Ik heb ff voor je geshazammed:quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Welk nummer is dit onder die korte sfeerbeelden?
pow pow powquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Karelnoord het volgende:
Ik begin gek te worden hier...
brrrrrrrrrrrrrr
Succes met het zoeken naar een stream dan. Ik zit zelf in Abu Dhabi en ik ga het niet eens proberen via een stream. Je gaat er toch geen vinden. Hier staat Radio Rijnmond aanquote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als EL mij niet de melding gaf dat ik in Nederland moest zitten om te kunnen betalen en kijken had ik het wel gedaan.
Dat is het juist, ik kan het niet omdat ik hiervoor in Nederland moet zitten van hun!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer 6,95 betalen joh
opgeverquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Succes met het zoeken naar een stream dan. Ik zit zelf in Abu Dhabi en ik ga het niet eens proberen via een stream. Je gaat er toch geen vinden. Hier staat Radio Rijnmond aan
Is dat zo? Familie van mij kijken gewoon in Tenerife naar de wedstrijd hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik kan het niet omdat ik hiervoor in Nederland moet zitten van hun!
illuminatie en shitquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat zo? Familie van mij kijken gewoon in Tenerife naar de wedstrijd hoor
Vaag.....
http://eredivisielive.nl/quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ergens een streampje ? (DM s'il vouz plait)
Gaat je niet lukken, net ookal gevraagd.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ergens een streampje ? (DM s'il vouz plait)
Ik hoor niets? (TV staat op mute)quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
Vilhena wordt onze zwakke plek vrees ik.
Koeman zei dat hij in betere vorm was op de laatste training dan voor de winterstopquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Dekatria het volgende:
Schaken gaat de eerste helft echt niet uitspelen, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |