abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121791986
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 20 januari 2013 @ 12:01:21 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121792126
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:36 schreef lily het volgende:
Wat heerlijk, Brighteyes :)

ik kan niet wachten, ben er echt klaar mee, met die luiers
Ja, ik vind het ook wel fijn hoor. Weer een ding minder waar over nagedacht moet wordenbij logeerpartijen etc. ;)
pi_121794045
Wat goed BE!!!!

Hebben jullie peuters ook zo'n goed geheugen?Mijn oren staan regelmatig te klapperen als Yaro iets aanhaalt of linkt dat 6, 9 maanden geleden is. Maar van de week haalde hij iets aan dat we gezien hadden in de vakantie in Ierland dat is ruim 1,5 jaar geleden :o
  zondag 20 januari 2013 @ 13:20:53 #4
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121795030
quote:
0s.gif Op zondag 20 ymmeanuari 2013 12:55 schreref As1981 het volgende:
Wat goed BE!!!!

Hebben jullie peuters ook zo'n goed geheugen?Mijn oren staan regelmatig te klapperen als Yaro iets aanhaalt of linkt dat 6, 9 maanden geleden is. Maar van de week haalde hij iets aan dat we gezien hadden in de vakantie in Ierland dat is ruim 1,5 jaar geleden :o
Dat vin s ik echt knap! Nathan zag laatst een foto van zn opa en riep. "Isse opa!" Terwijl hij nu een half jaar niet bezig is geweest met opa. Ook herkent hij mn ouders als hij ze weer ziet terwijl daar al gauw 2 a 3 maanden tussen zitten.

Be wat knap!
pi_121795348
Ik was ook echt verbaasd dat hij er over begon. Opa/oma van mijn man zijn kant ziet hij idd niet vaak maar dat lijkt niet uit te maken. Net als mijn broer die zit nu bijna een half jaar in Bulgarije.

Maar we liepen bv laatst in de Kruitvat en daar lag bij de kassa een milka chocolade reep. Dat hebben we nooit maar toen we in september in italie waren hadden we die gekocht. Dus hij ziet hem en zegt dus die hadden we in de caravan.
En laatst deed hij een logi quiz op mijn mans telefoon en was daar de logo van guiness. Dan zegt hij dus bier vrachtauto. Die hebben we alleen in Ierland gezien. Toen was hij negen maanden. Ik vind dat vrij bizar.
pi_121879156
Haai. Ik ben er weer en ik heb nog steeds een peuter. :)
pi_121879919
Welkom terug sorbo :)

Ik verbaas me ook regelmatig over het geheugen van mn peuter. Hij kijkt bij zn vader regelmatig Dora en daar krijg ik altijd hele verslagen over, en wat ik er ook áltijd bij te horen krijg is of het het bovenste, middelste of onderste filmpje was. Dat vind ik zo grappig, dat hij dat onthoudt :D
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:00:56 #8
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121882251
Hee hoi hallo!

Ik kom me hier ook nog eens laten zien, met mijn peuterdame die vandaag 3 jaar wordt!

Sinds 1 januari is ze ook gelijk helemaal pats boem zindelijk! Als dat geen goed voornemen is!
2 weken daarvoor zat ze nog te klooien met niet willen poepen 1,5 week lang en dus 2 keer een klysma en meer van die ellende. Blijkbaar was dat even nodig om daarna maar gelijk zindelijk te zijn en zeker geen luier of luierbroekje meer aan te willen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Elmo76 op 23-01-2013 10:48:46 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_121882341
Fijn Sorbo :D

Hier ook zo'n dame die regelmatig een hele aflevering van Dora of Diego navertelt..
Of ineens over dingen van lang terug gaat vertellen...

Enne... *O*
Ze heeft het zelf spelen ontdekt!!
Al het hele weekend, gisteren en vandaag zit ze gewoon soms een kwartier of langer alleen te spelen!! (Normaal niet langer dan 2 minuten..)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121882388
Ohhh Elmo gefeliciteerd met je mooie 3jarige dame! Geniet van jullie feestelijke dag :D
En wat super goed van haar zo ineens zindelijk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121886714
Oh echt jullie hadden T. en Isabeau samen moeten zien vorig weekend. (Isabeau en ik zijn samen uit logeren geweest O+ )

Echte vriendinnetjes O+

Isabeau viel
T: Isabeau, heb je bloed?
I: Nee, ik heb geen bloed, maar het doet wel een beetje pijn

Etc... wat een heerlijke keutels samen!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:58:28 #12
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121886943
gefeliciteerd Elmo!
in de haak.
pi_121887098
Gefeliciteerd, Elmo! Ik vind T. zo'n mooierd. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_121887127
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef Sorbootje het volgende:
Oh echt jullie hadden T. en Isabeau samen moeten zien vorig weekend. (Isabeau en ik zijn samen uit logeren geweest O+ )

Echte vriendinnetjes O+

Isabeau viel
T: Isabeau, heb je bloed?
I: Nee, ik heb geen bloed, maar het doet wel een beetje pijn

Etc... wat een heerlijke keutels samen!
Eindelijk weer eens Isabeau-anekdotes! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:06:03 #15
259886 pessie
pi_121887355
Elmo gefeliciteerd! *O*

Sorbo, fijn dat je er weer bent :*
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:14:32 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121887672
Gefeliciteerd Elmo! *O*

WB Sorbo en Isabeau. :)

Oscar is nu al drie nachten op rij droog! *O*
Vannacht hadden we even dik drama omdat hij wakker werd met 'honger' en ik hem weigerde een fles brinta te geven. Hij had echt genoeg gegeten die avond en dat wakker worden en om een fles (koude) brinta vragen is een beetje een ding aan het worden dus het was even nee en dik brullen/schreeuwen/krijsen. Hoor ik even later gestommel. Zit ie keurig op zijn potje een plas te doen, onderwel gewoon door de krijsen etc.
Maar ik vond het wel echt superknap dat hij in al zijn boosheid en drama dus nog wel er bij nadacht dat hij geen luier aan had. O+
pi_121888430
Ik heb nog wel meer anekdotes hoor :D

Benodigde info om dit te snappen: B. had een opa uit Utrecht. Die noemden ze altijd "Die Maan" (die man met zo'n vet Utrechts accent). En onze kat Herman is onlangs door het ijs gezakt en verdronken.

Isabeau stapt naar buiten bij het kinderdagverblijf en ziet de maan.

"De maan, de maan! Die maan! Dat is de opa van papa, maar die is dood, net als Herman."

:')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:30:58 #18
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121888434
knap inderdaad, BE! ^O^
in de haak.
pi_121888452
Knap van Oscar!

Oh en dat ik Elmo niet feliciteer is omdat ik dat al via andere kanalen heb gedaan, niet omdat ik aan aso ben :D
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:37:00 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121888714
:D Heerlijke spraakverwarring zo! :o

Ik zag gisteren trws op facebook een linkje langs komen over hoe empathie het belangrijkste zou zijn in de opvoeding en dan schiet ik altijd meteen in de stress, want help, zo ben ik niet, zo zit ik niet in elkaar en nu breng ik straks twee serie-moordenaars voort enzo. :@ :')
En dus lag ik vannacht ook ernstig met mezelf in de knoop omdat ik eigenlijk vond dat Oscar maar gewoon echt even door moest bijten. Laatst dus wel een keer een fles pap omdat hij toen die avond echt nauwelijks gegeten had, gisteren na een vol bord broccoli stamppot en een bak vla erachteraan vond ik die fles pap dus niet nodig en ik weet dat als ik het wel doe, dat we vervolgens minstens twee weken pap staan te maken in de nacht tot hij het weer een keertje vergeet en het zo uit het ritme verdwijnt.
Maar goed, dat geschreeuw en getier laten gaan voelde weer niet echt empatisch dus ik nog een keertje naar hem toe, wel gezegd dat ik snapte dat hij niet wilde slapen en wilde spelen, maar dat het echt nog te vroeg was etc. etc. :') :X Maar damn wat vind ik dat soort dingen moeilijk.
pi_121888976
:D knap van oscar be!

Isabeau :D

Elmo, gefeliciteerd met tirza! Fijne dag vandaag.

Mijn zoon is ook zo leuk :D gister ging ik hem ophalen van het kdv. Had zn skipak bij me en zn snowboots. Nou die wilde hij echt niet aan: laarzen zijn niet leuk :')
De leidster zei al: als hij iets niet wil doet hij het echt niet. Zo moeten ze.eerst hun melk opdrinken en dan pas brood eten, bij hem werkt dat niet, dan eet en drinkt hij niet :')
Ook was ie geschminkt als tijger O+ met een 'diamantje' op zn voorhoofd. Net als de meisjes, wilde hij zelf graag. Tijdens het schminken zat ie al: ooooh woooow, mooi!
Stoere vent :P
Net was ie aan t tekenen voor mn ouders (zijn op vakantie, komen vandaag terug). Allemaal mooie krassen: tractor, cabine, elmo. Dus ik verder vragen wat is dat: een kabouter. En bij allemaal kleine stippen: kleine kabouters :')
Hij was kabouter plopkoekjes aan t eten :P
Oh en als.ie iets graag wil is het: alsjeblieft, alsje-alsjeblieeeft :D

Ik geniet van mn 2tal O+
pi_121889148
Je vindt het moeilijk, maar je hebt het wél gedaan BE. Goed van je! En het is ook verdomd moeilijk af en toe. Ik ben van mezelf zo inconsequent als de pest, maar voor Isabeau probeer ik het ook op te brengen om consequent te zijn. Moeilijk, maar ik doe het wel. Van die dingen dus. ;)

Sonnetje, dat klinkt heel gezellig en fijn! Tof dat je zo gelukkig bent met je kinders!
pi_121889219
Oh en be herkenbaar hoor :D
Dat had ik vandaag in de ah, normaal is boodschappen doen wel gezellig,(als.opnoemen wat lekker is en voor wie en bij jammie.over je buik wrijven :')), maar soms...
Alles wat ik wilde kopen mocht niet, gehakt uit zn karretje gooien. Probeerde m zelf wel iets te laten kiezen maar dat was ook allemaal niet goed.
Resultaat: dat ik zn karretje aan t meeslepen was waar hij zich aan vasthield en hij dus ook meegesleept werd.
Was een stuk effectiever, want op gegeven moment kwam het wel goed :')
Maar.echt empathisch nee, negeren werkt soms ook wel :P
pi_121890729
gefeliciteerd elmo *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:46:45 #25
259886 pessie
pi_121891665
Lekkere peuter son :D . Al gaat boodschappen doen bij jou een stuk makkelijker dan hier zo te lezen :P . Als ik zn karretje vasthou is peuter gevlogen, ook als ik em niet vasthou trouwens, maar dan rent ie met maar de winkel door

Be, groot gelijk heb je.

Sorbo :D . Jammer van je kat :*

Peuter heeft besloten geen luier meer te willen. Beetje onpraktisch met dikke buik, maar goed, zindelijk klinkt ook wel fijn. Dus ik kijk het even aan wat hij gaat doen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')