Ik moet het nog zienquote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef Drassss het volgende:
Vooral de strook Arnhem Utrecht / Leeuwarden Groningen gaat nog veel sneeuw krijgen de komende uren + vannacht.
Lukt vast welquote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga niet akkoord als er niet meer dan 25cm gaat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zo de laatste Hirlam bekijk gaat er gewoon nog een sneeuwgebied ontstaan in Duitsland/Belgie. Dus vannacht gaat het heel "gezellig" worden + de ochtendspits.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
Benieuwd wat er nog uit dat gebied gaat vallen wat onderweg is voor vanavond...
Hier op Tholen ook matige sneeuwval.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
Al vanaf een uur of 10 non-stop (lichte) sneeuw in West-Brabant, ik denk een cm of 3-4 ondertussen.
Neen, jij hoort niet blij te zijn met sneeuw, Elfstedentocht enzulksquote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noorden morgen de hele dag in de sneeuw? Oef dat klinkt goed!!!
Toch tegenvallend hoor dat het ijs niet overal nog zo door zet...11steden....het mag wel wat harder gaan vriezen dan dit, en ach met een beetje slimheid kun je het ijs ook wel weer sneeuwvrij maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Neen, jij hoort niet blij te zijn met sneeuw, Elfstedentocht enzulks
In Twente valt het meeste precies tijdens de ochtendspits volgens bovenstaand plaatje
Ach, die elfstedentocht komt er vast niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toch tegenvallend hoor dat het ijs niet overal nog zo door zet...11steden....het mag wel wat harder gaan vriezen dan dit, en ach met een beetje slimheid kun je het ijs ook wel weer sneeuwvrij maken.
1 voordeel:
Het gaat behoorlijk waaien dus het sneeuw zal niet snel op het ijs blijven liggen maar meer naar de kanten waaienmaar goed als er 25cm gaat vallen zal dit zeker niet gaan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |