SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Waarom? De organisatie wist ervan en deed er niets aan. In het verleden zijn wel meer organisaties verboden vanwege misdaden. Die priesters moeten ze gewoon aan hun kloten ophangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, dan maak je daar wel een punt, dat is natuurlijk volkomen achterlijk geweest.. En de organisatie bestraffen... De mensen die ervan wisten bestraffen kan gewoon lijkt mij, die mensen zijn volgens mij gewoon medeplichtig.![]()
Hmmm, brandweerwagens hier. Of politie. Of ambulance. De sirenes zijn hetzelfde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, hoor. Eigenlijk lach ik heel normaal.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil slapen. Mijn lichaam heeft zichzelf gesloopt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik heb mijn lichaam gesloopt.![]()
zondequote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
truste![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustequote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
Hoe komt dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga niet slapen. Mijn lichaam is volkomen uitgerust.![]()
Beterschap, kan je niet slapen?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil slapen. Mijn lichaam heeft zichzelf gesloopt.Rustig aan.![]()
Oh maar ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon zware misdaden die structureel door de organisatie werd gedoogd. Daarvoor moet de organisatie gestraft worden.
Maar verbieden dat klinkt leuk op papier in praktijk maakt het niks uit. Misbruikers gaan misbruiken de enige manier omdat op te lossen is ze keihard aanpakken. En dan niet door de kerk in geheel te verbieden.Genoeg mensen, er zijn ook mensen die verder kijken dan de schreeuwende krantenkoppen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar wie neemt zo'n kerel met een jurk aan nu nog serieusJuist, daardoor heeft het verbieden van dat soort stichtingen/organisaties enz. geen zin. Ze proberen Martijn te verbieden. Zeker 2013 is het niet meer dan een statement, je maakt een website aan. forumpje er aan vast en je hebt een online community.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon het menselijk ras.. Het menselijk ras heeft genoeg uitschotten zoals katholieke priesters die kindjes misbruiken...C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mijn ''geest'' is niet helemaal uitgerust geloof ik...quote:
Ik weet niet meer of ik tussen de middag geslapen heb of niet.
Rustig aan.![]()
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.
Maar verbieden dat klinkt leuk op papier in praktijk maakt het niks uit. Misbruikers gaan misbruiken de enige manier omdat op te lossen is ze keihard aanpakken. En dan niet door de kerk in geheel te verbieden.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond, dat is voor mij een goede reden om ook de organisatie in de ban te doen.![]()
![]()
Niks verdovends wat je even kan innemen?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, kan niet slapen door de pijn.Rustig aan.![]()
Je houdt er wel een beetje moslim principes aan over...quote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond,
Eye for an eye....Rustig aan.![]()
Ik heb al van alles geprobeerd. Helpt niet echtquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks verdovends wat je even kan innemen?![]()
![]()
dat laatste dusquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond, dat is voor mij een goede reden om ook de organisatie in de ban te doen.
en dan zo'n opperhoofd (paus) die verkrachte vrouwen geen abortus toestaat
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die moeten ze ook verbieden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je houdt er wel een beetje moslim principes aan over...
Eye for an eye....![]()
Wat heb je allemaal op?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb al van alles geprobeerd. Helpt niet echtRustig aan.![]()
Tis de wens van god he.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste dus
en dan zo'n opperhoofd (paus) die verkrachte vrouwen geen abortus toestaatRustig aan.![]()
Weet ik hoe het allemaal heet. De bekende pijnstillers, maar ook wat van pillen van mam, werkt allemaal nietquote:![]()
![]()
Tjah, als je tegen abortus an sich bent dan geldt dat ook voor verkrachte vrouwen lijkt mij... Je ziet een vrucht weghalen als moord of niet... Het vrucht kan er niks aan doen dat zijn vader het niet verdient om zijn vader te zijn.Rustig aan.![]()
Ja, serieus, kinderverkrachting is een van de ergste misdaden die je kunt begaan vind ik. Waarom mag zo'n organisatie gewoon doorgaan met deze onzin..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste dus
en dan zo'n opperhoofd (paus) die verkrachte vrouwen geen abortus toestaat![]()
Ze mogen echt niet doorgaan met kinderen verkrachten... Dat mochten ze sowieso al niet...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, serieus, kinderverkrachting is een van de ergste misdaden die je kunt begaan vind ik. Waarom mag zo'n organisatie gewoon doorgaan met deze onzin..Rustig aan.![]()
nee, een moeder met een trauma iedere dag naar een kind laten kijken dat van een verkrachter afkomt, toppiequote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah, als je tegen abortus an sich bent dan geldt dat ook voor verkrachte vrouwen lijkt mij... Je ziet een vrucht weghalen als moord of niet... Het vrucht kan er niks aan doen dat zijn vader het niet verdient om zijn vader te zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mja er wordt niks gedaan om het tegen te houdenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze mogen echt niet doorgaan met kinderen verkrachten... Dat mochten ze sowieso al niet...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
In godsnaam nietsquote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Spezza19 het volgende:
Wat heb je dan in godsnaamallemaal Foto?
Maar ik ga kapot van de buikpijn, maagpijn en koppijn. Ook ben ik misselijk en kots ik behoorlijk veel..![]()
Ach, laten we het ze maar gewoon vergeven. Lang leve de kerk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze mogen echt niet doorgaan met kinderen verkrachten... Dat mochten ze sowieso al niet...![]()
![]()
Dat zal de moeder waarschijnlijk ook niet denken.... Die ziet het gewoon als haar kindje waarschijnlijk... Hoop ik voor de moeders die moeder zijn van een verkrachterskindje.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, een moeder met een trauma iedere dag naar een kind laten kijken dat van een verkrachter afkomt, toppie
Ik weet 1 verhaal... En daar geld dat in ieder geval voor.Rustig aan.![]()
Werd, ik denk niet dat ze dat nog in de doofpot stoppen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja er wordt niks gedaan om het tegen te houdenC'est la vie
echt de pil niet vergeten?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In godsnaam niets
Maar ik ga kapot van de buikpijn, maagpijn en koppijn. Ook ben ik misselijk en kots ik behoorlijk veel..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Flink griep dusquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In godsnaam niets
Maar ik ga kapot van de buikpijn, maagpijn en koppijn. Ook ben ik misselijk en kots ik behoorlijk veel..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hoera je bent zwangerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In godsnaam niets
Maar ik ga kapot van de buikpijn, maagpijn en koppijn. Ook ben ik misselijk en kots ik behoorlijk veel..![]()
![]()
Mja hoe vaak lees ik in de krant dat ze geen verder onderzoek doen enzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Werd, ik denk niet dat ze dat nog in de doofpot stoppen.
Kerk doet er niks aan... Die vinden het wel prima....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
dat was ik al, nouja, enigsinds.. Na de film met Engel en Muhahaha ben ik nog even naar MsMessy gegaan om wat te ouwehoeren enzoquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
klinkt tofquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat was ik al, nouja, enigsinds.. Na de film met Engel en Muhahaha ben ik nog even naar MsMessy gegaan om wat te ouwehoeren enzo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je kunt nog in het spaghettimonster geloven.. Die beunt maar wat aan dus dan mag het.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En abortus is me verboden door godRustig aan.![]()
Die verkrachtingen speelde van 1950 tot circa 1980. Dus jij wil de mensen die nu de kerk leiden gaan straffen voor dingen 30 jaar geleden door waarschijnlijk andere mensen zijn verdoezeld?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, laten we het ze maar gewoon vergeven. Lang leve de kerk.C'est la vie
En wie weet ondertussen..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja hoe vaak lees ik in de krant dat ze geen verder onderzoek doen enzo?
Kerk doet er niks aan... Die vinden het wel prima....
Ik zeg niet dat het nu nog gebeurt, maar uitsluiten doe ik het zeker ook niet.![]()
Godquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En abortus is me verboden door god
In 2010 is er door de kerk zelf onderzoek ingesteld, die Deetman-commisiequote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja hoe vaak lees ik in de krant dat ze geen verder onderzoek doen enzo?
Kerk doet er niks aan... Die vinden het wel prima....C'est la vie
Verbied thailand ook even.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
het nu nog gebeurt, maar uitsluiten doe ik het zeker ook niet.Rustig aan.![]()
Zitten genoeg sinterklazen (ja zo noemen wij die gasten met een mijter op) die destijds ook hoge functies hadden en ervan wisten. Gewoon verbieden die handel. Net als de islam, het jodendom etc. Ben je overal vanaf.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verkrachtingen speelde van 1950 tot circa 1980. Dus jij wil de mensen die nu de kerk leiden gaan straffen voor dingen 30 jaar geleden door waarschijnlijk andere mensen zijn verdoezeld?![]()
het zou een hoop schelen dat de huidige kerkvorsten er afstand van zouden nemen, maar dat doen ze nietquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verkrachtingen speelde van 1950 tot circa 1980. Dus jij wil de mensen die nu de kerk leiden gaan straffen voor dingen 30 jaar geleden door waarschijnlijk andere mensen zijn verdoezeld?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja poeh poeh ... Deetman. Die hebben ook het Vaticaan en de rest van de wereld onderzocht?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
In 2010 is er door de kerk zelf onderzoek ingesteld, die Deetman-commisieDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja dat is haalbaarquote:Op zondag 20 januari 2013 01:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zitten genoeg sinterklazen (ja zo noemen wij die gasten met een mijter op) die destijds ook hoge functies hadden en ervan wisten. Gewoon verbieden die handel. Net als de islam, het jodendom etc. Ben je overal vanaf.![]()
![]()
Alsof ze het mogelijk maken... Komop...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een land verbieden gaat niet. Wel de organisaties die het mogelijk maken.Rustig aan.![]()
Suriname eiste toch ook excuses van Balkenende over slaven enzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verkrachtingen speelde van 1950 tot circa 1980. Dus jij wil de mensen die nu de kerk leiden gaan straffen voor dingen 30 jaar geleden door waarschijnlijk andere mensen zijn verdoezeld?
Verschil is wel, de huidige kerk verdoezeld het nog steeds....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is niet het punt. Het punt is dat de kerk het mogelijk heeft gemaakt en er niets aan heeft gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Er zullen altijd pedoseksuelen bestaan...
Dat zal denk ik nooit te genezen worden...![]()
Really?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het punt is dat de kerk het mogelijk heeft gemaakt en er niets aan heeft gedaan.Rustig aan.![]()
De organisaties in Thailand he. Niet de reisbureau's..quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof ze het mogelijk maken... Komop...![]()
Jij wou dat de Nederlandse kerk de rest van de wereld ook zou laten onderzoeken? Beetje lastig he.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja poeh poeh ... Deetman. Die hebben ook het Vaticaan en de rest van de wereld onderzocht?
Je kan in ieder geval niet zeggen dat de Nederlandse Katholieke kerk het heeft nagelaten om de waarheid bloot te leggen.C'est la vie
Pedo's kan je niet genezen... Net als homoseksuelen...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Er zullen altijd pedoseksuelen bestaan...
Dat zal denk ik nooit te genezen worden...
Het is namelijk geen ziekteDit account is niet meer in gebruik.![]()
Niet dan? Ze wisten ervan en stonden het toe. Dan schep je dus de situatie waarin je het mogelijk om kinderen op massale wijze te misbruiken.quote:![]()
Zoek jij de definitie van ziekte eens op...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pedo's kan je niet genezen... Net als homoseksuelen...
Het is namelijk geen ziekteRustig aan.![]()
Ja 'mijn' land word geleid door een moordenaar, veel mag je er niet van verwachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Suriname eiste toch ook excuses van Balkenende over slaven enzo?
Verschil is wel, de huidige kerk verdoezeld het nog steeds....
C'est la vie
Sorry maar de discussie gaat over het geloof wereldwijd... Dat Nederland zoals altijd het braafste kutkind in de klas wilt spelen....quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wou dat de Nederlandse kerk de rest van de wereld ook zou laten onderzoeken? Beetje lastig he.
Je kan in ieder geval niet zeggen dat de Nederlandse Katholieke kerk het heeft nagelaten om de waarheid bloot te leggen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Want? Jij wilt beweren dat homo zijn een ziekte is?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoek jij de definitie van ziekte eens op...
ziek·te (de; v; meervoud: ziekten, ziektes)
1
het ziek-zijn: storing in de werking van een of meer van de organen
2
vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekteDit account is niet meer in gebruik.![]()
Luister jij nooit naar de pausquote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Jij wilt beweren dat homo zijn een ziekte is?![]()
![]()
Dan heeft deze discussie ook geen nut he, want ik heb alleen gehoord wat er hier is gebeurd.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry maar de discussie gaat over het geloof wereldwijd... Dat Nederland zoals altijd het braafste kutkind in de klas wilt spelen....C'est la vie
Prutser.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan heeft deze discussie ook geen nut he, want ik heb alleen gehoord wat er hier is gebeurd.![]()
![]()
Kinderverkrachting is wat anders dan pedo zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
ziekelijke neiging of gewoonte - dat is kinderverkrachting toch wel
Pedo zijn hoeft zich namelijk niet te uitten in kinderverkrachting.
En niet elke kinderverkrachter is per definitie pedoDit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is verschil zit hem in pedofiel (enkel de neiging) en pedoseksueel (daadwerkelijk seks hebben)C'est la vie
Mja, klopt ook wel weerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kinderverkrachting is wat anders dan pedo zijn
Pedo zijn hoeft zich namelijk niet te uitten in kinderverkrachting.
En niet elke kinderverkrachter is per definitie pedo![]()
![]()
Dan nog is pedoseksueel zijn geen ziektequote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:
Het is verschil zit hem in pedofiel (enkel de neiging) en pedoseksueel (daadwerkelijk seks hebben)
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Als ik er zo over nadenk ben ik geen heteroseksueel maar een heterofiel.C'est la vie
Ik geloof zelf niet, maar laat wel iedereen in zijn of haar waarde die dat wel doet. Dat geldt voor elk geloofquote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar.. die kun je ook op twee manieren opvatten
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef heloef het volgende:
Als ik er zo over nadenk ben ik geen heteroseksueel maar een heterofiel.![]()
![]()
Nee dat zeg ik ook niet, alleen het tweede is strafbaar. Met uitzondering van het in bezit zijn van kinderporno natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog is pedoseksueel zijn geen ziekteC'est la vie
Ik geloof ook niet, laat iedereen in zijn/haar waarde, maar zodra ze erover beginnen ga ik vol in de tegenaanvalquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geloof zelf niet, maar laat wel iedereen in zijn of haar waarde die dat wel doet. Dat geldt voor elk geloof![]()
![]()
Homo's dat schijnt genetisch aantoonbaar te zijn, van pedo's weet ik dat nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wat ja?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef Koen66 het volgende:
Homo's dat schijnt genetisch aantoonbaar te zijn, van pedo's weet ik dat niet![]()
![]()
Wij zijn allemaal heloefiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef heloef het volgende:
Als ik er zo over nadenk ben ik geen heteroseksueel maar een heterofiel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ach zoals Ricky Gervais altijd zegt; mensen die in 1 god geloven zijn net zo atheïst als hij.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet, laat iedereen in zijn/haar waarde, maar zodra ze erover beginnen ga ik vol in de tegenaanval
Er zijn namelijk 270 goden en als mensen dus maar in 1 god geloven, negeren ze het bestaan van 269 goden en atheïsten het bestaan van 270 goden.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |