SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Waarom? De organisatie wist ervan en deed er niets aan. In het verleden zijn wel meer organisaties verboden vanwege misdaden. Die priesters moeten ze gewoon aan hun kloten ophangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, dan maak je daar wel een punt, dat is natuurlijk volkomen achterlijk geweest.. En de organisatie bestraffen... De mensen die ervan wisten bestraffen kan gewoon lijkt mij, die mensen zijn volgens mij gewoon medeplichtig.![]()
Hmmm, brandweerwagens hier. Of politie. Of ambulance. De sirenes zijn hetzelfde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, hoor. Eigenlijk lach ik heel normaal.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil slapen. Mijn lichaam heeft zichzelf gesloopt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik heb mijn lichaam gesloopt.![]()
zondequote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
truste![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustequote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
Hoe komt dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga niet slapen. Mijn lichaam is volkomen uitgerust.![]()
Beterschap, kan je niet slapen?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil slapen. Mijn lichaam heeft zichzelf gesloopt.Rustig aan.![]()
Oh maar ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon zware misdaden die structureel door de organisatie werd gedoogd. Daarvoor moet de organisatie gestraft worden.
Maar verbieden dat klinkt leuk op papier in praktijk maakt het niks uit. Misbruikers gaan misbruiken de enige manier omdat op te lossen is ze keihard aanpakken. En dan niet door de kerk in geheel te verbieden.Genoeg mensen, er zijn ook mensen die verder kijken dan de schreeuwende krantenkoppen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar wie neemt zo'n kerel met een jurk aan nu nog serieusJuist, daardoor heeft het verbieden van dat soort stichtingen/organisaties enz. geen zin. Ze proberen Martijn te verbieden. Zeker 2013 is het niet meer dan een statement, je maakt een website aan. forumpje er aan vast en je hebt een online community.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon het menselijk ras.. Het menselijk ras heeft genoeg uitschotten zoals katholieke priesters die kindjes misbruiken...C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mijn ''geest'' is niet helemaal uitgerust geloof ik...quote:
Ik weet niet meer of ik tussen de middag geslapen heb of niet.
Rustig aan.![]()
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.
Maar verbieden dat klinkt leuk op papier in praktijk maakt het niks uit. Misbruikers gaan misbruiken de enige manier omdat op te lossen is ze keihard aanpakken. En dan niet door de kerk in geheel te verbieden.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond, dat is voor mij een goede reden om ook de organisatie in de ban te doen.![]()
![]()
Niks verdovends wat je even kan innemen?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, kan niet slapen door de pijn.Rustig aan.![]()
Je houdt er wel een beetje moslim principes aan over...quote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond,
Eye for an eye....Rustig aan.![]()
Ik heb al van alles geprobeerd. Helpt niet echtquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks verdovends wat je even kan innemen?![]()
![]()
dat laatste dusquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond, dat is voor mij een goede reden om ook de organisatie in de ban te doen.
en dan zo'n opperhoofd (paus) die verkrachte vrouwen geen abortus toestaat
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die moeten ze ook verbieden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je houdt er wel een beetje moslim principes aan over...
Eye for an eye....![]()
Wat heb je allemaal op?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb al van alles geprobeerd. Helpt niet echtRustig aan.![]()
Tis de wens van god he.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste dus
en dan zo'n opperhoofd (paus) die verkrachte vrouwen geen abortus toestaatRustig aan.![]()
Weet ik hoe het allemaal heet. De bekende pijnstillers, maar ook wat van pillen van mam, werkt allemaal nietquote:![]()
![]()
Tjah, als je tegen abortus an sich bent dan geldt dat ook voor verkrachte vrouwen lijkt mij... Je ziet een vrucht weghalen als moord of niet... Het vrucht kan er niks aan doen dat zijn vader het niet verdient om zijn vader te zijn.Rustig aan.![]()
Ja, serieus, kinderverkrachting is een van de ergste misdaden die je kunt begaan vind ik. Waarom mag zo'n organisatie gewoon doorgaan met deze onzin..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste dus
en dan zo'n opperhoofd (paus) die verkrachte vrouwen geen abortus toestaat![]()
Ze mogen echt niet doorgaan met kinderen verkrachten... Dat mochten ze sowieso al niet...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, serieus, kinderverkrachting is een van de ergste misdaden die je kunt begaan vind ik. Waarom mag zo'n organisatie gewoon doorgaan met deze onzin..Rustig aan.![]()
nee, een moeder met een trauma iedere dag naar een kind laten kijken dat van een verkrachter afkomt, toppiequote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah, als je tegen abortus an sich bent dan geldt dat ook voor verkrachte vrouwen lijkt mij... Je ziet een vrucht weghalen als moord of niet... Het vrucht kan er niks aan doen dat zijn vader het niet verdient om zijn vader te zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mja er wordt niks gedaan om het tegen te houdenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze mogen echt niet doorgaan met kinderen verkrachten... Dat mochten ze sowieso al niet...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
In godsnaam nietsquote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Spezza19 het volgende:
Wat heb je dan in godsnaamallemaal Foto?
Maar ik ga kapot van de buikpijn, maagpijn en koppijn. Ook ben ik misselijk en kots ik behoorlijk veel..![]()
Ach, laten we het ze maar gewoon vergeven. Lang leve de kerk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze mogen echt niet doorgaan met kinderen verkrachten... Dat mochten ze sowieso al niet...![]()
![]()
Dat zal de moeder waarschijnlijk ook niet denken.... Die ziet het gewoon als haar kindje waarschijnlijk... Hoop ik voor de moeders die moeder zijn van een verkrachterskindje.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, een moeder met een trauma iedere dag naar een kind laten kijken dat van een verkrachter afkomt, toppie
Ik weet 1 verhaal... En daar geld dat in ieder geval voor.Rustig aan.![]()
Werd, ik denk niet dat ze dat nog in de doofpot stoppen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja er wordt niks gedaan om het tegen te houdenC'est la vie
echt de pil niet vergeten?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In godsnaam niets
Maar ik ga kapot van de buikpijn, maagpijn en koppijn. Ook ben ik misselijk en kots ik behoorlijk veel..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Flink griep dusquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In godsnaam niets
Maar ik ga kapot van de buikpijn, maagpijn en koppijn. Ook ben ik misselijk en kots ik behoorlijk veel..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hoera je bent zwangerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In godsnaam niets
Maar ik ga kapot van de buikpijn, maagpijn en koppijn. Ook ben ik misselijk en kots ik behoorlijk veel..![]()
![]()
Mja hoe vaak lees ik in de krant dat ze geen verder onderzoek doen enzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Werd, ik denk niet dat ze dat nog in de doofpot stoppen.
Kerk doet er niks aan... Die vinden het wel prima....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
dat was ik al, nouja, enigsinds.. Na de film met Engel en Muhahaha ben ik nog even naar MsMessy gegaan om wat te ouwehoeren enzoquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
klinkt tofquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat was ik al, nouja, enigsinds.. Na de film met Engel en Muhahaha ben ik nog even naar MsMessy gegaan om wat te ouwehoeren enzo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je kunt nog in het spaghettimonster geloven.. Die beunt maar wat aan dus dan mag het.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En abortus is me verboden door godRustig aan.![]()
Die verkrachtingen speelde van 1950 tot circa 1980. Dus jij wil de mensen die nu de kerk leiden gaan straffen voor dingen 30 jaar geleden door waarschijnlijk andere mensen zijn verdoezeld?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, laten we het ze maar gewoon vergeven. Lang leve de kerk.C'est la vie
En wie weet ondertussen..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja hoe vaak lees ik in de krant dat ze geen verder onderzoek doen enzo?
Kerk doet er niks aan... Die vinden het wel prima....
Ik zeg niet dat het nu nog gebeurt, maar uitsluiten doe ik het zeker ook niet.![]()
Godquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En abortus is me verboden door god
In 2010 is er door de kerk zelf onderzoek ingesteld, die Deetman-commisiequote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja hoe vaak lees ik in de krant dat ze geen verder onderzoek doen enzo?
Kerk doet er niks aan... Die vinden het wel prima....C'est la vie
Verbied thailand ook even.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
het nu nog gebeurt, maar uitsluiten doe ik het zeker ook niet.Rustig aan.![]()
Zitten genoeg sinterklazen (ja zo noemen wij die gasten met een mijter op) die destijds ook hoge functies hadden en ervan wisten. Gewoon verbieden die handel. Net als de islam, het jodendom etc. Ben je overal vanaf.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verkrachtingen speelde van 1950 tot circa 1980. Dus jij wil de mensen die nu de kerk leiden gaan straffen voor dingen 30 jaar geleden door waarschijnlijk andere mensen zijn verdoezeld?![]()
het zou een hoop schelen dat de huidige kerkvorsten er afstand van zouden nemen, maar dat doen ze nietquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verkrachtingen speelde van 1950 tot circa 1980. Dus jij wil de mensen die nu de kerk leiden gaan straffen voor dingen 30 jaar geleden door waarschijnlijk andere mensen zijn verdoezeld?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja poeh poeh ... Deetman. Die hebben ook het Vaticaan en de rest van de wereld onderzocht?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
In 2010 is er door de kerk zelf onderzoek ingesteld, die Deetman-commisieDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja dat is haalbaarquote:Op zondag 20 januari 2013 01:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zitten genoeg sinterklazen (ja zo noemen wij die gasten met een mijter op) die destijds ook hoge functies hadden en ervan wisten. Gewoon verbieden die handel. Net als de islam, het jodendom etc. Ben je overal vanaf.![]()
![]()
Alsof ze het mogelijk maken... Komop...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een land verbieden gaat niet. Wel de organisaties die het mogelijk maken.Rustig aan.![]()
Suriname eiste toch ook excuses van Balkenende over slaven enzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verkrachtingen speelde van 1950 tot circa 1980. Dus jij wil de mensen die nu de kerk leiden gaan straffen voor dingen 30 jaar geleden door waarschijnlijk andere mensen zijn verdoezeld?
Verschil is wel, de huidige kerk verdoezeld het nog steeds....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is niet het punt. Het punt is dat de kerk het mogelijk heeft gemaakt en er niets aan heeft gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Er zullen altijd pedoseksuelen bestaan...
Dat zal denk ik nooit te genezen worden...![]()
Really?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het punt is dat de kerk het mogelijk heeft gemaakt en er niets aan heeft gedaan.Rustig aan.![]()
De organisaties in Thailand he. Niet de reisbureau's..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof ze het mogelijk maken... Komop...![]()
Jij wou dat de Nederlandse kerk de rest van de wereld ook zou laten onderzoeken? Beetje lastig he.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja poeh poeh ... Deetman. Die hebben ook het Vaticaan en de rest van de wereld onderzocht?
Je kan in ieder geval niet zeggen dat de Nederlandse Katholieke kerk het heeft nagelaten om de waarheid bloot te leggen.C'est la vie
Pedo's kan je niet genezen... Net als homoseksuelen...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Er zullen altijd pedoseksuelen bestaan...
Dat zal denk ik nooit te genezen worden...
Het is namelijk geen ziekteDit account is niet meer in gebruik.![]()
Niet dan? Ze wisten ervan en stonden het toe. Dan schep je dus de situatie waarin je het mogelijk om kinderen op massale wijze te misbruiken.quote:![]()
Zoek jij de definitie van ziekte eens op...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pedo's kan je niet genezen... Net als homoseksuelen...
Het is namelijk geen ziekteRustig aan.![]()
Ja 'mijn' land word geleid door een moordenaar, veel mag je er niet van verwachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Suriname eiste toch ook excuses van Balkenende over slaven enzo?
Verschil is wel, de huidige kerk verdoezeld het nog steeds....
C'est la vie
Sorry maar de discussie gaat over het geloof wereldwijd... Dat Nederland zoals altijd het braafste kutkind in de klas wilt spelen....quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wou dat de Nederlandse kerk de rest van de wereld ook zou laten onderzoeken? Beetje lastig he.
Je kan in ieder geval niet zeggen dat de Nederlandse Katholieke kerk het heeft nagelaten om de waarheid bloot te leggen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Want? Jij wilt beweren dat homo zijn een ziekte is?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoek jij de definitie van ziekte eens op...
ziek·te (de; v; meervoud: ziekten, ziektes)
1
het ziek-zijn: storing in de werking van een of meer van de organen
2
vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekteDit account is niet meer in gebruik.![]()
Luister jij nooit naar de pausquote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Jij wilt beweren dat homo zijn een ziekte is?![]()
![]()
Dan heeft deze discussie ook geen nut he, want ik heb alleen gehoord wat er hier is gebeurd.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry maar de discussie gaat over het geloof wereldwijd... Dat Nederland zoals altijd het braafste kutkind in de klas wilt spelen....C'est la vie
Prutser.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan heeft deze discussie ook geen nut he, want ik heb alleen gehoord wat er hier is gebeurd.![]()
![]()
Kinderverkrachting is wat anders dan pedo zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
ziekelijke neiging of gewoonte - dat is kinderverkrachting toch wel
Pedo zijn hoeft zich namelijk niet te uitten in kinderverkrachting.
En niet elke kinderverkrachter is per definitie pedoDit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is verschil zit hem in pedofiel (enkel de neiging) en pedoseksueel (daadwerkelijk seks hebben)C'est la vie
Mja, klopt ook wel weerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kinderverkrachting is wat anders dan pedo zijn
Pedo zijn hoeft zich namelijk niet te uitten in kinderverkrachting.
En niet elke kinderverkrachter is per definitie pedo![]()
![]()
Dan nog is pedoseksueel zijn geen ziektequote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:
Het is verschil zit hem in pedofiel (enkel de neiging) en pedoseksueel (daadwerkelijk seks hebben)
Als ik er zo over nadenk ben ik geen heteroseksueel maar een heterofiel.C'est la vie
Ik geloof zelf niet, maar laat wel iedereen in zijn of haar waarde die dat wel doet. Dat geldt voor elk geloofquote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar.. die kun je ook op twee manieren opvatten
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef heloef het volgende:
Als ik er zo over nadenk ben ik geen heteroseksueel maar een heterofiel.![]()
![]()
Nee dat zeg ik ook niet, alleen het tweede is strafbaar. Met uitzondering van het in bezit zijn van kinderporno natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog is pedoseksueel zijn geen ziekteC'est la vie
Ik geloof ook niet, laat iedereen in zijn/haar waarde, maar zodra ze erover beginnen ga ik vol in de tegenaanvalquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geloof zelf niet, maar laat wel iedereen in zijn of haar waarde die dat wel doet. Dat geldt voor elk geloof![]()
![]()
Homo's dat schijnt genetisch aantoonbaar te zijn, van pedo's weet ik dat nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wat ja?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef Koen66 het volgende:
Homo's dat schijnt genetisch aantoonbaar te zijn, van pedo's weet ik dat niet![]()
![]()
Wij zijn allemaal heloefiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef heloef het volgende:
Als ik er zo over nadenk ben ik geen heteroseksueel maar een heterofiel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ach zoals Ricky Gervais altijd zegt; mensen die in 1 god geloven zijn net zo atheïst als hij.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet, laat iedereen in zijn/haar waarde, maar zodra ze erover beginnen ga ik vol in de tegenaanval
Er zijn namelijk 270 goden en als mensen dus maar in 1 god geloven, negeren ze het bestaan van 269 goden en atheïsten het bestaan van 270 goden.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:
C'est la vie
Op kindjes vallen vind ik niet gezond... Pedofilie noem ik dus een ziekte.
Een weldenkend mens vergrijpt zich niet aan kinderen.
Pedofielen zelf hebben het vaak ook van zichzelf door, noemen zichzelf zelfs ziek.Rustig aan.![]()
Ook zoiets ja. Zoveel religies en goden, dan is het toch duidelijk dat het gewoon de grootste onzin is die de mensheid ooit heeft gekend.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach zoals Ricky Gervais altijd zegt; mensen die in 1 god geloven zijn net zo atheïst als hij.
Er zijn namelijk 270 goden en als mensen dus maar in 1 god geloven, negeren ze het bestaan van 269 goden en atheïsten het bestaan van 270 goden.![]()
![]()
Kan je doen. Maar is het dus niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
Op kindjes vallen vind ik niet gezond... Pedofilie noem ik dus een ziekte.
Niet haten op Odin he?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Zoveel religies en goden, dan is het toch duidelijk dat het gewoon de grootste onzin is die de mensheid ooit heeft gekend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan vind jij het toch gezond.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je doen. Maar is het dus niet.Rustig aan.![]()
Dat zeg ik niet. Dat maak jij er van.quote:
Pedofilie is geen ziekte. Punt.
Pedofilie is een psychoseksuele stoornis.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En een psychoseksuele stoornis is opeens geen ziekte meer?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Dat maak jij er van.
Pedofilie is geen ziekte. Punt.
Pedofilie is een psychoseksuele stoornis.Rustig aan.![]()
It's a hard knock lifequote:C'est la vie
Misschien handig om dit te lezen Spezza19:Subjectief begrip dus.quote:Bij veel ziekten is sprake van een moreel oordeel: het is ongewenst, een apoproegmena. Men is beter af als men het niet heeft, of althans degene die het een ziekte noemt, vindt dat de patiënt het beter niet kan hebben. Daarom is bijvoorbeeld "blond haar hebben" geen ziekte, wordt over "grijs haar" in sommige landen of delen daarvan (Verenigde Staten, Californië) al verschillend gedacht, en begint "kaalheid" steeds meer naar ziekte te neigen, zeker als het om "kaalheid bij een vrouw" gaat. Dit morele oordeel verandert met plaats en tijd; ook ziekten zijn dus gevoelig voor modeverschijnselen, ziekten kunnen verdwijnen met veranderende inzichten en oordelen. Zo wordt homoseksualiteit tegenwoordig in het Westen veelal niet als ziekte beschouwd, maar vroeger wel, en in sommige landen nog steeds. In de tijd van de slavernij bestond er in Amerika een ziekte die alleen onder slaven voorkwam, namelijk drapetomanie: de neiging om steeds maar weg te willen lopen.
In het Nederlands spraakgebruik worden aangeboren afwijkingen zoals zes vingers aan een hand en natuurlijke processen als kaalheid bij mannen van middelbare leeftijd of zwangerschap bij een vrouw meestal niet beschouwd als ziekte. Over de vraag of een ongeval en de blijvende gevolgen daarvan een ziekte is, wordt ook verschillend gedacht.
Of iets een ziekte is, is dan ook niet volledig objectief te beantwoorden. Niettemin zijn er veel ziekten waarover een behoorlijke consensus bestaat.Rustig aan.![]()
Voor een leek misschien. Niet in de medische wetenschapquote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En een psychoseksuele stoornis is opeens geen ziekte meer?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nou neequote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Misschien handig om dit te lezen Spezza19:
[..]
Subjectief begrip dus.
Ah en wat is dan de definitie voor ziekte in de medische wetenschap?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor een leek misschien. Niet in de medische wetenschapRustig aan.![]()
Inb4: kunnen we het weer over tieten hebben?C'est la vie
Goed idee.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:29 schreef heloef het volgende:
Inb4: kunnen we het weer over tieten hebben?
Wat zijn de beste tieten die jij hebt gezien?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lees een paar pagina's terug. Echt. Gastquote:Op zondag 20 januari 2013 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah en wat is dan de definitie voor ziekte in de medische wetenschap?
Op dit uur op een zaterdagnacht
Ik kijk al de hele tijd half tegen m'n tieten aanquote:Op zondag 20 januari 2013 01:29 schreef heloef het volgende:
Inb4: kunnen we het weer over tieten hebben?![]()
![]()
Laat dan maar zitten, het lijkt mij een stuk verhelderende tekst maarja je doet maar.quote:
Vraag me af hoe jij dat soort stukken tekst leest.
Rustig aan.![]()
Eensquote:Op zondag 20 januari 2013 01:29 schreef heloef het volgende:
Inb4: kunnen we het weer over tieten hebben?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kijk al de hele tijd half tegen m'n tieten aan
in b4 'laat ons meekijken'quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kijk al de hele tijd half tegen m'n tieten aanSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb geen idee, tieten zijn vanaf cup b tot d meestal goed in natuurlijke vorm dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee.
Wat zijn de beste tieten die jij hebt gezien?
Ik heb niet echt een ding met borsten, ze zijn daar. Ik zie dat meer als een soort van feit net zoals dat mensen oren hebben.C'est la vie
En dan zie je meteen niks??quote:Op zondag 20 januari 2013 01:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Laat maar, lantaarnpaal is uit.
quote:
C'est la vie
Nee, dan is het pikkedonker, want bij de volgende lantaarnpaal kan ik het al niet meer zien. En ik ben te lui om het buiten te checken.quote:![]()
Ja, waarom niet...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ga je jezelf op het net gooien Foto?![]()
Prima plan.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wil je een sneak preview dan voordat ik me open op het net gooi?C'est la vie
Met gezicht erbij?quote:
Tgaat er niet om waarom niet, tgaat erom waarom wel, jij moet het wel willen natuurlijk
Rustig aan.![]()
Denk je nu echt dat ik dit ga doenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met gezicht erbij?
Tgaat er niet om waarom niet, tgaat erom waarom wel, jij moet het wel willen natuurlijk![]()
Ik voel me verdomme ook nog ontzettend kut.![]()
Vanwaar opeens..?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik dit ga doen
Ik voel me verdomme ook nog ontzettend kut.
Wat is er?Rustig aan.![]()
Ze is ziek.quote:C'est la vie
KT, sinds wanneer kan jij weer DMen?C'est la vie
24*365*20.5 uur zonder seks, beat that.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
75 uur zonder seks
Ik kan het wel
Rustig aan.![]()
Mjah, stiekem heb ik wel zin. Maar ik moet er niet aan beginnenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
24*365*20.5 uur zonder seks, beat that.![]()
![]()
Oh? Volgens krant was schade beperkt... En mc nog alive?quote:
Weet meteen weer waarom ik die rotzooi nooit meer lees
Stiekem zijn er mensen voor wie het niet zo vanzelfspreken is seks te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mjah, stiekem heb ik wel zin. Maar ik moet er niet aan beginnenRustig aan.![]()
Ja dat snap ikquote:
"Een aanpalend filiaal van McDonalds liep geen schade op, maar sloot uit voorzorg zijn deuren."
Maar dat is dus oud nieuws![]()
![]()
Kan best. Maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stiekem zijn er mensen voor wie het niet zo vanzelfspreken is seks te hebben.![]()
Zo'n geheim is dat ook weer niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stiekem zijn er mensen voor wie het niet zo vanzelfspreken is seks te hebben.C'est la vie
Geen idee. Het staat nu allemaal nog af te fikken.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut zeg.
Wanneer weet je meer over je baan?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja dat had ik ook gelezen...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
"Een aanpalend filiaal van McDonalds liep geen schade op, maar sloot uit voorzorg zijn deuren."
Maar dat is dus oud nieuws
Zeker opnieuw aangestoken
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen...
Zeker opnieuw aangestoken![]()
![]()
Heb nog gelijk ook. 2e brandquote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen...
Zeker opnieuw aangestoken
Teletekst is up to dateDit account is niet meer in gebruik.![]()
Der wordt hier nogal vaak zo semi lollig over gedaan dat men alweer een paar uur droogstaat terwijl ik als gefrustreerde jongen mij daar aan kan frusteren.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan best. Maar wat heeft dat er mee te maken?Rustig aan.![]()
Je frustreren over het feit dat ik zeg dat ik 75 uur geen seks heb gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Der wordt hier nogal vaak zo semi lollig over gedaan dat men alweer een paar uur droogstaat terwijl ik als gefrustreerde jongen mij daar aan kan frusteren.![]()
![]()
Ik sta m'n hele leven al droog.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Der wordt hier nogal vaak zo semi lollig over gedaan dat men alweer een paar uur droogstaat terwijl ik als gefrustreerde jongen mij daar aan kan frusteren.
Maar mij frustreert het niet...![]()
Wat rot joh!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Het staat nu allemaal nog af te fikken.![]()
Hoiquote:Op zondag 20 januari 2013 01:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik sta m'n hele leven al droog.
![]()
Zodra het jeukt bij jou hoef je maar een post te maken op het forum en er staan 10 kerels aan je deur binnen een uurquote:Op zondag 20 januari 2013 01:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
![]()
Oh nee, dat je doet alsof het een heel wat is dat je 75 uur geen seks hebt gehad, ergens wel een beetje denigrerend jegens mensen die het niet zo makkelijk kunnen krijgen niet? Als je doet alsof het allemaal dermate simpel te krijgen is dat het moeilijk is het niet te krijgen en je daar een lintje voor verdient ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je frustreren over het feit dat ik zeg dat ik 75 uur geen seks heb gehadRustig aan.![]()
Goedzo, geen behoefte aan dus?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar mij frustreert het niet...Rustig aan.![]()
Nee, neee...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh nee, dat je doet alsof het een heel wat is dat je 75 uur geen seks hebt gehad, ergens wel een beetje denigrerend jegens mensen die het niet zo makkelijk kunnen krijgen niet? Als je doet alsof het allemaal dermate simpel is dat het moeilijk is het niet te krijgen en je daar een lintje voor verdient ofzo.![]()
![]()
Das wel een verschil. Wel/geen behoeft of gefrustreerd zijn.quote:
1 tip: stop met gefrustreerd zijn. Je stoot namelijk feromonen af waardoor een vrouw je niet ziet zitten.
Dit is allemaal bewezen en onderzocht enzo.
Als je feromonen afstoot dan trekt dat juist vrouwen aan volgens mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel een verschil. Wel/geen behoeft of gefrustreerd zijn.
1 tip: stop met gefrustreerd zijn. Je stoot namelijk feromonen af waardoor een vrouw je niet ziet zitten.
Dit is allemaal bewezen en onderzocht enzo.Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra het jeukt bij jou hoef je maar een post te maken op het forum en er staan 10 kerels aan je deur binnen een uur
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar gefrustreerde mannen pik je er zo tussenuit en die zijn meestalquote:Op zondag 20 januari 2013 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je feromonen afstoot dan trekt dat juist vrouwen aan volgens mij.x 1000
![]()
Dankje.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar gefrustreerde mannen pik je er zo tussenuit en die zijn meestalx 1000
Rustig aan.![]()
Hangt af van het soort feromoon.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je feromonen afstoot dan trekt dat juist vrouwen aan volgens mij.
In jouw geval dus negatieveDit account is niet meer in gebruik.![]()
Het zal er vast aan liggen hoe ik me op een bepaald moment voel.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hangt af van het soort feromoon.
In jouw geval dus negatieveRustig aan.![]()
Zijn er ook vrouwen die je niet probeert te versieren?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Uiteraard. Maar jij geeft aan dat je gefrustreerd bent. Dus dat signaal geef je ook af via feromonen.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zal er vast aan liggen hoe ik me op een bepaald moment voel.
Probeer dus van je frustratie af te komen.
En nogmaals het is echt een goed bedoelde tip.
Dat was geen versierpogingquote:Op zondag 20 januari 2013 02:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er ook vrouwen die je niet probeert te versieren?![]()
![]()
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar mij frustreert het niet...C'est la vie
Natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar jij geeft aan dat je gefrustreerd bent. Dus dat signaal geef je ook af via feromonen.
Probeer dus van je frustratie af te komen.
En nogmaals het is echt een goed bedoelde tip.
Nouja gefrusteerd.. Ik zou het liever wanhopig noemen, dat klinkt wat minder agressief.
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ik iemand ga tegenkomen wie ik wederzijds leuk ga vinden.
Meer ik praat sowieso vriendschappelijk met mensen... Ik ben niet ''op zoek'' ofzo.
Alleen als ik bij mezelf naga dan mis ik het wel dat ik geen intimiteit ken.Rustig aan.![]()
Robert ten Brink, ben jij dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaaktC'est la vie
Mmm, wanhopig is net zo erg qua feromonen volgens mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Nouja gefrusteerd.. Ik zou het liever wanhopig noemen, dat klinkt wat minder agressief.
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ik iemand ga tegenkomen wie ik wederzijds leuk ga vinden.
Geniet gewoon van het leven en leg je focus op andere dingen dan seks/relaties....
Dat scheelt al een hele hoopDit account is niet meer in gebruik.![]()
Je moet ook wel iets anders hebben, ik heb toevallig een hobby waar ik mijn beroep van probeer te maken en daardoor heb ik voldoende afleiding. Maar als je dat niet hebt is het al een stuk lastiger.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, wanhopig is net zo erg qua feromonen volgens mij.
Geniet gewoon van het leven en leg je focus op andere dingen dan seks/relaties....
Dat scheelt al een hele hoopC'est la vie
Ik ben daar dus als ik ''leef'' niet mee bezig, slechts als ik mezelf evalueer, zoals nu.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, wanhopig is net zo erg qua feromonen volgens mij.
Dat scheelt al een hele hoop
Ik heb wat problemen met genieten.
Rustig aan.![]()
Waarom heb je je me niet gewoon voorgesteld aan een van je 5 dochters lul!quote:
C'est la vie
Ja hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ont-dekt
Dat betekent dat je net gedekt werd?Omdat je anders mijn tv jat.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb je je me niet gewoon voorgesteld aan een van je 5 dochters lul!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja ik ben bijna 33 en heb ook geen vriendin... En seks dat hangt van mijn scharrel af...quote:Op zondag 20 januari 2013 02:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben daar dus als ik ''leef'' niet mee bezig, slechts als ik mezelf evalueer, zoals nu.
Ik heb wat problemen met genieten.
Ik zou ook liever een vaste partner hebben... Maar ja, c'est la vie.... Ik heb er vrede mee
Nou...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra het jeukt bij jou hoef je maar een post te maken op het forum en er staan 10 kerels aan je deur binnen een uurMwah, behoefte wel. Maar dan op het juiste moment met de juiste persoon. Niet perse nu meteen.quote:quote:![]()
![]()
![]()
2.15 BOE!!quote:Op zondag 20 januari 2013 02:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik schrik alleen steeds als ik de tijd zie.
Sinds ik depressief ben geraakt heb ik eigenlijk pas behoefte gekregen aan genegenheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik ben bijna 33 en heb ook geen vriendin... En seks dat hangt van mijn scharrel af...
Ik zou ook liever een vaste partner hebben... Maar ja, c'est la vie.... Ik heb er vrede meeRustig aan.![]()
quote:
C'est la vie
Ik ehm.. Niet perse nu meteen, maar ''het juiste moment en de juiste persoon'' maakt me steeds minder uit, ik moet het contact met iemand gewoon fijn vinden en een beetje kunnen staren in iemands ogen dat is voldoende.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwah, behoefte wel. Maar dan op het juiste moment met de juiste persoon. Niet perse nu meteen.
Dat kan best in 1 avond zijn.Rustig aan.![]()
wat heb je gedaan voordat je hier binnenviel?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik schrik alleen steeds als ik de tijd zie.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als dat genoeg is voor jou kan dat best in een avond ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ehm.. Niet perse nu meteen, maar ''het juiste moment en de juiste persoon'' maakt me steeds minder uit, ik moet het contact met iemand gewoon fijn vinden en een beetje kunnen staren in iemands ogen dat is voldoende.
Dat kan best in 1 avond zijn.![]()
![]()
Kletsen.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan voordat je hier binnenviel?![]()
![]()
Alleen geen vrouwen tegengekomen die daar hetzelfde in zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als dat genoeg is voor jou kan dat best in een avond ja.
Rustig aan.![]()
Niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou...
[..]
Mwah, behoefte wel. Maar dan op het juiste moment met de juiste persoon. Niet perse nu meteen.
[..]
Je loopt achter.. Dat is waar Buurmeisje werkt, de Mac waar ze werkt is inmiddels afgefikt..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lees nog eensquote:Op zondag 20 januari 2013 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je loopt achter.. Dat is waar Buurmeisje werkt, de Mac waar ze werkt is inmiddels afgefikt..
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die jou leuk vind..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het is bijna half 3, alsof ik dan op een spelfout ga letten in een TT
Ja maar dat is weer wat anders dan dat er 10 bij me voor de deur staan.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die jou leuk vind..![]()
![]()
O|oquote:Op zondag 20 januari 2013 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is bijna half 3, alsof ik dan op een spelfout ga letten in een TT
Ja!
Probeer het anders eensquote:Op zondag 20 januari 2013 02:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer wat anders dan dat er 10 bij me voor de deur staan.![]()
Ik hoor niet bij die 10 overigens ik red dat niet binnen een uur denk ik![]()
Don't be so sure of thatquote:Op zondag 20 januari 2013 02:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer wat anders dan dat er 10 bij me voor de deur staan.
Zeker niet hier op Fok!
Wat hoorde ik, toch volledige naam enzo gevonden van de Baywatch babe?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer het anders eens![]()
Ik hoor niet bij die 10 overigens ik red dat niet binnen een uur denk ik
Ik kan het me wel voorstellenquote:Op zondag 20 januari 2013 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die jou leuk vind..![]()
Daarmee niks tegen albinobambi, ik denk dat er heel veel mensen haar leuk kunnen vinden.
Geldt eigenlijk voor iedereen denk ik.Rustig aan.![]()
Lezen, KT.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen![]()
Daarmee niks tegen albinobambi, ik denk dat er heel veel mensen haar leuk kunnen vinden.
Geldt eigenlijk voor iedereen denk ik.
Dat staat er al.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja vermoed van welquote:Op zondag 20 januari 2013 02:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat hoorde ik, toch volledige naam enzo gevonden van de Baywatch babe?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer het anders eens![]()
Ik hoor niet bij die 10 overigens ik red dat niet binnen een uur denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 02:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Don't be so sure of that
Zeker niet hier op Fok!![]()
Nee dankje.
En sowieso komt mijn adres hier helemaal nooit online natuurlijk.![]()
![]()
Nietusquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ja lekker stalkenquote:Op zondag 20 januari 2013 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi tochIk zou gewoon een berichtje sturen
![]()
![]()
Nooit geschoten is altijd mis!quote:
Of je gaat terug naar 't zwembad..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NietusGoedzo. Beter lezen voortaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis!
Of je gaat terug naar 't zwembad..![]()
![]()
Van mij mag zequote:Op zondag 20 januari 2013 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders doet Hups het straks nog voor je hoor![]()
![]()
Soms heb ik hier nogal sterk de indruk dat mensen het oneens met mij zijn omdat ik het ben.quote:
Ik geef je nergens gelijk, die zin was gewoon in tegenwoordige tijd.Rustig aan.![]()
Doe het dan goed, Huppelmuts mag nog even langs het zwembad voor faxie z'n Baywatch babe een date te regelenDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Even quoten voor Hups/Huppel voor in de spytool.![]()
![]()
Hups Huppelquote:Op zondag 20 januari 2013 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Even quoten voor Hups/Huppel voor in de spytool.
Met / pakt ie het niet geloof ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Huppel spytooled vaak op Hups of Huppel, niet op Huppelmutsquote:Op zondag 20 januari 2013 02:40 schreef Spezza19 het volgende:
Doe het dan goed, Huppelmuts mag nog even langs het zwembad voor faxie z'n Baywatch babe een date te regelen
Ach dan pakt ie m nu vast en zekerquote:Op zondag 20 januari 2013 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppel spytooled vaak op Hups of Huppel, niet op Huppelmuts
Jij zegt exact hetzelfde als wat ik neerzet, wat snap je niet? Heeft niks met tegenwoordige tijd te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms heb ik hier nogal sterk de indruk dat mensen het oneens met mij zijn omdat ik het ben.
Ik geef je nergens gelijk, die zin was gewoon in tegenwoordige tijd.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik spytool mezelf alleen op de naam van arachide ''over kingtoppie''
Erg vermakelijk.
Soms moet ik gewoon even geen discussie aangaan.
Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach dan pakt ie m nu vast en zeker
Dat moet haast wel
Ik spytool mezelf nooit, ik weet toch wel dat er over me geluld wordt
Nu maar eens m'n bed in duiken en heerlijk in m'n eigen bedje slapen![]()
![]()
Ik sinds een paar maanden ofzo.. maar ik vind het gebruik ervan een beetje raar opgezet, dus dan maar nietquote:Op zondag 20 januari 2013 02:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wist tot voor kort niet eens dat het bestond
In mijn hoofd heet je nog steeds AlbinoBambino.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ging mezelf pas spytoolen. Maar dat valt nog niet mee, AlbinoBambi, Albino, Bambi, Bami...
Waarschijnlijk omdat het rijmt.
C'est la vie
@ TT: trouwen ga ik nooit doen. Zie er het nut niet van in
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:48 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd heet je nog steeds AlbinoBambino.
Waarschijnlijk omdat het rijmt.Als je me maar niet zo gaat noemen. Dat spytoolt zo moeilijk.
![]()
![]()
Gewoon doen joh, samen met fototoestel, is leukquote:Op zondag 20 januari 2013 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rustig aan.![]()
Ik noem bijna nooit users als ze er niet zijn, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Als je me maar niet zo gaat noemen. Dat spytoolt zo moeilijk.
C'est la vie
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noem bijna nooit users als ze er niet zijn, maak je geen zorgen.![]()
![]()
Spytoolt op heloef over kingtoppie*quote:Op zondag 20 januari 2013 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noem bijna nooit users als ze er niet zijn, maak je geen zorgen.
Neuh, kusjes ik ga slapen
Rustig aan.![]()
Ik spytool nooit!quote:Op zondag 20 januari 2013 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppel spytooled vaak op Hups of Huppel, niet op HuppelmutsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sterkte wijffiequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Been there, en inderdaad, het heeft geen nutquote:Op zondag 20 januari 2013 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tssssquote:Op zondag 20 januari 2013 09:23 schreef Evie het volgende:
Hahaha ik zet het wel op mn bucket list.. ga ik doen als ik op sterven lig![]()
Trouwen.. engerds
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nah als de wasmachine het voor je doet valt dat toch mee?quote:
Damn ik moet gaan opschieten., moet om 10:15 de kraan aan het draaien hebben.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
klopt, maar het is in een flatquote:Op zondag 20 januari 2013 09:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nah als de wasmachine het voor je doet valt dat toch mee?
Damn ik moet gaan opschieten., moet om 10:15 de kraan aan het draaien hebben.....dus gedeeld enzulks
![]()
succes
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Turn that frown upside down!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neenquote:![]()
Gvd al sinds 04:15 wakker, altijd op vrije dagen ben ik tering vroeg wakker
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat is inderdaad behoorlijk kut!!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen![]()
Gvd al sinds 04:15 wakker, altijd op vrije dagen ben ik tering vroeg wakkerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En madame ligt nog lekker te slapenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk kut!!
Pup ligt ook nog te slapenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En madame ligt nog lekker te slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Half 5 hier... Even pieterburen bellen of e nog plek hebben.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die hoor ik niet hierquote:Op zondag 20 januari 2013 10:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die fucking kerkklokken helaas niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat moet je daar in die uithoek??quote:Op zondag 20 januari 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Half 5 hier... Even pieterburen bellen of e nog plek hebben.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
![]()
![]()
Keek net uit het raam, een fietser glijdt kneiterhard op z'n snuiter door de bocht
Uit bed stappen dusquote:Op zondag 20 januari 2013 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Het zou gan sneeuwen weer toch? Ik lig nog op bed... Dus kan niet kijken
En die kut sneeuw kan me inmiddels wel gestolen worden, doe mij maar 30+ graden
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: