Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef Tyron het volgende:
Mathijsen is echt een zwakke punt in de verdediging zoals Marcelo dat bij PSV is
JORISquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Lol dat meen je toch niet? Joris en Stefan zijn echt wel van een hoger niveau als Niklas en Toby.
Ja, maar jij vindt elke Ajacied in potentie wereldtopquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee. Van rhijn is potentiele wereldtop en dat is Janmaat zeker niet.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Lol dat meen je toch niet? Joris en Stefan zijn echt wel van een hoger niveau als Niklas en Toby.
Argumenten hebben tegen jou geen zin, je haalt altijd irrelevante dingen erbij. Mag hoor, maar dan kan ik je niet serieus nemen.quote:
Als het tempo hoog ligt is die oudje de eerste die het begeeftquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoord
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kantquote:
Daar zal ik wel even van wakker liggen dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Argumenten hebben tegen jou geen zin, je haalt altijd irrelevante dingen erbij. Mag hoor, maar dan kan ik je niet serieus nemen.
Dat zegt dus genoeg over de verdediging van Feyenoord, als een gemankeerde middelmatige verdediger op zijn retour je beste verdediger is.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoord
Tegen Den Haag en NAC zekerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kant
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als het tempo hoog ligt is die oudje de eerste die het begeeft
Dat zegt dan meer over Feyenoord dan over Jorisquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kant
zeer relevant, goed argumentquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.
Ik zou wel wakker blijven ja, het begint zo al.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal ik wel even van wakker liggen dan.
Zegt de kanker-schelder.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.
Als Feyenoorder zeg ik dat hij toch de zwakke schakel in de defensie blijft. BMI is centraal al beter dan hem.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Quotes van mensen die positief zijn over Boerrigter aubquote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Alxander het volgende:
Alderweireld is ontzettend door het ijs gezakt sinds Vertonghen weg is. Moisander markeert zijn matige verdedigende spel met de doelpunten die hij maakt. Ongelofelijk overigens dat Ajacieden nog iets positiefs durven te zeggen over Boerrigter
Dat nagepraat over Alderweireld altijd. Teveel Gijpie gekeken ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Alxander het volgende:
Alderweireld is ontzettend door het ijs gezakt sinds Vertonghen weg is. Moisander markeert zijn matige verdedigende spel met de doelpunten die hij maakt. Ongelofelijk overigens dat Ajacieden nog iets positiefs durven te zeggen over Boerrigter
Las net iemand die zei: Schaken < Boerrigterquote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quotes van mensen die positief zijn over Boerrigter aub
De Jong is een middenvelder. Overigens: echte Ajax-spitsen scoren rond de 18 goals per jaar. Aansluitende middenvelders scoren de rest. Maar Kluivert was de laatste echte Ajax-spits.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de topscorerslijst, De Jong is een spits hè, die dient te scoren.
Beide niet bijzonderquote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Alxander het volgende:
[..]
Las net iemand die zei: Schaken < Boerrigter
McLaren in da house peeps.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze het afdwingen, verdienen ze het. Dat is natuurlijk een open deur van heb-ik-me-jou-daar.
Dat vind ik het nadeel van Ajax, dat ze geen echte spits hebben. De Jong kan goed voetballen, maar als spits vind ik hem niet geweldig. Al zal hij vast wel weer scoren tegen Feyenoord vanmiddag.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
De Jong is een middenvelder. Overigens: echte Ajax-spitsen scoren rond de 18 goals per jaar. Aansluitende middenvelders scoren de rest. Maar Kluivert was de laatste echte Ajax-spits.
Fixed + thuis is nog een puntje erbij + Frankie als coach is eigenlijk 10 punten erbij.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeer - Mulder = 1-0
Van Rhijn - Janmaat = 2-1
Alderweireld - De Vrij = 2-2
Moisander - Mathijsen = 3-2
Blind - BMI = 3-3
Poulsen - Clasie = 3-4
Schone - Vilhena = 4-5
Eriksen - Immers = 5-5
Schaken - Boerrigter = 6-6
De Jong - Pelle 7-7
Fischer - Boetius 8-7
Zo, het wordt gelijk jongens. Ik weet het zeker.
Zometeen een vers topic voor als het begintquote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens is deze discussie vrij zinloos, maar dat gehele terzijde.
Daar is dit forum toch voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens is deze discussie vrij zinloos, maar dat gehele terzijde.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vind ik het nadeel van Ajax, dat ze geen echte spits hebben. De Jong kan goed voetballen, maar als spits vind ik hem niet geweldig. Al zal hij vast wel weer scoren tegen Feyenoord vanmiddag.
Sighthorsson, maarja.. Altijd gebleseerdquote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vind ik het nadeel van Ajax, dat ze geen echte spits hebben. De Jong kan goed voetballen, maar als spits vind ik hem niet geweldig. Al zal hij vast wel weer scoren tegen Feyenoord vanmiddag.
Als je niet speelt als een team, maar verdedigt als een collectief, moet je het hebben van de individuele klasse om te winnen.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeer - Mulder = 1-0
Blind - BMI = 3-3
Poulsen - Clasie = 3-4
Schone - Vilhena = 4-5
Eriksen - Immers = 5-5
De Jong - Pelle 6-7
Fischer - Boetius 7-7
#letsdoittogetherquote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeer - Mulder = 1-0
Blind - BMI = 3-3
Poulsen - Clasie = 3-4
Schone - Vilhena = 4-5
Eriksen - Immers = 5-5
De Jong - Pelle 6-7
Fischer - Boetius 7-7
Maar toch vind ik het geen ekte spits.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]De Jong speelt juist het best in de spits.
Ik vind Schöne ook wel beter dan Vilhena eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fixed + thuis is nog een puntje erbij + Frankie als coach is eigenlijk 10 punten erbij.
Van de 300 posts in dit topic: 100 posts van jouquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
Je staat gvd al met 1-0 achter als je tegen Eriksen speelt
huh.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind Schöne ook wel beter dan Vilhena eigenlijk.
ff fappenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Ravvie het volgende:
Lol de Boer (Ronald) heeft het over Eriksson.
Schöne, lekker balletje breed of terug spelen. Net als Poulsen overigensquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit dus, denk daarom ook een gelijkspel.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Ravvie het volgende:
De twee teams zijn iig erg aan elkaar gewaagd qua individuele kwaliteit. Vom van de dag, en misschien het thuisvoordeel van Ajax zal beslissend zijn.
Afgelopen twee klassiekers gescoordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
Agreed.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Ravvie het volgende:
De twee teams zijn iig erg aan elkaar gewaagd qua individuele kwaliteit. Vom van de dag, en misschien het thuisvoordeel van Ajax zal beslissend zijn.
Zo geweldig is die Eriksen ook weer niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
Dat klopt, maar hij komt in dit systeem wel het beste tot zijn recht in de spits. Sighthorsson is het ook niet, die heeft niet dezelfde voetballende kwaliteiten als de Jong.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het geen ekte spits.
Groningen - Utrecht was belangrijker jonguhquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax - Feyenoord zo en niet eens een goeie voorbeschouwing...
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zo geweldig is die Eriksen ook weer niet.
Er schijnen 4 zenders te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Viel me ook al op ja. Voordeel: geen Perez aan het woordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet mee eens. Ajax is het max voor Schone en Vilhena kan alleen maar beter worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
En niet 1 met toegevoegde waarde.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Alxander het volgende:
[..]
Van de 300 posts in dit topic: 100 posts van jou
Ik heb maar 2 kanalenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Op EL3 was een voorbeschouwing jongens.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax is het max voor Schone en Vilhena kan alleen maar beter worden.
Je weet toch!quote:
Vond dat ook weinig voorstellenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Op EL3 was een voorbeschouwing jongens.
Dat wel ja, maar ik denk dat Ajax het beter zou doen met een Pellè.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij komt in dit systeem wel het beste tot zijn recht in de spits. Sighthorsson is het ook niet, die heeft niet dezelfde voetballende kwaliteiten als de Jong.
Hij laat andere beter voetballen.
Klopt, maar ik heb het over dit moment. Hoe goed iemand kan worden is voor deze wedstrijd nog niet zo relevant toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax is het max voor Schone en Vilhena kan alleen maar beter worden.
Sterkte is dat je in duels moet komenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef Saind het volgende:
Ik dacht altijd dat je vanuit je zwakte moet spelen
Ahh okéquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterkte is dat je in duels moet komen
Oeeh, dan zijn ze door zijn koker gegaan.quote:
Geen inzaghi, maar ook geen Ajaxspits. Hij kan wel redelijk koppen, en technisch is ie gemiddeld, maar het is geen echte balvaste spits (rug naar de goal) die andere spelers in staat brengt om te scoren. Ajax roeit met de riemen die het heeftquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het geen ekte spits.
Nu snap ik eindelijk wat Paul met Kwakman bedoeldequote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterkte is dat je in duels moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |