SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truste.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Grrrrr vastlopende scripts en andere shit in mijn browser.... Nouja dan maar met dezelfe titel...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kom op, je hebt elkaar al naakt gezien, de stap is nog maar zo klein om te maken. Gewoon doen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden
Ik ben maar klein enzo..![]()
Heb een hele bak blockers en andere shit draaien omdat de Fok! site anders helemaal te traag is door alle Flash en onzin, dat liep een beetje in de soep met het knoppie voor een nieuw deeltje maken....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Blockers?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb een hele bak blockers en andere shit draaien omdat de Fok! site anders helemaal te traag is door alle Flash en onzin, dat liep een beetje in de soep met het knoppie voor een nieuw deeltje maken....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oei, je had het niet door?
Rival: Onze "relatie" zit zo niet in elkaar.. Dan lig ik eerder buiten dan op bed
Fiets: Nee, das creepy
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat je niet van die onzinnige flashfilmpjes krijgt, reclameblokken, over de pagina heen hoverende reclameshit en andere dingen.quote:
Op een gegeven moment moest ik 3 minuten wachten voor de Frontpage geladen was...
AddBlock wordt gedetecteerd, dus moest iets slimmers gaan inzetten om die zut te verwijderen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik kies in dit geval toch voor onze vriendschapquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, je hebt elkaar al naakt gezien, de stap is nog maar zo klein om te maken. Gewoon doen!
Als de situatie anders was geweest wellicht..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Neem gewoon een abo. Damn, FOK! in de lucht houden is niet gratis, hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je niet van die onzinnige flashfilmpjes krijgt, reclameblokken, over de pagina heen hoverende reclameshit en andere dingen.
Op een gegeven moment moest ik 3 minuten wachten voor de Frontpage geladen was...
AddBlock wordt gedetecteerd, dus moest iets slimmers gaan inzetten om die zut te verwijderen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Adds kunnen ook prima zonder Flash en zonder browsers 300Mb geheugen te laten gebruiken voor 1 pagina.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem gewoon een abo. Damn, FOK! in de lucht houden is niet gratis, hoor.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe anders?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik kies in dit geval toch voor onze vriendschap
Als de situatie anders was geweest wellicht..![]()
Ga klagen bij Danny.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Adds kunnen ook prima zonder Flash en zonder browsers 300Mb geheugen te laten gebruiken voor 1 pagina.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb ook adblock ofzo van chrome. Ik zie geen advertenties hier. Kon je aanzetten ofzo, maar ik weet niet hoe![]()
![]()
Zou zo op een tegeltje kunnenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst![]()
![]()
Gaat het over dat meiske dat hier ooit eens postte?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh wacht, ja dat is vaak wel een dealbreakerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze geen vriend had natuurlijk![]()
![]()
Truste @ All
Ik geloof dat mijn matras weer droog is, dus ik kan bedjetoe...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat hoeft seks niet in de weg te staan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst![]()
Leg je hoofd maar weer tussen die zachte welvingen Vin, en trustequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef fietsie het volgende:
Truste @ All
Ik geloof dat mijn matras weer droog is, dus ik kan bedjetoe...![]()
![]()
friendzone seks?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft seks niet in de weg te staan natuurlijk![]()
![]()
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef rival het volgende:
[..]
Oh wacht, ja dat is vaak wel een dealbreaker
Hups hier.![]()
Ik neuk over het algemeen (lees: nooit) geen vrienden die ook nog eens een relatie hebben. Don't know 'bout you.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft seks niet in de weg te staan natuurlijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze geen vriend had natuurlijkDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als ze een relatie hebben dan is het wat anders natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neuk over het algemeen (lees: nooit) geen vrienden die ook nog eens een relatie hebben. Don't know 'bout you.![]()
Nogal ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hebt de laatste weken best veel tijd doorgebracht daar![]()
![]()
Erg he!![]()
En nog doet, maar nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef Samzz het volgende:
Gaat het over dat meiske dat hier ooit eens postte?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat saai Sam.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neuk over het algemeen (lees: nooit) geen vrienden die ook nog eens een relatie hebben. Don't know 'bout you.![]()
Heb je wel meegelezen? Heeft het meisje in kwestie, he.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze een relatie hebben dan is het wat anders natuurlijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De verbazing is meer omdat jij op zaterdagavond op fok bentquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak zei ik, niet altijd
Je bent weer los?![]()
![]()
Oh, is ze weer terug. Happy happy joy joy.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik reageerde puur op de uitspraak van Twiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je wel meegelezen? Heeft het meisje in kwestie, he.![]()
Ik zit alleen thuis op de zaterdagavond om het compleet te makenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De verbazing is meer omdat jij op zaterdagavond op fok bent![]()
![]()
Al een tijdje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is ze weer terug. Happy happy joy joy.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dit is zeldzaam?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit alleen thuis op de zaterdagavond om het compleet te maken![]()
Wij zijn dood, gaan zo slapen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit alleen thuis op de zaterdagavond om het compleet te maken![]()
![]()
Ja, vriendschap belangrijker vinden dan seks is zo saai.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik snap gewoon niet waarom Elena niet voor Damon kiest![]()
.
Voor sommigen wel ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vriendschap belangrijker vinden dan seks is zo saai.![]()
Wat burgerlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vriendschap belangrijker vinden dan seks is zo saai.
Ohja, ik kijk zelfs voetballen nu. Dat is best wel erg. Ik kijk nooit voetballenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij gingen samen in bed ziek zijn he... ik hou je wel warm![]()
Ik ben dus echt ziek..![]()
Ik moet HEM ook willen hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Moehahaha om maar met iemand te beginnen![]()
![]()
Keiharde afwijzing ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, ik kijk zelfs voetballen nu. Dat is best wel erg. Ik kijk nooit voetballen
Ik ben dus echt ziek..![]()
![]()
Ja, maar die wil alles wat een kut heeftquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Moehahaha om maar met iemand te beginnen.
Wat ben je weer heerlijk serieusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vriendschap belangrijker vinden dan seks is zo saai.![]()
![]()
Hoi WT. Mijn batterij is leeg en ik moet weer verder kwijlen. Toedeloequote:.
Ik zou graag wat anders doen nu, maar elke serieuze beweging kost me zoveel energiequote:![]()
Een goede knuffel is echter altijd welkom![]()
![]()
Ik doe het werk wel hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou graag wat anders doen nu, maar elke serieuze beweging kost me zoveel energie![]()
Een goede knuffel is echter altijd welkom![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 23:06:06 ]![]()
Ik vanaf donderdag ochtend 7.00. Heb 2x op en neer gereden van Den Haag <> Gorichem. Geworsteld met charmed_ angel en vinniiee gegrepen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben wakker vanaf gistermiddag kwart over 4
Beat that![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Maar daar zit ik nu niet bepaald op te wachten. Had het gisteren nog tevergeefs geprobeerd, maar werd er niet beter op![]()
![]()
Maar ik ben heel goed in wat ik doequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar daar zit ik nu niet bepaald op te wachten. Had het gisteren nog tevergeefs geprobeerd, maar werd er niet beter op![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik vanaf donderdag ochtend 7.00. Heb 2x op en neer gereden van Den Haag <> Gorichem. Geworsteld met charmed_ angel en vinniiee gegrepen.
Beat that![]()
![]()
Daar kan ik momenteel niet tegen op.. maar ik zie mezelf vannacht nog niet slapenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik vanaf donderdag ochtend 7.00. Heb 2x op en neer gereden van Den Haag <> Gorichem. Geworsteld met charmed_ angel en vinniiee gegrepen.
Beat that![]()
![]()
Lolquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent te jong. Nog erger.![]()
![]()
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik ben heel goed in wat ik doe![]()
![]()
![]()
Heb je bewijs? Referenties?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik ben heel goed in wat ik doe![]()
![]()
Ik ben hups, heb vin z'n foon ff gekaaptquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent te jong. Nog erger.
Maar bedankt![]()
![]()
Oh, hihiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben hups, heb vin z'n foon ff gekaapt
Maar bedankt
Jou leeftijd doet er niet toe![]()
![]()
![]()
En heb flink wat bier achter de kiezen, laat staan als ik nuchter ben. I will obliterate youquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar kan ik momenteel niet tegen op.. maar ik zie mezelf vannacht nog niet slapen![]()
![]()
Obli.. watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
En heb flink wat bier achter de kiezen, laat staan als ik nuchter ben. I will obliterate you
Kut Engels ook, nog erger dan Nederlands
Maar je wint het nooit van m'n moeder, dat is onmogelijk![]()
![]()
*jouw!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, hihi
Jou leeftijd doet er niet toe![]()
Hihi yeah![]()
![]()
Gaf je hem een veeg met je andere?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij greep mij gewoon bij mn tiet!
Hoe durf je!![]()
Ik heb chronisch insomniaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Obli.. wat
Kut Engels ook, nog erger dan Nederlands
Maar je wint het nooit van m'n moeder, dat is onmogelijk![]()
![]()
Jawohl!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet taalnazi spelen als ik ziek ben
Ga je mee slapen? Vin kruipt toch naast Viro, die twee hebben elkaar echt gevonden vannacht![]()
![]()
Nee, niet eens. Darnit!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gaf je hem een veeg met je andere?![]()
Ik kan niet slapenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawohl!
Ga je mee slapen? Vin kruipt toch naast Viro, die twee hebben elkaar echt gevonden vannacht![]()
![]()
sssstttttquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawohl!
![]()
Das kut. Bij m'n moeder heeft het geen naam, maar er zitten vaak genoeg weken bij dat ze gewoon 3-4 nachten helemaal niet kan slapen..quote:![]()
Ja hallo, na al dat gegrijp van jullie was ik nog netjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij greep mij gewoon bij mn tiet!
Hoe durf je!![]()
![]()
chronisch insomnia dusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Das kut. Bij m'n moeder heeft het geen naam, maar er zitten vaak genoeg weken bij dat ze gewoon 3-4 nachten helemaal niet kan slapen..![]()
Douchen net voor het slapen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga aftaaien![]()
kneiterheet douchen en dan warm mijn bedje
Slaap lekker allen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga aftaaien![]()
kneiterheet douchen en dan warm mijn bedje
Slaap lekker allen![]()
![]()
Als ik koud naar bed ga dan ben ik over 3 uur nog wakkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Douchen net voor het slapen?![]()
![]()
Opwarmen aan je vent?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik koud naar bed ga dan ben ik over 3 uur nog wakker![]()
![]()
Maar is niet zo leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ook maar douchen en warm in bed stappen gaat sneller![]()
![]()
Deze bijna 4 jaarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelang heb jij al een vriendje?![]()
![]()
Veel plezier onder de douche en slaap zequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar
Ah de douche staat aan zo te horen![]()
![]()
Dit is toch al een tijdje terug, of ben je de herhaling aan het kijken?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
De samenvatting was er net opquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is toch al een tijdje terug, of ben je de herhaling aan het kijken?![]()
![]()
Ik ga dus morgen iemand opgeven voor All You Need Is Love. Serieus hè.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Dat programmaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:42 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik ga dus morgen iemand opgeven voor All You Need Is Love. Serieus hè.![]()
![]()
It will be fun. Mits ze er een item van gaan makenquote:
Zie het alleen niet zitten om daar in de studio te gaan zitten en er iets over te moeten vertellen. Maar ach, het moet maar. Is voor het goede doel
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ieder het zijne hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:47 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
It will be fun. Mits ze er een item van gaan maken
Zie het alleen niet zitten om daar in de studio te gaan zitten en er iets over te moeten vertellen. Maar ach, het moet maar. Is voor het goede doel
Dat hele programma vind ik niks![]()
![]()
Met welk verhaal?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:42 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik ga dus morgen iemand opgeven voor All You Need Is Love. Serieus hè.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Aaahwquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ziek, moe, maar kan niet slapen van de pijn
Dus niet goed![]()
![]()
Ik wens je heel veel Dampo en beterschap toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ziek, moe, maar kan niet slapen van de pijn
Dus niet goed
C'est la vie
Was het maar verkoudheid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel Dampo en beterschap toe.
[ afbeelding ]![]()
![]()
De eerste persoon die mij opgeeft voor All you need is love moet nog geboren worden. Die persoon is meteen ook geen lang leven beschoren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Precies.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef Samzz het volgende:
De eerste persoon die mij opgeeft voor All you need is love moet nog geboren worden. Die persoon is meteen ook geen lang leven beschoren.![]()
Als All You Need Is Love bij mij voor de deur staat, doe ik de deur weer dicht.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef Samzz het volgende:
De eerste persoon die mij opgeeft voor All you need is love moet nog geboren worden. Die persoon is meteen ook geen lang leven beschoren.C'est la vie
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef Samzz het volgende:
De eerste persoon die mij opgeeft voor All you need is love moet nog geboren worden. Die persoon is meteen ook geen lang leven beschoren.![]()
![]()
Waar heb je last van dan?quote:C'est la vie
Word.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Als All You Need Is Love bij mij voor de deur staat, doe ik de deur weer dicht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb nu al vanaf gistermorgen ontzettende buikpijn, maagpijn en sinds gisteravond ook koppijn... ben dus ontzettend misselijk en moet veel te vaak kotsenquote:![]()
![]()
Maar mensen wat nou als die ene speciale persoon, er is vast iemand in je leven, degene is die achter die actie zit...
Daar gooi je dan de deur voor dicht![]()
![]()
Die zou weten dat ie niet met zo'n onzin bij me moest aankomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:05 schreef rival het volgende:
Maar mensen wat nou als die ene speciale persoon, er is vast iemand in je leven, degene is die achter die actie zit...
Daar gooi je dan de deur voor dicht![]()
Een vriend die niet aan de vrouw kan komen, ondanks datingsites e.d. De beste man heeft al 20 jaar straatvrees dus komt ook nauwelijks vrouwen tegen.quote:
Vind het ergens wel sneu voor 'm, dus misschien kunnen ze iets voor 'm fixen
Moet die speciale persoon maar niet zo'n retard zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:05 schreef rival het volgende:
Daar gooi je dan de deur voor dicht“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die zou weten dat ie niet met zo'n onzin bij me moest aankomen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja wacht maar, tot die bekende krullenbol met een volledige cameraploeg voor je snufferd staat.... Dan werk jij echt wel mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die zou weten dat ie niet met zo'n onzin bij me moest aankomen.
Sociale druk en overvallen, noemen ze dat
Iemand met straatvrees opgeven voor All you need is love. Wat een vriendschap.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:06 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Een vriend die niet aan de vrouw kan komen, ondanks datingsites e.d. De beste man heeft al 20 jaar straatvrees dus komt ook nauwelijks vrouwen tegen.
Vind het ergens wel sneu voor 'm, dus misschien kunnen ze iets voor 'm fixen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat dacht jij..quote:Op zondag 20 januari 2013 00:07 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja wacht maar, tot die bekende krullenbol met een volledige cameraploeg voor je snufferd staat.... Dan werk jij echt wel mee.
Sociale druk en overvallen, noemen ze dat![]()
Ik heb geen idee wat het is zelfs. Geen idee hoe ik ga reageren als ze aan mijn bel lopen te trekken.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Als All You Need Is Love bij mij voor de deur staat, doe ik de deur weer dicht.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Misschien woont er wel iemand in een straal van 20km om zijn huis die hem interessant vindt, en daarvoor best die 20km wil verhuizenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand met straatvrees opgeven voor All you need is love. Wat een vriendschap.
Iemand met straatvrees (!!) opgeven voor All you need is lovequote:Op zondag 20 januari 2013 00:08 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Misschien woont er wel iemand in een straal van 20km om zijn huis die hem interessant vindt, en daarvoor best die 20km wil verhuizen_!
Gewoon bij hem thuis filmen met de gordijnen dichtquote:Op zondag 20 januari 2013 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand met straatvrees (!!) opgeven voor All you need is love_!
![]()
![]()
Je oordeelt wel lekker fel nu.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Die zou weten dat ie niet met zo'n onzin bij me moest aankomen.
Ik wil je best geloven dat je niet meedoet met dat programma, maar serieus de deur gelijk dichtgooien?Rustig aan.![]()
Straatvrees betekent niet dat je jezelf permanent opsluit in je eigen huis ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand met straatvrees (!!) opgeven voor All you need is love_!
Ja, zo'n crew bestaat ook maar uit twee mensenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon bij hem thuis filmen met de gordijnen dicht.
Duhuhquote:Op zondag 20 januari 2013 00:12 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Straatvrees betekent niet dat je jezelf permanent opsluit in je eigen huis ofzo.
Wat? Mensen die mij echt dierbaar zijn weten dat ze met zo'n onzin niet bij me moeten aankomen en dat ik een hekel aan allemaal die onzin heb. Dat weten ze, dus doen ze het niet. Ik kan dan ook geen voorstelling maken bij 'als ze dat deden dan' .. want ze doen het gewoon niet, dat weet ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je oordeelt wel lekker fel nu.
Ik wil je best geloven dat je niet meedoet met dat programma, maar serieus de deur gelijk dichtgooien?
Net zo zeker als dat ik nooit ten huwelijk zal worden gevraagd.![]()
Zou wel goed uitkomen in het kader van bezuinigenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n crew bestaat ook maar uit twee mensen.
![]()
![]()
Whatever, ook. Als jij het nodig vindt dat je vriend aan zo'n flutprogramma moet deelnemen, schrijf 'm lekker in, joh.
Wil je met me trouwen?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat? Mensen die mij echt dierbaar zijn weten dat ze met zo'n onzin niet bij me moeten aankomen en dat ik een hekel aan allemaal die onzin heb. Dat weten ze, dus doen ze het niet. Ik kan dan ook geen voorstelling maken bij 'als ze dat deden dan' .. want ze doen het gewoon niet, dat weet ik.
Net zo zeker als dat ik nooit ten huwelijk zal worden gevraagd.Rustig aan.![]()
Nou dan. Dat soort mensen hebben toch ook behoefte ook liefde? Net als een mongool en iemand die 2 benen mist. En als die mensen, door een gebrek aan een grote sociale kring, het zelf niet kunnen vinden... Wat is er dan mis mee om als vriend een handje te helpen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Daar zijn het vrienden voorquote:Op zondag 20 januari 2013 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat? Mensen die mij echt dierbaar zijn weten dat ze met zo'n onzin niet bij me moeten aankomen en dat ik een hekel aan allemaal die onzin heb. Dat weten ze, dus doen ze het niet. Ik kan dan ook geen voorstelling maken bij 'als ze dat deden dan' .. want ze doen het gewoon niet, dat weet ik.
Net zo zeker als dat ik nooit ten huwelijk zal worden gevraagd..
De manier waarop. Dat is niet helpen, dat is iemand die een angstfobie heeft in het diepe gooien.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:16 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Nou dan. Dat soort mensen hebben toch ook behoefte ook liefde? Net als een mongool en iemand die 2 benen mist. En als die mensen, door een gebrek aan een grote sociale kring, het zelf niet kunnen vinden... Wat is er dan mis mee om als vriend een handje te helpen?
Maar what the hell, jouw vriend.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, want ik hecht er minstens net zoveel waarde aan om niet te trouwen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah...
Ook als je weet dat je vriend daar super veel waarde aan hecht?![]()
Ik wil ook niet trouwen. Tenzij Ian me vraagt, maar ik weet dat dat nooit zal gebeuren, dus ik kan het veilig zeggen.
Jij bent nogal fel tegen symboliek.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, want ik hecht er minstens net zoveel waarde aan om niet te trouwen.
Rustig aan.![]()
Goed, open vizier. Hij wil dolgraag aan de vrouw. Hij kan tot ongeveer 400-500 meter rondom zijn huis komen (maar met therapie kan hij steeds verder). Hij ontmoet dus weinig vrouwen omdat zijn dagelijks leven -letterlijk- te kleinschalig is. De beste man heeft tijden lang op ontelbare datingsites gestaan. Didn't work out.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
De manier waarop. Dat is niet helpen, dat is iemand die een angstfobie heeft in het diepe gooien.
Maar what the hell, jouw vriend.
Ja, ik gooi hem in het diepe. En nee, misschien vindt ie dat in het begin niet tof. Maar stel dat er wel iets uit voortkomt. Stel. Dan is zijn dankbaarheid toch groter dan zijn verbolgenheid over de plots voor de deur staande cameraploeg?
Ik wil hem niet voor lul zetten, dat is de intentie niet. Maar ik zie dat hij een vrouw om zich heen mist, en zijn stinkende best doet om iemand te vinden. Maar het lukt niet, mede door zijn straatvrees. Dat verdriet grijpt mij, als vriend, aan. Wat blijft er dan over, behalve een liefdesprogramma op de nationale tv?Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Het huwelijk komt van het geloof af, dus daar begin ik niet aan (jaja, je kunt ook voor de wet trouwen blala)..quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent nogal fel tegen symboliek.
Daarnaast hoef je liefde niet in de vorm van een huwelijk nogmaals te bevestigen.
Overigens boeit het hem geen moer of we wel of niet trouwen.![]()
Net zei je iets anders... Maar ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het huwelijk komt van het geloof af, dus daar begin ik niet aan (jaja, je kunt ook voor de wet trouwen blala)..
Daarnaast hoef je liefde niet in de vorm van een huwelijk nogmaals te bevestigen.
Overigens boeit het hem geen moer of we wel of niet trouwen.Rustig aan.![]()
Dit is dus precies waarom ik zo'n programma haat. Mensen die met hun ellende op de tv komenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:23 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Goed, open vizier. Hij wil dolgraag aan de vrouw. Hij kan tot ongeveer 400-500 meter rondom zijn huis komen (maar met therapie kan hij steeds verder). Hij ontmoet dus weinig vrouwen omdat zijn dagelijks leven -letterlijk- te kleinschalig is. De beste man heeft tijden lang op ontelbare datingsites gestaan. Didn't work out.
Ja, ik gooi hem in het diepe. En nee, misschien vindt ie dat in het begin niet tof. Maar stel dat er wel iets uit voortkomt. Stel. Dan is zijn dankbaarheid toch groter dan zijn verbolgenheid over de plots voor de deur staande cameraploeg?
Ik wil hem niet voor lul zetten, dat is de intentie niet. Maar ik zie dat hij een vrouw om zich heen mist, en zijn stinkende best doet om iemand te vinden. Maar het lukt niet, mede door zijn straatvrees. Dat verdriet grijpt mij, als vriend, aan. Wat blijft er dan over, behalve een liefdesprogramma op nationale tv?![]()
![]()
Ohja? Waar dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net zei je iets anders... Maar ok.![]()
Et schijnen toffe feestjes te zijn, mijn zus gaat dit jaar trouwen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
Trouwen is sowieso geldverspilling (vind ik)Rustig aan.![]()
Therapie. Werken aan hemzelf en zijn 'aandoening'.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:23 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Goed, open vizier. Hij wil dolgraag aan de vrouw. Hij kan tot ongeveer 400-500 meter rondom zijn huis komen (maar met therapie kan hij steeds verder). Hij ontmoet dus weinig vrouwen omdat zijn dagelijks leven -letterlijk- te kleinschalig is. De beste man heeft tijden lang op ontelbare datingsites gestaan. Didn't work out.
Ja, ik gooi hem in het diepe. En nee, misschien vindt ie dat in het begin niet tof. Maar stel dat er wel iets uit voortkomt. Stel. Dan is zijn dankbaar toch groter dan zijn verbolgenheid over de plots voor de deur staande cameraploeg?
Ik wil hem niet voor lul zetten, dat is de intentie niet. Maar ik zie dat hij een vrouw om zich heen mist, en zijn stinkende best doet om iemand te vinden. Maar het lukt niet, mede door zijn straatvrees. Dat verdriet grijpt mij, als vriend, aan. Wat blijft er dan over, behalve een liefdesprogramma op nationale tv?
Ik vind dit niet iets wat een vriend doet voor zijn vriend die in therapie is voor een kennelijk zware angstfobie. Ga je het jezelf vergeven wanneer hij dankzij jou een terugval krijgt?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wedding crashen is dan wel weer leukquote:Op zondag 20 januari 2013 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et schijnen toffe feestjes te zijn, mijn zus gaat dit jaar trouwen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Je zei eerst dat je sowieso niet gaat trouwen omdat jij minstens net zoveel waarde hecht aan niet trouwen als jouw hypothetische partner die wel wilt trouwen.quote:
Later zeg je dat het je geen moer uitmaakt.Rustig aan.![]()
Misschien moet je hypothetisch en realiteit eens scheidenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zei eerst dat je sowieso niet gaat trouwen omdat jij minstens net zoveel waarde hecht aan niet trouwen als jouw hypothetische partner die wel wilt trouwen.
Later zeg je dat het je geen moer uitmaakt..
Mijn bestaande vriend boeit het geen moer of we wel of niet trouwen. Mij wel, ik ben 100% tegen het huwelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zei eerst dat je sowieso niet gaat trouwen omdat jij minstens net zoveel waarde hecht aan niet trouwen als jouw hypothetische partner die wel wilt trouwen.
Later zeg je dat het je geen moer uitmaakt.![]()
Kan best, maar dat was het punt niet tochquote:Op zondag 20 januari 2013 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je hypothetisch en realiteit eens scheiden.
Rustig aan.![]()
Ja. Als ik het met de aller best mogelijk denkbare intenties heb gedaan, ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Therapie. Werken aan hemzelf en zijn 'aandoening'.
Ik vind dit niet iets wat een vriend doet voor zijn vriend die in therapie is voor een kennelijk zware angstfobie. Ga je het jezelf vergeven wanneer hij dankzij jou een terugval krijgt?Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Dan trouw je niet, lijkt me duidelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 00:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn bestaande vriend boeit het geen moer of we wel of niet trouwen. Mij wel, ik ben 100% tegen het huwelijk.
Rustig aan.![]()
Tegen een huwelijk zijn vind ik wel wat overdreven hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 00:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn bestaande vriend boeit het geen moer of we wel of niet trouwen. Mij wel, ik ben 100% tegen het huwelijk.
Ja, maar jij kwam met de vraag.. wat als mijn vriend het belangrijk zou vindenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan trouw je niet, lijkt me duidelijk![]()
![]()
Ik kan er met m'n hoofd niet bij. Bespreek je idiote plan eens met zijn psychiater.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:27 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja. Als ik het met de aller best mogelijk denkbare intenties heb gedaan, ja.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sowieso tegen het geloofquote:Op zondag 20 januari 2013 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tegen een huwelijk zijn vind ik wel wat overdreven hoor![]()
![]()
Ik krijg nog hoofdpijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar jij kwam met de vraag.. wat als mijn vriend het belangrijk zou vinden
Rustig aan.![]()
Dat zégt ze, verdommequote:Op zondag 20 januari 2013 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan trouw je niet, lijkt me duidelijk.
Dat was het punt niet... Ik had het over een hypothetische situatie waarin ''haar vriend wou trouwen''quote:Rustig aan.![]()
Ik ben ook niet tegen geloof. Iedereen heeft recht op domme dingen. Ik heb het recht om die dingen belachelijk te makenquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ingewikkeld. En ik heb al hoofdpijn![]()
How come?Rustig aan.![]()
Je doet zo fucking moeilijk. Zeg gewoon eens een keer oké wanneer iemand aangeeft iets wel of niet te willen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zeker. Maar de ellende die het voortbrengt.. daar kan ik alleen maar tegen zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen geloof. Iedereen heeft recht op domme dingen. Ik heb het recht om die dingen belachelijk te maken![]()
![]()
Respectvol. Echt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen geloof. Iedereen heeft recht op domme dingen. Ik heb het recht om die dingen belachelijk te maken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, daarop antwoordde ik dus dat ik het minstens net zo belangrijk vond om niet te trouwen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was het punt niet... Ik had het over een hypothetische situatie waarin ''haar vriend wou trouwen''
En ik gaf nadien aan dat het mijn werkelijke vriend geen moer uitmaakt wat we doen.
Wat snap je dan niet![]()
![]()
Ik snap alles, samzz doet moeilijkquote:Op zondag 20 januari 2013 00:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, daarop antwoordde ik dus dat ik het minstens net zo belangrijk vond om niet te trouwen.
En ik gaf nadien aan dat het mijn werkelijke vriend geen moer uitmaakt wat we doen.
Wat snap je dan niet
Rustig aan.![]()
Ik heb geen problemen met gelovigen die ook respecteren dat ik niet geloof.
Helaas zijn vele (streng) gelovige het daar niet mee eens
Same shit, different day
SC hopper present![]()
in b4 zwangerquote:Op zondag 20 januari 2013 00:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ziek, want ook verschrikkelijke buikpijn, maagpijn en misselijkheid.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee jij. Want jij zei later weer van, eerst maakte het me wel wat uit en daarna niets. Iets klopt daar niet bij jouquote:Op zondag 20 januari 2013 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap alles, samzz doet moeilijk![]()
![]()
Je zult branden in de hel jongeman.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geen problemen met gelovigen die ook respecteren dat ik niet geloof.
Helaas zijn vele (streng) gelovige het daar niet mee eensRustig aan.![]()
Idioot is het niet. Maar de kans zit erin dat het mis gaat, ja. Dat weet ik. Maar als het goed gaat, en het levert iets op... Dan kan hem dat juist enorm helpen in zijn strijd tegen zijn angstfobie. No guts no glory. Zo is het ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er met m'n hoofd niet bij. Bespreek je idiote plan eens met zijn psychiater.
Maar even goed heb ik nog niks officieel besloten, dus ik zal er nog eens over nadenken. Je hebt wel goede dingen gezegd. Ik wil niet dat dit een "leuk idee, maar slechte uitvoering" gevalletje wordt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Welke hel?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zult branden in de hel jongeman.
System crash hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee jij. Want jij zei later weer van, eerst maakte het me wel wat uit en daarna niets. Iets klopt daar niet bij jou
Rustig aan.![]()
Ik blijf erbij dat je jezelf lijkt tegen te spreken, als je het daar niet mee eens bent n.a.v. die ene post dan kan ik daar niks aan veranderen.quote:
Rustig aan.![]()
Ik blijf erbij dat jij niet goed leestquote:Op zondag 20 januari 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je jezelf lijkt tegen te spreken, als je het daar niet mee eens bent n.a.v. die ene post dan kan ik daar niks aan veranderen.
![]()
![]()
Communie is in groep 4 oid?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik was de enige in de klas die niet de communie deedRustig aan.![]()
welke?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
Zullen we het gewoon weer over tieten hebben?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij niet goed leest![]()
Ik denk dat we moeten trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Praten over tieten, je kan beter kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
Zullen we het gewoon weer over tieten hebben?C'est la vie
Toen kon ik nog niet zelf nadenken dus dat werd gewoon door mijn ouders beslist...quote:
''vasten'' heb ik niet gedaan oid...
Of iets anders... in groep 8.Rustig aan.![]()
Ik kan allebeiquote:Op zondag 20 januari 2013 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Praten over tieten, je kan beter kijken.![]()
![]()
Ik vind dat het geloof voor veel mensen iets moois is, een steun in moeilijke tijden, een verbroedering, liefdevol en hoopgevend. En dan interesseert het me geen fuck of de gelovige in kwestie in God gelooft, in Allah of Chewbacca.
Als ze maar niet gaan opdringen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vormsel.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toen kon ik nog niet zelf nadenken dus dat werd gewoon door mijn ouders beslist...
''vasten'' heb ik niet gedaan oid...
Of iets anders... in groep 8.
Mijn ouders waren zo verstandig me ook niet te dopen![]()
![]()
Brand van eerder vanavond geblusd, Mc weer open en alles. Nu wéér brand, in de andere winkel naast de Mc.
Ik ben heel benieuwd of ik morgen nog werk heb..
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Jij, jij wijze deerne.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat het geloof voor veel mensen iets moois is, een steun in moeilijke tijden, een verbroedering, liefdevol en hoopgevend. En dan interesseert het me geen fuck of de gelovige in kwestie in God gelooft, in Allah of Chewbacca.
Als ze maar niet gaan opdringen.C'est la vie
Wat is dat dan. Iemand wil de Mc in de fik steken maar faalt steedsquote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Brand van eerder vanavond geblusd, Mc weer open en alles. Nu wéér brand, in de andere winkel naast de Mc.
Ik ben heel benieuwd of ik morgen nog werk heb..![]()
![]()
Holy crap, wat is er precies gebeurd?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik morgen nog werk heb..C'est la vie
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik morgen nog werk heb..dafuq, gaat lekker
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je moet Chewbacca eerst proberen voordat je oordeelt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef Samzz het volgende:
Als ze maar niet gaan opdringen.
Rustig aan.![]()
Of een boze werknemerquote:
Ik zweer bij het spaghettimonster.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet Chewbacca eerst proberen voordat je oordeelt.
C'est la vie
Spaghettimonster beantwoordt mijn gebeden niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zweer bij het spaghettimonster.
[ afbeelding ]Rustig aan.![]()
Als je zweert, moet je naar de dokter.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zweer bij het spaghettimonster.
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Paar weken terug zijn daar drie panden compleet in de as gelegd.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou, dan zouden ze toch wel beginnen met brand stichten in de Mc.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat is dat dan. Iemand wil de Mc in de fik steken maar faalt steedsWist ik dat maarquote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Holy crap, wat is er precies gebeurd?![]()
Ik weet alleen dat ik om 7 uur naar huis werd gestuurd nadat de Mc was ontruimd. Om 9 uur ging de Mc weer open, omdat die ene brand geblust was. Nu is er in een andere winkel, in hetzelfde pand, een brand uitgebroken. Dus ook niet het geval dat het vuur weer begonnen is door niet goed blussen ofzo.What you forget, you are gonna repeat.
Van mij mogen ze best geloven. Kracht putten uit fabeltjes, ze doen maarquote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef Samzz het volgende:
Als ze maar niet gaan opdringen.![]()
Maar zodra ik het woord god hoor, gaan mijn nekharen overeind staan en ben ik klaar voor de tegenaanval.![]()
Verrotte elektronica of zoquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dan zouden ze toch wel beginnen met brand stichten in de Mc.
[..]
Wist ik dat maar![]()
Ik weet alleen dat ik om 7 uur naar huis werd gestuurd nadat de Mc was ontruimd. Om 9 uur ging de Mc weer open, omdat die ene brand geblust was. Nu is er in een andere winkel, in hetzelfde pand, een brand uitgebroken. Dus ook niet het geval dat het vuur weer begonnen is door niet goed blussen ofzo.. Wat raar.
Leven een laten leven. Als die mensen willen geloven, laat ze dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze best geloven. Kracht putten uit fabeltjes, ze doen maar![]()
Maar zodra ik het woord god hoor, gaan mijn nekharen overeind staan en ben ik klaar voor de tegenaanval.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat komt enkel door dat jij niet goed luistert. Hij is daar.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spaghettimonster beantwoordt mijn gebeden niet.C'est la vie
Niets, want god bestaat niet en ik geloof niet in fabeltjes. Feit is wel dat het fabeltje een hoop goeds en ellende heeft gebracht. Tegenwoordig alleen nog maar dat laatste trouwens.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg fototoestel, wat betekent god voor jou?![]()
Vertel me hoe ik beter moet luisteren.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat komt enkel door dat jij niet goed luistert. Hij is daar.Rustig aan.![]()
Weet ik. Maar ze moeten er niet over praten als ik in de buurt ben.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leven een laten leven. Als die mensen willen geloven, laat ze dan.
Ergste van alles is ook nog dat ik twee jaar lang alles over het geloof heb moeten leren![]()
![]()
Klinkt in ieder geval niet als toeval.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wist ik dat maar![]()
Ik weet alleen dat ik om 7 uur naar huis werd gestuurd nadat de Mc was ontruimd. Om 9 uur ging de Mc weer open, omdat die ene brand geblust was. Nu is er in een andere winkel, in hetzelfde pand, een brand uitgebroken. Dus ook niet het geval dat het vuur weer begonnen is door niet goed blussen ofzo.C'est la vie
Wie ben jij om de waarde van een illusie voor bepaalde mensen af te wimpelen als enkel ellende?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niets, want god bestaat niet en ik geloof niet in fabeltjes. Feit is wel dat het fabeltje een hoop goeds en ellende heeft gebracht. Tegenwoordig alleen nog maar dat laatste trouwens.Rustig aan.![]()
precies, zolang ze mij ook maar ongelovig laten zijn en geen geloof willen opdringenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leven een laten leven. Als die mensen willen geloven, laat ze dan.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan zeg je dat netjes. Het is maar geloof, geen nucleaire aanval.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze moeten er niet over praten als ik in de buurt ben.
Ergste van alles is ook nog dat ik twee jaar lang alles over het geloof heb moeten leren“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het spaghetti monster heeft het pad allang uitgestempelt voor de macdonnalds van buurmeisje.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet als toeval.
Rustig aan.![]()
In mijn ogen brengt het alleen ellende. Mensen kunnen beter in zichzelf geloven (gebeurt helaas veel te weinig) dan in zo'n nietszeggende pipo die ooit door een of andere idioot is verzonnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie ben jij om de waarde van een illusie voor bepaalde mensen af te wimpelen als enkel ellende?![]()
komt er van het geloof tegenwoordig zoveel goeds af dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie ben jij om de waarde van een illusie voor bepaalde mensen af te wimpelen als enkel ellende?
Merk alleen nog maar jihad, haat, kindermisbruik en dat soort negatieve uitwassen
en helaas moeten goede gelovigen, of dat nu moslims, boeddhisten, katholieken of wat dan ook, lijden onder de kwade uitwassen van hun geloof
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tegen dat laatste kan ik me misschien nog weren!quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zeg je dat netjes. Het is maar geloof, geen nucleaire aanval.![]()
Het ding met geloof is dat alleen ook de negatieve kanten ervan worden belicht, misbruik in de kerk, zelfmoord terroristen enz. De positieve kanten daar hoor je enkel de EO over.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie ben jij om de waarde van een illusie voor bepaalde mensen af te wimpelen als enkel ellende?
C'est la vie
Lees de krant een keerquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie ben jij om de waarde van een illusie voor bepaalde mensen af te wimpelen als enkel ellende?![]()
![]()
Nee je bent in de war met Nostradamus, die voorspelt dingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het spaghetti monster heeft het pad allang uitgestempelt voor de macdonnalds van buurmeisje.C'est la vie
Hoeveel media ter wereld ken jij die regelmatig positief nieuws publiceren?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt er van het geloof tegenwoordig zoveel goeds af dan?
Merk alleen nog maar jihad, haat, kindermisbruik en dat soort negatieve uitwassen
en helaas moeten goede gelovigen, of dat nu moslims, boeddhisten, katholieken of wat dan ook, lijden onder de kwade uitwassen van hun geloof
Goeds nieuws verkoopt niet, slecht nieuws wel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dat is zoquote:Op zondag 20 januari 2013 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel media ter wereld ken jij die regelmatig positief nieuws publiceren?
Goeds nieuws verkoopt niet, slecht nieuws wel.
wat dat betreft maakt de media meer kapot dan je lief isSame shit, different day
SC hopper present![]()
Alleen al het kindermisbruik door die te geile priesters vind ik voldoende om de katholieke kerk als organisatie bij wet te verbieden.![]()
Goed nieuws is geen nieuws.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
en moslims die vrouwen stenigen die verkracht zijn en 12 jarige meisjes uithuwelijken aan 60 jarige kerelsquote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alleen al het kindermisbruik door die te geile priesters vind ik voldoende om de katholieke kerk als organisatie bij wet te verbieden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In mijn ogen brengt het alleen ellende. Mensen kunnen beter in zichzelf geloven (gebeurt helaas veel te weinig) dan in zo'n nietszeggende pipo die ooit door een of andere idioot is verzonnen.Ik noem mezelf geen gelovige, uitsluiten dat er iets anders is naast dit doe ik niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In mijn ogen brengt het alleen ellende. Mensen kunnen beter in zichzelf geloven (gebeurt helaas veel te weinig) dan in zo'n nietszeggende pipo die ooit door een of andere idioot is verzonnen.
Ik snap er sowieso geen hol van hoe het heelal geen begin kan hebben maar altijd geweest is... Dat hele ''we kunnen het niet bevatten'' heeft er volgens mij toe geleid dat we er een andere reden voor gezocht hebben.... Niet heel irrationeel om een antwoord te zoeken vind ik... Dus om het idioot te noemen...
Al die spelregels erbij verder tjah dat is het 2e.Rustig aan.![]()
Enkel als het heel groot is, of van nationaal "belang"quote:C'est la vie
Daar geldt hetzelfde voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en moslims die vrouwen stenigen die verkracht zijn en 12 jarige meisjes uithuwelijken aan 60 jarige kerels![]()
Ik heb bij een stage met ouderen altijd het goede nieuws uit kranten moeten vissen. Probeer dat maar eens. Zeldzaam is het.What you forget, you are gonna repeat.
Nu weet ik niet meer in wie ik moet geloven.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je bent in de war met Nostradamus, die voorspelt dingen.Rustig aan.![]()
Zo kan je alles wel gaan verbieden.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alleen al het kindermisbruik door die te geile priesters vind ik voldoende om de katholieke kerk als organisatie bij wet te verbieden.
C'est la vie
Het zijn gewoon zware misdaden die structureel door de organisatie werd gedoogd. Daarvoor moet de organisatie gestraft worden.quote:![]()
nee, maar wie neemt zo'n kerel met een jurk aan nu nog serieusquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nostradamus was geen God, die bestond echt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer in wie ik moet geloven.C'est la vie
Gewoon het menselijk ras.. Het menselijk ras heeft genoeg uitschotten zoals katholieke priesters die kindjes misbruiken...quote:Rustig aan.![]()
Ik vind dat het geloof veel goeds heeft gebracht en nog steeds brengt. Nee, ik ben het niet eens met de recente uitlatingen van de paus. Maar dat is één persoon, niet het hele geloof.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
klopt, dat is zeker zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat het geloof veel goeds heeft gebracht en nog steeds brengt. Nee, ik ben het niet eens met de recente uitlatingen van de paus. Maar dat is één persoon, niet het hele geloof.
Helaas is het menselijk dat een paar foute lieden het voor een hele organisatie kunnen verknallenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zoals?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat het geloof veel goeds heeft gebracht en nog steeds brengt. Nee, ik ben het niet eens met de recente uitlatingen van de paus. Maar dat is één persoon, niet het hele geloof.![]()
Ok, dan maak je daar wel een punt, dat is natuurlijk volkomen achterlijk geweest.. En de organisatie bestraffen... De mensen die ervan wisten bestraffen kan gewoon lijkt mij, die mensen zijn volgens mij gewoon medeplichtig.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon zware misdaden die structureel door de organisatie werd gedoogd. Daarvoor moet de organisatie gestraft worden.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: