SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-01-2013 12:05:06 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ken je FOK!user Darkwing_Duck? Die werkt (ook) voor Disneyquote:Op zondag 20 januari 2013 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schrijf DeZwabber op je sticker, klaar
Gezelligquote:Op zondag 20 januari 2013 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat ik wel even kom bingo-en.Niet eten.
Leuk, de Tricolores!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
De opstelling van Henk voor Feijenoord vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Ik zou wel 'quote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
De opstelling van Henk voor Feijenoord vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik werk dan (ook) niet voor Disneyquote:Op zondag 20 januari 2013 04:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Ken je FOK!user Darkwing_Duck? Die werkt (ook) voor Disney
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou wel '' doen.
Maar PSV heeft vrijdag van PEC verloren () dus ik onthoud mij van commentaar dit weekend.
Tof, anders moest ik een half uur wachtenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef Puala het volgende:
Ik pik Oognip op op het station in Gouda zo rond 10 voor 1 en wij gaan dan richting hotel. Is er iemand van de hotellers die ook langs Gouda komt met de trein en interesse heeft om mee te rijden?
Ja. Na een kwartier zijn er al een aantal op de kont van een ander beland, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Station Gouda kan je idd makkelijk iemand ophalenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef Puala het volgende:
Ik pik Oognip op op het station in Gouda zo rond 10 voor 1 en wij gaan dan richting hotel. Is er iemand van de hotellers die ook langs Gouda komt met de trein en interesse heeft om mee te rijden?
Ik ga alleen mijn foknaam erop zetten hoor. Mijn echte naam gaat jullie niets aan!quote:
Heet je..quote:Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga alleen mijn foknaam erop zetten hoor. Mijn echte naam gaat jullie niets aan!
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Na een kwartier zijn er al een aantal op de kont van een ander beland, maar dat mag de pret niet drukken
Het duurde zowaar langer dan vijf seconden voor ik 'm snapte.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga alleen mijn foknaam erop zetten hoor. Mijn echte naam gaat jullie niets aan!
Gewoon naast mij gaan zitten, dan sta je er altijd goed op.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Stephan5 het volgende:
Mijn eerste FOK! meeting ooit!
Ik ben heel benieuwd. Zijn jullie wel leuke mensen?
Ik ben bang dat ik dat eigenlijk niet ben.
Maar toch heb ik er veel zin in!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Oerbeer het volgende:
Nog vijf dagen voor ik Greys weer eens kan zien.
Geen zorgen, ze zijn allemaal best normaal, je zult je verbazenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Stephan5 het volgende:
Mijn eerste FOK! meeting ooit!
Ik ben heel benieuwd. Zijn jullie wel leuke mensen?
Ik ben bang dat ik dat eigenlijk niet ben.
Maar toch heb ik er veel zin in!
JAWEL. MOETquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef Greys het volgende:
Het is BIJJJJJJJNA
Dat er verdorie geen sneeuw valt volgend weekend hoor
Ik zeg niets!quote:
Nee kutje, volgend weekend niet, want dan komt er geen hondquote:
Je bent zelf een zompig flamoesje!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee kutje, volgend weekend niet, want dan komt er geen hond
Hoewel, als we er eenmaal zijn mogen we wel insneeuwen
NEE HOOR WANT DAN KAN IK JE ZO MEENEMEN.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef Oerbeer het volgende:
Ja ik hoop dus dat het weer even rustig is die dag. Anders rijden er misschien geen treinen of iets. En gezien Steph en ik vanuit Haarlem moeten komen zou dat mooi knudde zijn.
Dat zou nòg beter zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE HOOR WANT DAN KAN IK JE ZO MEENEMEN.
Geloof ik.
Die Y is raar.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
KIJK DAN WAT QWEEJAAAA VOOR ME GEMAAKT HEEFT![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
KIJK DAN WAT QWEEJAAAA VOOR ME GEMAAKT HEEFT![]()
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
Ik wil er eentje met Miranda, Q. Want dan kan ie op FB, nu niet
Doe nog eens een beetje met poedersuiker strooien?
Whehehe, Qwee rent nu snel naar Dirk/Vomar/Jumbo/whatever.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
Ik wil er eentje met Miranda, Q. Want dan kan ie op FB, nu niet
Doe nog eens een beetje met poedersuiker strooien?
picsquote:
sorryquote:
wie is dat?quote:
Geen dank hoor, ondankbare hondquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef Muis006 het volgende:
Qweee nog even en je krijgt je souvenir
1 of ander geil sletje met een nat poesje.quote:
picsquote:Op zondag 20 januari 2013 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 of ander geil sletje met een nat poesje.
MIHIHIHIHIHIHHIHIHHIHIIHIHIHIHHIquote:Op zondag 20 januari 2013 18:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier bleek mijn waardering uit.
Begrijpend lezen: O.
Lekker wijfquote:
Ze is wel een beetje handtastelijk hoor. Zit zomaar aan je tieten enzo. Been there... Ik lig er soms nog wakker van.quote:
Oh please.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Gaat alleen maar weer tegenvallen in het echt volgende week![]()
Nee jij moet wat zeggen, Tongzoen McSlipjesjager.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje handtastelijk hoor. Zit zomaar aan je tieten enzo. Been there... Ik lig er soms nog wakker van.
Geen bezwaar tegen. Doe het gewoon terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje handtastelijk hoor. Zit zomaar aan je tieten enzo.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee jij moet wat zeggen, Tongzoen McSlipjesjager.
Toegevoegd.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Greys het volgende:
Oerbeer, heb jij ook FB?
Dan kan je me daar elke keer vragen of je naar de wc mag
Kun je ook vragen of ze je wil helpen op le toiletquote:
Zeker nietquote:Op zondag 20 januari 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Gaat alleen maar weer tegenvallen in het echt volgende week![]()
Klein stijfje, dat kan wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker niet.
Moet uitkijken dat ik geen stijfje krijg.
Er zijn ook nog hotelkamersquote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je ook vragen of ze je wil helpen op le toilet
DATKANNIET!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Takaiki het volgende:
Mijn meneer zei gisteren ineens dat ie erover dacht om om 11 uur weer te vertrekken......
Cat en ik allebei: Whut? Dan begint het net!
Kwaliteitspost!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
Het niveau gaat alweer met sprongen achteruit.
DOEI HEquote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Takaiki het volgende:
Mijn meneer zei gisteren ineens dat ie erover dacht om om 11 uur weer te vertrekken......
Cat en ik allebei: Whut? Dan begint het net!
Zolang niemand het zietquote:
Hihi. Zolang iemand Greys het maar voeltquote:
Die mag vast wel meedoen van Bartquote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
Wat moet MevrouwBart hier allemaal wel niet (welnietwelniet) van denken
Maar hoe gaan we dat nou oplossen? Jij leidt hem af en ik steel de autosleutels?quote:
Misschien kun jij dat beter: lang los haar en jurkje aanquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe gaan we dat nou oplossen? Jij leidt hem af en ik steel de autosleutels?
HOTEL BOEKENquote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
Oh damn. Ik moet rekening houden met die laatste treinen enzo. Not funny.
De laatste gaat om 00:22 en de eerste om 04uquote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
Oh damn. Ik moet rekening houden met die laatste treinen enzo. Not funny.
Ik last "verhouding"quote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn verkoudheid wordt gestaag erger
Hopelijk piekt het dinsdag of woensdag en wordt het daarna snel minder.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Veels te duur joh. Voor twee man gaat mij dat niet lukken.
Alles mag hier van mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:48 schreef Greys het volgende:
Bart, was jij nou wel of niet in de openbaaaaaarheid hier op FOK! qua pics?
Die ene van jou en MrsBart en mij vind ik leuk, mag die hier? Als ik hem nog kan vinden
Nevermind, gevonden, die doen we maar niet hier
Je mag tussen ons in liggen hoor!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
Wat moet MevrouwBart hier allemaal wel niet (welnietwelniet) van denken
Hij zwaait hysterisch terugquote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef Greys het volgende:
MENEERMUIS TOT VOLGENDE WEEEEEEEEEEEEEK![]()
*wild zwaait*
Dat gemierenneuk!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Hoi."
"Waarom typ je dat nou met een punt? Ik bedoelde gewoon *maakt luchtig gebaar* hoi"
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef Muis006 het volgende:
ga ik weer stoicijns mijn ballen snijden
En ik ga jou en meneer Muis orgasmes geven heurquote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef Muis006 het volgende:
Oh god ik heb er zoeen zin in
Ook al krijg ik bijna niets mee en ga ik weer stoicijns mijn ballen snijden, onderwijl afgelikt wordend door Q.
Fixedquote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef Muis006 het volgende:
Oh god ik heb er zoeen zin in
Ook al krijg ik bijna niets mee en ga ik weer stoicijns mijn de ballen van henk snijden, onderwijl afgelikt wordend door Q.
arme eliesquote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
Ik pies weer haast in mijn broek als ik daar nog aan denk![]()
"Wehehehe, kijk die Muis stoïcijns d'r ballen snijden, die doet mooi of ze niets hoort".
"Oh god!"
![]()
![]()
Whehehequote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
Ik pies weer haast in mijn broek als ik daar nog aan denk![]()
"Wehehehe, kijk die Muis stoïcijns d'r ballen snijden, die doet mooi of ze niets hoort".
"Oh god!"
![]()
![]()
Ik vergeet jouw gezicht nooit meer toen de hele kroeg begon mee te zingen met die Oostblokinzending.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
Die vergeet ik echt nooit meer
Net als Yns heur ravioli
Kan niet!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
Die vergeet ik echt nooit meer
Net als Yns heur ravioli
slotje dan maar.quote:
Same. Gladheid en Muis gaan soberso niet goed samen, laat staan na ik weet niet hoeveel drank.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoop dat het flink gedooid heeft voor volgende week zaterdag.
Ohhhhh die blikquote:
Nee dat vergeet ik ook nooit meer nee, tig FOK!kers die in het Servisch luidkeels zingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vergeet jouw gezicht nooit meer toen de hele kroeg begon mee te zingen met die Oostblokinzending.
Ik kan het nog steeds niet teruglezen zonder te huilen van het lachenquote:
Gelukkig heb je MrMuis bij jequote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same. Gladheid en Muis gaan soberso niet goed samen, laat staan na ik weet niet hoeveel drank.
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 19:41 schreef Qwea het volgende:
Hey muis, woensdag begint white collar weer
\jahquote:Op zondag 20 januari 2013 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil dinges terug, die verzekeringsmiep.
Hee tofquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
Oerbeer en Stephan5 blijven hoogstwaarschijnlijk ook loosjeren![]()
Waaaaat?????????quote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
Oerbeer en Stephan5 blijven hoogstwaarschijnlijk ook loosjeren![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef Puala het volgende:
Change of plans, nipje kan niet winnen met een spelletje dus nu wilt ze niet meer bij mij op de kamer maar bij Q. Ik deed zelfs kusje kroel maar ze wilt echt niet![]()
Zelfs jou niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Q kennende kan ze dat vergeten. Niet omdat het Nipje is, maar omdat Q niemand op de kamer wil.
Zelfs mij niet
Awquote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Zelfs jou niet?Kan het me niet voorstellen. Jij bent lief
Is true storyquote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Zelfs jou niet?Kan het me niet voorstellen. Jij bent lief
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef Puala het volgende:
Change of plans, nipje kan niet winnen met een spelletje dus nu wilt ze niet meer bij mij op de kamer maar bij Q. Ik deed zelfs kusje kroel maar ze wilt echt niet![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar der plasser kijken hoor dus dat maakt mij niks uit
Aaaw, beterschap!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
3 dagen overleven op alleen paracetamol en 4 appels is niet goed als je gaat eten bij henk.... lang leve de griep.
Awww! Het duurt al 3 dagen? Dan ben je er zaterdag al wel weer vanaf hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
3 dagen overleven op alleen paracetamol en 4 appels is niet goed als je gaat eten bij henk.... lang leve de griep.
No pressure verder.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww! Het duurt al 3 dagen? Dan ben je er zaterdag al wel weer vanaf hoor![]()
Toch? Toch? Toch?
En met veel hongerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch? Toch? Toch?
dat moet wel ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch? Toch? Toch?
Oh wat fijnquote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef Puala het volgende:
Maar Nip, Q wilt je dus niet. Dus je mag wel bij mij op de kamer?
Nou!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij boft maar weer dat Puala toevallig nog een bedje over heeft
NEEDATKANNUNIETMEER!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou!
Zul je zien dat ze alsnog op het laatste moment afhaakt
Dit niveau gaat me boven de petquote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Muis006 het volgende:
Nip pas op, dadelijk vallen Greys heur haren uit.
Ik zit aan jou vastquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
HA! Zie je Puala, je zit er aan vast
Ik snap hem nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Muis006 het volgende:
Nip pas op, dadelijk vallen Greys heur haren uit.
hoe krijg je dat hondje iedere keer zover dat hij gaat poseren voor de camera?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog wat hoogstandjes voor je, omdat je die de vorige keer leuk vond
Boor zojuist
[ afbeelding ]
En Biet
[ afbeelding ]
Wat een pareltjes zijn het toch he
Gewoon zeggen 'effe wachten'quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe krijg je dat hondje iedere keer zover dat hij gaat poseren voor de camera?
ik zei altijdquote:
Ja 'wabedoellu???'quote:Op zondag 20 januari 2013 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'hoezo er hangt wat in mn baard'
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
Meteen even geld overgemaakt met crea-bea omschrijving. Dit gaat helemaal goed komen
Ik vind dit ook nog behoorlijk meteen-ishquote:
Ik vond het meer the PM of shamequote:Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij werd nog speciaal vernoemd in de PM, lucky bitch.
zal ik je het Dierenthuisrekeningnummer geven?quote:
zo zou je het ook kunnen zien.quote:
Kan er niks aan doen, maar ik vind dit best vernuftigd gevondenquote:
Hij is fout op best veel levels ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar ik vind dit best vernuftigd gevonden![]()
![]()
.
Omkleden omkleden omkleden vlaai orgasme omkleden orgasme omkleden lawaaierige polonaise omkleden orgasme orgasme omkleden.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gaat men eigenlijk in de geplande 3 uur hoteltijd doen van tevoren?
anders weten ze jou vast te vinden. Laten we GB weer roeptoeteren.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bij de orgasmes te vinden denk ik..
Omnomnomnom. Mits geen unox / zooi uit blikquote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
Als voorafje krijgen we een flute met soep. Net als vorige keer.
Maar Henk vraagt of we deze keer snert zullen doenLusten jullie dat?
Jaaaa!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
Nu beledig je hem wel HEEL ergquote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omnomnomnom. Mits geen unox / zooi uit blik
Dan regelen we wel een paar reserveglaasjes.quote:
Tis maar een amusedingetje zeg maar, dus mócht het snert worden dan krijg ook jij twee punten taart ter genoegdoeningquote:
Ik weet niet of ik dat op krijg, die taart is zooo machtigquote:Op maandag 21 januari 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan regelen we wel een paar reserveglaasjes.
En voor sommigen zijn er twee punten taart, dus anders krijg jij dan extra taart ipv dat kleine glaasje soep, is dat ook een goeie ruil?![]()
Dealquote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis maar een amusedingetje zeg maar, dus mócht het snert worden dan krijg ook jij twee punten taart ter genoegdoening![]()
Deal?
Mag ik dan champagne ipv snert?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De chique versie, in een champagneflute![]()
Wel goed aangestampt he.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij krijgt twee bitterballen in een champagneglas
Done deal!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij krijgt twee bitterballen in een champagneglas
Ik ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de sateetjes altijd érg lekker!
Ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de sateetjes altijd érg lekker!
*meedoet*quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Oh en voor de ouwe Joop de bingoman zijn het nogal zware tijden (hij klust normaal bij als tuinman maar daar is nu weinig werk in in de winter natuurlijk) dus misschien ga ik zaterdag even met de pet rond voor een leuk 'fooitje' voor hem voor dat hij speciaal voor ons komt bingodraaien op een zaterdag. Niemand is verplicht daar aan mee te doen uiteraard, er komen geen namen bij
(Dit zei hij uiteraard niet zelf, van die zware tijden, want Joop klaagt nooitMaar dat hoorde ik van Henk.)
Ow, da's naar, ken het van mijn moeder. Kusje op je oorquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Tvp. Ik eet overigens niet mee.
Heb ook nog even een klein extern intern probleempjeheb een oorontsteking waarbij een gaatje in het trommelvlies de oorzaak is. Moet dus even kijken hoe dat zich in de loop van de week ontwikkeld.
die mosterdsoep was goddelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
Het is lastig om een soepie te vinden dat echt iedereen lust denk ik
Er waren er vorige keer weer een paar die de mosterdsoep niet moestenDus we moeten maar even kijken, degene die het voorafje niet lust krijgt meer toetje en Yns, schaam je niet als je het niet op krijgt het toetje, daar hebben we sp3c voor
jaaaa extra ballen en sate!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
Oh en hij maakt extra gehaktballen en saté deze keer en wat kleinere spareribs omdat er van die laatste de vorige keer veel over bleven
wil je mijn restjes?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb de bitterballen ook al besteld en we hoeven ter plaatse daar geen geld voor in te zamelen deze keer. Minder chaos, ik houd er van
^^quote:
Dat klinkt een beetje alsof ik je afgekloven spare rib botten nog eens mag afkluivenquote:
Sister from another misterquote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Ik ben sowieso dol op soep, lust bijna alles.
Hihiquote:
De ESF meets hebben wel een vloek er op qua jou hequote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Tvp. Ik eet overigens niet mee.
Heb ook nog even een klein extern intern probleempjeheb een oorontsteking waarbij een gaatje in het trommelvlies de oorzaak is. Moet dus even kijken hoe dat zich in de loop van de week ontwikkeld.
ik kluif niet, dus je hebt gelukquote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof ik je afgekloven spare rib botten nog eens mag afkluiven.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
nee hij mag t van mn bord nuttigen, ik eet dat helemaal nietquote:Op maandag 21 januari 2013 12:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan mag Erik je gezicht dus aflikken
ik weet het niet zekerquote:
Heb je al een alternatief voor de bolletjesjurk?quote:
Nee maar ik gaat vrijdag shoppen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heb je al een alternatief voor de bolletjesjurk?
Delen wij hem!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef Ynske het volgende:
hier geen snert
en is t toetje weer die chocotaart?zonde om aan te snijden voor mij dan, want dat krijg ik toch niet op
Nee, alleen bijdehandtigheidquote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij een vers blik Valsigheid opengetrokken ofzo.
Ik zou daar van gaan panieken inderdaad omdat ALS JE DAN NIETS VINDT...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |