Ga jij eens naar je eigen topic.quote:
Ik ben een keer bij een interland gaan kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef o.us2.0 het volgende:
90% van die trollers hier hebben nog nooit de Arena van binnen gezien joh.
Haha psv Dag hoor!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
3-0 verloren van Twente, Ajax en PSV. Ben benieuwd hoe ze thuis gaan spelen.
Verschil is gewoon zo'n Fischer. Boëtius en Schaken brachten gewoon vrij weinig tot niks, al zag het bij J-P het er de tweede helft bij vlagen wel aardig uit. Echte kansen heeft het niet opgeleverd. Kan mij maar 1 goede voorzet herinneren en dat was in het begin gelijk Schaken en Pelle op de volley.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat snapt niemand. Leek echt nergens op.
Nee, ik verbaas me er meer over hoe euforisch jullie zijn na een overwinning en hoe de ploeg je voor de rest koud laat in principe. Moet jij met je grote muil nietin de arena zitten als ekte supporter btw?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zie dat het je echt niks doet nee..
Dat vroeg druk zetten werkte alleen de eerste 5 minuten, daarna liep men achteruit ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat snapt niemand. Leek echt nergens op.
Kan het niet betalen, dus nee.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik verbaas me er meer over hoe euforisch jullie zijn na een overwinning en hoe de ploeg je voor de rest koud laat in principe. Moet jij met je grote muil nietin de arena zitten als ekte supporter btw?
Goed lulverhaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik moet werken vandaag, zoals je wellicht is opgevallen heb ik ook relatief weinig gepost vandaag.
Precies.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschil is gewoon zo'n Fischer. Boëtius en Schaken brachten gewoon vrij weinig tot niks, al zag het bij J-P het er de tweede helft bij vlagen wel aardig uit. Echte kansen heeft het niet opgeleverd. Kan mij maar 1 goede voorzet herinneren en dat was in het begin gelijk Schaken en Pelle op de volley.
Zegt ook veel over Feyenoord verloren dankzij onsportief gedrag ook. je zou er maar eens bij horen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
Die Boetius (die Van Rhijn een gele kaart aansmeerde) is ook niet zo goed.
gelukkig komt er een nieuw stadion in Rotterdam, hoef je niet meer zo ver te reizenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is ook niet aan te raden, moest meteen door naar de oogarts. Kutconcerthal.
Wat is mijn taak?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We houden het wel in de gaten, hebben we jou niet voor nodig.
Ik mag mijn mening geven over dit slecht Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat jij geen praatjes hoeft te hebben en dus lekker weg mag gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |