Maarja, wie zet je er dan neer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met ruimte voor zich ja. Als linksback is'tie te statisch.
Knap zeg. Hulde.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zie 't ook gewoon goed. Kijk naar deze wedstrijd, ik roep 't al een maand van tevoren.
Mathijsen ja. Daarom Mathijsen eruit, BMI op zijn plek en Nelom op linksquote:Op zondag 20 januari 2013 16:37 schreef Scorpie het volgende:
Jullie verdediging is overigens wel overgewaardeerd.
Ik gebruik ook hoofdletters hoor. Gaat automatisch via de iPhone.quote:
het gaat om die rebound, dat leek echt nergens opquote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat 'in zo'n wedstrijd mag je die niet missen' is echt bullshit van de bovenste plank. Dat kan gewoon gebeuren in welke wedstrijd dan ook. Een penalty is nooit een 100% doelpunt. Zie ook niet waarom Immers ineens geen pingels meer zou moeten nemen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn is nog behoorlijk dronken hoor, die werd constant voorbij gespeeld, alleen een jammerlijk laag rendement.
Die was dan weer wél typisch Immers idd. Heeft hij echt heel vaak. Gebrek aan concentratie is dat heb ik 't idee.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel leuk kapo, maar dan die rebound ook nog
Hij heeft er al meerdere zo gemist he, en die rebound dan mijn god.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat 'in zo'n wedstrijd mag je die niet missen' is echt bullshit van de bovenste plank. Dat kan gewoon gebeuren in welke wedstrijd dan ook. Een penalty is nooit een 100% doelpunt. Zie ook niet waarom Immers ineens geen pingels meer zou moeten nemen.
Nelom, is ook niet alles, maar is wel iets soepeler daar.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarvoor is hij niet wendbaar genoeg idd. Maarja, wie zet je er dan neer.
Ja daarom ging Boetius er ook continue langsquote:
ja was ook zo terechtquote:Op zondag 20 januari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rode kaart, dus wel gelukt lijkt me
Hij is gewoon te wild. Heeft Wijnaldum ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die was dan weer wél typisch Immers idd. Heeft hij echt heel vaak. Gebrek aan concentratie is dat heb ik 't idee.
Dit dusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:38 schreef Lastpost het volgende:
Immers bevestigd gewoon wat de meeste hier al tijden wisten, mongool eerste klas.![]()
Geluk bij een ongeluk zijn de resultaten van de andere ploegen die bovenaan staan, Ajax laat traditiegetrouw wel weer punten liggen tegen de kleintjes en Feyenoord laat juist zien dat het thuis haast niet te verslaan is én weinig moeite heeft met die kleine ploegen.
Tegen Twente winnen en we liggen nog steeds prima op schema, alleen jammer dat je op deze wijze verliest van Ajax, dat je tegen een dergelijk ploeg onderuit gaat is verder geen shock. En laten we nou niet doen alsof Ajax heer en meester was, Feyenoord was gewoon zwak, wist de weinige kansen niet te benutten en ging zelf kinderlijk eenvoudig in de fout. Daarbij opgeteld de slordige passing en de manier waarop men speelde en het dramatische spel van Schaken én Immers maken je daar gewoon kansloos en dat is gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |