Ik heb ff voor je geshazammed:quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Welk nummer is dit onder die korte sfeerbeelden?
pow pow powquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Karelnoord het volgende:
Ik begin gek te worden hier...
brrrrrrrrrrrrrr
Succes met het zoeken naar een stream dan. Ik zit zelf in Abu Dhabi en ik ga het niet eens proberen via een stream. Je gaat er toch geen vinden. Hier staat Radio Rijnmond aanquote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als EL mij niet de melding gaf dat ik in Nederland moest zitten om te kunnen betalen en kijken had ik het wel gedaan.
Dat is het juist, ik kan het niet omdat ik hiervoor in Nederland moet zitten van hun!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer 6,95 betalen joh
opgeverquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Succes met het zoeken naar een stream dan. Ik zit zelf in Abu Dhabi en ik ga het niet eens proberen via een stream. Je gaat er toch geen vinden. Hier staat Radio Rijnmond aan
Is dat zo? Familie van mij kijken gewoon in Tenerife naar de wedstrijd hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik kan het niet omdat ik hiervoor in Nederland moet zitten van hun!
illuminatie en shitquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat zo? Familie van mij kijken gewoon in Tenerife naar de wedstrijd hoor
Vaag.....
http://eredivisielive.nl/quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ergens een streampje ? (DM s'il vouz plait)
Gaat je niet lukken, net ookal gevraagd.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ergens een streampje ? (DM s'il vouz plait)
Ik hoor niets? (TV staat op mute)quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
Vilhena wordt onze zwakke plek vrees ik.
Koeman zei dat hij in betere vorm was op de laatste training dan voor de winterstopquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Dekatria het volgende:
Schaken gaat de eerste helft echt niet uitspelen, vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klassieker is volgens mij altijd 90 minuten en nieuws in de rustquote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef heiden6 het volgende:
Ga deze maar eens aanzetten kijken of het een beetje synchroon loopt. Weet iemand of ze alles live blijven volgen bij Rijnmond of dat ze ook tussendoor nieuws / reclame / muziek doen?
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlayquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb nu oorkanker.
Misschien sowieso maar Theo Reitsma afzetten en Radio Rijmond aandoen.
Veel te vroeg heengegaanquote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Oh er is iemand van 93 overleden, laten we een minuut stilte houden.
Ik had nog nooit van die man gehoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Oh er is iemand van 93 overleden, laten we een minuut stilte houden.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Wel slim om met een gesloten dak fakkels aan te steken
Hmjaquote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Wel slim om met een gesloten dak fakkels aan te steken
Story of this year met hem.quote:
Is er ooit wat goed geweest aan die matquote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef F_JD het volgende:
Wat is er mis met dat gras/de bal trouwens?
Pelle grijpt zo in met een kneiter van 40 meter afstand.quote:
Je bent wel zuur vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Iedereen, is ook een verschrikkelijke jood
Ook een neus als commentator gebruiken. ELquote:Op zondag 20 januari 2013 14:50 schreef Equites het volgende:
Ik hoef geen juichende joden te zien ffs
Ongelofelijk dit ook echtquote:Op zondag 20 januari 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een neus als commentator gebruiken. EL![]()
Radio Rijnmondquote:
Ik heb EL uitgezet en kijk ik nu naar Al Jazeera Sport met Engels commentaar. Heerlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een neus als commentator gebruiken. EL![]()
Ik woon daar ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Afdeling Zwijndrecht is ook gearriveerd.
is dat gratis of is dat een stream oid ?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb EL uitgezet en kijk ik nu naar Al Jazeera Sport met Engels commentaar. Heerlijk
Ik heb zelf een Dreambox aangesloten op de televisie, maar die zender wordt ook gebruikt bij streams.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
is dat gratis of is dat een stream oid ?
Jij snapt het..quote:Op zondag 20 januari 2013 14:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Dreambox aangesloten op de televisie, maar die zender wordt ook gebruikt bij streams.
Immers is anders zwaar kut.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:58 schreef Equites het volgende:
Hallo nog 65 minuten, niks aan het handje.
Dat is geen verrassing.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Immers is anders zwaar kut.
En middenveld van hunnie heeft te veel vrijheid.
Telkens 1 vrije man.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Immers is anders zwaar kut.
En middenveld van hunnie heeft te veel vrijheid.
Publiek gaat enorm los idd.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel een goede sfeer in die graftombe moet ik zeggen
Had ik voor de wedstrijd al voorspeld he.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:59 schreef Dekatria het volgende:
Middenveld wordt overlopen alsof het er niet staat.
Het is nog steeds mistig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel een goede sfeer in die graftombe moet ik zeggen
Komt door hun debiele denkvermogen.quote:
Omdat 't veld stropt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef Haringkop het volgende:
Waarom begint elk balverlies bij Schaken???!
Omdat Schaken niet kan voetballenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef Haringkop het volgende:
Waarom begint elk balverlies bij Schaken???!
Pelle zijn talent zit in zijn baardquote:Op zondag 20 januari 2013 15:02 schreef Equites het volgende:
Pelle is echt onzichtbaarDat doen ze goed.
Weet niet of je een beetje zit op te letten maar dat gastje speelt na Clasie de beste wedstrijd.quote:
Nou nou, weet niet welke wedstrijd jij kijkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet niet of je een beetje zit op te letten maar dat gastje speelt na Clasie de beste wedstrijd.
Zit inderdaad teveel bij te lezen aangezien er nogal snel gepost wordt in de verschillende topicsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet niet of je een beetje zit op te letten maar dat gastje speelt na Clasie de beste wedstrijd.
Hij doet het tegen goed tegen Ajax als je naar zijn ervaring en leeftijd kijkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Nou nou, weet niet welke wedstrijd jij kijkt.
Let serieus maar eens op. Hij doet amper iets fout. Elke aanname is goed, elke afgegeven bal heeft een idee erachter (iig meer dan puur de bal maar kwijt zijn)quote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Nou nou, weet niet welke wedstrijd jij kijkt.
Ja maar daar hebben we niet zoveel aan, we moeten toppers hebben staan tegen Ajax.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hij doet het tegen goed tegen Ajax als je naar zijn ervaring en leeftijd kijkt.
Boetius is een topper man. Kijk nou maar gewoon naar z'n balbehandeling, die is echt fenomenaal hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we niet zoveel aan, we moeten toppers hebben staan tegen Ajax.
Ok ik ga opletten ;pquote:Op zondag 20 januari 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is een topper man. Kijk nou maar gewoon naar z'n balbehandeling, die is echt fenomenaal hoor.
Ik vind Jean-Paul nu al een toppertjequote:Op zondag 20 januari 2013 15:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we niet zoveel aan, we moeten toppers hebben staan tegen Ajax.
Er zit echt geen systeem in idd. Ze hebben geen idee waar ze naar toe moeten.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
't spel van Fey slaat echt nergens op.
jep.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:13 schreef DaMart het volgende:
Dus Feyenoord is van zichzelf aan het verliezen nu?
ik dek je zusje kkjoodquote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Een 18 jarige Deen dekken is te veel gevraagd.![]()
Beste verdediging.
Gelukkig heb ik dat nooit gezegdquote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En er waren nog wel zo veel Feyenoorders die Mathijsen zo goed vonden![]()
Hij zat er gewoon goed bij, maar zo'n schot maakt Fischer de komende 10 jaar ook niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En korte hoek houden is ook heel moeilijk voor Muldertje
Jij hebt kennisquote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nooit gezegd
Moet ie gewoon hebben. Matige keeper.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zat er gewoon goed bij, maar zo'n schot maakt Fischer de komende 10 jaar ook niet meer.
Brazilie Ajax wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef Mixende_match het volgende:
Mallorca heeft ze niet veel goeds gedaan geloof ik
Feyenoord ziet er gespannen uit, Ajax is 1 en al rust. Fucking paniekvoetbal dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef Hazzard het volgende:
Ben ik trouwens de enige of hebben anderen ook het gevoel dat het tactisch niet helemaal lekker staat bij Feyenoord? Zou niet weten wat je eraan moet veranderen, maar heb echt het gevoel dat we tactisch ook afgetroefd worden.
Wat een onzin. Maargoed, jij hebt gene verstand van voetbal anders was je wel voor eenandere club geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet ie gewoon hebben. Matige keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |